Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 april 2007, 16:05   #13741
Akufen
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 26 augustus 2006
Berichten: 2.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Vraagje aan Exodus, Pindar en consoorten.

Wie is de beste groepsex, bloeddrinker en kindermoordenaar tijdens de mysterieuze Satan-reunies met Bush, Clinton en Blair? Is dat Sarkozy of Royal?

Kwestie van op voorhand te weten wie van de twee NWO-ers President van Frankijk wordt?
Voorwaar, een christen die lacht met satanisme, groepsex en kindermoord.

Ontken je nu dat zo'n dingen gebeuren of vind je ze gewoon niet de moeite waard om te vermelden?
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2007, 16:15   #13742
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Ongetwijfeld Sarkozy. Net als Hitler is ie kwart-Jood!
(Allez, Sarkozy is echt kwart-Jood, Hitler was het niet, maar feiten, daar kijken alléén lemmings naar ...)

Tenzij Royal alsnog zou winnen, dan was d�*t van in het begin het geheime plan van de NWO.

Zondag om 20.01u weten we het!
En dan zullen onze vrienden weer eens haarfijn uitleggen hoe dit in de super-geheime NWO-plannen past.


Voorlopig zwijgen ze, want stel dat ze de verkeerde uitpikken ...
__________________
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2007, 16:16   #13743
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Voorwaar, een christen die lacht met satanisme, groepsex en kindermoord.
Nee hoor. Ik lach met de wel zeer creatieve conspirationisten.
__________________
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2007, 16:40   #13744
Akufen
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 26 augustus 2006
Berichten: 2.872
Standaard

U doet maar hoor, onmacht en onzekerheid, meer toont u daar niet mee aan.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2007, 16:49   #13745
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
U doet maar hoor, onmacht en onzekerheid, meer toont u daar niet mee aan.
Waarmee dan? Met het weglachen van de eindeloze samenzweringstheorieën? Niets van onmacht, laat staan onzekerheid.

Maar als jij erin wilt geloven, be my guest. Als dat geen bewijs is van onmacht en onzekerheid.
__________________

Laatst gewijzigd door Antoon : 30 april 2007 om 16:57.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2007, 17:21   #13746
Akufen
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 26 augustus 2006
Berichten: 2.872
Standaard

Ik kan niet zeggen dat ik overtuigd ben Antoon.

Het enige wat jij kan opbrengen is veralgemeningen om maar zeker niet op de realiteit in te hoeven gaan.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2007, 19:03   #13747
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Ongetwijfeld Sarkozy. Net als Hitler is ie kwart-Jood!
(Allez, Sarkozy is echt kwart-Jood, Hitler was het niet, maar feiten, daar kijken alléén lemmings naar ...)
Wat heeft dat er nu mee te maken dat iemand Jood is of niet. Het feit dat iemand kwart Rotschild zou zijn zou meer relevant zijn, andere feiten ook indachtig genomen.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2007, 19:05   #13748
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Voorwaar, een christen die lacht met satanisme, groepsex en kindermoord.

Ontken je nu dat zo'n dingen gebeuren of vind je ze gewoon niet de moeite waard om te vermelden?
Het lijkt het Vlaams Blok wel, satanisme jawaddedadde!
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2007, 19:06   #13749
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Vraagje aan Exodus, Pindar en consoorten.

Wie is de beste groepsex, bloeddrinker en kindermoordenaar tijdens de mysterieuze Satan-reunies met Bush, Clinton en Blair? Is dat Sarkozy of Royal?

Kwestie van op voorhand te weten wie van de twee NWO-ers President van Frankijk wordt?
Weer een gratuite inhoudloze post.

Als je deze zaken bestudeert kan je besluiten dat kindermoorden in een rituele setting gebeuren, dikwijls in connectie met personen die de invloed en de macht hebben om onderzoeken in die richting te dwarsbomen. Het is geen prettige realiteit, maar een die volgens velen die het bestudeert hebben wel bestaat.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi

Laatst gewijzigd door exodus : 30 april 2007 om 19:06.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2007, 19:19   #13750
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Ongetwijfeld Sarkozy. Net als Hitler is ie kwart-Jood!
(Allez, Sarkozy is echt kwart-Jood, Hitler was het niet, maar feiten, daar kijken alléén lemmings naar ...)

