Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 april 2022, 12:42   #401
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.650
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Het is inderdaad zinloos om zijn verhaal dat al lang geleden gedebunked is steeds maar te blijven opwarmen, het blijft ouwe prak.
De verschillende media die een factcheck deden, en ook www.gezondheidswetenschap.be maakten brandhout van zijn besluiten. En ze deden dat nadat zij een batterij aan virologen en professoren zijn verhaal voorlegden.
Het is geen toeval dat hij enkel in het kringetje van Wappies gehoor heeft gekregen.
Die "wappies" hebben er dan ook helemaal geen belang bij of hij gelijk heeft of niet, die hoeven zich geen zorgen te maken want ze hebben geen dubieuze, experimentele prikken gehad.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2022, 13:25   #402
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
To-taal naast de kwestie...

Eurosceptic zit hier al maanden die veearts de hemel in te prijzen als het over covid gaat, en hij noemde hem 'professor'. Daar gaat het over. Die gast is helemaal geen prof... Of het zou moeten aan de universiteit van de holistische zweefkezen van Genoelselderen zijn.
Waar ligt dat ergens?
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2022, 13:38   #403
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Waar ligt dat ergens?
Riemst.
Maar ik had evengoed als voorbeeld 'Zarlardinge' of 'Zichen-Zussen-Bolder' of 'schorisse' of één of ander bled kunnen nemen hoor.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2022, 13:42   #404
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Riemst.
Maar ik had evengoed als voorbeeld 'Zarlardinge' of 'Zichen-Zussen-Bolder' of 'schorisse' of één of ander bled kunnen nemen hoor.
Aha! Limburg dus, 't was te denken...
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2022, 16:52   #405
Anoniem_2
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 31 december 2021
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ik loog nergens over Dierenarts Geert Vanden Bossche, die ondertussen van geen belang meer is want zijn onzin is ondertussen al breed en algemeen aangetoond.

GVDB heeft nooit geantwoord op de vele invitaties voor Publieke Discussie met Dr. Wilson, omdat hij wist dat hij geen partij was en publiekelijk zou afgemaakt worden

https://www.youtube.com/watch?v=i38c_ZqIJoA

https://www.youtube.com/watch?v=AxVWr62WjnY

Verder interesseert die VDB-knakker met zijn slecht kapsel me totaal niet meer.
Hij heeft zijn 5 minutes of fame gehad in de media, nu kan hij weer in de obscuriteit verdwijnen waar hij thuishoort.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Het is inderdaad zinloos om zijn verhaal dat al lang geleden gedebunked is steeds maar te blijven opwarmen, het blijft ouwe prak.
De verschillende media die een factcheck deden, en ook www.gezondheidswetenschap.be maakten brandhout van zijn besluiten. En ze deden dat nadat zij een batterij aan virologen en professoren zijn verhaal voorlegden.
Het is geen toeval dat hij enkel in het kringetje van Wappies gehoor heeft gekregen.
'Parcifal' en 'Pandareus', de alliantie der leeghoofden. Jullie hersenloos gebroebel overleeft de confrontatie met de waarheid niet.



Laatst gewijzigd door Anoniem_2 : 10 april 2022 om 16:56.
Anoniem_2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2022, 11:34   #406
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Het gebeurt bijna nooit, maar hierover ben ik het niet met je eens. Stel dat ze daar de personele en desnoods financiële middelen voor had, dan kon de moderatie toch onmogelijk voor anderen beslissen wat de waarheid is. Je weet toch wat "Pravda" betekent?
Men moet een duidelijk onderscheid maken tussen meningen en feiten.

Pandareus mag hier gerust schrijven dat hij Geert Vanden Bossche een lompe kloot vindt. Hij mag ook argumenteren waarom hij dat vindt (mening).

Maar als je opzettelijk desinformatie gaat verspreiden over zijn academische kwalificaties, dan maak je het debat kapot. Dit gaat niet meer over een mening maar over het opzettelijk verdraaien van feiten om iemand te beschadigen.

Mag ik hier ook schrijven dat Pandareus moet zwijgen omdat Pandareus in het verleden veroordeeld is voor zedenfeiten? (zelfde leugen zoals Pandareus liegt over het diploma van VDB)

Dan verlaag ik me tot hetzelfde niveau.
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 12 april 2022 om 11:57.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2022, 11:51   #407
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.837
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Men moet een duidelijk onderscheid maken tussen meningen en feiten.

