Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari Filip De Man, (Roeselare, 11 november 1955) is een Vlaams politicus, journalist en volksvertegenwoordiger (1991-) voor het Vlaams Belang. In zijn partij behoort hij tot de meest rechtse groep, met een uitgesproken anti-migrantenstandpunt.

 
 
Discussietools
Oud 23 januari 2007, 23:16   #121
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Minder pijnlijk dan voor u werken voor de uitkeringen van anderen.

wees gerust, ge moet nie voor mij werken
__________________
Nynorsk is offline  
Oud 23 januari 2007, 23:35   #122
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
wees gerust, ge moet nie voor mij werken
Lees nog eens wat ik schreef.
Bobke is offline  
Oud 23 januari 2007, 23:47   #123
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

leest: "Minder pijnlijk dan voor u werken voor de uitkeringen van anderen."
Als je daarmee bedoelde dat het pijnlijk zou zijn voor mij dat ik voor de uitkeringen van anderen moet werken, dan had die zin anders geformuleerd moeten zijn.
Er zijn ook nog andere interpretaties mogelijk mits wat tussenvoegen van woorden natuurlijk.
Welke woorden moet ik hier bijfantaseren?
__________________
Nynorsk is offline  
Oud 24 januari 2007, 00:12   #124
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
leest: "Minder pijnlijk dan voor u werken voor de uitkeringen van anderen."
Als je daarmee bedoelde dat het pijnlijk zou zijn voor mij dat ik voor de uitkeringen van anderen moet werken, dan had die zin anders geformuleerd moeten zijn.
Er zijn ook nog andere interpretaties mogelijk mits wat tussenvoegen van woorden natuurlijk.
Welke woorden moet ik hier bijfantaseren?
Zie je wel dat ge het kunt, maar muggenziften is leuker om uw gelijk te behalen.
Als ik dan schijf:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Het ultieme argument is gevallen.
Ge moet mij verontschuldigen, ik was maar een werkende melkkoe, geen licentiaat. Doei.
Dan heeft de licentiaat daar ook een eigen verklaring voor:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
En weglopen uit een discussie is niet bepaald een sterk argument, als je het over argumentsterkte wil hebben.
Een gezagsargument is inderdaad zoveel sterker.
Bobke is offline  
Oud 24 januari 2007, 00:35   #125
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Zie je wel dat ge het kunt, maar muggenziften is leuker om uw gelijk te behalen.
hey, ik lees gewoon wat er staat, hoor. Ook omdat die andere interpretatie een beetje ongeloofwaardig klinkt eh. Ik vind het immers meer dan ok dat ik betaal voor de uitkering van een ander. Jij stelt dus dat je het nóg meer dan ok vindt dan ik? Merk ik daar een erg uitgesproken enthousiasme bij je ten aanzien van de werklozen?


Citaat:
Als ik dan schijf:

Dan heeft de licentiaat daar ook een eigen verklaring voor:

Een gezagsargument is inderdaad zoveel sterker.
Ik gebruik geen gezagsargument. Jij denkt er eentje te zien, maar het is er niet. Je lijkt te denken dat ik me beter voel dan jij omdat ik licentiaat ben en jij niet. Als dat het geval is, dan ben je daar volledig fout in. Ik heb me nog nooit beter dan een ander gevoeld omdat die ander minder gestudeerd heeft. Wat zou dat nu in hemelsnaam uitmaken?

Lees ook:

Citaat:
wat maakt mij dat uit of ge nu licentiaat zijt of niet?
en

Citaat:
en maak zo geen belachelijke opdelingen tussen licentiaten en niet-licentiaten.
__________________
Nynorsk is offline  
Oud 24 januari 2007, 00:47   #126
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
hey, ik lees gewoon wat er staat, hoor. Ook omdat die andere interpretatie een beetje ongeloofwaardig klinkt eh.
Niet ongeloofwaardiger dan:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Het komt blijkbaar erg pijnlijk voor je aan dat rsz niet enkel dient om jouw pensioen mee te betalen.
of
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
wat zie je als oplossing?
de job aantrekkelijker maken of werkloze universitairen kapper doen worden?
Bobke is offline  
Oud 24 januari 2007, 00:51   #127
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Niet ongeloofwaardiger dan:

of
wat zou er ongeloofwaardig moeten zijn aan een vraag?
jeetje.
__________________
Nynorsk is offline  
Oud 24 januari 2007, 01:07   #128
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

