Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 januari 2014, 22:50   #21
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Ach , als dat "slachtoffer" nu gewoon zijn koptelefoon had gegeven ,
was er niks aan de hand , nu zijn 15 jongeren hun leven verpest !!
Hoe durft iemand zijn koptelefoon niet te geven als men er om vraagt ,
stoute jongen !!!!


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het gaat tegenwoordig wel héél ver als we geen feitelijke beschrijving meer mogen geven van de daders "omdat er ook anderen zijn met dezelfde huidskleur die geen daders zijn".
Binnenkort , enkel wanneer het om ariërs gaat mag men de naam e.d. vermelden ,
de rest is heilig in naam van de heilige multicultuur !!!!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2014, 23:54   #22
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant Bekijk bericht
Wat een schande, een weerloze gehandicapte aanvallen in groep, als een bende hyena's. De moslimgemeenschap zou zich diep moeten schamen. Het ene 'fait divers' volgt het andere op. Altijd hetzelfde : agressie, agressie en agressie.

En natuurlijk kan je commentaar geven: de verkiezingen naderen, de aandacht mag zeker niet gaan naar wat het importkutvolk van de sossen uitrichten.
Nog erger dan een bende hyena's. Die doen dat om te eten en overleven.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2014, 00:52   #23
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abramis brama Bekijk bericht
Hln.be sluit de lezerscommentaren om duidelijke redenen af, maar heeft tenminste nog de eerlijkheid om een kat een kat te noemen. Bij hun collega's van de vRT zijn het weer "jongeren". .
Als wij het steeds over dezelfde bevolkingsgroep hebben noemen ze dat stigmatiseren maar blijkbaar mogen zij dat wel.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2014, 21:50   #24
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Ge zult bedoelen zojuist gestolen dure koptlefoon.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ijk-fout.dhtml
Doe dus wat de politie heeft aangeraden , afgeven !!
Vwala , zo moet het , da's pas advies op perfekte maat

Die psychiater is dus een gestoorde oproerkraaier !!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2014, 22:03   #25
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard

Men gelooft in de linkse leugen dat alleen een 'blanke' een racist, fascist of rassenhater kan zijn en ik vind dit niet eerlijk en niet fair als denker en hindoeschrijver. De harde waarheid in de kranten zetten is beste, onverbloemd, droog. bot, waarheid is eeuwig en het beste voor alle etnische partijen. Dus gewoon ook zeggen, ok tien koelies beroofden een oude blanke vrouw en dat is puur een racistische misdaad.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2014, 22:07   #26
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ijk-fout.dhtml
Doe dus wat de politie heeft aangeraden , afgeven !!
Vwala , zo moet het , da's pas advies op perfekte maat

Die psychiater is dus een gestoorde oproerkraaier !!!!!!!!!!!!!!!!
ja he, de politie is niet jou beste vriend maar het bilmaatje van dat crimineel import doekjes tuig.

Wie wil een Schoonmaak bedrijfje starten in Nederland om het hier schoon te poetsen met scherpgeslepen rechtse hoektandjes? Poetsvisjes heeft men hier nu nodig uit het hart van het Rijnland.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2014, 22:27   #27
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Men gelooft in de linkse leugen dat alleen een 'blanke' een racist, fascist of rassenhater kan zijn en ik vind dit niet eerlijk en niet fair als denker en hindoeschrijver. De harde waarheid in de kranten zetten is beste, onverbloemd, droog. bot, waarheid is eeuwig en het beste voor alle etnische partijen. Dus gewoon ook zeggen, ok tien koelies beroofden een oude blanke vrouw en dat is puur een racistische misdaad.
2!

De politiekcorrecten verzwijgen op een criminele manier de waarheid, omdat anders hun luchtkastelen naar beneden tuimelen. Zij willen de multicul door onze strot duwen, ten koste van alles. Zelfs de veiligheid van de modale burger speelt hierbij geen rol.

De criminele immigranten maken hier dankbaar gebruik van en voelen zich onaantastbaar, zelfs beschermd door de overheid.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 11 januari 2014 om 22:28.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2014, 22:49   #28
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
2!

De politiekcorrecten verzwijgen op een criminele manier de waarheid, omdat anders hun luchtkastelen naar beneden tuimelen. Zij willen de multicul door onze strot duwen, ten koste van alles. Zelfs de veiligheid van de modale burger speelt hierbij geen rol.

