Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 mei 2024, 09:30   #1
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.517
Standaard ex-werknemers: Vautmans (VLD) misbruikt Europees geld en creëert toxische werksfeer

Het zoveelste schandaal rond VLD.
Die partij verdient een serieuze afstraffing!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knack
Ex-medewerkers getuigen: Europarlementslid Hilde Vautmans (Open VLD) misbruikt Europees geld en creëert toxische werksfeer

Europese middelen werden foutief aangewend of belandden in de eigen zak. Knack sprak met een tiental ex-medewerkers van de Limburgse politica. Zij spreken van ‘psychologische intimidatie'.


Hilde Vautmans (Open VLD) is Europees Parlementslid en eerste schepen van Sint-Truiden. Over zo'n cumul heeft Europa strenge regels. Een Europees Parlementslid mag zijn medewerkers geen werk laten verrichten in het kader van zijn lokale mandaat als er geen enkel verband is met Europa. Zo moest Marine Le Pen, de topvrouw van het Franse Rassemblement National, in 2017 300.000 euro terugbetalen omdat ze met Europees geld nationale partijmedewerkers had betaald. Er loopt nu een strafrechtelijk onderzoek naar de zaak.


Manusje-van-alles


Ook bij Vautmans vallen er vragen te stellen bij de manier waarop ze haar Europese assistenten inzet. Dat zeggen een tiental voormalige medewerkers van haar met wie Knack sprak. Een buurtbewoner van Vautmans stond jarenlang op de Europese loonlijst als ‘plaatselijke medewerker'. Dat is een volstrekt legitiem statuut. Maar het is wel de bedoeling dat zo'n medewerker op het lokale niveau wordt ingezet in het kader van het Europese mandaat van zijn baas, en dat was hier niet het geval. ‘Ik heb hem hier in Brussel nooit gezien', zegt een ex-medewerker. Ook buurtbewoners vertellen dat de man in kwestie helemaal geen ‘Europees werk' verrichte, maar optrad als manusje-van-alles van Vautmans en haar gezin.


Andere Europese medewerkers van Vautmans werden gevraagd om naar Limburg af te zakken om daar dagenlang te helpen met het bussen van verkiezingsflyers – de werknemers werden er soms toe verplicht om daarvoor vakantie te nemen. Ex-medewerkers getuigen ook dat een Europese stagiair dagenlang moest meewerken aan een lokale horecagids voor Sint-Truiden – waarin met geen woord over Europa wordt gerept. De stagiair werd daarvoor betaald met Europees geld en dat, zo leert navraag bij het Europees Parlement, is verboden.


Ook getuigen ex-medewerkers hoe ze hun eigen telefoonkosten voor het werk bij Vautmans moesten betalen. Europarlementsleden krijgen voor zulke kosten nochtans een maandelijks bedrag van 4950 euro. Vautmans maakt die onkostenvergoedingen – belastinggeld – niet openbaar en stort de maandelijkse overschotten ook niet terug. Boven op haar Europese nettoloon van een kleine 8000 euro en dagvergoedingen van 350 euro, ontvangt Vautmans ook nog een wedde als schepen in Sint-Truiden van ruim 5000 euro. Dat tikt behoorlijk aan. Volgens ex-medewerkers ging Vautmans bovendien geregeld haar handtekening zetten voor de dagvergoeding in het Europees Parlement om daarna meteen weer te vertrekken.


Eerder schreef Knack al hoe er de voorbije twee jaar vanuit Vautmans' liberale fractie voor tienduizenden euro's aan communicatieopdrachten en gadgets werden besteld bij Limburgse bedrijven die in handen zijn van Open VLD-politici of waarvan de (voormalige) zaakvoerders banden hebben met Vautmans. Dat is niet noodzakelijk een schending van de Europese regelgeving, maar dat zulke opdrachten bij ‘bevriende' bedrijven terechtkomen is op zijn minst onkies te noemen.


