Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Bekijk resultaten enquête: Wat is de toekomst voor Zuhal Demir?
Ze is en blijft de Dauphiné van Bart 5 50,00%
Ze heeft haar hand overspeeld 2 20,00%
Tetten! 3 30,00%
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 september 2022, 22:03   #1
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.012
Standaard Quid Zuhal Demir?

Ze pleit nu voor statiegeld op blikjes, iets dat totnutoe als Groene Waanzin weggehoond werd door NVA’ers.

Wat is de toekomst voor Zuhal Demir?
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2022, 22:06   #2
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.753
Standaard

Zuhal Demir wordt ontslagen als partijvoorzitter van Groen/Ecolo en gedeporteerd naar Koerdistan waar Erdogan haar in de vergeetput gooit.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2022, 22:22   #3
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Zuhal Demir wordt ontslagen als partijvoorzitter van Groen/Ecolo en gedeporteerd naar Koerdistan waar Erdogan haar in de vergeetput gooit.
Of krijgen we een nieuwe NVA flipflop?

https://www.demorgen.be/nieuws/minis...lijk~bc22c6e9/

In het regeerakkoord wordt eigenlijk gewag gemaakt van een ‘beloningssysteem’ voor wie blikken of flesjes terugbrengt. De cd&v van voormalig minister van Leefmilieu Joke Schauvliege is alvast voorstander van statiegeld. Open Vld, de andere regeringspartner, wees in het verleden alle voorstellen voor statiegeld af, net als N-VA.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2022, 15:36   #4
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.227
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ze pleit nu voor statiegeld op blikjes, iets dat totnutoe als Groene Waanzin weggehoond werd door NVA’ers.

Wat is de toekomst voor Zuhal Demir?
Ze stelt waanzinnige groene dingen voor om haar falen in het Ventilus dossier te maskeren.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2022, 15:40   #5
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.420
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ze pleit nu voor statiegeld op blikjes, iets dat totnutoe als Groene Waanzin weggehoond werd door NVA’ers.

Wat is de toekomst voor Zuhal Demir?
Ik wens haar persoonlijk heel veel geluk toe.
En een fantastische gezondheid voor haar en haar omgeving
En veel plezier.

Maar in de politiek hoop ik dat ze heel snel verdwijnt.
Gewoon voor het geluk van Vlaanderen en de Vlaming
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2022, 15:53   #6
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.055
Standaard

de zoveelste draad enkel en alleen bedoeld om N-VA af te zeiken.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2022, 16:52   #7
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Ik wens haar persoonlijk heel veel geluk toe.
En een fantastische gezondheid voor haar en haar omgeving
En veel plezier.

Maar in de politiek hoop ik dat ze heel snel verdwijnt.
Gewoon voor het geluk van Vlaanderen en de Vlaming
Ze heeft gisteren Jan Jambon 7/10 gegeven.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2022, 09:19   #8
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ze pleit nu voor statiegeld op blikjes, iets dat totnutoe als Groene Waanzin weggehoond werd door NVA’ers.

Wat is de toekomst voor Zuhal Demir?
De NVA heeft altijd aangegeven een koele minnaar te zijn van statiegeld. Dit komt notabene uit de mond van de voorzitter zelf die een notoir eco-analfabeet is.

Je kan alle dergelijke maatregelen blijven uitstellen, wat eerder de regel is in Belgicistan, doch op een gegeven moment sta je voor voldongen feiten en zal je toch met maatregelen moeten komen.

In dit verhaal is dat niet anders.
__________________
Ignorance is bliss

Laatst gewijzigd door Blue Sky : 8 september 2022 om 09:20.
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2022, 09:43   #9
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.256
Standaard

Ik begrijp niet waarom statiegeld nodig zou zijn. We zijn nu al de inzamelkampioen dus ik begrijp niet goed waarom dat aangepast moet worden. Hoeveel winst kan er nog gemaakt worden op dat vlak door statiegeld in te voeren? Iemand zin een echte discussie hierover of gaan jullie het zoals gewoonlijk weer op wat oninhoudelijk gebash houden? Ik weet dat dat de bedoeling van deze draad is en dat ik off topic ga door inhoudelijk te willen gaan, maar goed.

Het zou dus gaan om het zwerfafval tegen te gaan. In Nederland heb je dat statiegeld al. Zien ze daar een significante daling van het zwerfafval? Blijkbaar wel als je kijkt naar de hoeveelheid plastic flessen die ze daar nog terugvinden als zwerfafval.

