Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat?
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? Kritisch bekijken van nieuws en toetsing aan de feiten. Fake news? Selectieve feiten? Of is het een correcte weergave van de feiten? Een zoektocht naar de waarheid.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 maart 2021, 09:21   #121
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Los van de cijfers. De coronamaatregelen met vaccinatie als enige uitweg als chantagemiddel is zeer genocidaal te noemen.
Dat het een chantage middel is, ja. Dat het genocidaal is, nee.

Maar hier heb ik het gewoon over een debiele studie. Het vaccin is bijlange niet giftig genoeg om genocidair te zijn, en de studie die dat zogezegd aantoonde is totaal idioot.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2021, 09:26   #122
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.103
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat het een chantage middel is, ja. Dat het genocidaal is, nee.

Maar hier heb ik het gewoon over een debiele studie. Het vaccin is bijlange niet giftig genoeg om genocidair te zijn, en de studie die dat zogezegd aantoonde is totaal idioot.
Dat klopt. Ik zei dan ook dat ik me niet meer zou verschuilen achter artsen maar voor eigen rekening zou spreken.

Onze immuniteit tegen influenza is aangeboren waardoor de meeste mutaties snel afgeweerd worden. Dat is natuurlijke selectie te danken. Wat gaat vaccinatie bij mensen doen die covid natuurlijk verslagen maar alsnog gevaccineerd worden, later kinderen maken die opnieuw gevaccineerd worden?
Dat is een genocidaal pad te noemen. Ze hebben onze evolutie uit handen gegeven.

Ik wil dan ook dat er dringend gestopt wordt met staatspropaganda rond vaccinatie tot we onafhankelijke onderzoekers head on durven confronteren. Niet via een safe zone zoals Telefacts deed. Dat was grondig voorbereid en ingestudeerd.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2021, 09:54   #123
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.103
Standaard

De bewering dat het vaccin onvruchtbaar maakt is evenzeer evenveel waard dan die zeggen dat het dat niet. Toon me anders maar eens dat onderzoek. Geen onderzoek, geen zekerheid.
Bovendien heb ik gelezen dat Pfizer andere stoffen vaccineert dan waarvoor ze tijdelijke goedkeuring kregen.

Dit moet als een genocide bekeken worden tot het tegendeel bewezen is zeg ik.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2021, 10:03   #124
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.103
Standaard

+
Als de maatregelen ertoe leidde dat we niet tot groepsimmuniteit kwamen om de crisis gaande te houden, is dat ook genocidaal te noemen.
Dat men moedwillig informatie achterhield om meer angst aan te jagen, was wellicht ook om de weerbaarheid te verzwakken.
Vele kleintjes maken 1 grote genocide.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2021, 10:51   #125
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.362
Standaard

Covid vaccinatie is genocide ...

Tot nu toe heeft nog geen enkele verpleegster uit de biecht geklapt dat ze het beu is om die vaccinatie-slachtoffers te verzorgen, en dat die met meer zijn dan de covid-zieken ...
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2021, 12:22   #126
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
De bewering dat het vaccin onvruchtbaar maakt is evenzeer evenveel waard dan die zeggen dat het dat niet.
Zeggen dat er een theepot in een baan om de zon zweeft tegenover de aarde is evenveel waard als zeggen dat jij onzin aan het uitkramen bent.

Hou alsjeblieft op met dit soort drek in een factchecking forum te plaatsen, of all places. Ga zelf anders eens door alle regulaties van de EMA en de FDA heen, lees eens een paar bijsluiters misschien. Jij weet dat je jezelf belachelijk aan het maken bent hier, wij weten het ook. Ik ben er een beetje klaar mee.



Deze forummer heeft een rothumeur omdat hij met die fucking COVID al een jaar niet aan fatsoenlijk werk kan komen en mensen die de situatie proberen te rekken door dit soort angstaanjagende complete onzin te roeptoeteren helpen daar niet bij.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2021, 13:40   #127
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.103
Standaard

Typisch pro vaxxer die andere zeggen wat ze moeten doen, terwijl ze gewoon kunnen wegblijven.