en graag toch ook een link naar een gezagsargument van mij.
__________________
Nynorsk is offline  
Oud 24 januari 2007, 01:09   #129
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Ik vind het immers meer dan ok dat ik betaal voor de uitkering van een ander. Jij stelt dus dat je het nóg meer dan ok vindt dan ik? Merk ik daar een erg uitgesproken enthousiasme bij je ten aanzien van de werklozen?
Dat doe je niet.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
daar staat al een inspanning tegenover. je hebt immers zelf rsz betaald.
het lijkt me een beetje absurd dat je moet werken om rsz af te geven en dan nog eens moet werken om datgene waarvoor je gewerkt hebt terug te krijgen.
Ik zou het je zelf eens willen zien doen: je valt werkloos (dat kan dus iedereen gebeuren) en je staat te trappelen om je meteen te beginnen omscholen of om 38u/week te solliciteren, terwijl je weet dat er iedere maand een serieus percentage van je loon afging om de uitkering die je krijgt te financieren.
Het is duidelijk dat ge onmiddellijk uw bijdrage wilt recupereren, tenzij ik mag veronderstellen dat ge niet kunt schrijven.
Maar om uw eigen woorden te gebruiken.
“Uw bijdrage dient niet alleen om de werkloosheid te betalen hoor”.
Ik kan u in elk geval vertellen dat ik 43 jaar gewerkt heb, zonder werkloosheidsuitkering te ontvangen, zonder de ziekenzorg te belasten, zelfs zonder eindeloos ons broek op schoolbanken te verslijten.
Op de manier was het mogelijk om zelfs de pensioenen te betalen van hen die nooit afgedragen hadden.
Wat een schril contrast met mensen die schrijven:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
De rest van de tijd hou ik me bezig met de dingen te doen die ik al veel langer wou doen, maar nooit geen tijd voor had (zoals het huis eindelijk eens opruimen, familie zien, boeken lezen die ik al lang wou lezen ter bijscholing, en ik moet nog een aantal dingen afwerken voor mijn vorige job) omdat er bijzonder weinig tijd overschiet als je vaak 60u/week werkt.
Met andere woorden, eens wat extra vakantie nemen op kosten van de ouderen, die moeten dan maar wat langer werken voor ze in pensioen mogen gaan.
Bobke is offline  
Oud 24 januari 2007, 01:18   #130
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Ik gebruik geen gezagsargument. Jij denkt er eentje te zien, maar het is er niet. Je lijkt te denken dat ik me beter voel dan jij omdat ik licentiaat ben en jij niet. Als dat het geval is, dan ben je daar volledig fout in. Ik heb me nog nooit beter dan een ander gevoeld omdat die ander minder gestudeerd heeft. Wat zou dat nu in hemelsnaam uitmaken?
Lees ook:
en
En
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Waar heb jij voor gestudeerd, voor professor Gobelijn?
Nee, ik heb niet gestudeerd, we hadden onze handen vol om de oorlogsschade te herstellen.
Zo moeten we ook minder gastarbeiders aantrekken omdat sommigen zich te goed voelden om in de mijnen te werken.
Ik hoop dat de zin goed geconstrueerd is, anders verbetert ge hem maar.
Bobke is offline  
Oud 24 januari 2007, 01:22   #131
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
wat zou er ongeloofwaardig moeten zijn aan een vraag?
jeetje.
Is
“Het komt blijkbaar erg pijnlijk voor je aan dat rsz niet enkel dient om jouw pensioen mee te betalen.” Een vraag ?
Moet kunnen.
Bobke is offline  
Oud 24 januari 2007, 02:09   #132
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Dat doe je niet.
toch wel. ik zal zelf wel beter weten dan jij wat ik denk.


Citaat:
Het is duidelijk dat ge onmiddellijk uw bijdrage wilt recupereren, tenzij ik mag veronderstellen dat ge niet kunt schrijven.
Je hebt het niet gesnapt denk ik. Het gaat er om dat je al afgedragen hebt.
Hoe zou het klinken moest gesteld worden dat gepensioneerden enkel maar hun pensioen mogen krijgen als ze nog wat blaadjes gaan oprapen of enveloppes dichtplakken, 38u/week, voor ze hun pensioen mogen krijgen? Tenzij ze ziek zijn natuurlijk, dan komen ze in de ziektezorg terecht.
Het gaat erom dat iedereen geld in een pot steekt. Wie in een situatie komt dat hij geld nodig heeft (pensioen, werkloosheid), kan rekenen op een deel van het geld dat in de pot zit. Als je denkt dat je kunt blijven graaien in die pot, ben je mis, maar dat betekent niet dat je geen recht hebt op het geld in die pot.

