Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 mei 2017, 22:39   #1481
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.278
Standaard

De moderatie trok op niets. De twee zaten tegelijkertijd te tateren zodat je van geen één van de twee verstond wat ze zegden.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2017, 22:46   #1482
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.264
Standaard

Voor wat het waard is : de poll op Le Figaro wie het debat won staat nu op 39% voor Le Pen en 61% voor Macron, op 16.000 stemmers.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2017, 22:55   #1483
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.264
Standaard

Het voorbereidende werk met de steekkaartjes heeft niet echt gewerkt voor Le Pen. Zij opende verschillende aanvallen, maar Macron wist verduiveld goed te antwoorden. Zoals haar poging om hem te linken aan een organisatie die dicht bij de moslimbroeders staat. Dat was een poging tot karaktermoord. Maar tot haar verwondering kon hij haar aanval pareren. En het hinderde haar zichtbaar...
Ook haar herhaalde pogingen om hem toch maar terug te linken naar de PS van Hollande zijn niet goed gelukt.
En toen sloeg Macron terug, toen ze de fout maakte van de rechters aan te vallen. Zij viel totaal stil toen hij haar 'indigne' noemde om macht uit te oefenen. Omdat zij de instituten van de republiek niet respecteert. Met rechters spotten is ongezien. Indigne, er zijn weinig woorden die zwaarder wegen in deze context.
En ze maakte het nog wat erger, door er nog een schep bij te doen. Tactisch zo dom... Ze gaf hoorbaar nog bijkomende brandstof als wou ze Macron zijn punt nog wat extra onderstrepen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2017, 23:30   #1484
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Gewoon Hollande nog een termijn geven.
Hollande de leugenaar die er als eerste bij was de mensen wijs te maken dat die aanslagen niets met de islam te maken hebben.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2017, 23:54   #1485
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Voor wat het waard is : de poll op Le Figaro wie het debat won staat nu op 39% voor Le Pen en 61% voor Macron, op 16.000 stemmers.
Dat zijn exact dezelfde peilingen die ons door de strot worden geramd voor het debat had plaatsgevonden. Als we 1 ding geleerd hebben van opiniepeilingen voor belangrijke verkiezingen de afgelopen jaren, dan is het dat we ze voor geen haar kunnen vertrouwen (Brexit, Trump)

En 16 000 stemmers, dat zijn gewoon een aantal fanatieke moslims tegen fanatieke Le Pen aanhangers. Zegt weinig over de populatie die zondag naar de stembus trekt.
Ik heb het idee dat 90% van de stemmers die zondag Macron stemmen, eerder anti Le Pen zijn dan pro Macron.

Zoals u ook nog eerder Willy Sommers als staatsleider zou kiezen als hij tegenover Filip De Winter stond.

Ik vind het prima dat ze die 60-40 blijven voorhouden. Het geeft hoop voor Le Pen stemmers die nu meer geneigd zijn om toch te gaan stemmen. Terwijl die van Macron eerder thuis blijven
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2017, 02:04   #1486
orfeus5412
Gouverneur
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 1.237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ja_an Bekijk bericht
De speech is zo kapotgeknipt dat je überhaupt niet weet waar hij over spreekt.
Het staat er gewoon onder waarover hij spreekt "racial interbreeding"

Citaat:
En u weet duidelijk niets over de EU als u denk dat een Franse president 'goedkeuring' vraagt aan ... (aan wie eigenlijk in de EU in uw droomwereld?), vooraleer speeches te geven.
De EU, "Brussel" dus, geeft alleen maar richtlijnen goedgekeurd door alle regeringsleiders van de Unie; weet ik nu iets van de EU ??

