Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 maart 2005, 17:08   #81
Black Mamba
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 19 maart 2005
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door la_Principessa
*zucht* (idd)
Dat was weer een superzinnige opmerking.
Verbaas me, Guderian, en zeg eens iets verstandigs.
ik vind dat hij in zekere mate gelijk heeft, maar natuurlijk niet zo extreem want dat is DE kans voor de linkse medemens om rechts te veralgemenen tot nazisme.
maar als het voor de linkse gemeenschap blijkbaar normaal is dat autochtonen constant worden neergestoken (terwijl de media gedwongen wordt het tergendeel te schrijven), waarom niet? ik bedoel maar wat de allochtonen doen
(zonder reden dikwijls, terwijl het in autochtone gezinnen ook gebeurd, maar dikwijls een voorgeschiedenis (maar geen schering en inslag), of een daadwerkelijke bedoeling (zoals een "bankoverval") hebben. autochtonen doen dit blijkbaar voor hun plezier, moesten ze een bank overvallen, bij wijze van spreken, zou ik het nog verstaan.) is eigenlijk hetzelfde, maar dan zonder dat inschrijven op het gemeentehuis, én ongestraft.
__________________
~Don't ask me, I only use my brain 2 keep my ears apart~

*I'm only being sarcastic*
Black Mamba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2005, 13:31   #82
Horus
Gouverneur
 
Horus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2004
Berichten: 1.303
Standaard

Zowel de reacties van Guderian als die van Black Mamba tonen aan dat het knuffelbeleid en de 'positieve discriminaties', uitgevoerd door links de laatste jaren, een negatief effect hebben op het multi-culturele Europa.

Zolang links extreem zal blijven, mensen zal pogen te indoctrineren met hun campagnes en een bepaalde groep luidkeels zal stigmatiseren, want alles wat die groep zegt is mis (terwijl de je roep van sommigen ook kan omkeren in een vraag....), zal de voedingsbodem voor rechts vruchtbaar blijven.

Zij die links stemmen zouden dus moeten weten dat hun stem averechts werkt.

Ik ben benieuwd naar de dag, dat men eerlijk mag zijn, de problemen met naam mag noemen, zonder voor 'racist' uitgemaakt te worden.
Dat zou het realisme en de zoektocht naar een samenlevingsvorm alvast eenvoudiger maken.
__________________
[size=3]Vlaanderen mijn land[/size]
[size=3]bij het Noordzeestrand [size=1](dixit Raymond v/h Groenewoud)[/size][/size]
Horus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2005, 14:24   #83
Vicky
Parlementslid
 
Vicky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Berichten: 1.549
Standaard

Wie weerhoudt jou daarvan? Het is de angst om het taboe te doorbreken, de naïviteit van velen die het niet willen weten, dat onze toekomst, en zeker die van onze kinderen op het spel zet.

Toen de Spanjaarden, (je weet wel, die andere fundamentalisten uit het Zuiden, die we hier al eens gehad hebben) de Inca's definitief gingen uitmoorden, en ze vervolgden tot in het Amazonegebied, sprak de Incakoning Manco zijn volk toe en zei: "Een komt een dag dat de veroveraars jullie zullen verplichten hun Goden te aanbidden, hun taal te spreken en hun cultuur te volgen..." Daarna stortte hij zich in de diepte.


Hier is een gezegde dat ook al heel oud is:

[font=Courier New]"Against the insidious wiles of foreign influence, (I conjure you
to believe me fellow citizens) the jealousy of a free people ought
to be constantly awake; since history and experience prove that
foreign influence is one of the most baneful foes of Republican
Government."
[/font]
[font=Courier New][size=2]George Washington.[/size][/font]
[font=Courier New][/font]
[font=Courier New][/font]
Vicky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2005, 14:44   #84
sinan123
Banneling
 
 
Geregistreerd: 14 september 2004
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3.785
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vicky
Wie weerhoudt jou daarvan? Het is de angst om het taboe te doorbreken, de naïviteit van velen die het niet willen weten, dat onze toekomst, en zeker die van onze kinderen op het spel zet.