De criminele immigranten maken hier dankbaar gebruik van en voelen zich onaantastbaar, zelfs beschermd door de overheid.
nou Lukkas,
je zegt hier de harde waarheid, Politiekcorrecten liegen en bedriegen maar waarom? ziehier onder een site die toch erg waar kan zijn, al is het erg antisemitisch en ze zijn eenzijdig bezig op 'andere kijk', steeds maar jammeren over die joodse minderheid en hen de schuld geven. Ik zeg nee wij doen dit zelf, 99 procent van die linkse leugenaars zijn gewoon Europeanen, inheemse dus dan, geen bruine koelie apen als mij in absolute zin die ooit de jungle verlieten in Kwatta (suriname he, rand paramaribo, en daar zijn er wilde slangen, krokodillen, leguanen, anaconda's, bavianen, en kleine, dunne, donkerbruine Kwatta aapjes die precies op mij lijken met staarten).

die linkse leugen is onze vijand en vernietiger, maar wie gaat er wat aan doen?

zie deze toch erg eenzijdige site, al vertellen zij wel de waarheid over de verzwegen genocide van Blanke boeren (afrikaners) in zuid afrika olv nelson mandela. Ook blanken haat is rassenhaat zeg ik als objectieve denker en hindoeschrijver, geldt ook voor mij. Leven in een blanke meerderheidsstaat is je recht maar als je je niet wil aanpassen en blanken haat, of hen zelfs wil uitroeien in hen eigen land, ja dan moet je echt snel opkrassen en niet hier de boel verzieken of parasiteren. Blanken waren zo dom om hun toekomstige beulen hier toe te laten en te naturaliseren, de hele horde trojaanse paarden met vieze kutkleurtjes. Nu zitten blanken met de gebakken peren te jammeren en te klagen, en domlinks te ouwehoeren.

zie deze site, beetje te antisemitisch maar sommige dingen zijn wel erg waar ervan en ze krijgen op sommige punten van mij een dikke 9,56.

Andere KIJK:
http://www.anderekijk.info/
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 11 januari 2014 om 22:52. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2014, 18:50   #29
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Me dunkt is dit helemaal geen ouderdomsprobleem maar een doodgewone vraag in een land waar ondertussen al meer dan 30% inwijkelingen met andere huidskleurtjes wonen. Vervelend voor kinderen uit gemengde gezinnen, maar dat is het hebben van natuurlijk blond haar ook.

Ik ben helblond met natuurlijke krullen en werd indertijd héél veel geassocieerd met marginale pubers die hun haar lieten ontkleuren en er een permanente in lieten zetten. Vervelend voor niet-marginale mensen die met de marginale pubers niks te maken hebben. Wat ga je eraan doen? Aan marginale pubers verbieden om hun haren te blonderen of verbieden om er dan nepkrullen in te zetten?
Het is wel een ouderdomsprobleem. Tegen een schoonbroer die een beroerte heeft gehad, vraagt hij 'En waarom kunt ge niet zo goed praten?'
Dat is pas erg.

Als je dus met een veronderstelde gezonde bagage inzicht in deze wereld groepen mensen benoemt op hun huidskleur alleen, dan is die bagage in mijn ogen niet veel waard. En zeker niet als die vernoemde huidskleur duidelijk beladen is met zware negatieve feiten.
Het is niet correct.
Huidskleur benoemen is een zwaai in het ijle; als je bv half verzopen aan de toog zit te lullen of je waant in één of ander koloniaal oord en je klaarmaakt voor een slavenverkoop ergens in de 18de of 19de eeuw. Of in een verlopen buurt in de US of in London nu, waar scheldnamen de ene keer als een affectief gegeven worden genoteerd, en de andere keer als een regelrechte oorlogsverklaring.
En hier is toch ook vaak kritiek op de manier waarop allochtonen in de pers niet benoemd worden als allochtonen maar als jongeren, die allemaal onze jongeren kunnen zijn?
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet?

En die blonde krullen en zo. Kom je nu af met een momentopname uit je puberteit? Is dat nu een argument?