Citaat:
Hemeltergend dat mensen als u stemrecht hebben Van toeten noch blazen weten, maar wel met allerlei theorietjes afkomen. En het liefst de van de pot gerukste het eerst.
Als u democraat bent heb ik stemrecht ja; tenzij u dat wil voorbehouden voor bepaalde gelijkdenkenden maar dan bent u geen democraat meer.
__________________
Citaat:
• William Faulkner: “Het verleden is nooit dood. Het is zelfs nog niet eens voorbij.”
orfeus5412 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2017, 06:03   #1487
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
ben aan het kijken. Op dit moment vind ik geen van beiden sterk. Macron gedraagt zich als een onbeleefde boer en is zeer hautain, Le Pen kan alleen maar kritiek geven en geen concrete plannen voorleggen van wat ze zelf wil doen.
O nee ... tot aan het onderwerp Islamterrorisme ...en over héél de lijn Madame Le Pen sterk ,zelfzeker , overtuigend natuurtalent ,wist op alles wegwijs voor haar land , ik zou echt mijn leven en toekomst niet in de handen willen geven van dien Macron ,, echt niet hij wil niks doen aan de Islam invasie en is zwak wat terrorisme aangaat ,, hij wil alles

in zijn beloop laten zoals het nu loopt ... die man is gesteund door de Arabische financiële wereldtop denk ik ..duister figuur achterbaks geval. Zijn ogen zijn gezicht spreken geen vertrouwen uit.

Marine was zeer thuis en vertrouwelijk overtuigd .

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 4 mei 2017 om 06:04.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2017, 06:06   #1488
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Citaat:
Hollande de leugenaar die er als eerste bij was de mensen wijs te maken dat die aanslagen niets met de islam te maken hebben.
Je moet het maar kunnen verkopen hé en dat er nog mensen zijn die dat geloven ook nog wat Hollande uitspuwt..
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2017, 06:43   #1489
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.594
Standaard

Le Figaro deze morgen: Emmanuel Macron et Marine Le Pen n'ont pas joué la même partition. Le premier a cherché �* expliquer*; la seconde �* impressionner.

Zo is het, Le Pen heeft maar zitten lullen met haar klassieke slogans en Macron heeft punt per punt trachten uit te leggen en haar idiote "oplossingen" zoals de Euro etc weg te vagen met concrete uitleg. Soms was het gewoon vernietigend maar ze bleef maar doorlullen.

Bovendien heeft ze hem met een spottende treiterige bakkes continu proberen te provoceren maar dat is grandioos mislukt. Op een bepaalde fractie naar het einde toe zag men de paniek in haar ogen en besefte ze dat ze verloren had.

Ze speelde gewoon op een veel lager niveau tegenover Macron die zelfzeker was en met argumenten kwam.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2017, 06:45   #1490
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Ik heb nog niks van het debat gezien maar voor zover ik het begrijp komen ze er allebei niet zo goed uit: constant door elkaar praten en elkaar verwijten. Macron heeft zich precies door Trump laten inspireren: de ander verwijten voor leugenaar...
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2017, 06:52   #1491
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
O nee ... tot aan het onderwerp Islamterrorisme ...en over héél de lijn Madame Le Pen sterk ,zelfzeker , overtuigend natuurtalent ,wist op alles wegwijs voor haar land , ik zou echt mijn leven en toekomst niet in de handen willen geven van dien Macron ,, echt niet hij wil niks doen aan de Islam invasie en is zwak wat terrorisme aangaat ,, hij wil alles

in zijn beloop laten zoals het nu loopt ... die man is gesteund door de Arabische financiële wereldtop denk ik ..duister figuur achterbaks geval. Zijn ogen zijn gezicht spreken geen vertrouwen uit.

Marine was zeer thuis en vertrouwelijk overtuigd .

Is je Frans van hetzelfde niveau als je Nederlands ?

