Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 oktober 2007, 16:35   #61
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door present_1957 Bekijk bericht
Ja,maar je raakt daar niet die despoot mee,doch de arme bevolking.Wegens angst voor reacties wordt er dan heel repressief opgetreden, en zoals in Noord-Korea, gedood ,gemarteld en heropgevoed, hoewel dat laatste niet veel van het tweede verschilt. De Noord-Koreaanse leider heeft de absolute macht en zijn vrienden, de Chinezen maken dankbaar gebruik van de bevolking om die als slaven in te zetten.De grote Kim wordt dan dan uiteraard voor vergoed en heeft niets te kort. Als naties zoals China ,India en Rusland dergelijk handelverbod negeren dan sta je machteloos. Hetzelfde geldt voor Myanmar maar het Nobelprijs comite liet een kans liggen om de Nobelprijs voor vrede toe te kennen aan de Monniken die met geweldloos verzet hun recht op vrijheid trachtten waar te nemen.Maar in plaats daarvan nemen ze iemand die de juiste careermove gemaakt heeft een toch weer in de schijnwerpers staat.Wat men wel kan is zoals op pakjes sigaretten het opschrift" Opgepast,vervaardigd door slaven in een repressieve dictatuur." Dit kan gaan van chocolade tot kleding,of andere zaken uiteraard
Inderdaad, het heeft pas zin als iedereen meedoet. Maare... ik denk niet dat de Iraniërs nu erg profiteren van de ''vrijhandel''.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2007, 17:26   #62
present_1957
Partijlid
 
present_1957's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 september 2007
Berichten: 209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Inderdaad, het heeft pas zin als iedereen meedoet. Maare... ik denk niet dat de Iraniërs nu erg profiteren van de ''vrijhandel''.
Vergeet niet dat Iran een olie-natie is. Ik was reeds in Teheran en het er wel erg mee met de armoede,integendeel het is een metropool naar Westers voorbeeld geworden.Op het platteland is het wel een ander verhaal natuurlijk, maar dat heeft oorzaken in de beschermingspolitiek die in Amerika en Europa gevoerd wordt met duizelingwekkende subsidies en hoge invoerrechten voor kant en klare producten, en last but not least de economische boycot.De Iraanse president zei ooit," het Westen heeft ons meer nodig dan wij hen". Een waarheid als een koe.In tegenstelling tot Hoessein is deze man niet wereldvreemd, en wat het Westen hen niet geeft bekomen ze van Rusland of China, geen enkel probleem.De Iraanse president zit ook stevig in het zadel,want de bevolking die voor een deel toch mee geniet van de olieverkoop heeft ook meer vrijheden. De Vrouwen dragen er een hoofdoek,maar lopen er verder soms sexy bij. De mannelijke jeugd kleden zich vrijwel indentiek als hier en mogen ook naar rockmuziek luisteren,iets wat onder de Ayatollah niet kon.
Iran heeft een groeiende economie en laten zich door niemand meer de les lezen.

