Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 juli 2021, 10:42   #41
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
oh nee maar windows11 dat is voor het moment een no go hoor, laat ze eerst maar een jaar beta's uitbrengen.
Zou het weer zo een 'tussenversie' zijn zoals er al zoveel voorgaande (millenium) geweest zijn?

Ik ga er niet aan beginnen om het nu al te installeren.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2021, 09:18   #42
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

WIN 11 Edge mededeling op een Win10

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2021, 20:29   #43
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Zou het weer zo een 'tussenversie' zijn zoals er al zoveel voorgaande (millenium) geweest zijn?

Ik ga er niet aan beginnen om het nu al te installeren.
Aan de specificaties te zien dan zie ik ook geen directe meerwaarde, ook al functioneert het perfect.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2021, 21:07   #44
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Aan de specificaties te zien dan zie ik ook geen directe meerwaarde, ook al functioneert het perfect.
Hangt wat van het gebruik af.
Voor gamers toch aardige functies, zoals Auto HDR, directstorage en op laptops ook dynamic refresh rate.
Persoonlijk ligt de look and feel mij ook meer dan W10.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2021, 22:51   #45
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Aan de specificaties te zien dan zie ik ook geen directe meerwaarde, ook al functioneert het perfect.
Ik heb een Win10 op een toestel draaien (gebruik ik raar of zelden daar nog altijd liever Win7 of één of andere Linux distributie) en heb die binnen mijn kunnen helemaal naar eigen hand gezet, zoals ik het wil en niet zoals MS het wil.

Misschien heeft men bij MSoft gemerkt dat er mensen zijn die dat doen en soms zelfs bepaalde zaken weten te omzeilen en daarom dat men met een nieuwe versie komt of zie ik dat leek zijnde weer maar eens verkeerd?

Even lezen dan maar ...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 1 augustus 2021 om 22:55.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2021, 14:30   #46
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.876
Standaard

Een argumentatie is dat door "veiligheidsvereisten" Win 11 veel strenger zal zijn aangaande de processoren waarop het standaard zal draaien....

Het ganse argument is een paar weken geleden echter door het gootgat gespoeld na een mededeling dat het voor computers waarbij de "automatische updtate naar Win 11" niet uitgevoerd kan worden hierdoor,eventueel wel mogelijk zou zijn Win 11 "handmatig" te installeren via een ISO-installatiebestand.....
.......dat klinkt nog leuk,speciaal als het dan toch niet zou lukken wegens,weet je,onvoldoende processorcapaciteit en zo.....


Laat ons stellen dat zeer veel bedrijven niet zo snel zullen bewegen omdat op dit moment het vervangen van een nog perfect goed PC park niet aan de orde zal zijn.ER zijn ECHT wel andere prioriteiten.En als Microsoft uitgerekend nu,midden de definitieve uitrol van het "thuiswerken" stokken in de wielen wil gooien moeten ze dat vooral maar doen....Vele applicaties hoeven ,als je er over nadenkt,eigenlijk helemaal niet op Windows machines met al hun toeters en bellen te draaien.Het was totrnogtoe vooral een "macht der gewoonte" die dat zo veroorzaakte.....


EN verder lijkt eind 2021 NIET het geschikte moment voor een massale update van het wereldwijde PC-Laptopgebeuren wegens de gaande produktiecapaciteitsproblemen van microchips in het algemeen........

Tenzij Microsoft en de PC-fabrikanten inderdaad een regelrechte oorlog willen met de rest van de industrie......dat kan ook nog verkeerd uitpakken.....

Laatst gewijzigd door kelt : 29 augustus 2021 om 14:33.
kelt is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2021, 16:56   #47
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Een argumentatie is dat door "veiligheidsvereisten" Win 11 veel strenger zal zijn aangaande de processoren waarop het standaard zal draaien....

Het ganse argument is een paar weken geleden echter door het gootgat gespoeld na een mededeling dat het voor computers waarbij de "automatische updtate naar Win 11" niet uitgevoerd kan worden hierdoor,eventueel wel mogelijk zou zijn Win 11 "handmatig" te installeren via een ISO-installatiebestand.....
.......dat klinkt nog leuk,speciaal als het dan toch niet zou lukken wegens,weet je,onvoldoende processorcapaciteit en zo.....