Maar ja, er zijn tal van mensen die salamanders verwarren met hagedissen en omgekeerd. En een hazelworm van een slang niet kunnen onderscheiden. En zo kan ik eindeloos doorgaan.

Ik ben ervoor om alle mogelijke vormen van verwarring uit de wereld te helpen. Het kind bij de naam te noemen, nauwkeurig en accuraat te zijn, in de mate van het mogelijke.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2014, 19:02   #30
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
In de jaren dat ze macht en "visie" had.

Een ware voorspelling en prachtig in de hand gewerkt.
Einddatum van Paula 1993. En we zijn nu 21 jaar later. Ik kijk vooruit. Niet achterom.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2014, 19:23   #31
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ijk-fout.dhtml
Doe dus wat de politie heeft aangeraden , afgeven !!
Vwala , zo moet het , da's pas advies op perfekte maat

Die psychiater is dus een gestoorde oproerkraaier !!!!!!!!!!!!!!!!
'Afgeven' is de boodschap dus en ik vind dat ongehoord. De politie zegt in feite dat burgers zich moeten gedragen als prooidieren en geeft alle fiat aan roofdieren.

Zijn ze overwerkt of lopen ze over van machtsgeilheid? Weet ik veel. Een vijs los? Overwerkt toch maar?

Als je een inbreker betrapt in je eigen huis, luidt het ook dat je best alles afgeeft.

In een overval van je winkel ook: afgeven en de kluis openen.

Om nadien dan misschien vast te stellen dat die gasten in enkele maanden tijd terug rond lopen, ontsnappen, of wegens een procedurefout helemaal niet moeten zitten of gewoon nooit gepakt worden.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2014, 19:32   #32
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

[dubbel gepost)

Laatst gewijzigd door parsprototem : 12 januari 2014 om 19:35.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2014, 19:54   #33
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
'Afgeven' is de boodschap dus en ik vind dat ongehoord. De politie zegt in feite dat burgers zich moeten gedragen als prooidieren en geeft alle fiat aan roofdieren.

Zijn ze overwerkt of lopen ze over van machtsgeilheid? Weet ik veel. Een vijs los? Overwerkt toch maar?

Als je een inbreker betrapt in je eigen huis, luidt het ook dat je best alles afgeeft.

In een overval van je winkel ook: afgeven en de kluis openen.

Om nadien dan misschien vast te stellen dat die gasten in enkele maanden tijd terug rond lopen, ontsnappen, of wegens een procedurefout helemaal niet moeten zitten of gewoon nooit gepakt worden.
In Frankrijk hebben een paar juweliers laatsleden het vuur geopend op overvallers. En die zitten volgens mij niet in het gevang nu...Het tij is aan het keren.
Kinderen moet je leren tegen te werken als men ze wil bestelen. Slaag krijg je toch, dus je kunt beter ook erop toekken.
Neem er één beet, en laat hem niet meer los, concentreer er al je woede op, en klop zo hard als je kan. Die éne, die moet nog lang terugdenken aan die dag, toen hij een foute beslissing nam : jou aanvallen.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2014, 23:43   #34
elsina
Provinciaal Gedeputeerde
 
elsina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2010
Locatie: vlaanderen
Berichten: 942
Standaard

http://www.hln.be/hln/nl/7976/foto/p...ong-Kong.dhtml


De doeken maken precies weer goed van hun tak
elsina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2014, 23:45   #35
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Ik zie de lol van die onderbroekenaktie wel in
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2014, 01:03   #36
Dutch_Strawberry
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Berichten: 2.143
Standaard

Ik zie er de gein niet echt van in. Maar ja, dat die dan allemaal maar zich eens goed te aap zetten en eens een goede verkoudheid krijgen, mij niet gelaten.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2014, 01:16   #37
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Ik zie er de gein niet echt van in. Maar ja, dat die dan allemaal maar zich eens goed te aap zetten en eens een goede verkoudheid krijgen, mij niet gelaten.
In de zomer zou het wel leuker zijn. In de winter zonder mij in elk geval, ik ben niet zot.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2014, 07:11   #38
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Ik zie er de gein niet echt van in. Maar ja, dat die dan allemaal maar zich eens goed te aap zetten en eens een goede verkoudheid krijgen, mij niet gelaten.
Je krijgt geen verkoudheid door je broek uit te doen, hoogstens gezonde ballen.

