Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 januari 2014, 22:37   #22061
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.624
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Sonny, waarom verdedig je Jack? Vaak trolt hij maar wat aan in topics...
Als hij niet aan't trollen is, speelt ie wel op de man/vrouw.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2014, 22:43   #22062
Sonny Crockett
Parlementslid
 
Sonny Crockett's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 december 2013
Berichten: 1.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Sonny, waarom verdedig je Jack? Vaak trolt hij maar wat aan in topics...
Dat doe ik toch niet?
Dat gehele gedoe tussen die twee, ... is ronduit belachelijk aan het worden. En zowel Jack als Meneer weten dat ook wel.
__________________
Het leven, dat is een dansfeest voor kreupelen.
Sonny Crockett is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2014, 22:44   #22063
Sonny Crockett
Parlementslid
 
Sonny Crockett's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 december 2013
Berichten: 1.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Als hij niet aan't trollen is, speelt ie wel op de man/vrouw.
U speelt nooit op de man/vrouw e?
__________________
Het leven, dat is een dansfeest voor kreupelen.
Sonny Crockett is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2014, 09:37   #22064
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Van dit tragische ongeluk vermelden ze zelfs geen voornaam, dat doet al denken, zeker als je leest dat ze zich vasthield aan een schotelantenne en kennis had met een drugsdealer. Een 'jonge vrouw' dus.

"Jonge vrouw sterft tijdens vlucht voor politie in Anderlecht"
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...derlecht.dhtml
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2014, 10:07   #22065
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.624
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sonny Crockett Bekijk bericht
U speelt nooit op de man/vrouw e?
Ik probeer het te vermijden, maar met Karikaturen als another kack is het moeilijk dat niet te doen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2014, 10:08   #22066
Sonny Crockett
Parlementslid
 
Sonny Crockett's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 december 2013
Berichten: 1.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik probeer het te vermijden, maar met Karikaturen als another kack is het moeilijk dat niet te doen.
Net zoals jij het moeilijk hebt mat karikaturen als die Jack, heb ik het moeilijk met selectieve blinde linkiewinkies.
__________________
Het leven, dat is een dansfeest voor kreupelen.
Sonny Crockett is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2014, 11:16   #22067
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

http://www.standaard.be/cnt/dmf20140...=krantenkoppen

Citaat:
De moeder van twee Vilvoordse Syriëstrijders (24 en 17) is op de luchthaven van Istanboel tegengehouden toen ze Turkije wilde binnenkomen. Ze had aan de Syrische grens afgesproken met haar zoons, die ze wilde overtuigen om terug te komen naar België.

De 45-jarige vrouw was zaterdagochtend vertrokken, maar stond ’s avonds alweer op Brussels Airport. Tegengehouden in Istanboel toen ze haar identiteitskaart toonde. ‘Forbidden Turkey, dat is de enige uitleg die ik heb gekregen’, zegt ze. ‘Ik heb me toen behoorlijk boos gemaakt. Mijn zoon en zijn klasgenootjes mochten ongehinderd passeren toen ze in april vorig jaar naar Syrië vertrokken. Hij was toen 16 jaar. Ze zouden me beter helpen in plaats van me tegen te houden.’