Pandareus mag hier gerust schrijven dat hij Geert Vanden Bossche een lompe kloot vindt. Hij mag ook argumenteren waarom hij dat vindt (mening).

Maar als je opzettelijk desinformatie gaat verspreiden over zijn academische kwalificaties, dan maak je het debat kapot. Dit gaat niet meer over een mening maar over het opzettelijk verdraaien van feiten om iemand te beschadigen.

Mag ik hier ook schrijven dat Pandareus moet zwijgen omdat Pandareus in het verleden veroordeeld is voor zedenfeiten?

Dan verlaag ik me tot hetzelfde niveau.
Echt ??? En zo iemand wil dan een respectabel geleerde met zo'n staat van dienst onderuit halen
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2022, 12:39   #408
Reverberation
Minister
 
Reverberation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 3.916
Standaard

Hehe!
__________________
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2022, 13:03   #409
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.650
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Echt ??? En zo iemand wil dan een respectabel geleerde met zo'n staat van dienst onderuit halen
Ben je daar al mee weg? Das niet echt, hoor, dat is maar om een voorbeeld te geven.

Je moet wel alles lezen wat eurosceptic schrijft:
"Je moet een duidelijk onderscheid maken tussen meningen en feiten.

Mag ik hier ook schrijven dat Pandareus moet zwijgen omdat Pandareus in het verleden veroordeeld is voor zedenfeiten? (zelfde leugen zoals Pandareus liegt over het diploma van VDB)"


Vat je em nu?
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2022, 15:43   #410
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.248
Standaard

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2022, 20:09   #411
Anoniem_2
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 31 december 2021
Berichten: 61
Standaard



Bron: https://twitter.com/Ruben_DeHerdt/st...32735430348804


Ook Docent 'immunologische biotechnologie' Liliane Schoofs waarschuwde meer dan één jaar geleden al.
















Bron: https://twitter.com/SchoofsLiliane/s...70461596848131


Dus:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anoniem_2 Bekijk bericht

"Wetenschappers zoals ik gaan niet zomaar ‘een toer op’. Wie ook maar het geringste verstand heeft van evolutiebiologie zal niet kunnen ontkennen dat elk micro-organisme dat onder druk wordt gezet op een manier die zijn vermeerdering en verspreiding hindert beroep zal doen op natuurlijke selectie om zich uiteindelijk aan te passen aan zijn gewijzigde, ‘vijandige’ omgeving. Het feit dat virussen, in tegenstelling tot bacteriën, voor hun vermeerdering aangewezen zijn op levende gastheercellen verandert niets aan de toepasselijkheid van de evolutietheorie van Darwin dat varianten die een competitief ‘fitness’ voordeel verwerven op hun soortgenoten laatstgenoemde uiteindelijk verdringen en overheersen. Dit verklaart trouwens waarom massavaccinatie niet in staat is om SC-2 infectie te bedwingen."




Men voert een experiment uit op miljarden mensen. Een experiment dat rampzalige gevolgen kan hebben. Wanneer gaan de kwakzalvers en de propagandisten van de leugenpers eindelijk tot de orde geroepen worden? Deze misdadigers horen in de gevangenis!
Anoniem_2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2022, 20:26   #412
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Het is inderdaad zinloos om zijn verhaal dat al lang geleden gedebunked is steeds maar te blijven opwarmen, het blijft ouwe prak.
De verschillende media die een factcheck deden, en ook www.gezondheidswetenschap.be maakten brandhout van zijn besluiten. En ze deden dat nadat zij een batterij aan virologen en professoren zijn verhaal voorlegden.
Kijk, Vandenbossche was mis. De professoren ook. Beiden steunden zich op extrapolaties van gekende wetenschap. Vandenbossche extrapoleerde heel recente kennis veel te ver. Zijn hypotheses waren gebaseerd op bijzonder recente inzichten maar die hij veel te ver door extrapoleerde.

De professoren steunden zich op triviale immuniteit zonder de minste vorm van complexiteit "vaccineren en ge wordt nie meer ziek". Het soort van kennis dat we in de jaren 60 al hadden.

