Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > MP3-moord
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum.

 
 
Discussietools
Oud 21 april 2006, 15:59   #101
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Gewoon kalm blijven, knorretje. Je hoeft hen niet uit te schelden, want daar sturen ze op aan. Ze willen je zover krijgen dat ze je kunnen laten bannen. Laat je er niet aan vangen. Ze maken zichzelf hier onsterfelijk en zijn eigenlijk off topic en vulgair, seksitisch bezig. Als je het aan een moderator zou melden ...

Liefste Khonnor en Manuel ... kunnen jullie nu eens eindelijk je mening geven over het brood dat de Turkse buren gebakken hadden.
Zo te lezen zijn jullie experten. Leg eens het verschil tussen een Marokkaans en een Turks brood uit.
Boadicea is offline  
Oud 21 april 2006, 16:30   #102
Knorretje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 maart 2006
Berichten: 1.977
Standaard

Citaat:
Gewoon kalm blijven, knorretje.
Oh maar ik ben heel kalm. Aan de reacies van Manuel en Khonnor te zien hebben zij het verschrikkelijk lastig als een mening geuit wordt die niet binnen de krijtlijnen van hun linkse multikulideologie valt. 'Lastig' is dan nog een understatement. Ze zijn gewoonweg de razernij nabij. Vandaar dat ze constant op de man gaan spelen, want on-topic antwoorden kunnen ze nooit. Mijn stelling heb ik gepost toen ik deze draad opende. Die stelling was als een vinger in een open wonde leggen. Vandaar dat ze enkel tieren en schelden. Want toegeven dat die krantenkop in het Nieuwsblad niet alleen belachellijk maar ook er over was, dat doen ze liever niet.

Citaat:
Je hoeft hen niet uit te schelden, want daar sturen ze op aan.
Waar scheld ik hen uit? Ik druk hen gewoon met hun neus in hun eigen poepje en de stank bevalt hen uiteraard niet.
T'is mijn fout niet dat zij de termen pamperaar en allochtonenknuffelaar als scheldwoord aanvoelen.
Ik lees die termen trouwens ook in de pers. Waar maken ze zich druk om? Hebben ze zo veel boter op het hoofd? Het moet zijn dat ze beseffen zij zelf schuld hebben aan de negatieve lading die deze woorden gekregen hebben. En dat besef ergert hen. Zoveel is duidelijk.

By the way, mijn tellertje bij de mods staat nog altijd op 0 op 10. Niet slecht hé voor iemand die verweten wordt te 'schelden'.


Citaat:
Ze willen je zover krijgen dat ze je kunnen laten bannen.
Laat je er niet aan vangen. Ze maken zichzelf hier onsterfelijk en zijn eigenlijk off topic en vulgair, seksitisch bezig. Als je het aan een moderator zou melden ...
Doe ik niet, vuilbekken als Khonnor en Manuel mogen hier gerust hun frustraties kwijt. Ze bewijzen alleen maar hun ware aard. Je kwalificaties van die frustrés liegen er niet om.
Knorretje is offline  
Oud 21 april 2006, 16:31   #103
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
die gasten leven bekanst op mekaarse schoot, denkte nu echt dat die mekaar niet kennen.

Dat ze maar eens tapes van de afgelopen weken beginnen bekijken, ze zullen ze wel weer vinden, ik ben er 100 % zeker van, en ik ben er nog zekerder van, dat ze daar op zullen staan met andere "vrienden"...
Jamaar, op tv-Maroc zullen ze die beelden niet getoond hebben hé.
Bobke is offline  
Oud 21 april 2006, 16:55   #104
Oeteke
Banneling
 
 
Oeteke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 317
Standaard


[SIZE=7]Belgische bakkers bakken brood voor IEDEREEN!!![/SIZE]
Daarbij, wie wil er nu moslimbrood eten?
Van zo vuile makakken.....
Oeteke is offline  
Oud 21 april 2006, 17:16   #105
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manuel* Bekijk bericht
Tuurlijk wel. Bhairav wéét immers over wie het gaat. Iedereen weet dat hier trouwens, u ook.
Wie ben jij om in naam van iedereen te spreken. Dat zijn zo van die truukjes van miscommunicatie expertjes waar ik eens smakelijk om moet lachen.

Je mag voor mijn part ook zeggen wat je wil, maar ga dan niet threads openen bij mededelingen waar je gaat huilen dat iemand jou beledigd heeft.