Citaat:
Maar om uw eigen woorden te gebruiken.
“Uw bijdrage dient niet alleen om de werkloosheid te betalen hoor”.
Ik kan u in elk geval vertellen dat ik 43 jaar gewerkt heb, zonder werkloosheidsuitkering te ontvangen, zonder de ziekenzorg te belasten, zelfs zonder eindeloos ons broek op schoolbanken te verslijten.
Op de manier was het mogelijk om zelfs de pensioenen te betalen van hen die nooit afgedragen hadden.
Proficiat. ik zou willen dat ik nooit een werkloosuitkering hoefde te ontvangen. Dat werk vinden makkelijker zou gaan. Ben je jaloers op de mensen die niet meteen werk vinden terwijl ze heel graag aan de slag zouden gaan? Ik zou willen dat ik gezond was, zodat ik "de ziekenzorg" niet moest "belasten". Ben je jaloers op de mensen die ziek zijn of zo?
En als je niet wil dat mensen hun broek op de schoolbanken verslijten, maak dan aub ook geen gebruik van de diensten die mensen leveren die verder gestudeerd hebben.


Citaat:
Met andere woorden, eens wat extra vakantie nemen op kosten van de ouderen, die moeten dan maar wat langer werken voor ze in pensioen mogen gaan.
Je leest wat je wil lezen. Ik denk dat je heel erg kwaad moet worden als je ziet dat sommige mensen slechts 38u/week werken. Dat die mensen na hun werk en in 't weekend dingen doen als boeken lezen, familie bezoeken, hun huishouden doen. En niet continu zitten werken om de pensioenen van de ouderen te betalen. Liefst 100u/week, als het even kan.
Ik heb die dingen de laatste maanden gemist, omdat ik te druk bezig was met m'n werk af te werken (dat dus nog niet klaar is). Dat ik die dingen zou doen terwijl ik werkloos ben, is dan ook een schande voor meneer. Want stel je voor dat een werkloze zich even zou ontspannen. Dat hij niét 18u/dag bezig is met werk zoeken. Ho ho. Misschien moeten we maar een inspecteur afsturen op al die werklozen. Die controleert of de werkloze wel om 6u op is, zodat hij om 8u kan beginnen werk zoeken. Die controleert of de werkloze niet meer dan een half uur middagpauze neemt. Die controleert of de werkloze ook 's avonds, na het eten, verder doet met werk zoeken. Want andere dingen doen dan werk zoeken, dat is verboden. En niet vóór 11u 's avonds stoppen, want anders raak je je uitkering kwijt.
__________________
Nynorsk is offline  
Oud 24 januari 2007, 02:16   #133
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
En

Nee, ik heb niet gestudeerd, we hadden onze handen vol om de oorlogsschade te herstellen.
Zo moeten we ook minder gastarbeiders aantrekken omdat sommigen zich te goed voelden om in de mijnen te werken.
Ik hoop dat de zin goed geconstrueerd is, anders verbetert ge hem maar.
Allez, ik zal dan snel wat oorlogsschade gaan zoeken, om te herstellen.
Of gauw eens in een mijn gaan werken.

Waarom is dat zo belangrijk voor je, Bobke, of mensen nu wel of niet gestudeerd hebben? Waarom al die frustratie ten aanzien van mensen die gestudeerd hebben?
__________________
Nynorsk is offline  
Oud 24 januari 2007, 02:16   #134
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Is
“Het komt blijkbaar erg pijnlijk voor je aan dat rsz niet enkel dient om jouw pensioen mee te betalen.” Een vraag ?
Moet kunnen.
Nu wel:

Het komt blijkbaar erg pijnlijk voor je aan dat rsz niet enkel dient om jouw pensioen mee te betalen?
__________________
Nynorsk is offline  
Oud 24 januari 2007, 02:26   #135
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
toch wel. ik zal zelf wel beter weten dan jij wat ik denk.
Maar ik zie wat er staat, zelfs zonder opleiding.
Citaat:
Je hebt het niet gesnapt denk ik. Het gaat er om dat je al afgedragen hebt.
Hoe zou het klinken moest gesteld worden dat gepensioneerden enkel maar hun pensioen mogen krijgen als ze nog wat blaadjes gaan oprapen of enveloppes dichtplakken, 38u/week, voor ze hun pensioen mogen krijgen
? Tenzij ze ziek zijn natuurlijk, dan komen ze in de ziektezorg terecht.
Het gaat erom dat iedereen geld in een pot steekt. Wie in een situatie komt dat hij geld nodig heeft (pensioen, werkloosheid), kan rekenen op een deel van het geld dat in de pot zit. Als je denkt dat je kunt blijven graaien in die pot, ben je mis, maar dat betekent niet dat je geen recht hebt op het geld in die pot.
Wel dat is precies waar het over gaat.
Ze gaan langer moeten gaan werken omdat een deel van de jeugd steeds langer school loopt om vervolgens in de werkloosheid te stappen.
Een en ander moet betaald worden, dat leerde je toch ook op school hoop ik?
Ik vraag mij af wie wat niet verstaan heeft.
Als je iets niet begrijpt moogt ge het vragen.
Dan probeer ik het anders te formuleren.
Bobke is offline  
Oud 24 januari 2007, 02:30   #136
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Nu wel:

Het komt blijkbaar erg pijnlijk voor je aan dat rsz niet enkel dient om jouw pensioen mee te betalen?
Nee hoor, mijn pensioen is goedgekeurd.
Wel dat het zo is voor degenen die na mij komen.
Bobke is offline  
Oud 24 januari 2007, 02:42   #137
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Maar ik zie wat er staat, zelfs zonder opleiding.