Laat ons stellen dat zeer veel bedrijven niet zo snel zullen bewegen omdat op dit moment het vervangen van een nog perfect goed PC park niet aan de orde zal zijn.ER zijn ECHT wel andere prioriteiten.En als Microsoft uitgerekend nu,midden de definitieve uitrol van het "thuiswerken" stokken in de wielen wil gooien moeten ze dat vooral maar doen....Vele applicaties hoeven ,als je er over nadenkt,eigenlijk helemaal niet op Windows machines met al hun toeters en bellen te draaien.Het was totrnogtoe vooral een "macht der gewoonte" die dat zo veroorzaakte.....


EN verder lijkt eind 2021 NIET het geschikte moment voor een massale update van het wereldwijde PC-Laptopgebeuren wegens de gaande produktiecapaciteitsproblemen van microchips in het algemeen........

Tenzij Microsoft en de PC-fabrikanten inderdaad een regelrechte oorlog willen met de rest van de industrie......dat kan ook nog verkeerd uitpakken.....
Ik draai nog altijd Win 8. Draait perfect. Beste Windows OS ooit.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2021, 21:52   #48
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Een argumentatie is dat door "veiligheidsvereisten" Win 11 veel strenger zal zijn aangaande de processoren waarop het standaard zal draaien....

Het ganse argument is een paar weken geleden echter door het gootgat gespoeld na een mededeling dat het voor computers waarbij de "automatische updtate naar Win 11" niet uitgevoerd kan worden hierdoor,eventueel wel mogelijk zou zijn Win 11 "handmatig" te installeren via een ISO-installatiebestand.....
.......dat klinkt nog leuk,speciaal als het dan toch niet zou lukken wegens,weet je,onvoldoende processorcapaciteit en zo.....


Laat ons stellen dat zeer veel bedrijven niet zo snel zullen bewegen omdat op dit moment het vervangen van een nog perfect goed PC park niet aan de orde zal zijn.ER zijn ECHT wel andere prioriteiten.En als Microsoft uitgerekend nu,midden de definitieve uitrol van het "thuiswerken" stokken in de wielen wil gooien moeten ze dat vooral maar doen....Vele applicaties hoeven ,als je er over nadenkt,eigenlijk helemaal niet op Windows machines met al hun toeters en bellen te draaien.Het was totrnogtoe vooral een "macht der gewoonte" die dat zo veroorzaakte.....


EN verder lijkt eind 2021 NIET het geschikte moment voor een massale update van het wereldwijde PC-Laptopgebeuren wegens de gaande produktiecapaciteitsproblemen van microchips in het algemeen........

Tenzij Microsoft en de PC-fabrikanten inderdaad een regelrechte oorlog willen met de rest van de industrie......dat kan ook nog verkeerd uitpakken.....
Zolang ge updates krijgt is dat vervangen ook niet onmiddelijk aan de orde.
Nieuwe bakken en VM's zullen wel Win11 worden.
Heb er al zo'n paar uitgerold in Intune, werkt allemaal perfect.
En zeker thuiswerkpc's, die moeten toch gewoon via een vpn doorstarten naar een vm of een rds.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2021, 15:16   #49
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik draai nog altijd Win 8. Draait perfect. Beste Windows OS ooit.
Ik heb er ergens nog ééntje liggen, een Win 8 die ik er nooit opgezet heb.

Er is ook geen enkele geldige reden voor waarom ik die niet gebruikt heb.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2021, 14:50   #50
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Hoe wist ge die xbox game app?
Bij apps gaat het niet, bij geavanceerd al evenmin.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2021, 14:57   #51
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Hoe wist ge die xbox game app?
Bij apps gaat het niet, bij geavanceerd al evenmin.
Géén idee van of het werkt.

X-Box App wissen

Zoals in de tekst onderaan op de site staat ...

Citaat:
De ingebouwde Xbox-applicatie is een nuttige toevoeging voor console-spelers, zodat je je pc kunt verbinden met je Xbox One en kunt zien wat je vrienden spelen, live clips in de game delen en zelfs een paar games tussen apparaten starten vanaf Windows 10 . Dit alles is geweldig als je een Xbox-speler bent, maar als je dat niet bent, dan is de applicatie in wezen gewoon een verspilling van ruimte en middelen op je computer.
Ik laat die gewoon staan, zoveel gebruik ik de pc niet, die onder Win10 draait al staat die de laatste tijd wel naar eigen hand en dan komt men op de proppen met Win 11.