Gesnopen, schatje ?
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 21 april 2006, 18:09   #106
[radiohoofd]
Banneling
 
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oeteke Bekijk bericht
[SIZE=7]Belgische bakkers bakken brood voor IEDEREEN!!![/SIZE]
Daarbij, wie wil er nu moslimbrood eten?
Van zo vuile makakken.....
Debiel, bij nen baller moet ge betalen.
[radiohoofd] is offline  
Oud 21 april 2006, 19:36   #107
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

Prachtige traditie.

Bij de Filistijnen in het Midden-Oosten doen ze dat ook: brood uitdelen, wanneer er een geslaagde aanslag gepleegd is tegen Israëlische burgers.

IK denk al zo'n 20 jaar dat de ëllend van de Israëli's binnenkort ook hierheen zal komen.

Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 21 april 2006 om 19:37.
PollyCorrect is offline  
Oud 21 april 2006, 19:43   #108
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Prachtige traditie.

Bij de Filistijnen in het Midden-Oosten doen ze dat ook: brood uitdelen, wanneer er een geslaagde aanslag gepleegd is tegen Israëlische burgers.

IK denk al zo'n 20 jaar dat de ëllend van de Israëli's binnenkort ook hierheen zal komen.
Ik vrees dat het al hier is ...
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline  
Oud 21 april 2006, 19:45   #109
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

Ja, en dan kunnen ze allang niet meer zeggen dat het de schuld van de Joden is, maar dan zijn het de Joden + het VB natuurlijk.

Dat wat met Joe gebeurd is, noem ik ook een aanslag.

Een politieke, religieuze, noem het whatever, een ideologische aanslag.
PollyCorrect is offline  
Oud 21 april 2006, 19:48   #110
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Ja, en dan kunnen ze allang niet meer zeggen dat het de schuld van de Joden is, maar dan zijn het de Joden + het VB natuurlijk.

Dat wat met Joe gebeurd is, noem ik ook een aanslag.

Een politieke, religieuze, noem het whatever, een ideologische aanslag.
Dat is ook mijn visie.

Het verwondert me dat ze nog niet zo ver gegaan zijn om te suggereren dat de moordenaars hiervoor omgekocht waren door het VB in kader van hun verkiezingscampagne.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline  
Oud 21 april 2006, 19:51   #111
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

De wereld begint er vreemd uit te zien. Vlak na de aanslag op Joe stuurde ik een mailbrief naar een paar vrienden en kreeg de vreemdste reacties waar ik het nooit verwacht had, zoals: "Ach ja, we zijn allemaal geschrokken, maar wat wil je, in een wereld waar geweld 24u/24 wordt gepromoot op tv..?"

Laat ze brood bakken ofzo. Maar niet doen alsof ze wat gesnapt hebben..
PollyCorrect is offline  
Oud 21 april 2006, 20:51   #112
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Bij de Filistijnen in het Midden-Oosten doen ze dat ook: brood uitdelen, wanneer er een geslaagde aanslag gepleegd is tegen Israëlische burgers.
Hopelijk weten de ouders van Joe dat niet.
Knuppel is offline  
Oud 21 april 2006, 21:51   #113
jef
Gouverneur
 
Geregistreerd: 10 april 2003
Berichten: 1.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Hopelijk weten de ouders van Joe dat niet.
IK wist dat ook niet, nu begin ik me af te vragen wat was dan de echte reden van dit brood?
jef is offline  
Oud 22 april 2006, 04:29   #114
Gargamel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 februari 2004
Berichten: 2.765
Standaard

TV gaat nogal werk hebben om iedereen te filmen die brood bakt.

Filmden ze de messenslijper ?Neen zekers.

Laatst gewijzigd door Gargamel : 22 april 2006 om 04:31.
Gargamel is offline  
Oud 22 april 2006, 05:05   #115
Thai
Burger
 
Geregistreerd: 20 november 2005
Berichten: 187
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Waar zijn we mee bezig? Wie houdt men voor het lapje?
wat ik me afvraag ... Waarom ?

Waarom blijven ze zich zo halstarrig vast klampen aan de leugen? Hoe lang het nog duren vooraleer ze beseffen dat zij de ware oplossing onmogelijk maken?
hoe was dat gezegde nu weer ? als je geen deel bent van de oplossing, dan ben je deel van het probleem.
Thai is offline  
Oud 24 april 2006, 17:57   #116
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Waardeloze tekst, waarvan de vooringenomenheid druipt, en die zo zwaar van leugens is dat de Titanic geen ijsberg zoudt behoeven om te zinken.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
En ik ben lang niet de enige die de islamwereld met nuchterheid durft te bekijken.
Het zou voor de verandering eens goed zijn indien de linkse angsthazen dat zelfs ook eens zouden doen.