Mensen doodspuiten die anders covid overleefde, is genocidaal.
Beleid voeren die de sterken verzwakt om zogezegd de zwakkeren te beschermen, is genocidaal.
De groepsimmuniteit tegenhouden wegens beleid, is genocidaal.
Natuurlijke,selectie van een virus op de mens waar 99% aan overleeft bij de big pharma leggen, is genocidaal.

Degene die constant logen, van verhaal veranderde, informatie weerhielden extra angst aan te jagen; zijn alle vertrouwen kwijt. Die wappiebronnen dat voor een holocaust waarschuwen zijn wel vaker dichterbij de waarheid dan het dictee van deze niet verkozenen.

Daarbovenop, als het virus werkelijk oorzaak is van zoveel doden, dan was het ook genocide die signalen te negeren en Chinees nieuwjaar te laten doorgaan zonder enige voorbereiding om die klap op te vangen.
Ze waarschuwen al decennia voor een komende pandemie, maar hier werd alles gedaan die pandemie net te laten woekeren. Signalen negeren, mondmaskers vernietigen, valse sensibilisering rond het virus. Deze “foutjes” namen wereldwijd identiek plaats, eveneens het wc papier tekort. Maar neen zeker geen complot, die stormloop aan fouten in ieder westers land was “toeval”. Neen het was zo beraamd via samenzweringen.

GENOCIDE VAN DEZE EEUW !!!
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 12 maart 2021 om 14:07. Reden: Dt + toevoeging
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2021, 14:50   #128
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.362
Standaard

Mocht ik echt zo bang zijn van al die moderne dingen, zoals nu rna-vaccins en zo, en zoals regeringen die van alles faken om ons onder de knoet te houden met nachtklokken en zo ... ik zou me beginnen informeren omtrent euthanasie.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2021, 14:56   #129
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.103
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Mocht ik echt zo bang zijn van al die moderne dingen, zoals nu rna-vaccins en zo, en zoals regeringen die van alles faken om ons onder de knoet te houden met nachtklokken en zo ... ik zou me beginnen informeren omtrent euthanasie.
Ook iets te zeggen op de inhoud of denkte dat uw subjectieve toevoegingen enige bijdrage leveren?
Ik luister niet naar the narrative van die genocidale mensenmoordenaars he. Wie zich wilt laten euthanaseren kan dat bereiken via een covid vaccin, lees de bijsluiter maar.

De moslims gaan nog onze verlossers worden, kaboem.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 12 maart 2021 om 14:57.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2021, 16:49   #130
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.103
Standaard

Ik vermoed ook sterk dat ze via de maatregelen moedwillig de weerstand verzwakken, dan zeggen ze bij de volgende ziekte bv dat het een “superbacterie” is. Terwijl het deze maatregelen kunnen zijn.
Vanaf de peuterschool geven wij allemaal ziektekiemen over aan elkaar. Nuttige virussen, bacterieën en andere ziektekiemen bestaan dus wel degelijk.
Maar door deze aanhoudende maatregelen komt er ooit wellicht een nieuwe golf doden.
Die fouten zijn moedwillig, net zoals ze moedwillig het virus op ons loslieten; zie mijn bovenstaand betoog.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 12 maart 2021 om 16:50.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2021, 19:47   #131
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Mocht ik echt zo bang zijn van al die moderne dingen, zoals nu rna-vaccins en zo, en zoals regeringen die van alles faken om ons onder de knoet te houden met nachtklokken en zo ... ik zou me beginnen informeren omtrent euthanasie.
PM mij. Ik zal zien wat ik kan doen...


En nee, het zal zekerder spul zijn dan een covid vaccin

Laatst gewijzigd door patrickve : 12 maart 2021 om 19:49.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2021, 19:53   #132
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Onze immuniteit tegen influenza is aangeboren waardoor de meeste mutaties snel afgeweerd worden. Dat is natuurlijke selectie te danken. Wat gaat vaccinatie bij mensen doen die covid natuurlijk verslagen maar alsnog gevaccineerd worden, later kinderen maken die opnieuw gevaccineerd worden?
Huh ?

