Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 augustus 2023, 12:51   #21
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.405
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Wat voor ne onbenul was dat dan.
het heeft me de waarde van traceerbare communicatie geleerd. Alles op papier laten tekenen en bijhouden. of emails laten verifieëren en in eigen -niet cloud base- beheer houden.
Citaat:
Gewoon niet waard om meestergast te mogen zijn.
Man was bekwaam in zijn job, dat hoor je me niet ontkennen.
Ik had gewoon om 23u moeten zeggen "Sorry, ik ga een hotelleke zoeken, dit is al te laat". Niet doorgaan tot de gewone ploeg van het andere filiaal beschikbaar was.
Citaat:
Toen ik ploegbaas mocht spelen, wist ik perfect waar iedereen was en wat z'n taak was.
Niet mijn kopje thee.
Met een goed team heb je een leider nodig om knopen door te hakken, maar geen ploegbaas die alles moet micromanagen.
Helaas, met wat ik in de loop der decennia heb gezien en gedaan, goeie teams zijn zeldzaam.
Het is 1 van de redenen waarom ik nu blijf plakken waar ik nu zit. We zijn met 3, en we klikken (een Nederlandse manager, die ook een ander team leid, en een Waalse collega die al veel langer de job doet, en waar ik nog veel van kan leren, en zijn Nederlands is gewoon goed. VEEL beter dan mijn Frans met haar op. )
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2023, 13:04   #22
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Gekleurde chauffeurs Schoof?
Ik begrijp wat Schoof bedoelt, Jij niet? Raar...
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2023, 13:08   #23
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.405
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Ik begrijp wat Schoof bedoelt, Jij niet? Raar...
Taalbarriëre?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2023, 13:12   #24
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Taalbarriëre?
Barrière in ieder geval.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2023, 07:25   #25
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
het heeft me de waarde van traceerbare communicatie geleerd. Alles op papier laten tekenen en bijhouden. of emails laten verifieëren en in eigen -niet cloud base- beheer houden.

Man was bekwaam in zijn job, dat hoor je me niet ontkennen.
Ik had gewoon om 23u moeten zeggen "Sorry, ik ga een hotelleke zoeken, dit is al te laat". Niet doorgaan tot de gewone ploeg van het andere filiaal beschikbaar was.

Niet mijn kopje thee.
Met een goed team heb je een leider nodig om knopen door te hakken, maar geen ploegbaas die alles moet micromanagen.
Helaas, met wat ik in de loop der decennia heb gezien en gedaan, goeie teams zijn zeldzaam.
Het is 1 van de redenen waarom ik nu blijf plakken waar ik nu zit. We zijn met 3, en we klikken (een Nederlandse manager, die ook een ander team leid, en een Waalse collega die al veel langer de job doet, en waar ik nog veel van kan leren, en zijn Nederlands is gewoon goed. VEEL beter dan mijn Frans met haar op. )
Ik moest uiteraard niet weten wat die persoon juist deed, ik moest gewoon weten waar iedereen was en wat z'n taak was. Ik heb nooit iemand aangesproken over de tijd die hij (er werkten geen vrouwen bij ons op de vloer) nodig had om een probleem op te lossen.
Wel had ik graag een seintje als het probleem te lang aansleepte, zodat ik extra hulp kon sturen of in het slechtste geval zelf zou gaan bijstaan, nooit om te controleren laat dat duidelijk zijn.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2023, 08:04   #26
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.650
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20230824_96819904


Overal lees je dat er personeelstekort is.
Nu dus ook bij De Lijn.
De Lijn ziet zich hierdoor genoodzaakt om een aantal minder gebruikte trajecten te schrappen.
Er komt een aangepaste dienstregeling.

Wel fijn om te horen dat de dienstverlening er nog maar eens op achteruit gaat. Zeker nu de benzine- en dieselprijs recordhoogtes bereikt.
De gewone burger in de straat staat er bij en kijkt ernaar.
En hoe gaan al die kinderen nu op school geraken????
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2023, 07:29   #27
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.055
Standaard

Ondertussen is er een hele lijst van buslijnen die geschrapt worden.
Vooral rond het station van Genk.
Voor mij is dit gewoon misdadig, enerzijds maken ze het autorijden peperduur en anderzijds schrappen ze het alternatief.