De laatste tijd klonken haar zonen wat minder strijdvaardig. ‘Het is daar momenteel heel koud en er zijn weinig voorzieningen. Ik voelde dat ze liever naar huis zouden komen, maar het is natuurlijk een conflict van loyaliteit voor hen: ze willen hun kameraden daar niet achterlaten.’ En dus nam de vrouw een drastische beslissing. ‘Kom naar de Turkse grens, ik kom met jullie praten’, zei ze vorige woensdag aan haar jongste zoon. De vrouw en haar advocaat vragen nu nadrukkelijk hulp van de Belgische overheid. Minister van Buitenlandse Zaken Didier Reynders (MR) zegt dat de moeder het zichzelf moeilijk heeft gemaakt. ‘Het was beter geweest dat ze onze diensten bij haar aanpak betrokken had’, reageert hij. ‘Toch ga ik aan de Turkse overheid uitleg vragen.’
Dit artikel kun je hier weer op meerdere plaatsen zetten en uitleggen waarom/waarom niet hier of daar...
Hoe dan ook, het gaat weer over "allochtonen", gasten die gaan strijden in Syrië maar zich hier in ons landje laten onderhouden, in afwachting dat er genoeg van dat soort gekweekt zijn om ook hier de wapens op te nemen zeker?
Die gevaarlijke gekken hebben het voor het ogenblik ginder een beetje koud en missen de luxe die ze hier naar hun hoofd krijgen gegooid, dus eventjes in België komen uitrusten en dan weer terug of zo?
Om te kotsen, dat onze "politiekers" daar gewoon zitten naar te gapen en ze nog een handje zouden toesteken ook! Met ons belastingsgeld...
Hoe zit het ondertussen met die "strijders" die reeds teruggekomen zijn? Eventjes lastig gevallen voor de show en nu verder ongestoord hun leventje van vroeger aan het OCMW of whatever???

Laatst gewijzigd door andev : 20 januari 2014 om 11:18.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2014, 11:31   #22068
Sonny Crockett
Parlementslid
 
Sonny Crockett's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 december 2013
Berichten: 1.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140...=krantenkoppen



Dit artikel kun je hier weer op meerdere plaatsen zetten en uitleggen waarom/waarom niet hier of daar...
Hoe dan ook, het gaat weer over "allochtonen", gasten die gaan strijden in Syrië maar zich hier in ons landje laten onderhouden, in afwachting dat er genoeg van dat soort gekweekt zijn om ook hier de wapens op te nemen zeker?
Die gevaarlijke gekken hebben het voor het ogenblik ginder een beetje koud en missen de luxe die ze hier naar hun hoofd krijgen gegooid, dus eventjes in België komen uitrusten en dan weer terug of zo?
Om te kotsen, dat onze "politiekers" daar gewoon zitten naar te gapen en ze nog een handje zouden toesteken ook! Met ons belastingsgeld...
Hoe zit het ondertussen met die "strijders" die reeds teruggekomen zijn? Eventjes lastig gevallen voor de show en nu verder ongestoord hun leventje van vroeger aan het OCMW of whatever???
Nog eventjes; en die tweede is meerderjarig. Beiden hoeven niet meer terug te komen. Ze hebben hen keuze gemaakt.
__________________
Het leven, dat is een dansfeest voor kreupelen.
Sonny Crockett is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2014, 11:35   #22069
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140...=krantenkoppen

Dit artikel kun je hier weer op meerdere plaatsen zetten en uitleggen waarom/waarom niet hier of daar...
Hoe dan ook, het gaat weer over "allochtonen", gasten die gaan strijden in Syrië maar zich hier in ons landje laten onderhouden, in afwachting dat er genoeg van dat soort gekweekt zijn om ook hier de wapens op te nemen zeker?
Die gevaarlijke gekken hebben het voor het ogenblik ginder een beetje koud en missen de luxe die ze hier naar hun hoofd krijgen gegooid, dus eventjes in België komen uitrusten en dan weer terug of zo?
Om te kotsen, dat onze "politiekers" daar gewoon zitten naar te gapen en ze nog een handje zouden toesteken ook! Met ons belastingsgeld...
Hoe zit het ondertussen met die "strijders" die reeds teruggekomen zijn? Eventjes lastig gevallen voor de show en nu verder ongestoord hun leventje van vroeger aan het OCMW of whatever???
Weer van hetzelfde, ze zeggen niets als ze vertrekken of terug willen komen maar willen wel dat de overheid de jongeren tegenhoud aan de grens en terughaalt uit Syrië.
Gelukkig helpt Turkije mee om ze daar te houden, we willen die terroristen niet terug want uit vorige gevallen blijkt dat 1 op 10 aanvallen wil uitvoeren in het thuisland. Dat is een erg groot risico op binnenlands terrorisme.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2014, 11:50   #22070
Holger Danske
Burger
 