Bij de 'instellingen' tandwieltje 'Gaming' nemen daar kan je ook al wat in- of uitzetten geloof ik.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 31 augustus 2021 om 15:02.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2021, 15:20   #52
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik heb een Win10 op een toestel draaien (gebruik ik raar of zelden daar nog altijd liever Win7 of één of andere Linux distributie) en heb die binnen mijn kunnen helemaal naar eigen hand gezet, zoals ik het wil en niet zoals MS het wil.

Misschien heeft men bij MSoft gemerkt dat er mensen zijn die dat doen en soms zelfs bepaalde zaken weten te omzeilen en daarom dat men met een nieuwe versie komt of zie ik dat leek zijnde weer maar eens verkeerd?

Even lezen dan maar ...
Dat was in den tijd de grote frustratie van een colega die een Amiga had, die kon dat volledig customizeren en ja dan komt ge met zo een gesloten systeem als windows af.

Maar windows valt wel degelijk te customiseren , ... allee ja,... kijk naar de Teams Room boxen bvb. Wij hadden ook een systeem dat auto boot in een soort van kiosk mode. (streaming van videobeelden)

Strafste was een Polycom bridge, dat is een heel exotisch systeem om conference calls mee op te zetten. Ziet er totaal niet windows achtig uit, maar bleek dus dat daar een embeded windows XP op draaide. Net zoals dat vliegdekschip ook een embeded XP had als operating system. Ben het ook nog tegengekomen in cisco call managers, maar dat is later gelukkig vervangen door linux.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2021, 16:34   #53
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Géén idee van of het werkt.

X-Box App wissen

Zoals in de tekst onderaan op de site staat ...



Ik laat die gewoon staan, zoveel gebruik ik de pc niet, die onder Win10 draait al staat die de laatste tijd wel naar eigen hand en dan komt men op de proppen met Win 11.

Bij de 'instellingen' tandwieltje 'Gaming' nemen daar kan je ook al wat in- of uitzetten geloof ik.
Auto opstarten en inloggen afzetten is gelukt, wissen nog niet.
Me weer laten vangen aan die Ultimate, betaald, spel macheert ene keer en dan na heropstart geen licentie om te spelen.
Iedere keer ik me aan die GamePass laat vangen: miserie miserie.
Dat ze dat gamen bij hun vaccins steken.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2021, 18:46   #54
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.876
Standaard

IEDERE keer dat Microsoft de laatste 20 jaar de aankondiging deed omtrent een nieuwe Windows slagen ze er in het communicatief te verknallen,met als gevolg wekenlang relativeren en j a r e n l a n g e inrijperiodes voordat de nieuwe versie "mainstream" (zeg meer dan 80%) geworden is....

Men kon ook gewoon mededelen dat vanaf 1 januari 2022 op nieuwe computers er Win 11 zal staan,en Win 10 in 3 fases van 1 jaar steeds minder ondersteuning zal krijgen(met beveiliging als allerlaatst overblijvend onderhoud) hé.......even complex.....Het ganse "plan" zou op 1 (één) A4-tje kunnen ...

Want uiteindelijk zal het daarop neerkomen....

Laatst gewijzigd door kelt : 31 augustus 2021 om 18:49.
kelt is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2021, 18:48   #55
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik draai nog altijd Win 8. Draait perfect. Beste Windows OS ooit.


Ik vond dat een van de betere rampen. MS wisselt altijd af: een werkbaar systeem, een ramp, een werkbaar systeem...

XP was goed.

Vista was een ramp

win 7 was goed

win 8 was een ramp

win 10 is goed

ik hou mijn hart vast voor win 11, dat zogezegd nooit zou komen, want 10 zou een eeuwige rollende versie zijn...
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2021, 10:38   #56
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht


Ik vond dat een van de betere rampen. MS wisselt altijd af: een werkbaar systeem, een ramp, een werkbaar systeem...

XP was goed.