Citaat:
Ik wil dan ook dat er dringend gestopt wordt met staatspropaganda rond vaccinatie tot we onafhankelijke onderzoekers head on durven confronteren.
Hoe doe je dat, en hoe zou jij dat nu geloven ? Je kan toch moeilijk verlangen dat ELKE persoon die enige twijfel heeft, 50 000 mensen krijgt om mee te spelen, die hij eigenhandig spuitjes gaat zetten (en hoe weet hij dat hij een echt vaccin heeft bekomen ?) ?

Eens je aan alles gaat twijfelen, hoe ga jij ooit een "onafhankelijke studie" willen aanvaarden ? Aan welke voorwaarden zou die moeten voldoen, door wie uitgevoerd ? En wie gaat de resultaten neerschrijven ? En waarom zou je daar 1 iota van geloven ? Dus waartoe dient die ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2021, 20:16   #133
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.103
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Huh ?
Wat huh?
Ge hebt door de natuurlijke selectie zoveel weerbaarheid tegen het gros van de virusdeeltjes die je inademt he. We gaan dat met covid ook bereiken. Wat al zo was nota bene. Deze mutatie komt wellicht uit een labo.
Citaat:
Hoe doe je dat, en hoe zou jij dat nu geloven ? Je kan toch moeilijk verlangen dat ELKE persoon die enige twijfel heeft, 50 000 mensen krijgt om mee te spelen, die hij eigenhandig spuitjes gaat zetten (en hoe weet hij dat hij een echt vaccin heeft bekomen ?) ?

Eens je aan alles gaat twijfelen, hoe ga jij ooit een "onafhankelijke studie" willen aanvaarden ? Aan welke voorwaarden zou die moeten voldoen, door wie uitgevoerd ? En wie gaat de resultaten neerschrijven ? En waarom zou je daar 1 iota van geloven ? Dus waartoe dient die ?
Je doet dat door bv meer mensen aan bod te laten die geen blunders maakten in het verleden. Kwestie van vertrouwen opbouwen. Pittige debatten zijn ongewenst voor die mainstream media. Zie hoe snel Karen en de Coster stopte en hoe snel het deradicaliseren via de mainstream stopte omdat er geen gewenst plaatje zichtbaar werd.
Dus ja, hoe kan ik ze geloven Patrick? Ze fabriceren hun eigen nieuws passend op het beleid van de nwo.

Het is beter te twijfelen dan te volgen. Strip alle ideologie en we lopen een identiek parcours als dictators van weleer. Alleen is er nu niet 1 dictator maar internationale groepkes die elkaars rug krabben en verrijken.



We kunnen toch niet doen alsof er totaal geen samenzweringen zijn?
De weinige bekende die er zijn tonen zeer duidelijk dat de foute mensen aan de controleknoppen zitten. Vroeger was er nog eer en namen mensen ontslag, nu krijgen ze een premie of een andere prijs als ze ons jossen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 12 maart 2021 om 20:20.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2021, 09:05   #134
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Wat huh?
Ge hebt door de natuurlijke selectie zoveel weerbaarheid tegen het gros van de virusdeeltjes die je inademt he.
Ik vroeg mij af wat het verband kon zijn tussen ouders die zich vaccineren, en kinderen die gevaccineerd moeten worden. Vaccinatie, noch adaptatieve immuniteit, is erfelijk he.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2021, 09:13   #135
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Je doet dat door bv meer mensen aan bod te laten die geen blunders maakten in het verleden.
Hoe weet je dat die geen blunders maakten ? Dat is ook maar informatie die U gegeven wordt, die is evengoed "gemaakt" he.

Maar je hebt natuurlijk gelijk dat uw eigen "waarheid" een anker vindt in het GEHEEL van dingen die je te weten kan komen, en de coherentie die je daarin kan bespeuren. Je kan uiteraard niet uitgaan van het idee dat alles 1 groot complot is, want daartegen ben je machteloos. Als 1 groot complot U al een georganiseerde zeverstroom wijsmaakt sinds je geboorte, en daar een valse coherentie in geeft (dat was mijn voorbeeld met China dat niet bestond), dan is het voor U onmogelijk, tenzij door eigen experimenteren, om dat te ontdekken ; alleen zal uw eigen experimenteren ook moeten steunen op foutieve basis kennis, en als die goed bedacht werd door het Supercomplot, zal je zelfs verkeerde experimenten doen om U laten te besluiten dat ze gelijk hadden.