Dan zie ik al hoe jij zo'n debat zou kunnen volgen
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2017, 07:12   #1492
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
O nee ... tot aan het onderwerp Islamterrorisme ...en over héél de lijn Madame Le Pen sterk ,zelfzeker , overtuigend natuurtalent ,wist op alles wegwijs voor haar land , ik zou echt mijn leven en toekomst niet in de handen willen geven van dien Macron ,, echt niet hij wil niks doen aan de Islam invasie en is zwak wat terrorisme aangaat ,, hij wil alles

in zijn beloop laten zoals het nu loopt ... die man is gesteund door de Arabische financiële wereldtop denk ik ..duister figuur achterbaks geval. Zijn ogen zijn gezicht spreken geen vertrouwen uit.

Marine was zeer thuis en vertrouwelijk overtuigd .
Jij hebt duidelijk niet gekeken naar het debat, of er niets van begrepen.
Het was een zeer zwak debat, van de drie kanten (moderators en twee kandidaten) maar telkens om andere redenen.
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2017, 07:49   #1493
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht


Ze zouden mij beter president maken
wat nu? slecht geslapen? of zijn uw Moab's op?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2017, 08:00   #1494
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.637
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
Jij hebt duidelijk niet gekeken naar het debat, of er niets van begrepen.
Het was een zeer zwak debat, van de drie kanten (moderators en twee kandidaten) maar telkens om andere redenen.
Amaai nog niet.
Maar dus toch nog iemand die naar het debat heeft gekeken van Frankrijk op planet Earth.
Andere commentatoren hier zaten blijkbaar op planet nine in outer space. Ander Frankrijk dus.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2017, 08:55   #1495
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
wat nu? slecht geslapen? of zijn uw Moab's op?
Ik word keizer van Frankrijk. En daarna van gans Europa!
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2017, 09:59   #1496
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.073
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Le Figaro deze morgen: Emmanuel Macron et Marine Le Pen n'ont pas joué la même partition. Le premier a cherché �* expliquer*; la seconde �* impressionner.

Zo is het, Le Pen heeft maar zitten lullen met haar klassieke slogans en Macron heeft punt per punt trachten uit te leggen en haar idiote "oplossingen" zoals de Euro etc weg te vagen met concrete uitleg. Soms was het gewoon vernietigend maar ze bleef maar doorlullen.

Bovendien heeft ze hem met een spottende treiterige bakkes continu proberen te provoceren maar dat is grandioos mislukt. Op een bepaalde fractie naar het einde toe zag men de paniek in haar ogen en besefte ze dat ze verloren had.

Ze speelde gewoon op een veel lager niveau tegenover Macron die zelfzeker was en met argumenten kwam.
Pffffft, moet dat de staatsman voorstellen die Frankrijk terug de fierheid en grandeur van weleer moet teruggeven ???
De Gaulle draait zich verontwaardigd om in zijn graf.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2017, 10:42   #1497
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
Jij hebt duidelijk niet gekeken naar het debat, of er niets van begrepen.
Het was een zeer zwak debat, van de drie kanten (moderators en twee kandidaten) maar telkens om andere redenen.
Ik niet begrijpen ? het was een vurig debat punt uit . Die 2 hebben een beiden sterke persoonlijkheid .. maar met een verschil van inhoud , punt uit .


zielig commentaar altijd op mijn kap.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2017, 10:44   #1498
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ik niet begrijpen ? het was een vurig debat punt uit . Die 2 hebben een beiden sterke persoonlijkheid .. maar met een verschil van inhoud , punt uit .


zielig commentaar altijd op mijn kap.
Je hebt het dus niet begrepen. Duidelijk
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2017, 10:44   #1499
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Is je Frans van hetzelfde niveau als je Nederlands ?

Dan zie ik al hoe jij zo'n debat zou kunnen volgen
ja zelf zou je het wel beter doen hé dan die 2 kandidaten ... aan de commentaren te lezen altijd zeer veel veel inhoud van stinkende keutels ..


wat een gelul altijd hier

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 4 mei 2017 om 10:49.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2017, 10:47   #1500
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
Je hebt het dus niet begrepen. Duidelijk
middenvinger & de pot op ,,, m f

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 4 mei 2017 om 10:50.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be