Moest een privébedrijf werken zoals De Lijn ...


BTW: Volgens De Lijn zijn het onderaannemers die te weinig personeel hebben wegens vakantie en veel zieken.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2023, 08:25   #28
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.874
Standaard

....Tekort aan chauffeurs,bwoaff .Vlakaf zouden er nogal wat lijnen zijn waar het MOEILIJK wordt chauffeurs voor te vinden en die lijnen,die omgevingen zorgen ,zo begrijp ik toch,voor een bloedende wonde aan verdwijnend personeel...

Redenen kunnen zijn:
-de liefde en genegenheid van de klanten
-de vlotte verkeerssituatie
-....

Helaas heeft de directie van de lijn,doordat ze centen en opdrachten krijgt van de Vlaamse wat we zelf doen doen we beter Overheid, niet de vrijheid dan te doen wat privé-bedrijven wel zouden doen met dergelijke leegbloed-afdelingen........afkappen om de rest te redden..

Helaas....tous ensemble naar de verdoemenis....

Het helpt ongetwijfeld ook niet dat de vervanging van materiaal extreem gehinderd wordt doordat met dezelfde euro nu minder bussen kunnen gekocht worden dan 10 jaar geleden.Niet zozeer door de inflatie maar doordat ten eerste nieuwe bussen "milieuvriendelijk" moeten zijn en ten tweede de LIJN die MOET kopen in Vlaanderen(de politiek zal wel zorgen dat dat zo is)....in plaats van er eens wat in Indonesie ,Turkije en China te kopen om de slaperige boel bij onze "fabrikanten" eens flink aan te wakkeren.

Laatst gewijzigd door kelt : 10 september 2023 om 08:38.
kelt is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2023, 10:29   #29
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
....Tekort aan chauffeurs,bwoaff .Vlakaf zouden er nogal wat lijnen zijn waar het MOEILIJK wordt chauffeurs voor te vinden en die lijnen,die omgevingen zorgen ,zo begrijp ik toch,voor een bloedende wonde aan verdwijnend personeel...

Redenen kunnen zijn:
-de liefde en genegenheid van de klanten
-de vlotte verkeerssituatie
-....

Helaas heeft de directie van de lijn,doordat ze centen en opdrachten krijgt van de Vlaamse wat we zelf doen doen we beter Overheid, niet de vrijheid dan te doen wat privé-bedrijven wel zouden doen met dergelijke leegbloed-afdelingen........afkappen om de rest te redden..

Helaas....tous ensemble naar de verdoemenis....

Het helpt ongetwijfeld ook niet dat de vervanging van materiaal extreem gehinderd wordt doordat met dezelfde euro nu minder bussen kunnen gekocht worden dan 10 jaar geleden.Niet zozeer door de inflatie maar doordat ten eerste nieuwe bussen "milieuvriendelijk" moeten zijn en ten tweede de LIJN die MOET kopen in Vlaanderen(de politiek zal wel zorgen dat dat zo is)....in plaats van er eens wat in Indonesie ,Turkije en China te kopen om de slaperige boel bij onze "fabrikanten" eens flink aan te wakkeren.
Klopt niet. Ik zou willen dat het waar was.
Dat zijn openbare aanbestedingen, die moeten gepubliceerd worden en de goedkoopste aanbieder krijgt de bestelling.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2023, 11:00   #30
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.661
Standaard

Bovenop de index zijn de uitkeringen met 10% gestegen. Waarom zou je nog voor een appel en een ei bij zo'n onderaannemer gaan rijden ?
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2023, 12:11   #31
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
....Tekort aan chauffeurs,bwoaff .Vlakaf zouden er nogal wat lijnen zijn waar het MOEILIJK wordt chauffeurs voor te vinden en die lijnen,die omgevingen zorgen ,zo begrijp ik toch,voor een bloedende wonde aan verdwijnend personeel...

Redenen kunnen zijn:
-de liefde en genegenheid van de klanten
-de vlotte verkeerssituatie
-....

Helaas heeft de directie van de lijn,doordat ze centen en opdrachten krijgt van de Vlaamse wat we zelf doen doen we beter Overheid, niet de vrijheid dan te doen wat privé-bedrijven wel zouden doen met dergelijke leegbloed-afdelingen........afkappen om de rest te redden..

Helaas....tous ensemble naar de verdoemenis....