Ik denk dat we pas in zulke situatie zullen terechtkomen eens machines het echt overgenomen hebben, want mensen zelf zijn bijlange niet intelligent genoeg om zo een complot op zijn poten te zetten.

Ondertussen denk ik dus dat, voor de nog komende decennia, voor machines het totaal overnemen, er nog voldoende "ruis" zit op elke vorm van mega complot om gezien te worden ; maar meer nog, ik denk niet dat mensen daartoe in staat zijn. Zij die er de macht toe zouden hebben zijn gewoon niet intelligent genoeg.

En ja, ik geloof nog steeds in het soort van sokkel die je kan opbouwen in de wetenschap, en dat het onmogelijk is om systematisch de wetenschappelijke methode te bedriegen, omdat het voldoende gedecentraliseerd is, en zich te bloot moet geven.

En dan stel ik vast dat jij met je goedgelovigheid direct een totaal idiote studie gelooft die "aangetoond" heeft dat het vaccin 240 keer meer jongeren afmaakt dan corona, terwijl die totaal verkeerde redenering daar open en bloot voor uw neus ligt.

Hoe kan je nu beweren van kritisch te willen zijn en selectief in uw geloof, als je de eerste de beste zeveraar napraat zonder zelfs maar zijn berekeningetjes eens te hebben bekeken ? Als je een redenering niet kan volgen, kan ze U ook niet overtuigen he.

Zonder de minste twijfel was dat voor U nu "waarheid". Hoe naief kan je dan toch zijn ? Dat is gewoon omdat het narratief van die belachelijke redenering in de richting ging van wat je eigenlijk wilde geloven, en dus was "nagaan" overbodig. Meer nog, iemand die stelde dat het verkeerd was, was uiteraard een duivels figuur of zo.

En nu je weet (hoop ik toch) dat die bewering totale BS is, ga je dan ook aannemen dat allen die die bewering propageerden, even grote BS verkopers zijn ? Of niet ? Als zoiets als Artsen voor Vrijheid zoiets propageert, zonder dat zelf na te gaan, in welke mate zijn die dan hun eigen geloofwaardigheid niet kwijt ?

De dingen over ivermectine heb ik zelf nagelezen. Ik heb zelf de analyses over gedaan. Wat ik uiteraard niet kan verifieren, zijn de data van de patienten, maar nog eens, dat zou grof zijn. Er zitten geen "fouten" in de analyse. Aannemende dat de data juist zijn, zijn de conclusies juist.

Dat is helemaal anders bij die factor 240. Daar zijn de data wat ze zijn, maar daar is de ANALYSE totale bullshit. Die is open en bloot te zien. Eens dat het geval is, is alles wat die analyse aanprijst, een twijfelachtige bron, die niet eens nagaat wat ze aanprijst he.

Laatst gewijzigd door patrickve : 13 maart 2021 om 09:17.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2021, 09:19   #136
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.103
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Hoe weet je dat die geen blunders maakten ? Dat is ook maar informatie die U gegeven wordt, die is evengoed "gemaakt" he.

Maar je hebt natuurlijk gelijk dat uw eigen "waarheid" een anker vindt in het GEHEEL van dingen die je te weten kan komen, en de coherentie die je daarin kan bespeuren. Je kan uiteraard niet uitgaan van het idee dat alles 1 groot complot is, want daartegen ben je machteloos. Als 1 groot complot U al een georganiseerde zeverstroom wijsmaakt sinds je geboorte, en daar een valse coherentie in geeft (dat was mijn voorbeeld met China dat niet bestond), dan is het voor U onmogelijk, tenzij door eigen experimenteren, om dat te ontdekken ; alleen zal uw eigen experimenteren ook moeten steunen op foutieve basis kennis, en als die goed bedacht werd door het Supercomplot, zal je zelfs verkeerde experimenten doen om U laten te besluiten dat ze gelijk hadden.

