Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 februari 2021, 08:05   #1
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard Klantendiensten contacteren via telefoon

Het maakt niet uit wie je belt, zowat elke organisatie lijkt om één of andere reden niet te beseffen dat het internet al +20 jaar is doorgedrongen in de Vlaamse huiskamers.

Telkens je belt, hoor je keuzemenu voorafgegaan door iet in de strekking van: "Wist je dat we ook een website hebben waarop de meeste van uw vragen ..."

Ik erger me daar kapot aan. Ik krijg er gewoon stenen kloten van. Ja ik weet dat jullie een website hebben. En de reden waarom ik blijkbaar toch moet bellen, is omdat op jullie verdomde website het antwoord op mijn vraag niet te vinden is!

Wat ik me dus afvraag in deze, is wat de reden is dat bedrijven nog steeds die reflex hebben om dat soort irritante zaken in hun keuzemenu op te nemen. Alsof iemand die belt, zal ophangen en toch maar op de website zal gaan kijken. Om nog maar te zwijgen van het zoekwerk dat je soms hebt om op de 'fameuze' website het telefoonnummer van de klantendienst te vinden ...
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be