Beiden zijn afgegaan als een gieter, maar Vandenbossche stak zijn nek uit met nieuwe dingen. Hij was te gesofistikeerd. De professoren waren te simplistisch.

Uiteindelijk zijn de rampen voorspeld door Vandenbossche niet uitgekomen. En uiteindelijk heeft het vaccin totaal niet gewerkt zoals de professoren beweerden. Het is uiteindelijk een flutvaccin geweest. Het heeft bijlange de prestaties niet neergezet die men volgens de simplismen van de professoren had mogen verwachten. Zelfs een griep spuitje werkt beter. Maar - misschien juist dank zij het flut-achtige van die vaccins - zijn de nogal doorgedreven rampscenario's van Vandenbossche ook niet uitgekomen.

Die vaccins hebben wel een redelijk beperkt nut gehad voor een beperkt deel van de bevolking voor een beperkte periode. Drie kwart van hun geprezen kwaliteiten zijn bogus gebleken. Maar het kwart "het gaat wat oude zakken uit reanimatie houden" is gelukt. We hadden wat mij betreft die oude zakken even goed kunnen laten kreperen, dus zo belangrijk is dat allemaal niet geweest.

En nee, we hebben de jeugd uiteindelijk niet vergiftigd. Kortom, deze vaccins waren maar amper meer dan homeopathische vaccins voor veruit de meeste mensen. En corona tegenhouden doen ze niet he . En een aangepast vaccin rap kunnen maken lukt ook niet.

Maar we hebben nu toch technologie in huis om, als er nog eens zo een corona virusken langs komt, aan oude zakken een prikje kunnen te geven zodat ze zich veiliger voelen, en niet meer gaan eisen dat de wereld opgeblazen wordt. Enfin, we kunnen dat toch hopen.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2022, 20:44   #413
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Uiteindelijk zijn de rampen voorspeld door Vandenbossche niet uitgekomen.
Dit is helemaal niet waar. De schade aan het immuunsysteem speelt zich af op lange termijn en is objectief vastgesteld. Het is niet voor niets dat eerder zeldzame aandoeningen nu massaal floreren. En wat aantasting van het menselijke DNA betreft zijn de onderzoeken nog lopende. Je kan helemaal niet concluderen dat die inentingen onschadelijk zijn/waren.
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2022, 04:35   #414
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Dit is helemaal niet waar. De schade aan het immuunsysteem speelt zich af op lange termijn en is objectief vastgesteld.
Waar haalt ge dat vandaan ? Op grote schaal is er daar niks van te zien.

Citaat:
Het is niet voor niets dat eerder zeldzame aandoeningen nu massaal floreren.
Als dat al het geval is, want dat is niet zeker, he, dan zal dat veel meer komen vanwege onze belemmeringen gedurende twee jaar om ons normaal te gedragen dan iets anders.

Maar volgens mij heeft men de maatschappij gewoon voor een groot stuk in hypochonders veranderd en zijn dingen die vroeger gewoon niet eens opgemerkt werden, nu groot nieuws.

Kijk, tot mijn grote spijt is de wereldbevolking helemaal niet gehalveerd vorig jaar. En het ziet er niet naar uit dat het op medisch vlak dit jaar zou gebeuren. Enkel Vladimir kan dat soelaas brengen. Als er ergens ernstig ecologisch werk geleverd wordt, zou ik niet richting farma, maar wel richting Vladimir kijken, hoewel die ook zwakker uit de bus komt dan ik had gehoopt. Ik vrees eerlijk gezegd dat ik de pijp zal uit gaan zonder eens een deftige genocide meegemaakt te hebben...

Citaat:
En wat aantasting van het menselijke DNA betreft zijn de onderzoeken nog lopende. Je kan helemaal niet concluderen dat die inentingen onschadelijk zijn/waren.
Dat kan je van alles altijd zeggen. De onderzoeken zijn nog lopende of oude TV met een kathodestraalbuis de bevolking niet gingen doden he.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2022, 10:02   #415
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Waar haalt ge dat vandaan ? Op grote schaal is er daar niks van te zien.
Ik vraag me heel sterk af wat uw parameter is om schade vast te stellen. Als uw parameter is dat geen significant deel van de bevolking plots gestorven is na inenting, dan ben ik akkoord. Maar er zijn tal van studies die een licht werpen op schadelijke gevolgen op lange termijn. Te veel om hier kort te concluderen. Ik vergelijk het met mijn overgrootvader die vroeger in een arsenicumfabriek werkte. Alle bezorgdheden over gezondheid werden ontkend door ploegbazen en ook daar was het argument dat men niet onmiddellijk neerviel, "dus is het veilig". Maar geen enkele van die arbeiders heeft de pensioenleeftijd gehaald. Dat stelde men jaren later vast.