Laatst gewijzigd door present_1957 : 18 oktober 2007 om 17:27.
present_1957 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2007, 17:30   #63
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door present_1957 Bekijk bericht
Vergeet niet dat Iran een olie-natie is. Ik was reeds in Teheran en het er wel erg mee met de armoede,integendeel het is een metropool naar Westers voorbeeld geworden.Op het platteland is het wel een ander verhaal natuurlijk, maar dat heeft oorzaken in de beschermingspolitiek die in Amerika en Europa gevoerd wordt met duizelingwekkende subsidies en hoge invoerrechten voor kant en klare producten, en last but not least de economische boycot.De Iraanse president zei ooit," het Westen heeft ons meer nodig dan wij hen". Een waarheid als een koe.In tegenstelling tot Hoessein is deze man niet wereldvreemd, en wat het Westen hen niet geeft bekomen ze van Rusland of China, geen enkel probleem.De Iraanse president zit ook stevig in het zadel,want de bevolking die voor een deel toch mee geniet van de olieverkoop heeft ook meer vrijheden. De Vrouwen dragen er een hoofdoek,maar lopen er verder soms sexy bij. De mannelijke jeugd kleden zich vrijwel indentiek als hier en mogen ook naar rockmuziek luisteren,iets wat onder de Ayatollah niet kon.
Iran heeft een groeiende economie en laten zich door niemand meer de les lezen.
Persoonlijk denk ik niet dat de olieprijs erg zal stijgen bij een handelsverbod met Iran. Het zal juist onrust wegnemen, en duidelijkheid schenken. Afhankelijk zijn van schurkestaten is levensgevaarlijk; sterker nog, het kost levens. Hoeveel wapens hebben die Iraniërs nu wel niet, bedreigen zij Israël? Er is wel genoeg olie op de wereld. De discussie of het aandeel van olie in onze economie moet worden afgebouwd, laat ik even hier buiten.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2007, 17:41   #64
migrantenjong
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 augustus 2007
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
Berichten: 1.637
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door present_1957 Bekijk bericht
wat stelt jou boven de Iraniers? Bush is een gevaarlijke gek,die ik al evenmin kernaarsenaal zou toevertrouwen.De pretentie van het Westen om boven alles en iedereen te staan moet maar eens ophouden.De ellende in de wereld is voor een groot deel toe te schrijven aan de ongebreidelde pretentie van het Westen.De uitbuiting van de derde wereld is slechts een facet. De enige reden waarom te US dit niet wil, omdat Iran dan onaangrijpbaar zou zijn,daarmee willen ze het graag nu doen terwijl het nog kan.Als jij het vooruitzicht op een derde wereldoorlog zo fijn zou vinden, bezoek dan eerst eens Auschwitz, want dat is ook een gezicht van wat oorlog betekent
De VS heeft misschien imperialistische neigingen, maar dit heeft uw geliefde Iran ook.

Als ik mag kiezen tussen mensen en baardapen die homo's ophangen, dan kies ik voor mensen.

Iran mag geen kernwapens hebben omdat het vol gekken zit.

De VS heeft bewezen dat het kan omgaan met zulke wapens, net zoals Rusland en China.
migrantenjong is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2007, 17:44   #65
migrantenjong
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 augustus 2007
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
Berichten: 1.637
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Als je bovenstaande zoekt is er maar 1 plaats waar je je echt thuis gaat voelen : Moskou.
Summum van praktisch denken en bewaren van eigenbelang.
En qua uitgaansleven uiteraard onvergelijkbaar, ik vond persoonlijk LA maar een saaie boel na Moskou.

Natuurlijk heb je wel uitgebreide veiligheidsvoorzieningen nodig eenmaal je een beetje welstand hebt.
Rus zijnde, hou ik niet van die stad. Het is een elitair stadje aan het worden. Sint-Pietersburg is veel aangenamer.