Je kan hier beginnen Khonnor, je hoeft er niet eens van onder je kerktoren vandaan :

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum/index.php


[SIZE=2]De Marokkanen van het Rif[/SIZE]

From the desk of Jan Neckers on Wed, 2006-04-19 18:52
In de multi-kulmaatschappij is het de rigueur (en liefst in die taal) dat men rekening houdt met de “culturele” achtergrond van de tegenvoeter en naast dat respect ook nog wat kniebuigingen maakt op voorwaarde dat het een niet-Europese “cultuur” is. Als Europeaan ben je enigszins geneigd om bij het woordje cultuur aan van Beethovens Vijfde of Dostojevski’s Schuld en Boete te denken maar dat is nu juist niet de bedoeling.
Om maar de eerste paragraaf te onkrachten, hieronder de lijst van de gastlanden van Euorpalia, het grootste cultuurfestival van België:
Itralie, Nederland, Groot-Britannie, Frankrijk, BRD, Belgie, Griekenland, Spanje, Oostenrijk, Japan, portugal, Mexico, Horta, Tsjechie, Hongarije, Brussel, Polen, Bulgarije, italie (nogmaals), Rusland.
driewerf is offline  
Oud 24 april 2006, 17:58   #117
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
En ik ben lang niet de enige die de islamwereld met nuchterheid durft te bekijken.
Het zou voor de verandering eens goed zijn indien de linkse angsthazen dat zelfs ook eens zouden doen.

Je kan hier beginnen Khonnor, je hoeft er niet eens van onder je kerktoren vandaan :

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum/index.php


[SIZE=2]De Marokkanen van het Rif[/SIZE]

Als multikullers over “cultuur” spreken gaat het meestal over gebruiken en zeden die verhinderen dat ooit één echt cultuurproduct het licht zal zien. De oh’s en de ah’s van bewondering en participatiepret zijn echter wel een verplicht nummer wanneer men de resultaten van een bloedige slachtpartij bij het offerfeest of de mierzoete tandenmoordenaars van het suikerfeest mag nuttigen.
De auteur heeft dus nog nooit van Wajang-poppen gehoord, kabukitheater, de schitterende moskeeën van Ispahan, het Alhambra, of het Burubudor-complex.
driewerf is offline  
Oud 24 april 2006, 17:59   #118
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Maar zodra het woord criminaliteit valt in verband met de vele Marokkaanse racisten die permanent overlast plegen (nog een multikul codewoord om gewelddadige overvallen tot een bagatel te herleiden), dan kan er alleen maar sprake zijn van kansarmoede, sociale achteruitstelling en “racisme” vanwege de veelal bejaarde slachtoffers (al wordt bij jongeren uiteraard graag een mp3-speler meegepikt). Dan zwijgen de weldenkenden over de “culturele” achtergrond van deze Marokkaanse nazi’s.
Blijkbaar kent de auteur het verschil niet tussen overlast en overval. Tja, er bestaan prima taalcursussen voor anderstaligen, een aanrader vor hem.
Wat de culturele achtergrond van de 'hangjongeren' betreft heeft hij wel echt pech. Ik denk dat de verwesterse migrant eerder tot dat soort wanpraktijken overgaat dan de fundamentalist. Pech.
driewerf is offline  
Oud 24 april 2006, 18:15   #119
baarle
Eur. Commissievoorzitter
 
baarle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2006
Locatie: waar mijn stella staat
Berichten: 8.427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thai Bekijk bericht
wat ik me afvraag ... Waarom ?

Waarom blijven ze zich zo halstarrig vast klampen aan de leugen?
Macht.

Sinds de jaren 50-60 is er een emancipatieproces van de doorsnee burger bezig. Mensen zijn beter opgeleid, worden mondig en welvarender. Ze worden onafhankelijker van partijen, mutualiteiten en vakbonden en eisen reële beleidsinspraak.

Dat is een enorm risico voor onze elite: ze raakt haar controle over de bevolking kwijt. Wat vandaag de dag bezig is, is geen oorlog van migranten tegen Belgen, maar een oorlog van de elite tegen de Belgische bevolking, met het doel de controle te herstellen.

In die strijd zijn alle middelen goed. Bijzonder efficiënt blijkt de invoer van een nieuw proletariaat én van karrevrachten nieuwe kiezers die wel nog dankbaar en onderworpen zijn én wel nog op de juiste partijen stemmen.

De migranten zijn hét wapen van de elite tegen het volk.

Laatst gewijzigd door baarle : 24 april 2006 om 18:16.
baarle is offline  
Oud 24 april 2006, 18:24   #120
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Citaat:
De migranten zijn hét wapen van de elite tegen het volk.

Laatst gewijzigd door Bhairav : 24 april 2006 om 18:25.
Bhairav is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be