Wel dat is precies waar het over gaat.
Ze gaan langer moeten gaan werken omdat een deel van de jeugd steeds langer school loopt om vervolgens in de werkloosheid te stappen.
Een en ander moet betaald worden, dat leerde je toch ook op school hoop ik?
Ik vraag mij af wie wat niet verstaan heeft.
Als je iets niet begrijpt moogt ge het vragen.
Dan probeer ik het anders te formuleren.
Wat wil je dan dat er gedaan wordt? Het hoger onderwijs afschaffen?
Kun je een cijfer plakken op het aantal hooggeschoolden die vrijwillig langdurig werkloos is?
Je lijkt trouwens de vergrijzing compleet over het hoofd te zien.
Ik kan er niks aan toen dat men na de tweede wereldoorlog opeens massaal kinderen moest gaan voortbrengen. Ik kan er niet aan doen dat men daar in jaren 60 en 70 mee gestopt is. Meer nog: ik heb staan sméken om een broertje of zusje, maar het kwam er niet van, precies.
Ik kan er ook niks aan doen dat de ouderen van tegenwoordig zo lang leven.
Wat ik wel zou kunnen doen is actief blijven verder zoeken naar werk, maar als ik uw gefoeter hier lees, vraag ik me af waarom ik in godsnaam moeite zou willen doen om uw pensioen te betalen. Om uw redenering te volgen: 't is niet omdat ge iets in de pot hebt gestoken, dat ge recht zou hebben om er iets uit te halen, niet waar?
__________________
Nynorsk is offline  
Oud 24 januari 2007, 02:45   #138
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Nee hoor, mijn pensioen is goedgekeurd.
Wel dat het zo is voor degenen die na mij komen.
goh ja, want er gaat al eens een werkloosheidsuitkering moeten betaald worden. stel je voor.
Vooral zo gezinnen met kinderen waarvan een ouder zijn job verliest. Ge moet wel ne loser zijn als ge opeens geen werk hebt, want Bobke, die had altijd werk. Verhongeren ermee!
__________________
Nynorsk is offline  
Oud 24 januari 2007, 02:45   #139
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Proficiat. ik zou willen dat ik nooit een werkloosuitkering hoefde te ontvangen. Dat werk vinden makkelijker zou gaan. Ben je jaloers op de mensen die niet meteen werk vinden terwijl ze heel graag aan de slag zouden gaan? Ik zou willen dat ik gezond was, zodat ik "de ziekenzorg" niet moest "belasten". Ben je jaloers op de mensen die ziek zijn of zo?
En als je niet wil dat mensen hun broek op de schoolbanken verslijten, maak dan aub ook geen gebruik van de diensten die mensen leveren die verder gestudeerd hebben.
Ik ben op niemand jaloers.
Werk vinden is helemaal niet moeilijk, men beweert opnieuw dat we gastarbeiders moeten invoeren omdat we onvoldoende werkkrachten vinden.
En echt niet alleen ongeschoolde Polen.
En als ik geen beroep meer doe op mensen die verder gestudeerd hebben hoeven die ook niet meer verder te studeren.
Wat u in werkelijkheid wilt is dat ik er beroep op doe zelfs als ik ze niet nodig heb. Zo kunnen ook de minder bekwamen aan de slag. Liefst betaald door de SZ natuurlijk, dan denkt men dat het niets kost.
Bobke is offline  
Oud 24 januari 2007, 03:00   #140
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Ik ben op niemand jaloers.
Werk vinden is helemaal niet moeilijk, men beweert opnieuw dat we gastarbeiders moeten invoeren omdat we onvoldoende werkkrachten vinden.
En echt niet alleen ongeschoolde Polen.

Als het zo makkelijk is, dan kan het ook niet moeilijk voor je zijn om tegen overmorgen een job gevonden te hebben voor mij.

Citaat:
En als ik geen beroep meer doe op mensen die verder gestudeerd hebben hoeven die ook niet meer verder te studeren.
ROFL. Want jij bent de enige op deze planeet

Citaat:
Wat u in werkelijkheid wilt is dat ik er beroep op doe zelfs als ik ze niet nodig heb. Zo kunnen ook de minder bekwamen aan de slag. Liefst betaald door de SZ natuurlijk, dan denkt men dat het niets kost.
Wat ik in werkelijkheid zou willen is dat je gewoon op niemand beroep doet.
De levensvreugde van je naasten kan er enkel door stijgen.
__________________
Nynorsk is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be