We zien nu al dat eerder zeldzame aandoeningen sinds de prikplicht massaal in de lift zitten. Het is nog steeds goed mogelijk dat we vaststellen dat gevaccineerden significant minder oud worden, omdat hun immuunsystemen door deze therapie zijn afgebroken. Er zijn concreet studies die daar een licht op werpen.
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 28 mei 2022 om 10:02.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2022, 10:11   #416
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ik vraag me heel sterk af wat uw parameter is om schade vast te stellen. Als uw parameter is dat geen significant deel van de bevolking plots gestorven is na inenting, dan ben ik akkoord.
Dat is het ongeveer, ja. En zelfs niet "plots". We zijn nu al een jaar na inenting. Er zijn geen speciaal erge dingen vastgesteld. Het enige wat nog in de pijplijn zit, is mogelijks leukemie. Dat duurt langer, zoals roken of bestraling of zo.

Citaat:
Maar er zijn tal van studies die een licht werpen op schadelijke gevolgen op lange termijn.
Die zijn er niet echt. Op enkele specifieke dingen na, zoals myocarditis bij jongeren, is er niet echt iets dat specifiek gevaccineerden treft.

We mogen niet vergeten dat de maatschappij zwaar mismeesterd werd gedurende 2 jaar, dat de gezondheidszorg overhoop werd gegooid, en dat zoiets altijd "zeldzame" effecten kan hebben. En ja, er zijn ook bijzonder veel mensen geinfecteerd door covid, en dat heeft ook wat schade veroorzaakt.

Kortom, de kleine effecten die men nu ziet zijn bijzonder moeilijk aan het vaccin toe te wijzen, omdat er zoveel andere dingen zijn gebeurd die slecht waren voor de gezondheid als we op percentjes of promilles gaan kijken.

Ik geef het U op een blaadje dat er geen verdubbeling van de oversterfte zal komen door die vaccinatie. En alles wat beneden een verdubbeling van de oversterfte blijft, is de moeite niet om over te praten. Dat was covid zelf ook trouwens.

Citaat:
Te veel om hier kort te concluderen. Ik vergelijk het met mijn overgrootvader die vroeger in een arsenicumfabriek werkte. Alle bezorgdheden over gezondheid werden ontkend door ploegbazen en ook daar was het argument dat men niet onmiddellijk neerviel, "dus is het veilig". Maar geen enkele van die arbeiders heeft de pensioenleeftijd gehaald. Dat stelde men jaren later vast.
Maar in de grond was dat dus toch geen echt probleem voor de maatschappij, nee ? Is het echt erg als wat fabrieksarbeiders wat eerder doodvallen ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2022, 11:37   #417
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.650
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Dit is helemaal niet waar. De schade aan het immuunsysteem speelt zich af op lange termijn en is objectief vastgesteld. Het is niet voor niets dat eerder zeldzame aandoeningen nu massaal floreren.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Waar haalt ge dat vandaan ? Op grote schaal is er daar niks van te zien.
Via bloedonderzoek door vaststelling van een enorme verhoging van de D-dimeren werd bewezen dat het afweersysteem van gevaccineerden door de vaccinaties permanente schade heeft opgelopen en soms zelfs vernietigd werd.
Dat betekent dat een gevaccineerde met een gebrekkig afweersysteem weinig tot geen verweer zal hebben bij gelijk welke besmetting/infectie en dus ziek zal worden en in het ziekenhuis kan belanden door een simpele verkoudheid waartegen het lichaam geen verweer meer heeft en dat dus door vaccinatieschade zelfs een verkoudheid een dodelijke bedreiging zou kunnen worden.
Lange termijn, weetjewel?