De huidige politieke evoluties in Rusland staan mij niet aan. Niemand doet iets aan de dedovshina in't leger. Corruptie wordt niet aangepakt. Het wordt niet beter. De FSB-mafia wilt enkel haar bestaan verzekeren, meer niet.
migrantenjong is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2007, 17:47   #66
migrantenjong
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 augustus 2007
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
Berichten: 1.637
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door present_1957 Bekijk bericht
Ben jij ook bereid voor dergelijke onzin te sterven in een oorlog? Waarom altijd die hokjesmentaliteit? Een wereld zonder grenzen zou veel ellende voorkomen.Ooit eindigd het leven op deze planeet,al dan niet door de mens, en wat was dan al de zin van elkaars leven tot een hel te maken omwille van stupide grenzen?Op de planeten die ons omringen was misschien ooit ook eens leven zoals Mars bv, daar spelen grenzen dus allang geen rol meer.In de religies van deze wereld heeft men het steeds over het paradijs dat ons te wachten staat,waarom wachten tot de dood? Humaan samen leven zou ook een al een soort paradijs kunnen zijn ,maar het dier mens is daar nog niet verder ontwikkeld dan andere diersoorten,hoewel ze de pretentie hebben verstandiger te zijn wat vooral de katholieke kerk beweerd. Leer van het korte leven dat we hebben genieten en laat dat hokjesdenken voor wat het is.Meestal zaaien politici verdeeldheid om hun perverse doelstellingen waar te maken en eventuele konflicten de rechtvaardigen. Als ik naar Luxemburg ga zijn de mensen er heel vriendelijk en daar hoor je niets voor die idiote kwesties die het land nu dreigen te verlammen.Wie wat spreekt heeft ook total geen belang.We zijn allemaal mensen,dat is het enige wat werkelijk telt
Een wereld zonder grenzen onder de Islam? Neen dank u.
migrantenjong is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2007, 17:47   #67
migrantenjong
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 augustus 2007
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
Berichten: 1.637
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Informeer u eens deftig vóór je onzin zoals hierboven gaat verkopen.
Je weet blijkbaar ect niet wat je zegt.

Voor uw informatie, Tom Tancredo, een republikeins presidentskandidaat, heeft WEL DEGELIJK gedreigd met atoomaanvallen op Mekka en Medina bij nieuwe terroristische aanvallen.
http://politicalticker.blogs.cnn.com...y-sites-first/

En dhr Mccain zong nog niet zo lang geleden op een verkiezingsmeeting het liedje "bomb, bomb, bomb Iran"
http://www.youtube.com/watch?v=o-zoPgv_nYg
Tom Tancredo is een lul, en niemand in Amerika naam hem serieus. Dit is een doodgedebateerd onderwerp in Amerika.
migrantenjong is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2007, 17:52   #68
present_1957
Partijlid
 
present_1957's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 september 2007
Berichten: 209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Persoonlijk denk ik niet dat de olieprijs erg zal stijgen bij een handelsverbod met Iran. Het zal juist onrust wegnemen, en duidelijkheid schenken. Afhankelijk zijn van schurkestaten is levensgevaarlijk; sterker nog, het kost levens. Hoeveel wapens hebben die Iraniërs nu wel niet, bedreigen zij Israël? Er is wel genoeg olie op de wereld. De discussie of het aandeel van olie in onze economie moet worden afgebouwd, laat ik even hier buiten.
Verbaal heeft de Iraanse president daar al mee gedreigd,ja.Maar in de praktijk beseft de president ook dat zijn rijk uit is bij een eventuele inval in Israel, de story van Hoessein indachtig.De Iraniers willen ook geen oorlog en zijn heel vredelievende mensen, dat heb ik uit gepsrekken met sommige toch wel kunnen concluderen.Bij een eventuele aanval zal ook de eigen bevolking protesteren en ontnemen de Mullahs hem de macht,want iedereen weet dat dan ook Iran wordt platgelegd met bommentapijten, een specialiteit van onze "vrienden" Amerikanen.Israel heeft ook de kracht keihard terug te slaan, dus ik denk dat Bush net als in Irak onder valse voorwendsels een nieuwe oorlog wil ontketenen,die hij dan ook al WO3 noemt. Ik hoop dat iemand deze gevaarlijke gek stopt,maar ik heb mijn twijfels,want als men iemand afknalt in de US zijn het eerder anti-oorlogsmensen. Kennedy wou de inval niet in Vietnam, dus schoten ze hem neer en plaatsten er marionet Johnsson.later gevolgd door Nixon voor wie alles kon als hij maar aan de macht kon zijn en er blijven. Kijk maar even terug wat de rupublikeinen deden om Clinton van zijn paard te halen,alle middelen waren goed. Dat Clinton zich liet pijpen door een 24-jarige kon niet volgens de republikeinen,maar 3500+ jeugdige Amerikanen de dood injagen dat moet kunnen.