Het lijkt dus een systeem te zijn dat werk. Anderzijds ben ik wel een zeer koele minnaar omdat je daar belachelijk veel werk mee gaat hebben als consument en hoe ga je om met festivals en grote evenementen?
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 8 september 2022 om 09:49.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2022, 09:58   #10
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik begrijp niet waarom statiegeld nodig zou zijn. We zijn nu al de inzamelkampioen dus ik begrijp niet goed waarom dat aangepast moet worden. Hoeveel winst kan er nog gemaakt worden op dat vlak door statiegeld in te voeren? Iemand zin een echte discussie hierover of gaan jullie het zoals gewoonlijk weer op wat oninhoudelijk gebash houden? Ik weet dat dat de bedoeling van deze draad is en dat ik off topic ga door inhoudelijk te willen gaan, maar goed.

Het zou dus gaan om het zwerfafval tegen te gaan. In Nederland heb je dat statiegeld al. Zien ze daar een significante daling van het zwerfafval? Blijkbaar wel als je kijkt naar de hoeveelheid plastic flessen die ze daar nog terugvinden als zwerfafval.

Het lijkt dus een systeem te zijn dat werk. Anderzijds ben ik wel een zeer koele minnaar omdat je daar belachelijk veel werk mee gaat hebben als consument en hoe ga je om met festivals en grote evenementen?
Festivals en evenementen vragen meer dan één euro statiegeld, dan werkt het blijkbaar.

De strandbars, waar ze ook statiegeld vroegen, zamelden maar 80% in.
Bedroevend weinig.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2022, 10:07   #11
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik begrijp niet waarom statiegeld nodig zou zijn. We zijn nu al de inzamelkampioen dus ik begrijp niet goed waarom dat aangepast moet worden. Hoeveel winst kan er nog gemaakt worden op dat vlak door statiegeld in te voeren? Iemand zin een echte discussie hierover of gaan jullie het zoals gewoonlijk weer op wat oninhoudelijk gebash houden? Ik weet dat dat de bedoeling van deze draad is en dat ik off topic ga door inhoudelijk te willen gaan, maar goed.

Het zou dus gaan om het zwerfafval tegen te gaan. In Nederland heb je dat statiegeld al. Zien ze daar een significante daling van het zwerfafval? Blijkbaar wel als je kijkt naar de hoeveelheid plastic flessen die ze daar nog terugvinden als zwerfafval.

Het lijkt dus een systeem te zijn dat werk. Anderzijds ben ik wel een zeer koele minnaar omdat je daar belachelijk veel werk mee gaat hebben als consument en hoe ga je om met festivals en grote evenementen?
Ik wil daar wel inhoudelijk op ingaan.

Ik ben een brave en overtuigde sorteerder. Ik heb een 250 liter bak voor gft en het pmd gaat netjes in de blauwe zak. Het papier, klein electro, glas, gevaarlijk afval ed wordt regelmatig naar het containerpark gebracht.

Als er statiegeld op blikjes en plastiek komt is er no way dat ik daarmee naar de supermarkt ga sleuren en ik steek vanaf dan al mijn blikjes en plastic flessen in de huisvuilcontainer als protest.

Edit: en dat zwerfvuilprobleem lijkt mij iets lokaal te zijn. Blikjes of drankflessen zie ik waar ik woon hoogst occasioneel in de weekends.
Dat iets aan de gemeenten om dat aan te pakken.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 8 september 2022 om 10:09.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2022, 10:08   #12
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.256
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Festivals en evenementen vragen meer dan één euro statiegeld, dan werkt het blijkbaar.

De strandbars, waar ze ook statiegeld vroegen, zamelden maar 80% in.
Bedroevend weinig.
Festivals vragen geen statiegeld. Of toch niet die waar ik geweest ben dit jaar. Geen statiegeld op Tomorrowland en Pukkelpop in elk geval. Op werchter krijg je wel geld terug als je bijvoorbeeld met 50 bekers komt aandraven maar veel is dat niet.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2022, 10:13   #13
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.256
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik wil daar wel inhoudelijk op ingaan.

Ik ben een brave en overtuigde sorteerder. Ik heb een 250 liter bak voor gft en het pmd gaat netjes in de blauwe zak. Het papier, klein electro, glas, gevaarlijk afval ed wordt regelmatig naar het containerpark gebracht.