Toen de Spanjaarden, (je weet wel, die andere fundamentalisten uit het Zuiden, die we hier al eens gehad hebben) de Inca's definitief gingen uitmoorden, en ze vervolgden tot in het Amazonegebied, sprak de Incakoning Manco zijn volk toe en zei: "Een komt een dag dat de veroveraars jullie zullen verplichten hun Goden te aanbidden, hun taal te spreken en hun cultuur te volgen..." Daarna stortte hij zich in de diepte.


Hier is een gezegde dat ook al heel oud is:

[font=Courier New]"Against the insidious wiles of foreign influence, (I conjure you
to believe me fellow citizens) the jealousy of a free people ought
to be constantly awake; since history and experience prove that
foreign influence is one of the most baneful foes of Republican
Government."
[/font]
[font=Courier New][size=2]George Washington.[/size][/font]
Angst, Angst en nog meer Angst 90% van jou topics bevatten deze emotie.



Citaat:
Ik ben benieuwd naar de dag, dat men eerlijk mag zijn, de problemen met naam mag noemen, zonder voor 'racist' uitgemaakt te worden.
Je mag zowiezo de problemen al opnoemen. Alleen generaliseren mag niet, zo extrimeseer je ook de niet extremisten.

Laatst gewijzigd door sinan123 : 22 maart 2005 om 14:44.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2005, 15:31   #85
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.078
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vicky
Wie weerhoudt jou daarvan? Het is de angst om het taboe te doorbreken, de naïviteit van velen die het niet willen weten, dat onze toekomst, en zeker die van onze kinderen op het spel zet.

Toen de Spanjaarden, (je weet wel, die andere fundamentalisten uit het Zuiden, die we hier al eens gehad hebben) de Inca's definitief gingen uitmoorden, en ze vervolgden tot in het Amazonegebied, sprak de Incakoning Manco zijn volk toe en zei: "Een komt een dag dat de veroveraars jullie zullen verplichten hun Goden te aanbidden, hun taal te spreken en hun cultuur te volgen..." Daarna stortte hij zich in de diepte.


Hier is een gezegde dat ook al heel oud is:

[font=Courier New]"Against the insidious wiles of foreign influence, (I conjure you
to believe me fellow citizens) the jealousy of a free people ought
to be constantly awake; since history and experience prove that
foreign influence is one of the most baneful foes of Republican
Government."
[/font]
[font=Courier New][size=2]George Washington.[/size][/font]
Bij de les blijven, Vicky.
Manco werd vermoord tijdens een spelletje hoefijzerwerpen. Het citaat is wel van hem. Hij sprak die woorden uit toen hij vluchtte naar het Amazonegebied. Het was pas jaren later dat hij door zogezegde vriendschappelijke Spanjaarden in de rug gestoken werd.
Tijdens de verdediging van het allerlaatste bolwerk van de Inca's was er een moedige en sterke Incakrijger die op het einde inzag dat het een verloren strijd was en zich toen van de rotsen gooide.
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.

Laatst gewijzigd door Ke Nan : 22 maart 2005 om 15:33.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2005, 21:01   #86
Vicky
Parlementslid
 
Vicky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Berichten: 1.549
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Angst, Angst en nog meer Angst 90% van jou topics bevatten deze emotie.



Je mag zowiezo de problemen al opnoemen. Alleen generaliseren mag niet, zo extrimeseer je ook de niet extremisten.
Angst? Dan heb je het toch niet goed begrepen. Het is inderdaad zo'n goedkoop argument! 'Bange blanke man' zeggen ze dan, maar ze vergeten er wel even bij te vertellen dat de meeste bange blanke mannen al uit hun oude vertrouwde buurt werden weggepest.
Vicky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2005, 21:12   #87
la_Principessa
Banneling
 
 
la_Principessa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 januari 2005
Locatie: Antwerpen, België
Berichten: 2.331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vicky
Angst? Dan heb je het toch niet goed begrepen. Het is inderdaad zo'n goedkoop argument! 'Bange blanke man' zeggen ze dan, maar ze vergeten er wel even bij te vertellen dat de meeste bange blanke mannen al uit hun oude vertrouwde buurt werden weggepest.
Toch vind ik dat hij wel een punt heeft hoor. Je komt soms een beetje paranoia over. Wordt u zo hard geterroriseerd dan?
la_Principessa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2005, 21:17   #88
sinan123
Banneling
 