Laatst gewijzigd door present_1957 : 18 oktober 2007 om 17:54.
present_1957 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2007, 19:35   #69
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Ardennees's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2004
Locatie: aan lager wal
Berichten: 13.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door migrantenjong Bekijk bericht
Rus zijnde, hou ik niet van die stad. Het is een elitair stadje aan het worden. Sint-Pietersburg is veel aangenamer.

De huidige politieke evoluties in Rusland staan mij niet aan. Niemand doet iets aan de dedovshina in't leger. Corruptie wordt niet aangepakt. Het wordt niet beter. De FSB-mafia wilt enkel haar bestaan verzekeren, meer niet.
Wat je zegt is jammergenoeg waar. Eén lichtpuntje, er is mogelijk beterschap ivm de dedovsjtsjina aangezien de dienstplicht van 2008 wordt verminderd tot één jaar.
__________________
Citaat:
Ivan DeVadder in "De keien vd Wetstraat"14/09/07: vindt u zichzelf 1 van de keien van de Wetstraat?
-Louis Tobback: goh, dat is niet aan mij om dat uit te maken
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2007, 21:19   #70
longhorn
Minister-President
 
longhorn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2005
Berichten: 5.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door present_1957 Bekijk bericht
Vergeet niet dat Iran een olie-natie is. Ik was reeds in Teheran en het er wel erg mee met de armoede,integendeel het is een metropool naar Westers voorbeeld geworden.Op het platteland is het wel een ander verhaal natuurlijk, maar dat heeft oorzaken in de beschermingspolitiek die in Amerika en Europa gevoerd wordt met duizelingwekkende subsidies en hoge invoerrechten voor kant en klare producten, en last but not least de economische boycot.De Iraanse president zei ooit," het Westen heeft ons meer nodig dan wij hen". Een waarheid als een koe.In tegenstelling tot Hoessein is deze man niet wereldvreemd, en wat het Westen hen niet geeft bekomen ze van Rusland of China, geen enkel probleem.De Iraanse president zit ook stevig in het zadel,want de bevolking die voor een deel toch mee geniet van de olieverkoop heeft ook meer vrijheden. De Vrouwen dragen er een hoofdoek,maar lopen er verder soms sexy bij. De mannelijke jeugd kleden zich vrijwel indentiek als hier en mogen ook naar rockmuziek luisteren,iets wat onder de Ayatollah niet kon.
Iran heeft een groeiende economie en laten zich door niemand meer de les lezen.

Blijkbaar krijgen we ons nieuws van sterk verschillende bronnen. Ik dacht dat er sedert Ahmedinejad veel meer vrouwen gearresteerd of gewaarschuwd worden door de zedenpolitie omdat ze zich niet islamitisch genoeg kleden. Verder was ik ook onder de indruk dat hij de economie niet van de grond krijgt en de repressie in de uniefs ook heeft toegenomen. Maar volgens jou is dus het tegengestelde waar en bloeit de economie, is er enorme vrijheid...
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2007, 21:36   #71
migrantenjong
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 augustus 2007
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
Berichten: 1.637
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Blijkbaar krijgen we ons nieuws van sterk verschillende bronnen. Ik dacht dat er sedert Ahmedinejad veel meer vrouwen gearresteerd of gewaarschuwd worden door de zedenpolitie omdat ze zich niet islamitisch genoeg kleden. Verder was ik ook onder de indruk dat hij de economie niet van de grond krijgt en de repressie in de uniefs ook heeft toegenomen. Maar volgens jou is dus het tegengestelde waar en bloeit de economie, is er enorme vrijheid...
Aja, er is een enorme vrijheid. Niemand discrimineert daar de Moslims zoals hier in Europa.
migrantenjong is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2007, 21:38   #72
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door present_1957 Bekijk bericht
Ja,maar je raakt daar niet die despoot mee,doch de arme bevolking.Wegens angst voor reacties wordt er dan heel repressief opgetreden, en zoals in Noord-Korea, gedood ,gemarteld en heropgevoed, hoewel dat laatste niet veel van het tweede verschilt. De Noord-Koreaanse leider heeft de absolute macht en zijn vrienden, de Chinezen maken dankbaar gebruik van de bevolking om die als slaven in te zetten.De grote Kim wordt dan dan uiteraard voor vergoed en heeft niets te kort. Als naties zoals China ,India en Rusland dergelijk handelverbod negeren dan sta je machteloos. Hetzelfde geldt voor Myanmar maar het Nobelprijs comite liet een kans liggen om de Nobelprijs voor vrede toe te kennen aan de Monniken die met geweldloos verzet hun recht op vrijheid trachtten waar te nemen.Maar in plaats daarvan nemen ze iemand die de juiste careermove gemaakt heeft een toch weer in de schijnwerpers staat.Wat men wel kan is zoals op pakjes sigaretten het opschrift" Opgepast,vervaardigd door slaven in een repressieve dictatuur." Dit kan gaan van chocolade tot kleding,of andere zaken uiteraard
Er is ook al een handelsembargo tegen Iran, de VS hebben het opgelegd en ze houden zich eraan. En dan nog verzinnen ze verhalen zoals dat Iran de jodenster op kleding zou willen invoeren om ze maar als slecht te kunnen afschilderen en aan te mogen vallen. Ze vinden het zelf kennelijk ook niet effectief.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2007, 15:58   #73
present_1957
Partijlid
 
