Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 december 2014, 19:45   #121
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Dat je geen cultuur hebt, soit, maar ik vraag me dan toch af waarom je hier het ene bericht na het andere zit te plaatsen over iemand die je niet kende en die je hoegenaamd niet interesseert.
Hij mag toch nog praten?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2014, 19:50   #122
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Hij mag toch nog praten?
schoolmeester kiko

je kent hem he
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2014, 20:30   #123
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Voor iemand die geen interesse heeft in het thema, spendeer je toch nogal veel tijd in dit topic. Het is ook best wel grappig dat je je toch geroepen voelt om uw mening te geven over zaken waar je niet in geinteresseerd bent en ook helemaal niks van kent. U hebt gelijk dat ik ook op een aantal vlakken onwetend ben, ik ventileer dan ook mijn mening niet over die onderwerpen omdat ik me dan eigenlijk gewoon belachelijk zou maken.
Ik antwoord op personen zoals U die mij ten onrechte onwetendheid verwijten over iets dat me in de eerste plaats niet interesseert. Mijn desinteresse kan je mij verwijten, mijn onwetendheid niet omdat die onwetendheid een gevolg is van mijn desinteresse. En wat je zegt over tijd spenderen over ex-de Vos R.I.P. is het misschien leerzaam om eens te kijken hoeveel posts er voordien in deze draad het over hem hadden. welgeteld 103. Ik was er dus niet onmiddellijk bij. Maar wat wil je een draad met meer als 122 posts ondertussen daar wil ik ook wel eens een woordje plaatsen.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 9 december 2014 om 20:39.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2014, 20:51   #124
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Ik antwoord op personen zoals U die mij ten onrechte onwetendheid verwijten over iets dat me in de eerste plaats niet interesseert. Mijn desinteresse kan je mij verwijten, mijn onwetendheid niet omdat die onwetendheid een gevolg is van mijn desinteresse. En wat je zegt over tijd spenderen over ex-de Vos R.I.P. is het misschien leerzaam om eens te kijken hoeveel posts er voordien in deze draad het over hem hadden. welgeteld 103. Ik was er dus niet onmiddellijk bij. Maar wat wil je een draad met meer als 122 posts ondertussen daar wil ik ook wel eens een woordje plaatsen.
Interesse heeft er weinig met te maken.

De kranten, tijdschriften en magazines staan vol met personen die mij geen fluit interesseren. Toch ken ik er ondertussen ook willens nillens een behoorlijk aantal van omdat je nu éénmaal gebombardeerd wordt door dergelijke informatie.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2024, 14:18   #125
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter
 
koe de poing's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2009
Locatie: In koerentaine
Berichten: 8.722
Standaard

Dit jaar alweer 10 jaar geleden
__________________
r
koe de poing is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2024, 16:33   #126
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.075
Standaard

Al zijn platen worden geregeld gespeeld.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be