Paardenlobby


Als fervente amazone heeft Vautmans ook goede banden met de paardensector. Ze is voorzitter van de MEP Horse Group, de informele paardenvriendenkring van Europarlementsleden, die volgens waakhond Corporate Europe Observatory een rechtstreeks verlengstuk is van de lobbygroep European Horse Network. Vautmans had er in 2021 voor geijverd dat de btw die bij de aankoop van een paard moet worden betaald zou worden verlaagd van 21 naar 6 procent. Haar – intussen verwijderde – hoera-tweet daarover, kort na de Russische invasie van Oekraïne, kwam haar op forse kritiek te staan.


De liefde voor de paardensport mag wat kosten, ook uit de Europese pot. Met werkingsmiddelen van haar Europese fractie reserveerde Vautmans de voorbije jaren regelmatig viptafels op jumpingevents – ook dat is niet noodzakelijk verboden. ‘Heerlijk genieten! Speakerscorner Renew Europe bij Hippo Zoutleeuw. Met de ruiterwereld spreken over de uitdagingen in Europa!', klonk het in september 2021 op haar Facebookpagina. In 2023 deelde Vautmans er dekentjes en waterflessen uit die met Europese middelen betaald werden. Toeval of niet: op Hippo Zoutleeuw heeft Vautmans meerdere paarden staan.


Ook op het Wereldkampioenschap Jonge Paarden in Lanaken had Vautmans de afgelopen jaren regelmatig een tafel met daarop enkele logo's van haar Europese Renew-fractie – dat laatste is verplicht wanneer Europese werkingsmiddelen gebruikt worden. ‘Ze koopt met Europees geld viptafels op paardenevenementen, zet daar dan een Europees logo bij en communiceert dan handig dat het over een debat over Europa gaat', vertelt een medewerker. ‘In werkelijkheid wordt er nauwelijks over Europa gepraat, maar is ze daar voor haar plezier.' Vandaag kost een viptafel voor het WK in Lanaken 6500 euro, exclusief btw.


WhatsApp-terreur


Op het Europese kabinet van Vautmans was het de voorbije jaren bovendien een komen en gaan van medewerkers. Maar liefst achttien vaste medewerkers verlieten de voorbije negen jaar haar kabinet. Stagiairs hielden het niet zelden vroegtijdig en gedesillusioneerd voor bekeken. ‘Er heerste een toxische werksfeer', getuigt een ex-medewerker. ‘Er was psychologische intimidatie,' zegt een andere, ‘het was een van de moeilijkste periodes uit mijn carrière.' Vautmans legde er voortdurend de zweep op, klinkt het, en als iets niet naar wens verliep, mocht haar kabinetschef – ook zij is intussen weg – het vuile werk opknappen.


‘Over banale zaken kon de situatie plots helemaal ontploffen', zegt een ex-medewerker. ‘We werden uitgekafferd. Het was echt WhatsApp-terreur', stelt een andere. ‘Vautmans kon je 's avonds laat iets vragen en in de vroege uurtjes het tegenovergestelde eisen. Je wist gewoon niet waar je aan toe was. Dat was slopend.' Volgens een ex-medewerker was haar reputatie zowel bij medewerkers van de Open VLD als bij andere assistenten van Europarlementsleden in de liberale fractie welbekend.


Stagiairs en medewerkers werden in de kantoren of per WhatsAppgroep openlijk vernederd wanneer Vautmans of haar kabinetschef niet tevreden waren met het geleverde werk. Knack kon enkele van de berichten inkijken die naar medewerkers werden gestuurd. Ook na de werkuren en in het weekend werd van medewerkers verwacht dat ze paraat stonden, klinkt het. Alleen tijdens vakanties werden ze met rust gelaten. Dat Vautmans zich in 2021 onthield bij de stemming over het recht om na de werkuren offline te gaan, zo stipt iemand aan, is veelzeggend – het gros van haar fractie stemde wel voor.


Momenteel blijven er op het kabinet van Vautmans nog maar tweeënhalve vaste werkkracht over, terwijl ze als Europees Parlementslid recht heeft op vijf medewerkers.