present_1957's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 september 2007
Berichten: 209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door migrantenjong Bekijk bericht
Een wereld zonder grenzen onder de Islam? Neen dank u.
Iran is niet mijn landje,ik tracht enkel objectief te blijven,en tegenstelling tot velen hier ook een beetje te nuanceren.Bin Laden en co, de Taliban zijn fundamentalische minderheden binnen de Islam, de gewone burger is net zo gematigd als de katholiek hier.Zelf behoor ik tot geen enkele religie , daar ik liever voor me zelf denk, in plaats dat anderen dat voor mij doen.Veralgemenen is gevaarlijk en een wapen voor de machtshebbers die dan de bevolking of een deel er van voor hun kar kunnen spannen.
present_1957 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2007, 16:00   #74
baseballpolitieker
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
baseballpolitieker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2006
Berichten: 10.530
Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door present_1957 Bekijk bericht
Iran is niet mijn landje,ik tracht enkel objectief te blijven,en tegenstelling tot velen hier ook een beetje te nuanceren.Bin Laden en co, de Taliban zijn fundamentalische minderheden binnen de Islam, de gewone burger is net zo gematigd als de katholiek hier.Zelf behoor ik tot geen enkele religie , daar ik liever voor me zelf denk, in plaats dat anderen dat voor mij doen.Veralgemenen is gevaarlijk en een wapen voor de machtshebbers die dan de bevolking of een deel er van voor hun kar kunnen spannen.
Veralgemenen is nodig om structuur te creeëren.
__________________
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2007, 16:08   #75
present_1957
Partijlid
 
present_1957's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 september 2007
Berichten: 209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Blijkbaar krijgen we ons nieuws van sterk verschillende bronnen. Ik dacht dat er sedert Ahmedinejad veel meer vrouwen gearresteerd of gewaarschuwd worden door de zedenpolitie omdat ze zich niet islamitisch genoeg kleden. Verder was ik ook onder de indruk dat hij de economie niet van de grond krijgt en de repressie in de uniefs ook heeft toegenomen. Maar volgens jou is dus het tegengestelde waar en bloeit de economie, is er enorme vrijheid...
Ik schreef meer vrijheden, niet over enorme vrijheid, je moet aandachtig lezen wat er staat en dan reageren.Wat de sterke economie betreft in de regio, daar heeft "De Standaard" enkele weken geleden nog een uitgebreid artikel over geschreven in de zaterdagskrant als ik het me goed herinner.Die vrouwen heb ik zelf gezien en mee gesproken,ook mochten die zonder problemen op reis gaan naar Europa,want ze bezochten af en toe Duitsland en Frankrijk.De Iraanse president probeert de kerk in het midden te houden,want uiteindelijk is niet hij maar de Mullahs die zich storen aan Westerse invloeden op de jeugdigen,wat begrijpelijk is ,want dan verliezen ze grip op hen,maar er is al heel wat verandert sedert de Ayatollah van het toneel verdween.

