Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 juni 2023, 01:26   #1
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.068
Standaard Mag men posts editen zonder weglatingen aan te geven?

Op vraag van de Gemuilfkorfde. Schoofzak en Zipper hebben dit ook al aangekaart.

https://forum.politics.be/showpost.p...0&postcount=50

Als ik iets weglaat dan zet ik ‘…’
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2023, 01:29   #2
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Op vraag van de Gemuilfkorfde. Schoofzak en Zipper hebben dit ook al aangekaart.

https://forum.politics.be/showpost.p...0&postcount=50

Als ik iets weglaat dan zet ik ‘…’
Ah, eindelijk komen de namen boven.
37.000 keer komt die forumtrol / bullebak hierboven met Z. en S. af, moet ik maar raden over wie het zou kunnen gaan.

Maar dan nog, waar staat dit in hemelsnaam?
Het staat niet in het forumreglement, te vinden op : https://forum.politics.be/misc.php?do=cfrules

Ik vind het ook niet logisch dat als een bericht uit 5 lijnen bestaat, en ik quote lijn 1 en 2, ik ... zou moeten zetten.
Er zou nog enige logica inzitten als ik lijn 1 en 3 plakte, want dan heb ik een stuk tussenin weggelaten, wat een verkeerde indruk zou kunnen geven.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 25 juni 2023 om 01:31.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2023, 01:39   #3
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.068
Standaard

Voor de volledigheid:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=470
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=477
Sorry Schoof en Zip.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2023, 08:46   #4
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Ah, eindelijk komen de namen boven.
37.000 keer komt die forumtrol / bullebak hierboven met Z. en S. af, moet ik maar raden over wie het zou kunnen gaan.

Maar dan nog, waar staat dit in hemelsnaam?
Het staat niet in het forumreglement, te vinden op : https://forum.politics.be/misc.php?do=cfrules

Ik vind het ook niet logisch dat als een bericht uit 5 lijnen bestaat, en ik quote lijn 1 en 2, ik ... zou moeten zetten.
Er zou nog enige logica inzitten als ik lijn 1 en 3 plakte, want dan heb ik een stuk tussenin weggelaten, wat een verkeerde indruk zou kunnen geven.
de enige reden om een post slechts gedeeltelijk te quoten, is om die post een andere context te geven, soms totaal verschillend aan het origineel. En dat is zeer storend en dat weet de TS maar al te goed. Dat is zijn manier om de grenzen vh toelaatbare op te zoeken.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 25 juni 2023 om 09:04.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2023, 09:21   #5
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.068
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
de enige reden om een post slechts gedeeltelijk te quoten, is om die post een andere context te geven, soms totaal verschillend aan het origineel. En dat is zeer storend en dat weet de TS maar al te goed. Dat is zijn manier om de grenzen vh toelaatbare op te zoeken.
Jij vraagt dus dat ook gedeeltelijk quoten met aanduiding van ‘…’ verboden wordt?
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2023, 09:29   #6
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
de enige reden om een post slechts gedeeltelijk te quoten, is om die post een andere context te geven, soms totaal verschillend aan het origineel. En dat is zeer storend en dat weet de TS maar al te goed. Dat is zijn manier om de grenzen vh toelaatbare op te zoeken.
Dat moet dan een mentaliteit zijn die typisch is voor politiekers.
Ken jij andere fora waar men heel de tijd full quotes wil?
Het werkt de meeste mensen op de zenuwen om een halve bladzijde quote te lezen, gevolgd door 1 zinnetje, of zelfs 1 woordje (2!, bijvoorbeeld).

Dat sommigen dat ter kwader trouw gebruiken kan zijn, maar dat kan men bij mijn quotes nergens aantonen.
Ik denk dat er hier veel zijn, die graag ellenlange teksten schrijven, waar veel leugens en misleiding instaan, en niet graag hebben dat daar zo'n leugen uitgepikt wordt, want dan wordt hun bedrog te duidelijk.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2023, 09:40   #7
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Dat moet dan een mentaliteit zijn die typisch is voor politiekers.
Ken jij andere fora waar men heel de tijd full quotes wil?
Het werkt de meeste mensen op de zenuwen om een halve bladzijde quote te lezen, gevolgd door 1 zinnetje, of zelfs 1 woordje (2!, bijvoorbeeld).