Tenzij Royal alsnog zou winnen, dan was d�*t van in het begin het geheime plan van de NWO.

Zondag om 20.01u weten we het!
En dan zullen onze vrienden weer eens haarfijn uitleggen hoe dit in de super-geheime NWO-plannen past.
Voor zover ik weet was Hitler 1/8 Jood. Dus dat werpt een licht op nieuwe zaken. Wie weet zakte het 7e gebouw pas 1 op acht in toen men besliste om het te laten instorten. Je weet maar nooit eh. Het is misschien belangrijk.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2007, 19:53   #13751
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Wat heeft dat er nu mee te maken dat iemand Jood is of niet. Het feit dat iemand kwart Rotschild zou zijn zou meer relevant zijn, andere feiten ook indachtig genomen.
Het is best grappig dat jij NOOIT protesteert wanneer men het op dit forum heeft over de "Jood" Sarkozy, de "Jood" zus of de "Jood" zo. Maar je steigert meteen wanneer iemand (zoals ik hier) er naar verwijs.

A bon entendeur ...

En Hitler was geen Rothschild, geen halve Rothschild, geen kwart Rothschild en geen achtste Rothschild. Dat is een roddel waarvoor noch jij, noch eenderwie ooit de minste bevestiging voor heeft kunnen vinden.

Niet dat het jou stoort: jij valideert "feiten" vanuit de theorie, dat bewijs je hier opnieuw. Ik twijfel er dan ook niet aan dat je deze leugen zult blijven herhalen. Bewijzen zal je echter nooit brengen, noch voor deze roddel, noch voor de andere roddels die jij en andere believers hier verspreiden.
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan

Laatst gewijzigd door Firestone : 30 april 2007 om 19:54.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2007, 20:00   #13752
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Het is best grappig dat jij NOOIT protesteert wanneer men het op dit forum heeft over de "Jood" Sarkozy, de "Jood" zus of de "Jood" zo. Maar je steigert meteen wanneer iemand (zoals ik hier) er naar verwijs.
Het is niet omdat ik er niet op reageer dat ik ermee instem.


Citaat:
En Hitler was geen Rothschild, geen halve Rothschild, geen kwart Rothschild en geen achtste Rothschild. Dat is een roddel waarvoor noch jij, noch eenderwie ooit de minste bevestiging voor heeft kunnen vinden.

Niet dat het jou stoort: jij valideert "feiten" vanuit de theorie, dat bewijs je hier opnieuw. Ik twijfel er dan ook niet aan dat je deze leugen zult blijven herhalen. Bewijzen zal je echter nooit brengen, noch voor deze roddel, noch voor de andere roddels die jij en andere believers hier verspreiden.
Die discussie is al gevoerd, er zijn teksten aangebracht en iedereen kan zijn eigen conclusie trekken op basis van het gepresenteerde materiaal. Ik zeg niet dat het 100% bewezen is, maar er zijn aanwijzingen dat het zou kunnen.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2007, 20:05   #13753
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Het is niet omdat ik er niet op reageer dat ik ermee instem.
Stromansargument. (Nou ja, "argument".)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Die discussie is al gevoerd, er zijn teksten aangebracht en iedereen kan zijn eigen conclusie trekken op basis van het gepresenteerde materiaal. Ik zeg niet dat het 100% bewezen is, maar er zijn aanwijzingen dat het zou kunnen.
Er zijn helemaal geen "aanwijzingen dat het zou kunnen".
Er is één RODDEL uit de oorlogsjaren, komende uit anti-Hitlerkringen.

Voor jou is het echter méér dan genoeg om met deze roddel steeds opnieuw uit te pakken, tot in de thread over Evolutie toe.
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2007, 20:16   #13754
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Stromansargument. (Nou ja, "argument".)
Ik volg de Franse presidentsverkiezingen en de draden die erover gaan niet. Ik heb ergens wle gezien dat ze hem een Jood noemden (Sarkozy) maar moet ik daar op reageren? Wat een zever dat mijn niet-reageren in draden die ik nauwelijk bezoek en mij niet interesseren een punt zou zijn.