Dit is al geweten van in oktober 2021 én bewezen maar dan moeten er natuurlijk wel bloedonderzoeken gedaan worden, anders kunnen ze het ook niet weten, hé?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
En wat aantasting van het menselijke DNA betreft zijn de onderzoeken nog lopende. Je kan helemaal niet concluderen dat die inentingen onschadelijk zijn/waren.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat kan je van alles altijd zeggen. De onderzoeken zijn nog lopende of oude TV met een kathodestraalbuis de bevolking niet gingen doden he.
Je vergelijking raakt weer kant noch wal.
Pfizer liet zelf weten dat hun fase 3 proefperiode voor de mRNA-covid-vaccins wereldwijd pas afgerond zal zijn in februari 2024.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Maar in de grond was dat dus toch geen echt probleem voor de maatschappij, nee ? Is het echt erg als wat fabrieksarbeiders wat eerder doodvallen ?
Natuurlijk niet, het bedrijf maakte immers winst én met werkgelegenheid voor de maatschappij en dat dat vroegtijdig het leven kostte aan wat fabrieksarbeiders is niet zo erg....alles voor de winst?
Net zoals het niet zo erg schijnt te zijn voor jou dat op lange termijn er nog vele vaxslachtoffers zullen vallen maar dat kan enkel maar gunstig zijn voor de pensioenkassen, hé?

Als eerdere, fervente voorstander van kansberekening voor vaccinatie om een ziekenhuisopname te kunnen vermijden, hoe zit het eigenlijk dan nu met de kansberekeningen voor elke prik, nu al 4 in totaal, ook gelet op de exponentiële stijging van risico's op bijwerkingen bij elke prik?
Heb je al iets berekend?
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2022, 11:47   #418
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Via bloedonderzoek door vaststelling van een enorme verhoging van de D-dimeren werd bewezen dat het afweersysteem van gevaccineerden door de vaccinaties permanente schade heeft opgelopen en soms zelfs vernietigd werd.
Kortom, ondertussen is 70% van de bevolking zoals zware AIDS lijders ondertussen de pijp uitgegaan aan hun darmflora ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2022, 12:26   #419
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Via bloedonderzoek door vaststelling van een enorme verhoging van de D-dimeren werd bewezen dat het afweersysteem van gevaccineerden door de vaccinaties permanente schade heeft opgelopen en soms zelfs vernietigd werd.
Dat betekent dat een gevaccineerde met een gebrekkig afweersysteem weinig tot geen verweer zal hebben bij gelijk welke besmetting/infectie en dus ziek zal worden en in het ziekenhuis kan belanden door een simpele verkoudheid waartegen het lichaam geen verweer meer heeft en dat dus door vaccinatieschade zelfs een verkoudheid een dodelijke bedreiging zou kunnen worden.
Lange termijn, weetjewel?
Dit dus. De volledige fysiologische verklaring voor de complete afbraak van het lichaamseigen immuunsysteem kun je afleiden uit talloze seminaries van Geert VDB. Patrick's logica dat er geen ramp is gebeurd omdat 1 jaar na inenting quasi niemand stierf, raakt kant noch wal. De schade aan het immuunsysteem is vast te stellen via talloze onderzoeken. Het al dan niet neervallen na 1 jaar is geen parameter. Zo stelt men ook niet vast dat roken leidt tot longkanker, op basis van het al dan niet hebben van kanker 1 jaar nadat men begint te roken. Wat een drogredenering..



Die veearts toch..
En wanneer blijkt dat onze immuunsystemen massaal zijn afgebroken, dan zal het natuurlijk "een ongeluk" zijn. Niemand kon dat weten en het inspuiten van zelfs kinderen, was gerechtvaardigd. De wappies met hun complottheorieën toch altijd...
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2022, 13:49   #420
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Dit dus. De volledige fysiologische verklaring voor de complete afbraak van het lichaamseigen immuunsysteem kun je afleiden uit talloze seminaries van Geert VDB.
Het volstaat niet dat iemand beweringen uit, zelfs al zijn die "talloos" om daaruit iets "af te leiden" over de werkelijkheid. Het is niet omdat forum morosoof Harrychristus talloze uiteenzettingen geeft over het bestaan van microwezentjes, dat je daaruit het bestaan van die microwezentjes kan "afleiden".