Vista was een ramp

win 7 was goed

win 8 was een ramp

win 10 is goed

ik hou mijn hart vast voor win 11, dat zogezegd nooit zou komen, want 10 zou een eeuwige rollende versie zijn...
Het viel mij op bij het lezen van PC-tijdschriften dat daar soms melding maakte van: gebruik Linux.

Ik heb niet de indruk dat ik zomaar lukraak naar de 11 zal overschakelen juist nu ik de 10 volledig naar eigen had gezet heb. (<- als thuisgebruiker dan wel)

De komst van 11 zal een zware kost zijn voor bedrijven denk ik want de meeste pc's kunnen dat gewoon hardwarematig niet aan.

Windows 11 hardware eisen in de praktijk

Even testen dan maar ...

WhyNotWin11

Juist TPM geeft rood bij mij maar dat is even rommelen in het BIOS want daar staat dat naar alle waarschijnlijkheid af. (nog niet naar gekeken)

Ook alles naar 64bit dacht ik en een stille dood voor 32bit's

Voor de fans van de 10

Ultimate Windows Tweaker 4 for Windows 10

Nota: best niet teveel met gaan 'prutsen' met bovenstaande en minstens een herstelpunt maken mocht u het wel een kans geven.

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 31 oktober 2021 om 10:41.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2021, 11:47   #57
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht


Ik vond dat een van de betere rampen. MS wisselt altijd af: een werkbaar systeem, een ramp, een werkbaar systeem...

XP was goed.

Vista was een ramp

win 7 was goed

win 8 was een ramp

win 10 is goed

ik hou mijn hart vast voor win 11, dat zogezegd nooit zou komen, want 10 zou een eeuwige rollende versie zijn...
Als Win 10 thuisgebruiker zie ik alleszins geen reden om naar de winkel te stappen voor een Win 11 toestel.
Hopelijk houdt m'n huidig Win 10 toestel het nog even uit.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2021, 15:46   #58
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.279
Standaard

Ik heb de win11 update gekregen voor mijn laptop.
Net geïnstalleerd om wat rond te kijken vooraleer het de beurt is aan de desktop. De eerste gebruik ik weinig. De laatste voor al mijn normale bezigheden.

Wat mij wat zorgen maakte in de lectuur was dat win11 home dition niet meer zou toelaten om locale gebruikers te maken. Alleen een microsoft live account zou nog kunnen inloggen. (Een Pro versie zou nodig zijn om locale accounts te maken)
Maar mijn locale account van win10, waarmee ik normaal werk, blijft werken en alle settings zijn overgenomen.
Dus, voor je upgrade kan je een lokale account maken onder win10 en die kan je gewoon verder gebruiken.

Voor nieuwe PC's natuurlijk wel een probleem.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2021, 16:30   #59
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN
 
Vrijheideerst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2011
Berichten: 32.448
Standaard

Ik heb ze vorige week de installatiemelding gehad, maar ik moet dat nog niet hebben. Mijn laptop is nu een klein halfjaar oud en ik wacht wel tot er een grote update is geweest. Dan koop ik me een nieuwe. Weer een Asus.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
De witte is niet de enige op dit forum die zich grandioos belachelijk maakt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik heb nooit beweerd dat De Wever geen klootzak is. Maar ik heb hem nooit horen vloeken. Noch pornoactrices versieren.

Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 31 oktober 2021 om 16:31.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2021, 16:30   #60
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN
 
Vrijheideerst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2011
Berichten: 32.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht


Ik vond dat een van de betere rampen. MS wisselt altijd af: een werkbaar systeem, een ramp, een werkbaar systeem...

XP was goed.

Vista was een ramp

win 7 was goed

win 8 was een ramp

win 10 is goed

ik hou mijn hart vast voor win 11, dat zogezegd nooit zou komen, want 10 zou een eeuwige rollende versie zijn...
Een week na de lancering kwam al een update met enkele fixes...

https://www.xda-developers.com/first...-ton-of-fixes/
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
De witte is niet de enige op dit forum die zich grandioos belachelijk maakt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik heb nooit beweerd dat De Wever geen klootzak is. Maar ik heb hem nooit horen vloeken. Noch pornoactrices versieren.

Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 31 oktober 2021 om 16:34.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be