 
Geregistreerd: 14 september 2004
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3.785
Standaard

Citaat:
Toch vind ik dat hij wel een punt heeft hoor. Je komt soms een beetje paranoia over. Wordt u zo hard geterroriseerd dan?
Dat heb ik ook wel eens als ik met een (hmm vind een goede naam) ''vertegenwoordig van soms rechts-extremisitshce ideeën'' zit de discussiëren.

Maar ik vind dat Vicky er toch consequent mee door gaat, alsof ze iets heeft meegemaakt of alsof ze angst wil kweken(kan ook nog).
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2005, 21:45   #89
Vicky
Parlementslid
 
Vicky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Berichten: 1.549
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan
Bij de les blijven, Vicky.
Manco werd vermoord tijdens een spelletje hoefijzerwerpen. Het citaat is wel van hem. Hij sprak die woorden uit toen hij vluchtte naar het Amazonegebied. Het was pas jaren later dat hij door zogezegde vriendschappelijke Spanjaarden in de rug gestoken werd.
Tijdens de verdediging van het allerlaatste bolwerk van de Inca's was er een moedige en sterke Incakrijger die op het einde inzag dat het een verloren strijd was en zich toen van de rotsen gooide.
Bij de les, ja, en zeggen dat mijn eindthesis in het middelbaar over de Inca's ging. Maar dat is weer al een hele tijd geleden. Ondertussen zijn er blijkbaar nog een paar feiten aan het licht gekomen.

Inca Manco Capac II heeft zich van de rotswand in Machu Picchu naar beneden gegooid. De Britse historicus zou in zeer oude geschriften hebben mogen kijken. Hij zou zich uit fierheid naar beneden hebben gestort om de Spanjaarden de kans niet te gunnen om hem te doden tijdens de laatste strijd. Het gooien met het hoefijzer, ja ik herinner mij dat dit gebeurde. Maar ook dat was al niet meer in Cuzso. Ze verbleven nog een tijd ergens op een plateau (ben de naam vergeten) vooraleer ze ontdekt werden en verder trokken naar de verborgen stad Machu Picchu, dat Pizzaro uiteindelijk ook vond.


Vorige zondag heb ik toevallig gekeken naar:
Ik schakelde telaat omdat ik het niet wist, maar het was buitengewoon interessant. Volgende zondag is het laatste deel geloof ik.

IN HET SPOOR VAN DE CONQUISTADORES

Vierdelige BBC-serie waarin de Britse historicus, televisiemaker en globetrotter Michael Wood het spoor volgt van de Spaanse veroveraars van Amerika.
Deel 2: "De verovering van het Incarijk"
Michael Wood volgt het traject van Francisco Pizarro. In 1532 ontdekte Pizarro het enorme Incarijk, dat zich uitstrekte van Ecuador tot Chili en tot dan toe nog niet in contact was gekomen met de buitenwereld. Onverschrokken trok hij met een 200-tal soldaten het grondgebied van de Inca's binnen en slaagde erin hen te onderwerpen. Langs kronkelige bergpaadjes met een grandioos zicht op de Stille Oceaan trekt Wood over de Andes en doet enkele historisch belangrijke sites aan.
Vicky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2005, 21:52   #90
la_Principessa
Banneling
 
 
la_Principessa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 januari 2005
Locatie: Antwerpen, België
Berichten: 2.331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Maar ik vind dat Vicky er toch consequent mee door gaat, alsof ze iets heeft meegemaakt of alsof ze angst wil kweken(kan ook nog).
Is dat zo, Vicky?
la_Principessa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2005, 22:55   #91
Vicky
Parlementslid
 