Dat sommigen dat ter kwader trouw gebruiken kan zijn, maar dat kan men bij mijn quotes nergens aantonen.
Ik denk dat er hier veel zijn, die graag ellenlange teksten schrijven, waar veel leugens en misleiding instaan, en niet graag hebben dat daar zo'n leugen uitgepikt wordt, want dan wordt hun bedrog te duidelijk.
Oh, maar ik verwijt u niks, maar de TS maakt er soms een "spelleke" van (hij is daar trouwens zeer bedreven in) om andermans posts slechts gedeeltelijk te quoten, zodat de context totaal anders wordt.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2023, 09:42   #8
jad°relen°ir
Staatssecretaris
 
jad°relen°ir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2016
Berichten: 2.831
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
de enige reden om een post slechts gedeeltelijk te quoten, is om die post een andere context te geven, soms totaal verschillend aan het origineel. En dat is zeer storend en dat weet de TS maar al te goed. Dat is zijn manier om de grenzen vh toelaatbare op te zoeken.
Op sommige andere fora worden berichten automatisch niet helemaal weergegeven en staat er onderaan een link 'meer lezen', klik je daarop, dan klapt het volledige citaat open. Dat is handig om te vermijden dat ganse blokken overbodige tekst een draad vervuilen. Dat is ook de reden waarom ik bv wel citaten niet volledig weergeef maar enkel het stuk aanhaal waarop ik wil reageren. Ok, ik vervang het geknipte met: (...), maar dat doe ik eerder uit respect voor de gevoeligheden van anderen.. niet omdat het nodig is, want bij een correct citaat, staat de link naar het originele bericht er telkens bij. Bovendien heb ik ook niet de intentie misbruik te maken door slechts gedeeltelijk te citeren.

Maar het ding is dat er in het verleden wel nogal misbruik gemaakt werd om inderdaad de context van het citaat te doen vervormen, wat de discussie geen goed deed en waardoor 'niet volledig citeren' taboe werd. Ondertussen heb ik het idee dat zulks misbruik niet meer aanwezig is, de meesten hier citeren/discussiëren op volwassen wijze.. helaas worden we nu geconfronteerd met een kinderachtig regelnichtje dat pagina na pagina autistisch tekeer gaat wanneer '...' niet gebruikt wordt. Wat de draad nog meer vervuilt dan ganse blokken geciteerde tekst.. ach.. altijd wat.

Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 25 juni 2023 om 09:42.
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2023, 09:49   #9
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.068
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Oh, maar ik verwijt u niks, maar de TS maakt er soms een "spelleke" van (hij is daar trouwens zeer bedreven in) om andermans posts slechts gedeeltelijk te quoten, zodat de context totaal anders wordt.
Mijnheer, als ik occasioneel zaken weglaat (met afbeeldingen zoals die photoshops van ‘tScheldt bijvoorbeeld doe ik dat wel omdat het irrelevant is en veel plaats inneemt) dan zet ik altijd een aanduiding zoals ‘…’.
Maar wat u suggereert is helemaal absurd: forummers die mij tegenspreken mogen zelfs met vermelding van ‘…’ niet editen. Ik en gelijkgestemden mogen naar hartelust editen, zelfs zonder vermelding van weglatingen.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 25 juni 2023 om 09:50.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2023, 09:53   #10
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Oh, maar ik verwijt u niks, maar de TS maakt er soms een "spelleke" van (hij is daar trouwens zeer bedreven in) om andermans posts slechts gedeeltelijk te quoten, zodat de context totaal anders wordt.
Dus anders gezegd, de TS heeft zelf jarenlang dit spelletje gespeeld, ter kwader trouw dan nog, op een bepaald moment zijn ze hem met gelijke munt gaan terugbetalen, en nu is hij er als de dood voor dat ze zijn eigen fratsen tegen hem zouden gebruiken...?
Dat is dus de context, de reden waarom hij zo hardnekkig dat regeltje wil geïmplementeerd zien?
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 25 juni 2023 om 09:58.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2023, 10:03   #11
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Op sommige andere fora worden berichten automatisch niet helemaal weergegeven en staat er onderaan een link 'meer lezen', klik je daarop, dan klapt het volledige citaat open. Dat is handig om te vermijden dat ganse blokken overbodige tekst een draad vervuilen.
Ja, maar stel nu dat iemand een post schrijft als volgt :


Zin 1 tot en met 27 : eindeloos gewauwel zonder leugens / bias.
Zin 28 : Vivaldi is de beste regering ooit! Ik zeg maar wat is.
Zin 29 tot en met 35 : eindeloos gewauwel zonder leugens / bias.
Zin 36 : BDW vergrijpt zich aan kleine kinderen.
Zin 37 tot en met 102 : eindeloos gewauwel zonder leugens / bias.