Geen enkele voormalige werknemer diende een klacht in. De pers kreeg al eerder lucht van de toestanden op het kabinet-Vautmans . Toen Vautmans te horen kreeg dat daarover werd geïnformeerd bij voormalige medewerkers, belde ze sommigen van hen op om duidelijk te maken wat ze moesten zeggen, zo verneemt Knack . Haar argument luidde toen dat het om een persoonlijke aanval zou gaan met het oog op de strijd om het Europese lijsttrekkerschap van de Open VLD. Begin oktober kreeg Vautmans 18 van de 23 stemmen op het partijbestuur, waardoor ze opnieuw Europees lijsttrekker van de Vlaamse liberalen is.


Gevraagd naar een reactie spreekt Vautmans over ‘lasterlijke aantijgingen'. Ze verwijst naar documenten die zouden moeten aantonen dat ze steeds gehandeld heeft ‘volgens de strikte regels.' ‘Uiteraard is het moeilijk te reageren op anonieme beschuldigingen', klinkt het. Over de inspanningen van haar medewerkers zegt Vautmans dat het moeilijk is om ‘engagement te beperken tot 9 to 5'. Als mijn engagement soms zou meegebracht hebben dat ik te veeleisend was voor mijzelf en mijn medewerkers, dan is dit voor mij een aandachtspunt. Veel van mijn stagiairs zijn mij nog steeds dankbaar voor de ervaring die hen geboden werd.' Vautmans benadrukt ook dat er in haar carrière nog nooit één klacht tegen haar is ingediend, ‘hoewel het Europees Parlement daartoe uitgebreide mogelijkheden voorziet.'
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 12 mei 2024 om 09:41.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2024, 09:45   #2
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 18.649
Standaard

Helmuts Kohls uitspraak aangepast aan de 21ste eeuw: "Het is gemakkelijker een hond voorbij een hotdogkraam te loodsen dan een liberaal voorbij een berg geld."
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 12 mei 2024 om 09:49.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2024, 10:32   #3
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.960
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Helmuts Kohls uitspraak aangepast aan de 21ste eeuw: "Het is gemakkelijker een hond voorbij een hotdogkraam te loodsen dan een liberaal voorbij een berg geld."
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2024, 10:45   #4
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.591
Standaard

De hoogste toppen worden slechts bereikt door kruipdieren.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2024, 10:52   #5
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.892
Standaard

Straf dat er geen formele klacht is ingediend wegens misbruik EU middelen.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2024, 11:43   #6
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.960
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Straf dat er geen formele klacht is ingediend wegens misbruik EU middelen.
Dat zou in eigen vingers snijden betekenen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2024, 12:13   #7
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
De hoogste toppen worden slechts bereikt door kruipdieren.
Assita Kanko.. kuch, kuch, kuch,…
__________________
“Toen ze (Sihame El Khaouakibi) over haar werk vertelde, wist ik meteen: dit hebben we ook in Brussel nodig,” zei Jambon daarover.
https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2024, 13:44   #8
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.892
Standaard

https://soc.kuleuven.be/io/onderzoek...-2019-2024.pdf

Hild Vautmans krijgt van den KUL de slechtste financiële transparantiescore en de beste lobby transparantiescore.

Alle leden van het Vlaams Belang scoren slechter.

Nog meer KUL voor de cul-de-sac !
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 12 mei 2024 om 13:46.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2024, 15:14   #9
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 18.649
Standaard

Open VLD behoudt vertrouwen in Europees lijsttrekker Hilde Vautmans

"Als mijn engagement soms zou meegebracht hebben dat ik te veeleisend was voor mijzelf en mijn medewerkers, dan is dit voor mij een aandachtspunt".

Ze zijn al zo bang voor de federale en Vlaamse verkiezingen, nu komt daar nog eens beschadiging van hun Europese lijsttrekker bij. Zouden we die arme mensen eens niet een beetje beginnen te sparen?
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 12 mei 2024 om 15:17.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2024, 15:45   #10
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Open VLD behoudt vertrouwen in Europees lijsttrekker Hilde Vautmans

"Als mijn engagement soms zou meegebracht hebben dat ik te veeleisend was voor mijzelf en mijn medewerkers, dan is dit voor mij een aandachtspunt".