Vicky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Berichten: 1.549
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door la_Principessa
Toch vind ik dat hij wel een punt heeft hoor. Je komt soms een beetje paranoia over. Wordt u zo hard geterroriseerd dan?
Misschien omdat ik beter op de hoogte ben over de islam? Misschien omdat ik contact heb met ondergedoken vrouwen? (Gescheiden vrouwen uit verplichte huwelijken.) Misschien omdat ik een jaar lang door de Arabische wereld heb gezworven en het verschil heb leren kennen tussen vrome moslims en niet vrome, dus afvalligen in de ogen van Allah?

Zouden de mensen die op de trein in Madrid zaten paranoïa zijn? Of de joden die dagelijks gepest worden?
Misschien is het gewoon omdat ik de oude volksbuurten in Antwerpen en Gent nog gekend heb vol Vlamingen en die nu zijn omgetoverd in Kasjbah's? Of misschien omdat ze tijdens zo'n buurtfeesten, je weet wel, om de culturen nader tot elkaar te laten komen, de autochtonen begonnen te pesten? Ach nee, die steentjes die ze in mijn pannenkoek gooiden om daarna in mijn gezicht te komen boeren en vervolgens de poten van onder onze tafel weg te stampen, dat zal toch geen racisme zijn, hé? Kwajongensstreken, en je zwijgt...want uiteraard wil je ook niet voor racist uitgescholden worden.

Of misschien is het omdat ik nog ooit tijden heb gekend waarop je rustig over straat kon lopen zonder overvallen, of uitgescholden te worden? Of misschien omdat je nog niet zo heel erg lang geleden nog rustig naar een film kon gaan kijken zonder dat je een paar voeten op je hoofd krijgt of andere projectielen rond vliegen en zonder dat er 'jongeren' de hele tijd zitten te roepen en te tieren en je daarna nog rustig een terrasje kon gaan doen?
Of de maandagavond naar de Beiaard kon gaan luisteren op de Grote Markt?
Misschien was het die laatste keer op het Sint Jansplein wel...toen ik op weg was naar dat Turks feest en op een vriendin aan het wachten was. Toen kwam er een gitzwarte man aangewaggeld, duidelijk boven zijn theewater en die ging boven op mijn kofferbak liggen slapen. Twee mannen van de stad waren nodig om hem er af te halen...maar ja, dat moet je met die multicultuur er maar bijnemen.

Of wie weet? Het kan ook liggen aan het feit dat Marokkanen mijn zaak hebben overvallen? Ik heb het zelfs niet durven aangeven, want mijn honden hadden hen flink gebeten...wie weet...misschien werd ik nog wel bestraft!
Of omdat ze Van Gogh vermoord hebben? Of omdat ze een fatwa hebben uitgeroepen over Ayaan Hirsi Ali?
Misschien omdat ze honden vies vinden en regelmatig naar mijn hond spuwen en soms eens missen?
Of misschien omdat ze hoer roepen als je voorbij komt zonder neergeslagen blik?
Of het kan ook liggen aan het feit dat de zoon van mij buurman al drie weken na elkaar zijn portefeuille mocht afgeven? Nee, dat kan niet want ze kennen dat al en nemen er voor alle zekerheid steeds twee mee.
Ach ja, ik denk dat ik het weet, het ligt misschien aan de media, die autochtonen stigmatiseren door nooit de nationaliteit van de criminelen te vermelden en het laten uitschijnen dat alleen autochtonen al die criminele feiten plegen. Het knuffelbeleid? Gratis rijlessen door de VDAB maar enkel voor allochtonen? (En dan nog niet om het even welke allochtonen, hé! Chinezen kwamen bijvoorbeeld niet in aanmerking.)
Of omdat Marokkaanse vrouwen in de jaren '60 naar hier kwamen in minirok en hoge schoenen en nu rondlopen met lange kleren en hoofddoek, zoals Anisa Temsamani in Humo vertelde over haar eigen moeder? Ja!! Dat heeft ermee te maken sedert dat hier in Sint Gillis-Waas een lieve Turkse dame werd vermoord door haar man omdat ze tijdens zijn afwezigheid Westerse kleren had aangetrokken en tegen haar kinderen Nederlands praatte. Gedienstige buren hebben hem ingelicht toen hij terug uit Turkije kwam en tenslotte had hij zijn eer die moest gered worden, nietwaar! Wij racisten snappen dat niet natuurlijk!

