Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 juli 2008, 21:50   #41
stropkeuh
Parlementslid
 
stropkeuh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 november 2005
Locatie: LIMBURG
Berichten: 1.774
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Idiote post.
Het linken van Hans Van Themsche aan Bart De Wever is idioot. En het getuigt van een smakeloze recuperatie. Van lijkenpikkerij zelfs.

Verder zet je jezelf hier neer als kortzichtig. Het uithangen van Zwarte Vlaggen is NIET Gewelddadig. Het is een redelijk passieve vorm van protest. Wie door Kessel rijdt ziet bijv. massa's zwarte vlaggen als protest tegen de verkeerssituatie daar.

Inderdaad in de huidige toestand van het land wansmakelijke opmerking van die fruitvlieg.
Zeker nu ook op dit moment een terugblik op desituatie rond het overlijden van Koning Bouwdewijn op Canvas is. En toen waren mensen al bang dat Belgie uiteen zou vallen, een Vorst voor het volk, zoals iemand in die uitzending zei.
En dat was hij.
Dus ik hoop dat deze draad door de moderatie wordt opgedoekt.
__________________
Wie sjoen os Limburg is...

Laatst gewijzigd door stropkeuh : 21 juli 2008 om 21:54.
stropkeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2008, 22:22   #42
sfinx666
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 juni 2008
Berichten: 1.431
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht


Hmm ik denk dat ik qua impopulariteit op dit forum serieuze concurrentie ga krijgen
Ik vind u wel grappig...derderangshumor natuurlijk, maar u bent dan ook niet beroeps
sfinx666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2008, 22:23   #43
sfinx666
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 juni 2008
Berichten: 1.431
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Bwa, ik ben hier al door het slijk gehaald en belasterd als iemand die lacht met verkrachting, verklikster, enzovoort (vraag mij overigens af of mijn belager daarvoor ooit strafpunten heeft gekregen - ik heb hoe dan ook nog geen excuses ontvangen). Dit kan er dus nog wel bij.
Is dat niet waar dan ? U deed alsof of zo ?
sfinx666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2008, 22:26   #44
Pantoffeldiertje
Gouverneur
 
Pantoffeldiertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 november 2007
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.419
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Zonet werd bekend dat Koning Albert aftreedt. De macht wordt tijdelijk overgedragen aan Bart Dewever, Filip Dewinter en Hans Vanthemsche. Het triumviraat moet zorgen voor een serene boedelscheiding.

Volgens Albert Van Saksen-Coburg wou hij het niet tot een revolutie laten komen. Die kwam immers angstwekkend dichtbij, nadat op een internetforum was opgeroepen tot het uithangen van zwarte vlaggen. Twee separatisten zouden dat daadwerkelijk hebben gedaan, een derde hing zelfs een vuilniszak buiten. Op hetzelfde internetforum werd ook gedreigd met overrijpe tomaten. "Tegen zoveel daadkracht zijn vorst noch staat opgewassen" aldus de verbitterde voormalige monarch.
Nee, dat geloof ik niet.
__________________
"Wir fahren fahren fahren auf der Autobahn."
Pantoffeldiertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2008, 22:27   #45
sfinx666
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 juni 2008
Berichten: 1.431
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht
ik zal harder mijn best moeten doen.

Gisteren nog noemden ze me een zelfhater met een superioriteitsgevoel (sic) ... logica is dan ook nooit de sterkste kant geweest van de bekrompen calimerofasco's.

Maar bon azert is er ook nog
Een " Eigen - Volk - Hater " met een superioriteitsgevoel is mischien beter uitgedrukt. U distancieert zich van uw eigen volk, dat u minderwaardig acht, en voelt u daardoor gelijkwaardig aan uw geliefde vreemdelingen. Beter zo, of vergis ik me ?
sfinx666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2008, 22:41   #46
drosophila
Eur. Commissievoorzitter
 
drosophila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2005
Locatie: Galaxias Kyklos
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sfinx666 Bekijk bericht
Is dat niet waar dan ? U deed alsof of zo ?
Neen, dat is niet waar, dus neen, ik deed ook niet alsof.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2008, 22:42   #47
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Dat moeten de mods maar uitmaken. Ze kunnen zich dan ook ineens buigen over de oproep tot geweld alhier
Kan jij ook nog iets zinvol schrijven?
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2008, 01:02   #48
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Zo'n knuffel bijvoorbeeld lijkt mij leuk voor hem.