Citaat:
Er zijn helemaal geen "aanwijzingen dat het zou kunnen".
Er is één RODDEL uit de oorlogsjaren, komende uit anti-Hitlerkringen.

Voor jou is het echter méér dan genoeg om met deze roddel steeds opnieuw uit te pakken, tot in de thread over Evolutie toe.
Het komt niet alleen uit anti-hitler kringen. Hier een link naar mijn post voor de volledigheid.

En dat ik steeds opnieuw die roddel aanhaal is ook zever. Ik heb het misschien 2 maal aangehaalt de laatste 10 maanden, eenmaal in een draad over Hitler en eenmaal in de evolutiedraad omdat Illusion over Hitler bezig was.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi

Laatst gewijzigd door exodus : 30 april 2007 om 20:17.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2007, 20:26   #13755
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Ik volg de Franse presidentsverkiezingen en de draden die erover gaan niet. Ik heb ergens wle gezien dat ze hem een Jood noemden (Sarkozy) maar moet ik daar op reageren? Wat een zever dat mijn niet-reageren in draden die ik nauwelijk bezoek en mij niet interesseren een punt zou zijn.
Stromansargument. Lees wat ik schreef, niet wat jij er van probeert te maken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Het komt niet alleen uit anti-hitler kringen. Hier een link naar mijn post voor de volledigheid.
Waar zat de "Gestapo-officier" toen ie de "Hitler is een Rothschild" roddel publiceerde? In LONDEN, 1940. Echt neutraal!

En sindsdien heeft NIEMAND ook maar iets gevonden dat aan deze roddel énige bevestiging geeft. NIETS. Conclusie?
Voor rationele mensen: er is niets aan.
Voor believers: "er zijn aanwijzingen dat ..."

I rest my case, roddel gerust verder ...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
En dat ik steeds opnieuw die roddel aanhaal is ook zever. Ik heb het misschien 2 maal aangehaalt de laatste 10 maanden, eenmaal in een draad over Hitler en eenmaal in de evolutiedraad omdat Illusion over Hitler bezig was.
Je komt er dus geregeld op terug, als de gelegenheid zich aanbiedt. Lekker stoken met jouw "Hitler is een Rothschild" roddel.

Zoals gezegd, roddel gerust verder ...
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2007, 20:26   #13756
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Nog twijfels dat de moord op JFK een complot was?

http://www.prisonplanet.com/articles...confession.htm
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2007, 20:33   #13757
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
En Hitler was geen Rothschild, geen halve Rothschild, geen kwart Rothschild en geen achtste Rothschild. Dat is een roddel waarvoor noch jij, noch eenderwie ooit de minste bevestiging voor heeft kunnen vinden.
Hitler was geen Rothschild, ook geen jood, geen nabije familie van Bush en waarschijnlijk ook niet het homofiele vriendje van Einstein. Het was een cast-out die gehard werd in WO I en die wat doorgedraaid is.

Als er al wat fantasietjes rond het derde rijk mogelijk zijn dan is het rond de occulte interesses van Himmler maar ook daar kan je niet meer vinden dan wat hobbies.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2007, 20:35   #13758
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Als er al wat fantasietjes rond het derde rijk mogelijk zijn dan is het rond de occulte interesses van Himmler maar ook daar kan je niet meer vinden dan wat hobbies.
Hobbies... ahum.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2007, 20:35   #13759
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Nog twijfels dat de moord op JFK een complot was?

http://www.prisonplanet.com/articles...confession.htm
Hey... een artikel van prisonplanet! cool!
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2007, 21:28   #13760
La Chunga
Minister
 
La Chunga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2006
Locatie: Waar ik me thuisvoel...Overal dus
Berichten: 3.534
Standaard

JFK? Dat was een zoon van Adolf Hitler! Daar zijn voldoende aanwijzingen voor!

Een NWO-verhaal...