[font=Times New Roman][/font]
Nee, het ligt gewoon aan het feit dat overal ter wereld waar moslims zijn onrust heerst. Het ligt aan het feit dat de islam een gevaarlijke en onverdraagzame doctrine is die niet thuishoort in West Europa. Om wat ik gezien heb als lid van RAWA. De misdaden door de Taliban tegenover vrouwen waren gewoon gruwelijk. Zal ik hier wat foto's plaatsen?

En als je het niet van mij wilt geloven, luister dan naar ex-moslims. Of naar andere bevolkingsgroepen die zijn gevlucht voor de islam om hun leven te redden. Ik heb contact met deze vluchtelingen, Assyriërs die met volledige dorpen tegelijk zijn weggevlucht uit Turkije omdat ze anders zouden vermoord worden. Alevieten uit Turkije, die vooral naar Nederland gevlucht zijn.
Bekijk hun website denk na:
http://www.geocities.com/aleviamsterdam/index.html

Vergeet niet de vijfde colonne te lezen. Dan hoor je het ook eens van een ander.
Vicky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2005, 23:11   #92
sinan123
Banneling
 
 
Geregistreerd: 14 september 2004
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3.785
Standaard

Citaat:
Of misschien omdat ze tijdens zo'n buurtfeesten, je weet wel, om de culturen nader tot elkaar te laten komen, de autochtonen begonnen te pesten? Ach nee, die steentjes die ze in mijn pannenkoek gooiden om daarna in mijn gezicht te komen boeren en vervolgens de poten van onder onze tafel weg te stampen, dat zal toch geen racisme zijn, hé? Kwajongensstreken, en je zwijgt...want uiteraard wil je ook niet voor racist uitgescholden worden.
Waar woon je? Hier in Rotterdam (waar ook veel moslims wonen) gaan die buurtfeesten er leuk aan toe, met turkse en nederlandse gerechten en springkussens en multiculterle liedjes enz. Geen problemen meegemaakt.

Citaat:
Nee, het ligt gewoon aan het feit dat overal ter wereld waar moslims zijn onrust heerst. Het ligt aan het feit dat de islam een gevaarlijke en onverdraagzame doctrine is die niet thuishoort in West Europa. Om wat ik gezien heb als lid van RAWA. De misdaden door de Taliban tegenover vrouwen waren gewoon gruwelijk. Zal ik hier wat foto's plaatsen?
Hoeft echt niet.

De Europeanen hebben ook overal(waar men kwam) ter wereld behoorlijke schade aangericht. Daar zijn er geen hedendaagse krantensensatie-foto's van. Maar het is gebeurd.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2005, 23:30   #93
la_Principessa
Banneling
 
 
la_Principessa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 januari 2005
Locatie: Antwerpen, België
Berichten: 2.331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vicky
Misschien omdat ik beter op de hoogte ben over de islam? Misschien omdat ik contact heb met ondergedoken vrouwen? (Gescheiden vrouwen uit verplichte huwelijken.) Misschien omdat ik een jaar lang door de Arabische wereld heb gezworven en het verschil heb leren kennen tussen vrome moslims en niet vrome, dus afvalligen in de ogen van Allah?

Zouden de mensen die op de trein in Madrid zaten paranoïa zijn? Of de joden die dagelijks gepest worden?
Misschien is het gewoon omdat ik de oude volksbuurten in Antwerpen en Gent nog gekend heb vol Vlamingen en die nu zijn omgetoverd in Kasjbah's? Of misschien omdat ze tijdens zo'n buurtfeesten, je weet wel, om de culturen nader tot elkaar te laten komen, de autochtonen begonnen te pesten? Ach nee, die steentjes die ze in mijn pannenkoek gooiden om daarna in mijn gezicht te komen boeren en vervolgens de poten van onder onze tafel weg te stampen, dat zal toch geen racisme zijn, hé? Kwajongensstreken, en je zwijgt...want uiteraard wil je ook niet voor racist uitgescholden worden.