Zie jij maar dat je geen last krijgt met''verdraagzame'' moslims.
Mo vergelijken met een teddybeer.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2008, 11:46   #49
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Idiote post.
Het linken van Hans Van Themsche aan Bart De Wever is idioot. En het getuigt van een smakeloze recuperatie. Van lijkenpikkerij zelfs.

Verder zet je jezelf hier neer als kortzichtig. Het uithangen van Zwarte Vlaggen is NIET Gewelddadig. Het is een redelijk passieve vorm van protest. Wie door Kessel rijdt ziet bijv. massa's zwarte vlaggen als protest tegen de verkeerssituatie daar.
Dat klopt. Zelfs de link naar FDW is idioot, maar dit terzijde. Wat een leuke ironische post had kunnen zijn wordt volledig kapotgemaakt door deze link. Maar deze link staat er niet zonder reden, deze link is zuivere provocatie, hét handelsmerk van Drosophila. Haar postings zijn één aaneenschakeling van provocatieve berichten. Voer voor psychologen en wellicht het gevolg van één of andere traumatische ervaring. Hoe kan je anders de ingebakken afkeer voor ieder item waar het woord "Vlaams" in voorkomt verklaren? Er zijn kosten aan dit kind, zoveel is duidelijk.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2008, 12:33   #50
floppy
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 februari 2008
Berichten: 3.203
Standaard

God ja, aan mij zijn er ook kosten. Pfff, het had idd grappig kunnen geweest zijn geworden zouden.
floppy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2008, 12:48   #51
drosophila
Eur. Commissievoorzitter
 
drosophila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2005
Locatie: Galaxias Kyklos
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Idiote post.
Het linken van Hans Van Themsche aan Bart De Wever is idioot. En het getuigt van een smakeloze recuperatie. Van lijkenpikkerij zelfs.

Verder zet je jezelf hier neer als kortzichtig. Het uithangen van Zwarte Vlaggen is NIET Gewelddadig. Het is een redelijk passieve vorm van protest. Wie door Kessel rijdt ziet bijv. massa's zwarte vlaggen als protest tegen de verkeerssituatie daar.
Neen, inderdaad, het uithangen van zwarte vlagen is NIET gewelddadig. Dat hebt u goed gezien snuggere. En dat is precies het zielige aan al die separate tistjes: een groot bakkes als ze anonieme smeerlapperij op een forumke posten. Maar daden? Noppes!
Je zou nochtans denken: als dit land toch naar de knoppen is, dan heeft het toch maar een klein duwtje nodig? Een moedige voorhoede van kortgebroekte Vlaamse kerels die het vuur aan de lont steekt? Waarna het Eigen Volk in groten getale de revolutie vorm geeft?

Conclusie: Belgie gaat nog wel een tijdje mee. De bevolking gruwt hoe langer hoe meer van de scherpslijpers.

Overigens wil ik me bij deze verontschuldigen voor mijn lapsus. Ik schreef Hans, maar ik bedoelde Frieda natuurlijk
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2008, 12:52   #52
drosophila
Eur. Commissievoorzitter
 
drosophila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2005
Locatie: Galaxias Kyklos
Berichten: 9.724
Standaard

De mods hebben dit bericht terecht verplaatst en ik kreeg er nog een rode kaart bovenop. De oproep tot geweld die ik eerder al signaleerde, blijft intussen gewoon staan. Een kwestie van prioriteiten zeker?
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2008, 12:55   #53
drosophila
Eur. Commissievoorzitter
 