Geregistreerd: 8 januari 2014
Berichten: 159
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140...=krantenkoppen

Citaat:
De moeder van twee Vilvoordse Syriëstrijders (24 en 17) is op de luchthaven van Istanboel tegengehouden toen ze Turkije wilde binnenkomen. Ze had aan de Syrische grens afgesproken met haar zoons, die ze wilde overtuigen om terug te komen naar België.

De 45-jarige vrouw was zaterdagochtend vertrokken, maar stond ’s avonds alweer op Brussels Airport. Tegengehouden in Istanboel toen ze haar identiteitskaart toonde. ‘Forbidden Turkey, dat is de enige uitleg die ik heb gekregen’, zegt ze. ‘Ik heb me toen behoorlijk boos gemaakt. Mijn zoon en zijn klasgenootjes mochten ongehinderd passeren toen ze in april vorig jaar naar Syrië vertrokken. Hij was toen 16 jaar. Ze zouden me beter helpen in plaats van me tegen te houden.’

De laatste tijd klonken haar zonen wat minder strijdvaardig. ‘Het is daar momenteel heel koud en er zijn weinig voorzieningen. Ik voelde dat ze liever naar huis zouden komen, maar het is natuurlijk een conflict van loyaliteit voor hen: ze willen hun kameraden daar niet achterlaten.’ En dus nam de vrouw een drastische beslissing. ‘Kom naar de Turkse grens, ik kom met jullie praten’, zei ze vorige woensdag aan haar jongste zoon. De vrouw en haar advocaat vragen nu nadrukkelijk hulp van de Belgische overheid. Minister van Buitenlandse Zaken Didier Reynders (MR) zegt dat de moeder het zichzelf moeilijk heeft gemaakt. ‘Het was beter geweest dat ze onze diensten bij haar aanpak betrokken had’, reageert hij. ‘Toch ga ik aan de Turkse overheid uitleg vragen.’
Betaalt ze die zelf?
Holger Danske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2014, 14:56   #22071
stropke
Minister-President
 
stropke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2009
Locatie: Oost-Limburg
Berichten: 4.363
Standaard

Citaat:
Roemeense rovers niet te stoppen

AMSTERDAM -
Een Roemeense roversbende werd vorige week woensdag opgepakt, maar kreeg vrij spel om zaterdag weer in Amsterdam toe te slaan.

Deze Roemenen roven Amsterdam leeg
Fractievoorzitter Robert Flos van de Amsterdamse VVD gaat vragen stellen over de criminelen die met geprepareerde tassen onze hoofdstad leegrooft. 'Ik wil dat mensen die worden opgepakt voor winkeldiefstal langer worden vastgehouden,' zegt Robert Flos in WNL's Vandaag de Dag.

De politie heeft de bende afgelopen woensdag op heterdaad aangehouden. Ze hadden dozen vol parfum bij zich. Zaterdag liepen de criminelen weer lachend rond in onze hoofdstad. De boeven werden opnieuw opgepakt toen ze een kledingwinkel op de Dam plunderden. Het is onbekend of de rovers al op vrije voeten zijn gesteld.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...stoppen__.html
Hierom dus!!! En ook de vraag waarom meer mensen iets krijgen tegen de politiek is hiermee ook beatwoord.
Hopelijk gaat Rutte gauw opkrassen want die stelen net zo goed van het gewone volk, maar hun noemen het "bezuinigen".
En BTW die roversbende niet langer vasthouden nee, direct vliegtuig op retour.
__________________
Wie het verleden niet kent, weet ook zijn toekomst niet !!!
stropke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2014, 21:14   #22072
Kawadude
Provinciaal Gedeputeerde
 
Kawadude's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 augustus 2010
Berichten: 993
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Van dit tragische ongeluk vermelden ze zelfs geen voornaam, dat doet al denken, zeker als je leest dat ze zich vasthield aan een schotelantenne en kennis had met een drugsdealer. Een 'jonge vrouw' dus.