Of misschien is het omdat ik nog ooit tijden heb gekend waarop je rustig over straat kon lopen zonder overvallen, of uitgescholden te worden? Of misschien omdat je nog niet zo heel erg lang geleden nog rustig naar een film kon gaan kijken zonder dat je een paar voeten op je hoofd krijgt of andere projectielen rond vliegen en zonder dat er 'jongeren' de hele tijd zitten te roepen en te tieren en je daarna nog rustig een terrasje kon gaan doen?
Of de maandagavond naar de Beiaard kon gaan luisteren op de Grote Markt?
Misschien was het die laatste keer op het Sint Jansplein wel...toen ik op weg was naar dat Turks feest en op een vriendin aan het wachten was. Toen kwam er een gitzwarte man aangewaggeld, duidelijk boven zijn theewater en die ging boven op mijn kofferbak liggen slapen. Twee mannen van de stad waren nodig om hem er af te halen...maar ja, dat moet je met die multicultuur er maar bijnemen.

Of wie weet? Het kan ook liggen aan het feit dat Marokkanen mijn zaak hebben overvallen? Ik heb het zelfs niet durven aangeven, want mijn honden hadden hen flink gebeten...wie weet...misschien werd ik nog wel bestraft!
Of omdat ze Van Gogh vermoord hebben? Of omdat ze een fatwa hebben uitgeroepen over Ayaan Hirsi Ali?
Misschien omdat ze honden vies vinden en regelmatig naar mijn hond spuwen en soms eens missen?
Of misschien omdat ze hoer roepen als je voorbij komt zonder neergeslagen blik?
Of het kan ook liggen aan het feit dat de zoon van mij buurman al drie weken na elkaar zijn portefeuille mocht afgeven? Nee, dat kan niet want ze kennen dat al en nemen er voor alle zekerheid steeds twee mee.
Ach ja, ik denk dat ik het weet, het ligt misschien aan de media, die autochtonen stigmatiseren door nooit de nationaliteit van de criminelen te vermelden en het laten uitschijnen dat alleen autochtonen al die criminele feiten plegen. Het knuffelbeleid? Gratis rijlessen door de VDAB maar enkel voor allochtonen? (En dan nog niet om het even welke allochtonen, hé! Chinezen kwamen bijvoorbeeld niet in aanmerking.)
Of omdat Marokkaanse vrouwen in de jaren '60 naar hier kwamen in minirok en hoge schoenen en nu rondlopen met lange kleren en hoofddoek, zoals Anisa Temsamani in Humo vertelde over haar eigen moeder? Ja!! Dat heeft ermee te maken sedert dat hier in Sint Gillis-Waas een lieve Turkse dame werd vermoord door haar man omdat ze tijdens zijn afwezigheid Westerse kleren had aangetrokken en tegen haar kinderen Nederlands praatte. Gedienstige buren hebben hem ingelicht toen hij terug uit Turkije kwam en tenslotte had hij zijn eer die moest gered worden, nietwaar! Wij racisten snappen dat niet natuurlijk!


Nee, het ligt gewoon aan het feit dat overal ter wereld waar moslims zijn onrust heerst. Het ligt aan het feit dat de islam een gevaarlijke en onverdraagzame doctrine is die niet thuishoort in West Europa. Om wat ik gezien heb als lid van RAWA. De misdaden door de Taliban tegenover vrouwen waren gewoon gruwelijk. Zal ik hier wat foto's plaatsen?