Als het dan alleen toegelaten is om alles te quoten, en daaronder te reageren, dan is het heel moeilijk om iemands leugens of bias aan te duiden.
Het automatisch dichtklappen maakt het dan wel handiger om niet alle tekst te hoeven te zien, maar door de ellenlange teksten is het wel mogelijk leugens te verstoppen.
Precies door stukjes apart eruit te halen, kun je dan aantonen dat er gelogen werd, en men dit probeerde weg te moffelen in een lange gedachtenstroom.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2023, 10:07   #12
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Mijnheer, als ik occasioneel zaken weglaat (met afbeeldingen zoals die photoshops van ‘tScheldt bijvoorbeeld doe ik dat wel omdat het irrelevant is en veel plaats inneemt) dan zet ik altijd een aanduiding zoals ‘…’.
Maar wat u suggereert is helemaal absurd: forummers die mij tegenspreken mogen zelfs met vermelding van ‘…’ niet editen. Ik en gelijkgestemden mogen naar hartelust editen, zelfs zonder vermelding van weglatingen.
Wie bepaalt wat er irrelevant is?
U
Wel anderen doen dat soms ook omdat het in hun ogen irrelevant is.

Pot, zwart, ketel.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2023, 10:10   #13
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Ja, maar stel nu dat iemand een post schrijft als volgt :


Zin 1 tot en met 27 : eindeloos gewauwel zonder leugens / bias.
Zin 28 : Vivaldi is de beste regering ooit! Ik zeg maar wat is.
Zin 29 tot en met 35 : eindeloos gewauwel zonder leugens / bias.
Zin 36 : BDW vergrijpt zich aan kleine kinderen.
Zin 37 tot en met 102 : eindeloos gewauwel zonder leugens / bias.

Als het dan alleen toegelaten is om alles te quoten, en daaronder te reageren, dan is het heel moeilijk om iemands leugens of bias aan te duiden.
Het automatisch dichtklappen maakt het dan wel handiger om niet alle tekst te hoeven te zien, maar door de ellenlange teksten is het wel mogelijk leugens te verstoppen.
Precies door stukjes apart eruit te halen, kun je dan aantonen dat er gelogen werd, en men dit probeerde weg te moffelen in een lange gedachtenstroom.
In het rood: Meent u dat echt?

In het blauw: Graag een bron of een link


Of ik doe het in twee bijdrages zie verder in deze draad.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2023, 10:11   #14
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Ja, maar stel nu dat iemand een post schrijft als volgt :


Zin 1 tot en met 27 : eindeloos gewauwel zonder leugens / bias.
Zin 28 : Vivaldi is de beste regering ooit! Ik zeg maar wat is.
Zin 29 tot en met 35 : eindeloos gewauwel zonder leugens / bias.
Zin 36 : BDW vergrijpt zich aan kleine kinderen.
Zin 37 tot en met 102 : eindeloos gewauwel zonder leugens / bias.

Als het dan alleen toegelaten is om alles te quoten, en daaronder te reageren, dan is het heel moeilijk om iemands leugens of bias aan te duiden.
Het automatisch dichtklappen maakt het dan wel handiger om niet alle tekst te hoeven te zien, maar door de ellenlange teksten is het wel mogelijk leugens te verstoppen.
Precies door stukjes apart eruit te halen, kun je dan aantonen dat er gelogen werd, en men dit probeerde weg te moffelen in een lange gedachtenstroom.
Meent u dat echt? Komaan, u weet wel beter.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2023, 10:12   #15
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Ja, maar stel nu dat iemand een post schrijft als volgt :


Zin 1 tot en met 27 : eindeloos gewauwel zonder leugens / bias.
Zin 28 : Vivaldi is de beste regering ooit! Ik zeg maar wat is.
Zin 29 tot en met 35 : eindeloos gewauwel zonder leugens / bias.
Zin 36 : BDW vergrijpt zich aan kleine kinderen.
Zin 37 tot en met 102 : eindeloos gewauwel zonder leugens / bias.