Ik denk dat we pas in zulke situatie zullen terechtkomen eens machines het echt overgenomen hebben, want mensen zelf zijn bijlange niet intelligent genoeg om zo een complot op zijn poten te zetten.

Ondertussen denk ik dus dat, voor de nog komende decennia, voor machines het totaal overnemen, er nog voldoende "ruis" zit op elke vorm van mega complot om gezien te worden ; maar meer nog, ik denk niet dat mensen daartoe in staat zijn. Zij die er de macht toe zouden hebben zijn gewoon niet intelligent genoeg.

En ja, ik geloof nog steeds in het soort van sokkel die je kan opbouwen in de wetenschap, en dat het onmogelijk is om systematisch de wetenschappelijke methode te bedriegen, omdat het voldoende gedecentraliseerd is, en zich te bloot moet geven.

En dan stel ik vast dat jij met je goedgelovigheid direct een totaal idiote studie gelooft die "aangetoond" heeft dat het vaccin 240 keer meer jongeren afmaakt dan corona, terwijl die totaal verkeerde redenering daar open en bloot voor uw neus ligt.

Hoe kan je nu beweren van kritisch te willen zijn en selectief in uw geloof, als je de eerste de beste zeveraar napraat zonder zelfs maar zijn berekeningetjes eens te hebben bekeken ? Als je een redenering niet kan volgen, kan ze U ook niet overtuigen he.

Zonder de minste twijfel was dat voor U nu "waarheid". Hoe naief kan je dan toch zijn ?
Patrick, ik BEN dan ook belogen sedert geboorte.
Deze covid plandemie zie je, of zie je niet.
Ik vind dat het filmpje in mijn onderschrift goed de signalen uit het verleden op deze tijden reflecteert.
Ze wisten van een disease X, wat deed men toen die geruchten van een nieuwe ziekte luidde? Ontkennen en het virus vrij spel geven.
Nochtans werd er na sars1 goed gewaarschuwd met megaphone.

De Block weigerde zelfs in te gaan op burgerinitiatieven om mondmaskers te maken en kocht de verkeerde aan in loonslaaflanden. Wat hier een genocide op onze arbeidsmarkt veroorzaakte.

Als gij in die mensen wilt geloven, doe maar. Maar aangaande mijn huis en ik; wij dienen den HEERE. Deze generatie politici is van hun de vader de duivel die dezelfde geest als Hitler nastreven. Alleen Hitler zou wegkijken bij Brussel en de aandacht op Jodenwijken werpen om daar genetisch materiaal te verzamelen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 13 maart 2021 om 09:23. Reden: Sars 1 niet 2
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2021, 23:42   #137
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.103
Standaard

En als ze na deze plandemie door hun “nieuwe normaal” een andere identiteit aan onze nieuwe generatie koppelen, is dat zeer zekerlijk genocide te noemen. Hetzij dan wel geen dodelijke, hoewel figuurlijk zeker wel.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2021, 08:03   #138
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Daar zijn de Israeli al zelf mee bezig.
Ze zijn daar verdeeld in 3 leefgroepen, orthodox en zo.
2 groepen willen de vaccins niet. Geen doden in die groep en ook geen covid.
1 groep laat zich gewillig vaccineren. In die groep is van alles gaande blijkbaar.
Hier geloof ik niets van. Bron ?
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2021, 08:12   #139
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.103
Standaard

Als burgers die zich laten vaccineren niet verwittigd worden dat het vaccin nog in experimentele fase zit, is het poging tot doodslag.

Omdat ze het virus minimaliseerde en zo vrij op ons lieten, is het voor mij zeer zeker dat we met een genocidaal regime te maken hebben. Die N in de VN staat niet voor naties.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 14 maart 2021 om 08:13.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2021, 20:09   #140
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.103
Standaard

Meerdere gevallen krijgen bloedstollingen op diverse plaatsen door covid vaccinatie. Men ziet deze cases nooit bij klassieke trombose, allen volgde na het vaccin; maar er is geen verband gevonden met het vaccin dus blijven we verder vaccineren. Andere landen stopten met het AstraZeneca vaccin.

Maar ik zal overdrijven dat genocidaal te noemen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be