En als je het niet van mij wilt geloven, luister dan naar ex-moslims. Of naar andere bevolkingsgroepen die zijn gevlucht voor de islam om hun leven te redden. Ik heb contact met deze vluchtelingen, Assyriërs die met volledige dorpen tegelijk zijn weggevlucht uit Turkije omdat ze anders zouden vermoord worden. Alevieten uit Turkije, die vooral naar Nederland gevlucht zijn.
Bekijk hun website denk na:
http://www.geocities.com/aleviamsterdam/index.html

Vergeet niet de vijfde colonne te lezen. Dan hoor je het ook eens van een ander.
Bedankt voor je reactie. Ik weet dat er vreselijke dingen gebeuren in naam van de Islam. Ik weet dat er hier veel mensen lastig gevallen worden (in de cinema heb ik daar nog geen last van gehad mar soit, bedoel je de ugc in antw trouwens?) Maar moslims in het algemeen zijn echt geen slechte mensen. Hoeveel Marokkanen zijn er trouwens in Antw? 100duizend ofzo? Voor een groot deel is het ook een armoedeprobleem hoor. Als je kijkt hoe ze soms leven. Hoe komt het denk je dat er zelden iemand last heeft van joden? Vergelijk hun buurt eens met een moslim-ghetto...
Bekijk criminaliteitcijfers, het is gewoon waar dat bv. Marokkanen daar een groot deel van uitmaken. Maar geloof jij in de oplossingen van het VB dan?

Laatst gewijzigd door la_Principessa : 22 maart 2005 om 23:31.
la_Principessa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2005, 23:36   #94
Vicky
Parlementslid
 
Vicky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Berichten: 1.549
Standaard

Wij hebben hier in Antwerpen een overgrote meerderheid Marokkanen, en eerlijk gezegd is de verstandhouding tussen de Turken en de Marokkanen ook niet zo opperbest! Vorige zomer hadden ze in Sint Niklaas, op de grote markt een pijnlijk treffen. Er werd gevochten tusen die twee gemeenschappen dat de ruiten van de rondom liggende horecazaken aan diggelen gingen.
Net zoals bij jullie trouwens, in Amsterdam worden ook Turkse winkeliers weggepest uit Marokkaanse buurten. Dat stond twee weken geleden in het tijdschrift Elsevier.
Vicky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2005, 00:03   #95
Vicky
Parlementslid
 
Vicky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Berichten: 1.549
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door la_Principessa
Bedankt voor je reactie. Ik weet dat er vreselijke dingen gebeuren in naam van de Islam. Ik weet dat er hier veel mensen lastig gevallen worden (in de cinema heb ik daar nog geen last van gehad mar soit, bedoel je de ugc in antw trouwens?) Maar moslims in het algemeen zijn echt geen slechte mensen. Hoeveel Marokkanen zijn er trouwens in Antw? 100duizend ofzo? Voor een groot deel is het ook een armoedeprobleem hoor. Als je kijkt hoe ze soms leven. Hoe komt het denk je dat er zelden iemand last heeft van joden? Vergelijk hun buurt eens met een moslim-ghetto...
Bekijk criminaliteitcijfers, het is gewoon waar dat bv. Marokkanen daar een groot deel van uitmaken. Maar geloof jij in de oplossingen van het VB dan?
Ik ben er weggetrokken en leef nu op het platteland. De oplossingen van het Vlaams Belang? Je bedoelt een strenger optreden en nul-tolerantie? De ouders bewuster maken dat een goede opvoeding en hun kinderen 's nacht binnenhouden een must is?

De ouders kunnen het alleen niet meer oplossen. Zoals ik al eerder zei, ga ik vaak naar samenkomsten en in tegenstelling tot de linkse pro-multiculturisten ga ik graag gesprekken aan met die mensen.
De overheidsbemoeinissen om altijd alles goed te praten wat jonge moslims deden, heeft ertoe geleid dat de ouders nu evenmin nog iets te vertellen hebben. Zij worden dikwijls door de jonge - soms heel fanatieke moslims - geminacht vanwege hun verwaterde islam. Heel veel van die eerste generatie was goed op weg om te integreren, ook al hadden ze moeite met de taal, ze werkten en hadden ook weinig tijd voor hun kinderen. Het was allemaal te nieuw voor hen...het is mislukt omdat ze de sociale 'buurt'controle op de kinderen, die ze in het thuisland wel hebben, hier niet hadden. Velen gingen de verkeerde weg op omdat ze aan hun lot werden overgelaten in een vreemde wereld.

