Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Persmededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite.
Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 augustus 2015, 14:04   #21
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik zit in de hulpverlening, wanneer mensen intensiever behandeld worden, is dat prima. Maar mijn bezorgdheid betreft de inzichten binnen hulpverlening, die zullen dan ook zwaarder gaan wegen in het individuele voordeel van hun " patient" en dat proces wantrouw ik.
Duidelijk zo?
Je wil zeggen dat ze - de geesteszieken, onder behandeling komen te staan van psychiaters en dat die mensen hun professionele mening voor een deel gaat mee tellen?

Het zal verdorie tijd worden.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2015, 06:35   #22
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik zit in de hulpverlening, wanneer mensen intensiever behandeld worden, is dat prima. Maar mijn bezorgdheid betreft de inzichten binnen hulpverlening, die zullen dan ook zwaarder gaan wegen in het individuele voordeel van hun " patient" en dat proces wantrouw ik.
Duidelijk zo?
(Ik zal jouw beide posts beantwoorden)

Ja, ik ben zelfs al naar het FPC in Gent kunnen gaan. Ik ken de realiteit dus toch een klein beetje. En ga, daar zitten super-gevaarlijke gasten tussen. Net als er kruimeldieven tussen zitten die al jaren wegrotten bij gebrek aan voldoende behandeling.

Voor het overige, het zijn niet de begeleiders die zullen beslissen over de vrijlating, want daar verandert er in weze niks. En bovendien voorziet de wet in een scheiding van zorg en expertise. Dat betekent dat de begeleider geen rapporten maakt, maar begeleidt en behandelt. De rapporten worden door iemand gemaakt die noch begeleidt, noch behandelt.

En ik herhaal het, nu al worden veel geïnterneerden vrijgelaten, ondanks het gebrek aan behandeling in de gevangenis. Wil jij dan dat ook dat afgeschaft wordt? Dat geïnterneerden dus systematisch 'levenslang' krijgen? Nogmaals, wat is het probleem?
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be