Het helpt ongetwijfeld ook niet dat de vervanging van materiaal extreem gehinderd wordt doordat met dezelfde euro nu minder bussen kunnen gekocht worden dan 10 jaar geleden.Niet zozeer door de inflatie maar doordat ten eerste nieuwe bussen "milieuvriendelijk" moeten zijn en ten tweede de LIJN die MOET kopen in Vlaanderen(de politiek zal wel zorgen dat dat zo is)....in plaats van er eens wat in Indonesie ,Turkije en China te kopen om de slaperige boel bij onze "fabrikanten" eens flink aan te wakkeren.
We zullen ooit naar zelfrijdende bussen gaan, of zelfrijdende belbusjes.

Zal vandaag al bestaan in moderne steden of ballingsgebieden op vaste onderhouden routes. Met een bepaalde max snelheid, bvb 30 kmu bestaat het al na wat googlen, of filmpje
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=uyDRQPZKrls

Fahrerloses Buserlebnis in Guangzhou
De weginfra moet dus in orde blijven en aangepast zijn (slimme busbanen)

Busschauffeurs = langzaam uitstervend beroep.

Reisbussen op lange afstanden is wat anders (ook Flixbus enzo)
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 10 september 2023 om 12:19.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2023, 12:23   #32
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
We zullen ooit naar zelfrijdende bussen gaan, of zelfrijdende belbusjes.

Zal vandaag al bestaan in moderne steden of ballingsgebieden op vaste onderhouden routes. Met een bepaalde max snelheid, bvb 30 kmu bestaat het al na wat googlen, of filmpje

De weginfra moet dus in orde blijven en aangepast zijn (slimme busbanen)

Busschauffeurs = langzaam uitstervend beroep.

Reisbussen op lange afstanden is wat anders (ook Flixbus enzo)
Droom gerust verder.
Ze kunnen nog geen treinen autonoom laten rijden, iets dat technisch veel gemakkelijker te realiseren is.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2023, 15:25   #33
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Droom gerust verder.
Ik droom niet, ze rijden al in Europa.

Citaat:
Ze kunnen nog geen treinen autonoom laten rijden, iets dat technisch veel gemakkelijker te realiseren is.
Wie is ze? Vivaldi?

Deze volledig autonome metro van Rijsel (startdatum 1983) ligt het kortste bij België.

Wereldwijd in meer dan 60 steden, Nürnberg was de eerste in D, Hamburg gaat nu ook beginnen.
Lille/Rijsel was de pionier 40 jaar geleden...
https://www.automotiveit.eu/technolo...et-76-807.html

De Limburgse Shuttle op de Terhills-site is natuurlijk geen autonome bus op de openbare weg.
Maar toch al een begin.

Citaat:
Regelgeving aanpassen op autonoom vervoer

De shuttles op Terhills rijden op privéterrein, in een regelluw kader dus. "Het is het opzet dat we dat toekomstgericht naar een regulier kader willen omzetten", zegt Vlaams minister van Mobiliteit, Lydia Peeters (Open VLD). "Daarvoor moeten we onze regelgeving aanpassen. We gaan ook een task force autonoom vervoer uitrollen."
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 10 september 2023 om 15:55.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2023, 12:07   #34
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Ik droom niet, ze rijden al in Europa.


Wie is ze? Vivaldi?

Deze volledig autonome metro van Rijsel (startdatum 1983) ligt het kortste bij België.

Wereldwijd in meer dan 60 steden, Nürnberg was de eerste in D, Hamburg gaat nu ook beginnen.
Lille/Rijsel was de pionier 40 jaar geleden...
https://www.automotiveit.eu/technolo...et-76-807.html

De Limburgse Shuttle op de Terhills-site is natuurlijk geen autonome bus op de openbare weg.
Maar toch al een begin.
Waarom zit daar dan een chauffeur in die shuttle? (Of was dat een passagier die heel van voor zat?)

Laatst gewijzigd door pajoske : 12 september 2023 om 12:07.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2023, 14:07   #35
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Waarom zit daar dan een chauffeur in die shuttle? (Of was dat een passagier die heel van voor zat?)
Zal wslk een steward-begleider geweest zijn tijdens de proefperiode. Die is nadien niet meer nodig.