Ze zijn al zo bang voor de federale en Vlaamse verkiezingen, nu komt daar nog eens beschadiging van hun Europese lijsttrekker bij. Zouden we die arme mensen eens niet een beetje beginnen te sparen?
nee
__________________
Vette Pois(s)on is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2024, 16:00   #11
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.960
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Straf dat er geen formele klacht is ingediend wegens misbruik EU middelen.
Als het "uitschot", een Vlaams Belanger, dit lapte stond het forum roodgloeiend van verontwaardigde belgicisten. Nu het een blauwe trien is hoor je niet één belgicist piepen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2024, 17:40   #12
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.517
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
...
Ze zijn al zo bang voor de federale en Vlaamse verkiezingen, nu komt daar nog eens beschadiging van hun Europese lijsttrekker bij. Zouden we die arme mensen eens niet een beetje beginnen te sparen?
Om het met de verkiezingsslogan van de schrijver van talloze waardeloze burgermanifesten te zeggen:

"Ik zet door."
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2024, 18:14   #13
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.960
Standaard

Het beste moet nog komen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2024, 18:49   #14
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Assita Kanko.. kuch, kuch, kuch,…
Dat ging enkel over toxische werksfeer en veeleisendheid, niet ook nog over financiële wantoestanden (om niet te zeggen regelrechte fraude alla Pinxten) zoals in het geval van de voormalige minnares van Verhofstadt, merry merrie Vaudmans.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2024, 19:06   #15
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Dat ging enkel over toxische werksfeer en veeleisendheid, niet ook nog over financiële wantoestanden (om niet te zeggen regelrechte fraude alla Pinxten) zoals in het geval van de voormalige minnares van Verhofstadt, merry merrie Vaudmans.
Het gaat bij Vautmans in de eerste plaats over toxische werksfeer de rest zijn insinuaties.

En laat mij wel wezen, ik beoordeel Vautmans, Kanko en Kitir op dezelfde wijze. Toxisch leiderschap is slecht en vergis u niet, het is iets wat ook in de privé veel voorkomt.
__________________
“Toen ze (Sihame El Khaouakibi) over haar werk vertelde, wist ik meteen: dit hebben we ook in Brussel nodig,” zei Jambon daarover.
https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2024, 19:24   #16
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.631
Standaard

Een 'leider' kan enkel 'toxisch' zijn als hij/zij voldoende handlangers/meelopers om zich heen weet te scharen.

In zijn/haar dooie eentje is dat maar een pathetisch figuur.

__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2024, 19:24   #17
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.517
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het gaat bij Vautmans in de eerste plaats over toxische werksfeer de rest zijn insinuaties...
Zo lees ik dat niet in Knack.
Jouw poging om het tot toxisch leiderschap te beperken om er nadien andere namen van andere partijen bij te sleuren is zeer doorzichtig.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2024, 19:48   #18
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Zo lees ik dat niet in Knack.
Jouw poging om het tot toxisch leiderschap te beperken om er nadien andere namen van andere partijen bij te sleuren is zeer doorzichtig.
Ik lees nergens dat ze veroordeeld of zelfs maar in verdenking gesteld is.

Ik lees wel:

Dat is een volstrekt legitiem statuut
__________________
“Toen ze (Sihame El Khaouakibi) over haar werk vertelde, wist ik meteen: dit hebben we ook in Brussel nodig,” zei Jambon daarover.
https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 12 mei 2024 om 19:50.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2024, 20:59   #19
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.517
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik lees nergens dat ze veroordeeld of zelfs maar in verdenking gesteld is.

Ik lees wel:

Dat is een volstrekt legitiem statuut
We kennen ondertussen al uw selectieve lezingen.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2024, 21:50   #20
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het gaat bij Vautmans in de eerste plaats over toxische werksfeer de rest zijn insinuaties.

En laat mij wel wezen, ik beoordeel Vautmans, Kanko en Kitir op dezelfde wijze. Toxisch leiderschap is slecht en vergis u niet, het is iets wat ook in de privé veel voorkomt.
Volledig akkoord met jou.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be