Begin juli 1916 - ongeveer een jaar na de geboorte van haar eerste kind - was Rose Fitzgerald - echtgenote van Joe kennedy - depressief en haar dokter achtte het verstandig dat ze er even tussenuit kneep.
Ze besloot zich enige tijd te engageren als zuster voor het Internationale Rode Kruis in Europa waar de oorlog in alle hevigheid woedde.
In die tijd was het niet eigenaardig dat vrouwen van overal in de wereld zich - ongeacht het strijdende kamp - inzetten om gewonden te verzorgen (Om fondsen hiervoor te werven gaf het Rode Kruis toen postkaarten uit - zie bijlage).

In augustus 1916 belandde Rose Fitzgerald in een veldhospitaal aan de Duitse kant van het front. Toevallig liep ze er een man tegen het lijf. Omdat de man militair boodschapper was, zagen ze mekaar vaak, te meer daar de man soms speciaal een ommetje maakte om haar te zien. Gauw was sprake van een vurige romance. Het hoeft dan ook niet te verwonderen dat Rose rond begin september 1916 zwanger was.
Rose was echt ontdaan maar abortus was niet aan de orde. Ze wou dat haar nieuwe liefde - ene Adolf Hitler - met haar trouwde nadat ze van Joe Kennedy zou zijn gescheiden.
Hitler - een echte soldaat - zag dat vanzelfsprekend niet zitten en wou zijn oorlogslief laten zitten om opnieuw naar het front te trekken. Op de avond dat hij haar dit meedeelde, ging Rose compleet door het lint en schoot Adolf Hitler begin oktober 1916 in het been.
Hitler werd opgenomen in het ziekenhuis alwaar Rose hem liefdevol verzorgde. Toen Hitler echter aan de beterhand was, sloop hij in maart 1917 ongemerkt het ziekenhuis uit en vervoegde zijn eenheid aan het front.
Rose was kapot van verdriet en keerde diezelfde maand nog terug naar de Verenigde Staten waar Joe kennedy natuurlijk niet naast het feit kon dat Rose zwanger was. Hoewel hij uitzinnig was van woede, koelde hij die niet op Rose maar begon als een gek te lobbyen. Zijn werk leverde snel resultaat op want op 6 april 1917 verklaarde de Verenigde Staten de oorlog aan Duitsland. Twee maand later - op 29 mei 1917 - werd de zoon van Adolf Hitler in de VS geboren als John F Kennedy.
Naarmate de tijd vorderde en Adolf Hitler zijn politieke vlam rees, zocht Joe Kennedy toenadering tot Hitler. Eind jaren dertig werd Joe Kennedy - na hevig lobbywerk en met medewerking van de maffia - ambassadeur voor de VS in het Verenigd Koninkrijk en zijn houding jegens Duitsland - hij vond dat men Duitsland moest laten begaan - verwonderde menig één.
Dit kwam omdat hij en Hitler tot een vergelijk waren gekomen. Joe Kennedy zou de zoon van Hitler - John F Kennedy dus - op een slinkse manier helpen president van de Verenigde Staten te worden. Hitler van zijn kant zou Europa onderwerpen. Aangezien Hitler geen kinderen meer kon krijgen - het schot van Rose raakte ook Hitler zijn teelballen waardoor hij impotent werd - zou Hitler het Derde Rijk aan John F kennedy nalaten.
Dit zou dan het begin zijn van een Nieuwe Wereld Orde waarbij de Verenigde Staten van Amerika en de Verengide Staten van Europa één zouden worden waarna heerschappij over de ganse wereld voor het grijpen lag.

Er zijn voldoende 'aanwijzingen' die 'bewijzen' dat bovenstaande zaken 'feiten' zijn....


Bijlage 1: postkaart fondswerving zusters Rode Kruis
Bijlage 2: Rose Kennedy (ca 1918)
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Honneur_%C3%A0_la_Croix-Rouge-1915.jpg‎
Bekeken: 107
Grootte:  25,0 KB
ID: 20042  

Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain

Laatst gewijzigd door La Chunga : 30 april 2007 om 21:34.
La Chunga is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be