Dat kun je ook lezen in de link:
Citaat:
In november vorig jaar startte een proefperiode met een steward voor de veiligheid. Die proefperiode is zonder problemen afgerond en daarom is het niet meer nodig dat er een steward aan boord is. De shuttle rijdt tussen het bezoekerscentrum van het Nationaal Park Hoge Kempen, Terhills resort, het waterskipark en Elaisa welness. Dat is een traject met weinig ander verkeer.
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 12 september 2023 om 14:08.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2023, 22:19   #36
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Zal wslk een steward-begleider geweest zijn tijdens de proefperiode. Die is nadien niet meer nodig.

Dat kun je ook lezen in de link:
Verleden week proefperiode? Het kan toeval geweest zijn.....

Laatst gewijzigd door pajoske : 12 september 2023 om 22:22.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2023, 22:49   #37
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Verleden week proefperiode? Het kan toeval geweest zijn.....
Waar lees jij dat allemaal in een link van 20 april 2023?

Probeer nog eens:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/04...edig-autonoom/
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2023, 10:38   #38
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Waar lees jij dat allemaal in een link van 20 april 2023?

Probeer nog eens:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/04...edig-autonoom/
Verleden week ben ik die shuttle voorbij gefietst. Eigen ogen. Ik zal er volgende keer speciaal op letten. Het kan natuurlijk dat die toevallig bestuurd werd om een of andere uitzonderlijke reden.
Er ligt een mooie fietsweg van de cité in Eisden langs die shuttlebaan die (via een korte steile klim) naar het station van As leidt. Je moet wel de weg kennen via hotel Terhills en over het vakantiedomein Terhills.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2023, 06:27   #39
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.661
Standaard

Net nu de werf van de eeuw in Antwerpen (afbraak viaduct Merksem, tunnel Schelde, overkapping ring) ook op rechteroever stilaan op gang komt gaat De Lijn volgend jaar (vermoedelijk na de verkiezingen want anders halen het VB en PVDA er samen een absolute meerderheid) de ondergrondse tramlijnen renoveren. Dat zou ongeveer anderhalf jaar duren. Het is echt wel de moment om dat dan te doen. Niet. Dat moment was enkele jaren geleden of is binnen vijftien jaar. Gelukkig maak ik al sinds corona geen gebruik meer van de 'diensten' van De Lijn. Dat gaat mijn leven met een paar jaar verlengen. Helaas gaat dat toch ook zo z'n effecten hebben op het bovengrondse verkeer.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 29 september 2023 om 06:27.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2023, 07:21   #40
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.874
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Net nu de werf van de eeuw in Antwerpen (afbraak viaduct Merksem, tunnel Schelde, overkapping ring) ook op rechteroever stilaan op gang komt gaat De Lijn volgend jaar (vermoedelijk na de verkiezingen want anders halen het VB en PVDA er samen een absolute meerderheid) de ondergrondse tramlijnen renoveren. Dat zou ongeveer anderhalf jaar duren. Het is echt wel de moment om dat dan te doen. Niet. Dat moment was enkele jaren geleden of is binnen vijftien jaar. Gelukkig maak ik al sinds corona geen gebruik meer van de 'diensten' van De Lijn. Dat gaat mijn leven met een paar jaar verlengen. Helaas gaat dat toch ook zo z'n effecten hebben op het bovengrondse verkeer.
Eerlijkheid gebiedt me wel op te merken dat dit ,het verkeersinfarct, niet puur op het conto te schrijven is van "de regering" alleen..Inderdaad gaat het Antwerpse dossier straks niet bepaald helpen.

Het is het bedrijfsleven zelf,onder druk van hun interne "gestelde lichamen" (middle management,belangen in de bedrijfs-immo) dat vastbesloten is al hun bullshit-jobbers weer op kantoor te krijgen al een tijdje in aktie is...Kijk gewoon maar op de weg.De economie is sedert Corona niet spectaculair gegroeid maar alles staat weer vast...

"terugkomdagen",zorgvuldige geplande team-meetings....enfin.....de thuiswerker wordt beetje bij beetje weer uitgeroeid....

En de Kelten die hun werk (aan soms tonnenzware vuile dingen) moeilijk in hun living kunnen behandelen moeten maar in de file staan....

Laatst gewijzigd door kelt : 29 september 2023 om 07:22.
kelt is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be