Laatst gewijzigd door present_1957 : 19 oktober 2007 om 16:14.
present_1957 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2007, 16:10   #76
present_1957
Partijlid
 
present_1957's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 september 2007
Berichten: 209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker Bekijk bericht
Veralgemenen is nodig om structuur te creeëren.
Dat is jou mening.
present_1957 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2007, 16:11   #77
baseballpolitieker
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
baseballpolitieker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2006
Berichten: 10.530
Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door present_1957 Bekijk bericht
Dat is jou mening.
Nee dat is zo, zolang er landen, grenzen, verschillende soorten/volkeren bestaan is dat zo.
__________________
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2007, 16:12   #78
migrantenjong
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 augustus 2007
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
Berichten: 1.637
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door present_1957 Bekijk bericht
Ik schreef meer vrijheden, niet over enorme vrijheid, je moet aandachtig lezen wat er staat en dan reageren.Wat de sterke economie betreft in de regio, daar heeft "De Standaard" enkele weken geleden nog een uitgebreid artikel over geschreven in de zaterdagskrant als ik het me goed herinner.Die vrouwen heb ik zelf gezien en mee gesproken,ook mochten die zonder problemen op reis gaan naar Europa,want ze bezochten af en toe Duitsland en Frankrijk.De Iraanse president probeert de kerk in het midden te houden,want uiteindelijk is niet hij maar de Mullahs die zich storen aan Westerse invloeden op de jeugdigen,wat begrijpelijk is ,want dan verliezen ze grip op hen,maar er is al heel wat vernaders sedert de Ayatollah van het toneel verdween.
Langs de andere kant heb je de ophangingen van homoseksuelen, zweepslagen voor vanalles (voornamelijk bij vrouwen), zweepslagenpatrouilles die rondrijden en mensen a volonte zweepslagen geven indien deze alcohol drinken, handjes vasthouden of te veel intieme delen, haar zijnde, laten zien.
Mannen mogen daar alles, want de moslimwetten kunnen door een man misbruikt worden. Verkrachters lopen vrij, meisjes worden misbruikt, ...

Het is en blijft een derka-derka-land.
migrantenjong is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2007, 16:12   #79
migrantenjong
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 augustus 2007
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
Berichten: 1.637
Standaard

Wanneer men het heeft over groepen, moet men veralgemenen, net zoals men dit doet bij de statistische mechanica.
migrantenjong is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2007, 16:13   #80
baseballpolitieker
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
baseballpolitieker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2006
Berichten: 10.530
Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door present_1957 Bekijk bericht
Ik schreef meer vrijheden, niet over enorme vrijheid, je moet aandachtig lezen wat er staat en dan reageren.Wat de sterke economie betreft in de regio, daar heeft "De Standaard" enkele weken geleden nog een uitgebreid artikel over geschreven in de zaterdagskrant als ik het me goed herinner.Die vrouwen heb ik zelf gezien en mee gesproken,ook mochten die zonder problemen op reis gaan naar Europa,want ze bezochten af en toe Duitsland en Frankrijk.De Iraanse president probeert de kerk in het midden te houden,want uiteindelijk is niet hij maar de Mullahs die zich storen aan Westerse invloeden op de jeugdigen,wat begrijpelijk is ,want dan verliezen ze grip op hen,maar er is al heel wat vernaders sedert de Ayatollah van het toneel verdween.
[mode=present_1957 zijn mening over algemeniseren]Niet gaan veralgemeniseren![/mode]
__________________
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be