Ik ben er zeker van als het taboe niet wordt doorbroken en er ernstige gesprekken gevoerd worden dat de boel gaat escaleren. Zoals je kon lezen in het Nieuwsblad over Molenbeek, zo zijn er nog dergelijke getto's.
In Engeland en Frankrijk zijn er zelfs al buurten waar je plakaten vindt waarop staat 'betreden op eigen risico'.
De vraag is...willen we dat hier ook? Of gaan we er iets aan doen.

Spreiding, geen huwelijken meer met bruiden en bruidegommen uit de thuislanden. Geen familieherenigingen behalve het gezin, moeder, vader, kinderen.
Emancipatie van de vrouwen.
En streng optreden tegenover de jeugd en straffen. Desnoods met thuisarrest, want de gevangenis is cool.
Strengere controle op moskeeën en op gevangenisimam's die de jeugd recruteren voor de jihad (onder het mom van goede werken)
Controle door derden op scholen. (Om de leraars te beschermen)
Ik heb een vriendin die les heeft gegeven in het Atheneum van Antwerpen. Zij heeft de pijp aan Maarten gegeven en is ermee gestopt. Ik kan je verzekeren dat ze een boek kan schrijven...
Imam's hier opleiden en in het Nederlands.
En de schotelantennes verbieden omdat vrouwen die moeten binnenblijven een hele dag naar kanaal Marokko zitten te zien en geen enkele voeling hebben met het land en de mensen waar ze wonen.

Ik ben bang dat er nu een volledige generatie verloren is, vooral door de verkeerde aanpak van de overheid.

Laatst gewijzigd door Vicky : 23 maart 2005 om 00:05.
Vicky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2005, 14:13   #96
Percalion
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Percalion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2003
Locatie: Vrije Markt
Berichten: 10.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de mestkever
Jup, 't is weer eens zover. Vandaag wist iemand mij te vertellen dat er iemand voor z'n ogen in mekaar werd geslagen door een bekende groep allochtonen.
En wat heeft uw bron gedaan? Staan toekijken om het aan den toog verder te kunnen vertellen.

Lafaards.
__________________
Hitler was a massmurdering fuckhead, as many important historians have said.
Percalion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2005, 14:25   #97
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
En wat heeft uw bron gedaan? Staan toekijken om het aan den toog verder te kunnen vertellen.

Lafaards.
tja niet iedereen is een RAMBO
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2005, 17:33   #98
Vicky
Parlementslid
 
Vicky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Berichten: 1.549
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Percalion
En wat heeft uw bron gedaan? Staan toekijken om het aan den toog verder te kunnen vertellen.

Lafaards.
Wat zou jij hebben gedaan tegen een groep als enkeling?8)
Vicky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2005, 17:53   #99
Menapius
Schepen
 
Menapius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 maart 2005
Locatie: Menapia
Berichten: 459
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vicky
Wat zou jij hebben gedaan tegen een groep als enkeling?8)
De politie bellen! Die koene ridders komen altijd onmiddellijk de dag later de schade opmeten!
Menapius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2005, 21:58   #100
de mestkever
Partijlid
 
de mestkever's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2004
Locatie: Vlaanderen, Geraardsbergen
Berichten: 258
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Percalion
En wat heeft uw bron gedaan? Staan toekijken om het aan den toog verder te kunnen vertellen.

Lafaards.
Mag ik U er op wijzen dat niemand DUFDE zich ermee te bemoeien. Ze waren nog met vier, als je zou ingegrepen hebben zou er plots een groep van 20 allochtonen tevoorschijn komen. En geloof mij, ik heb in Geraardsbergen grote groepen allochtonen gezien, met messen en dergelijke. Ik heb ooit eens problemen gehad met zo'n groepje.
de mestkever is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be