Ik ben zelf jammer genoeg geen naaktloper maar er is niets verkeerd met naakt, dat moet niet bestraft worden, zeker in Antwerpen niet.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2014, 09:21   #39
Vigilant
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 2.111
Standaard

De franstalige medeburgers zijn het zo even zat als de doorsnee Vlaming.

Citaat:
Ecolo-senatrice krijgt haatcampagne over zich heen na kritiek op De Block


De Brusselse Ecolo-senatrice Zakia Khattabi is het slachtoffer geworden van een haatcampagne op het internet. De politica kreeg een hele lading racistische mails over zich heen nadat ze vorige week met staatssecretaris voor Asiel en Migratie Maggie De Block (Open Vld) in de clinch ging over het uitwijzen van Afghaanse vluchtelingen. .

"Laat ons met rust. Stop uw aanvallen tegen Maggie De Block. Keer terug naar uw land, maar laat ons Belgen met rust. Jullie zijn hier enkel om te profiteren." De mailbox van Khattabi liep dit weekend vol met xenofobe verwijten. Die haatmail heeft de senatrice te danken aan de kritiek die ze vorige week aan het adres van De Block uitte.

De Brusselse Ecolo-senatrice vond het hypocriet dat De Block gesprekken voert met Afghaanse actievoerders die in ons land willen blijven, maar ondertussen gewoon doorgaat met de uitwijzingen naar dat land. Kritiek die duidelijk niet door iedereen wordt gedeeld.

Khattabi is niet van plan de racistische mails zomaar te laten passeren en dient klacht in bij het Centrum voor Gelijke Kansen en Racismebestrijding. "Om een voorbeeld te stellen", zegt ze. "Ik wil aan de mensen die geregeld zo'n verwijten krijgen laten zien dat ze die niet zomaar hoeven te pikken."

Tijdelijk verblijf
Diezelfde Afghaanse actievoerders waarmee De Block in overleg trad, stapten dit weekend van Brussel naar Gent in een poging hun situatie onder de aandacht te brengen. Daarbij kregen ze de steun van aartsbisschop Léonard. Hij vraagt de regering in een opmerkelijke oproep om voorlopig geen Afghaanse vluchtelingen meer uit te wijzen.

Léonard roept de politieke machtshebbers op om hun situatie met een meer open blik te bekijken. De vluchtelingen worden volgens de aartsbisschop immers teruggestuurd naar een uitzonderlijk gevaarlijk, instabiel land. Een land waar de situatie de komende maanden bovendien nog dreigt te verergeren, waarschuwt hij. "Ik ben zo vrij te pleiten voor een moratorium op alle uitwijzingen", zei Léonard in zijn toespraak. "Door, volgens de mogelijkheden die de wet biedt, een tijdelijk verblijf toe te kennen aan mijn Afghaanse broeders en zusters, tot men klaarder ziet in deze bijzondere en explosieve situatie."

Léonard haastte zich om te benadrukken dat zijn oproep niet rechtstreeks politiek bedoeld was en dat het zeker niet de bedoeling was om kritiek te uitten op staatssecretaris voor Asiel en Migratie Maggie De Block.

Die voelt zich dan ook helemaal niet aangesproken. "We leven in een staat die de vrije meningsuiting hoog in het vaandel draagt. Het staat iedereen vrij te zeggen wat hij of zij wil", laat ze via haar woordvoerster Els Cleemput weten.
...
DS 13.1.14
Vigilant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2014, 09:28   #40
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant Bekijk bericht
De franstalige medeburgers zijn het zo even zat als de doorsnee Vlaming.

DS 13.1.14
Centrum voor Gelijke Kansen en Racismebestrijding

Uiteraard, het groene moslim beschermingscentrum gaat weer het vuile werk doen, Zakkie heeft het makkelijk.

En Leonard dan:
"Die voelt zich dan ook helemaal niet aangesproken. "We leven in een staat die de vrije meningsuiting hoog in het vaandel draagt. Het staat iedereen vrij te zeggen wat hij of zij wil", laat ze via haar woordvoerster Els Cleemput weten."

Blijkbaar is de ene meer gelijk dan de andere

Laatst gewijzigd door BonBon : 13 januari 2014 om 09:29.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be