Nu is er natuurlijk een verschil: wat Harrie vertelt is totale lulkoek, terwijl wat Geert stelde, wetenschappelijk niet onmogelijk was. Maar het is niet zo gebleken. Net zoals de zever van de TV virologen ook niet zo gebleken is. Maar dat is nu juist precies het verschil tussen echte wetenschap, en nep wetenschap: de test van de werkelijkheid. Welnu, er zijn geen massieve waarnemingen van een "complete afbraak van het immuunsysteem". Mocht dat zo zijn, dan zouden we nu al een massa sterfte moeten waarnemen, want met een immuno-onderdrukking op grote schaal sterf je aan gelijk welke onschuldige infectie ; je gaat zelfs dood aan een infectie door uw eigen darmflora. Zoiets is in de verste verte niet waargenomen.

Het enige dat waargenomen is, is dat die vaccins een "lichtere" bescherming veroorzaken dan beweerd. Er zijn wat effectjes gevonden van het accuut veroorzaken van ontstekingen zoals die pericarditis. Dat S proteine was ook nogal nijdige rommel die wat schade kon veroorzaken. Maar voor de rest is de immuunreactie op die vaccins nogal "slap" alles bij elkaar, na een zekere tijd. En wat positief is, is dat er wel degelijk een deftig T cel geheugen effect bestaat, wat een bescherming geeft tegen zware ziekte - die echter bij de meeste mensen niet nodig is omdat de meeste mensen geen zware ziekte ontwikkelen. Kortom, die vaccins hebben een voordeel op dat vlak, en dat is het dan ook. En die vaccins waren wat nijdig bij injectie in vergelijking met andere vaccins zoals een griep spuitje. En dat was het dan.

Men moet leren van zijn fantasmen afstappen, zowel in de ene als in de andere richting. De orthodoxe medische wereld heeft zich zwaar misgrepen en heeft zotte dingen gedaan op basis van niet-bestaande veronderstelde effecten van die vaccins, namelijk het bekomen van blijvende groepsimmuniteit.

Maar mensen die beweerden dat die vaccins nefast waren zoals Geert hebben zich ook vergist. Het was destijds inderdaad cavalier van zomaar risico's te nemen, maar die dingen zijn niet uitgekomen. En die zullen ook niet uitkomen op grote schaal, want die effecten zijn er uiteindelijk niet.

Citaat:
Patrick's logica dat er geen ramp is gebeurd omdat 1 jaar na inenting quasi niemand stierf, raakt kant noch wal. De schade aan het immuunsysteem is vast te stellen via talloze onderzoeken.
Mocht dat waar zijn, dan zouden daar nu al enorm veel doden door vallen. Men kan namelijk geen schade aan het immuunsysteem "jaren uitstellen". Die is er, of die is er niet. En als die schade er is, dan vallen de doden er bij bosjes, oftewel is de schade niet zo schadelijk.

Citaat:
Het al dan niet neervallen na 1 jaar is geen parameter. Zo stelt men ook niet vast dat roken leidt tot longkanker, op basis van het al dan niet hebben van kanker 1 jaar nadat men begint te roken. Wat een drogredenering..
Dat is niet te vergelijken, omdat kanker een proces is dat heel heel stapsgewijs verloopt. Er moeten tientallen dingen verkeerd gaan opdat er uiteindelijk een kanker ontstaat. Een immuunsysteem is beschadigd door een actie of niet, en na enkele maanden is de schade er oftewel, oftewel zal ze er nooit zijn.

Het vertellen dat er door ongekende oorzaken onwaarneembare effecten zijn die binnen jaren dramatisch zullen zijn om zijn voorlopige gelijk te halen, is een zotte manier van denken. Op die manier kan je altijd zeggen dat iets schadelijk is, ook al zien we het niet. Wie weet is op dit forum schrijven na 30 jaar dodelijk, wie zal het zeggen he.

Citaat:
En wanneer blijkt dat onze immuunsystemen massaal zijn afgebroken, dan zal het natuurlijk "een ongeluk" zijn. Niemand kon dat weten en het inspuiten van zelfs kinderen, was gerechtvaardigd. De wappies met hun complottheorieën toch altijd...
En wanneer blijkt dat daar niks van aan is, wat dan ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be