drosophila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2005
Locatie: Galaxias Kyklos
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Dat klopt. Zelfs de link naar FDW is idioot, maar dit terzijde. Wat een leuke ironische post had kunnen zijn wordt volledig kapotgemaakt door deze link. Maar deze link staat er niet zonder reden, deze link is zuivere provocatie, hét handelsmerk van Drosophila. Haar postings zijn één aaneenschakeling van provocatieve berichten. Voer voor psychologen en wellicht het gevolg van één of andere traumatische ervaring. Hoe kan je anders de ingebakken afkeer voor ieder item waar het woord "Vlaams" in voorkomt verklaren? Er zijn kosten aan dit kind, zoveel is duidelijk.
pot
ketel
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2008, 13:07   #54
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Neen, inderdaad, het uithangen van zwarte vlagen is NIET gewelddadig. Dat hebt u goed gezien snuggere. En dat is precies het zielige aan al die separate tistjes: een groot bakkes als ze anonieme smeerlapperij op een forumke posten. Maar daden? Noppes!
Je zou nochtans denken: als dit land toch naar de knoppen is, dan heeft het toch maar een klein duwtje nodig? Een moedige voorhoede van kortgebroekte Vlaamse kerels die het vuur aan de lont steekt? Waarna het Eigen Volk in groten getale de revolutie vorm geeft?

Conclusie: Belgie gaat nog wel een tijdje mee. De bevolking gruwt hoe langer hoe meer van de scherpslijpers.
Overigens wil ik me bij deze verontschuldigen voor mijn lapsus. Ik schreef Hans, maar ik bedoelde Frieda natuurlijk
welke indicatie heb je daarvoor ?
mij lijken er steeds meer scherpslijpers zoals jij ze noemt, ik noem het zelfbewuste Vlamingen die het voetveeg spelen, het zwijgen en betalen, beu zijn ...

je komt ze tegenwoordig ook heel open overal tegen, en dat ben ik als vlaams-nationalist niet echt gewoon, maar het stemt me vrolijk !

eergisteren nog in t zwembad, een redder aldaar die tien minuten stond te kletsen met iemand over hoe onnozel het nu allemaal wordt en dat ze er beter de stekker uittrekken ... wie ben ik om zo iemand tegen te spreken, zeker als ik in mijn zwembroek sta
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2008, 13:08   #55
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
De mods hebben dit bericht terecht verplaatst en ik kreeg er nog een rode kaart bovenop. De oproep tot geweld die ik eerder al signaleerde, blijft intussen gewoon staan. Een kwestie van prioriteiten zeker?
als je al te veel en veel te snel klikspaantje speelt, zal dat zijn effect verliezen zeker ?

ik zie daar trouwens ook geen oproep tot geweld in hoor ... jou #51 in deze draad is veel meer oproep tot geweld.

Laatst gewijzigd door Anna List : 22 juli 2008 om 13:09.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2008, 13:11   #56
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.340
Standaard

Is't weer ruzie ja?

Laat me raden; den andere is begonnen.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2008, 13:13   #57
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Is't weer ruzie ja?

Laat me raden; den andere is begonnen.
die andere, vrouwelijk!, is begonnen hé, begrepen ?!
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2008, 13:14   #58
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
die andere, vrouwelijk!, is begonnen hé, begrepen ?!
Vrouwen eh
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2008, 13:15   #59
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Vrouwen eh
pakt u liever nen bak bier en ne strandstoel en supportert wat voor mij !
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2008, 13:21   #60
lennert5
Lokaal Raadslid
 
lennert5's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2008
Berichten: 339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Zonet werd bekend dat Koning Albert aftreedt. De macht wordt tijdelijk overgedragen aan Bart Dewever, Filip Dewinter en Hans Vanthemsche. Het triumviraat moet zorgen voor een serene boedelscheiding.

Volgens Albert Van Saksen-Coburg wou hij het niet tot een revolutie laten komen. Die kwam immers angstwekkend dichtbij, nadat op een internetforum was opgeroepen tot het uithangen van zwarte vlaggen. Twee separatisten zouden dat daadwerkelijk hebben gedaan, een derde hing zelfs een vuilniszak buiten. Op hetzelfde internetforum werd ook gedreigd met overrijpe tomaten. "Tegen zoveel daadkracht zijn vorst noch staat opgewassen" aldus de verbitterde voormalige monarch.

leuk hoor , mensen 10 seconden superblij maken !
lennert5 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be