"Jonge vrouw sterft tijdens vlucht voor politie in Anderlecht"
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...derlecht.dhtml
Bij deze, met foto en al...

http://www.dhnet.be/regions/bruxelle...70ba3e183e5732
Kawadude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2014, 21:28   #22073
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Gelukkig is er altijd nog de Brusselse politie om ons met raad en daad bij te staan in de omgang met onze geliefde jongeren.

Politie: "Wat kom je hier doen met een schone Mercedes?"
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2014, 22:26   #22074
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Van dit tragische ongeluk vermelden ze zelfs geen voornaam, dat doet al denken, zeker als je leest dat ze zich vasthield aan een schotelantenne en kennis had met een drugsdealer. Een 'jonge vrouw' dus.

"Jonge vrouw sterft tijdens vlucht voor politie in Anderlecht"
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...derlecht.dhtml
't was dus een islamitische. Hopelijk was ze nog maagd dan kan ze nu voor gesneuvelde syriëstrijders aan de slag.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2014, 23:35   #22075
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sonny Crockett Bekijk bericht
En u bent een voorbeeld voor ons allen, is het niet?
Ik hoef geen voorbeeld te zijn, en ik hoef geen antipatieke zeveraars uit te nodigen.
Trouwens, is dat ventje niet in staat zichzelf te verdedigen ? Wat moei jij je daar mee ?
Ben jij het Blacky ?
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2014, 23:37   #22076
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sonny Crockett Bekijk bericht
Dat doe ik toch niet?
Dat gehele gedoe tussen die twee, ... is ronduit belachelijk aan het worden. En zowel Jack als Meneer weten dat ook wel.
Ik antwoord die kerel al een tijdje niet meer. Ik negeer hem.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2014, 23:40   #22077
plakker
Minister
 
plakker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2010
Berichten: 3.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Gelukkig is er altijd nog de Brusselse politie om ons met raad en daad bij te staan in de omgang met onze geliefde jongeren.

Politie: "Wat kom je hier doen met een schone Mercedes?"
Om bij te bleiten.
Er is geen beleid, geen stok achter de deur, geen discipline.
Het is een verloren zaak.
En ten opzichte van de tolerante xenofiele linkiewinkies begin ik meer en meer te denken in termen van "if you're not with us, you're against us"
__________________
plakker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2014, 23:43   #22078
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropke Bekijk bericht
Hierom dus!!! En ook de vraag waarom meer mensen iets krijgen tegen de politiek is hiermee ook beatwoord.
Hopelijk gaat Rutte gauw opkrassen want die stelen net zo goed van het gewone volk, maar hun noemen het "bezuinigen".
En BTW die roversbende niet langer vasthouden nee, direct vliegtuig op retour.
Te laat ! De Roemenen zijn lid van de E.U., en hebben het recht om hier te komen stelen net zo goed als onze eigen dieven. Nu nog de Bulgaren erbij, en waarom niet, de Albaniërs en de Turken. Hoe meer zotten, hoe meer vreugd !
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2014, 23:45   #22079
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Te laat ! De Roemenen zijn lid van de E.U., en hebben het recht om hier te komen stelen net zo goed als onze eigen dieven. Nu nog de Bulgaren erbij, en waarom niet, de Albaniërs en de Turken. Hoe meer zotten, hoe meer vreugd !
Ze zijn allemaal welkom!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2014, 00:55   #22080
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.874
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ze zijn allemaal welkom!
Volgens alle partijen wel behalve voor het VB!
Maarja, dat zijn dan de racisten omdat ze geen vreemd krapuul willen toelaten.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be