Als het dan alleen toegelaten is om alles te quoten, en daaronder te reageren, dan is het heel moeilijk om iemands leugens of bias aan te duiden.
Het automatisch dichtklappen maakt het dan wel handiger om niet alle tekst te hoeven te zien, maar door de ellenlange teksten is het wel mogelijk leugens te verstoppen.
Precies door stukjes apart eruit te halen, kun je dan aantonen dat er gelogen werd, en men dit probeerde weg te moffelen in een lange gedachtenstroom.
Zijn hier bewijzen van? Graag een bron of een link.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2023, 10:39   #16
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Zijn hier bewijzen van? Graag een bron of een link.
Inderdaad, met kleurtjes is ook een mogelijkheid.
In elk geval wil ik niet stoppen met leugens, verdraaiingen en bias van anderen aan te kaarten.
Vaak wordt een vals punt op die manier gemaakt.
Een hoop zaken die wél waar zijn, een paar onwaarheden ertussen verstopt, om dan tot de gewenste conclusie te komen.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2023, 10:40   #17
jad°relen°ir
Staatssecretaris
 
jad°relen°ir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2016
Berichten: 2.831
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Zin 28 : Vivaldi is de beste regering ooit! Ik zeg maar wat is.
Het is beangstigend te beseffen dat we nooit een betere regering zullen hebben..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Zin 36 : BDW vergrijpt zich aan kleine kinderen.
Nee, u vergist zich.. 't was F.VDB. die onlangs een klein kind vastpakte.


-------8<-----

Kijk.. ik heb hier geen probleem mee..
Die keren dat ik een discussie volg en niet meer kan volgen omdat ik het gevoel heb context te missen, klik ik op de link naast de naam in het citaat en lees dan 't volledige bericht. Die link staat daar niet voor niets.

Nu, het in- en uitklappen van citaten is enkel maar interessant om niet die ganse lappen tekst te zien.. wanneer je 1 zin in dat citaat wil uitlichten, dan moet je alsnog werken met kleur of vet. Bovendien moet je als lezer dan ook nog het citaat uitklappen, anders mis je het gekleurde of vette. Maar ik haalde het even aan omdat 'ganse lappen tekst' citeren vaak gewoon storend is. Knippen in het bericht is dan gewoon logisch om doen.. met of zonder toegevoegde puntjes.

Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 25 juni 2023 om 10:41.
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2023, 10:48   #18
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.068
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Wie bepaalt wat er irrelevant is?
U
Wel anderen doen dat soms ook omdat het in hun ogen irrelevant is.

Pot, zwart, ketel.
Als ze dat doen en ‘…’ plaatsen bij een weglating heb ik daar helemaal geen probleem mee.
Iemand laat iets weg omdat het voor hem irrelevant is en plaatst ‘…’ zodat iedereen ziet dat er iets weggelaten is.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2023, 11:21   #19
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
de enige reden om een post slechts gedeeltelijk te quoten, is om die post een andere context te geven, soms totaal verschillend aan het origineel. En dat is zeer storend en dat weet de TS maar al te goed. Dat is zijn manier om de grenzen vh toelaatbare op te zoeken.
Voor mij is de enige reden om gedeeltelijk te quoten, de tekst leesbaar te houden door onnodige herhalingen en tekstvullingen weg te laten.

Ik zet dan inderdaad .... (puntjes dus). Voor de twijfelende forummer valt dat op, en is het eenvoudig om op de link ( witte < op blauwe achtergrond ) te klikken om het volledige bericht te checken.
Zonder de ... zou men op het verkeerde been gezet kunnen worden.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 25 juni 2023 om 11:23.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2023, 13:02   #20
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Op vraag van de Gemuilfkorfde. Schoofzak en Zipper hebben dit ook al aangekaart.

https://forum.politics.be/showpost.p...0&postcount=50

Als ik iets weglaat dan zet ik ‘…’
De vraag vind ik terecht maar dan liefst zonder namen van forumleden te citeren. Dat laatste vind ik zwak.

Feit is dat deze forumsoftware toelaat om quotes te editeren. Op heel wat andere fora is dit niet mogelijk of wordt deze optie uitgeschakeld. Dat zal wel z'n redenen hebben.

Wat ik ervan denk. Er zijn enkele forumleden die in hun (hoofd)bericht naast de aanzet van de discussie enorm veel tekst plaatsten uit andere bronnen: verslagen uit parlementaire zittingen, diverse bronnen ... Een bericht van een pagina lang of langer ga ik niet quoten als ik op één enkele paragraaf wil reageren. Voor en na de gequote paragraaf zet ik (...).
Dit onderwerp is in het verleden al eens aan bod gekomen, maar dan eerder in een context over het manipuleren van quotes. Doe binnen dit katern maar eens een geavanceerde zoekopdracht op "quotes" met de optie "enkel in titels".

Antwoord: Ik denk niet dat de moderatie ooit heeft ingegrepen als er in een quote wordt geknipt en geciteerd.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be