Als er statiegeld op blikjes en plastiek komt is er no way dat ik daarmee naar de supermarkt ga sleuren en ik steek vanaf dan al mijn blikjes en plastic flessen in de huisvuilcontainer als protest.
Ik heb ook nog nooit iets langs de kant van de weg gegooid. Ik vraag me altijd af wat voor mensen dat eigenlijk doen want het is zelfs nog nooit in me opgekomen. Mijn auto is dan wel een stort, maar de openbare weg niet...

Als jij alles in de huisvuilcontainer wenst te stoppen dan is dat uw goed recht. Dan betaal je gewoon wat meer voor de afvalophaling hé. Het principe van de betalende vervuiler wordt dan netjes gehandhaafd.

Ik ben er voor alle duidelijkheid ook geen fan van want ook voor mij is het een heel groot gedoe en ik word gestraft voor het asociale gedrag van anderen. Maar goed, hoe wenst u het probleem dan aan te pakken? NVA en open VLD waren eerst ook geen voorstander van het statiegeldplan van Schauvlieghe en die wilden het oplossen met hogere boetes maar de pakkans is zo klein dat dit weinig indruk lijkt te maken. Het probleem van zwerfvuil is immers nog groter geworden. Zo worden de doelstelling niet behaald en moet er iets anders gedaan worden. Voor u is dat geen statiegeld waar ik heel graag mee akkoord wil gaan, maar ziet u dan andere mogeljkheden om het probleem op te lossen?
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2022, 10:18   #14
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik heb ook nog nooit iets langs de kant van de weg gegooid. Ik vraag me altijd af wat voor mensen dat eigenlijk doen want het is zelfs nog nooit in me opgekomen. Mijn auto is dan wel een stort, maar de openbare weg niet...

Als jij alles in de huisvuilcontainer wenst te stoppen dan is dat uw goed recht. Dan betaal je gewoon wat meer voor de afvalophaling hé. Het principe van de betalende vervuiler wordt dan netjes gehandhaafd.

Ik ben er voor alle duidelijkheid ook geen fan van want ook voor mij is het een heel groot gedoe en ik word gestraft voor het asociale gedrag van anderen. Maar goed, hoe wenst u het probleem dan aan te pakken? NVA en open VLD waren eerst ook geen voorstander van het statiegeldplan van Schauvlieghe en die wilden het oplossen met hogere boetes maar de pakkans is zo klein dat dit weinig indruk lijkt te maken. Het probleem van zwerfvuil is immers nog groter geworden. Zo worden de doelstelling niet behaald en moet er iets anders gedaan worden. Voor u is dat geen statiegeld waar ik heel graag mee akkoord wil gaan, maar ziet u dan andere mogeljkheden om het probleem op te lossen?
Zoals ik al zei denk ik dat het een lokaal probleem is. Festivals en toeristische plaatsen. Laat de gemeenten die er last van hebben ism Fost dat lokaal organiseren maar val er de rest niet mee lastig.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2022, 10:23   #15
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.256
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Zoals ik al zei denk ik dat het een lokaal probleem is. Festivals en toeristische plaatsen. Laat de gemeenten die er last van hebben ism Fost dat lokaal organiseren maar val er de rest niet mee lastig.
Qua festivals ben ik het daarmee eens. Op zich is daar ook geen probleem. De organisatoren kunnen immers gemakkelijk verplicht worden om de site op te leveren zoals ze hem gekregen hebben. In de meeste gevallen loopt dat ook goed.

Ander zwerfvuil is natuurlijk een groter probleem. Daarom lopen er al diverse projecten in veel gemeentes met zwerfvuilhandhavers. Die mogen gasboetes uitschrijven van de lokale besturen. Maar blijkbaar helpt het niet genoeg want de afvalberg wordt groter. Lokaal organiseren heeft dus niet het gewenste effect. Nog andere voorstellen die wel zouden kunnen werken?
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2022, 10:33   #16
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Qua festivals ben ik het daarmee eens. Op zich is daar ook geen probleem. De organisatoren kunnen immers gemakkelijk verplicht worden om de site op te leveren zoals ze hem gekregen hebben. In de meeste gevallen loopt dat ook goed.

Ander zwerfvuil is natuurlijk een groter probleem. Daarom lopen er al diverse projecten in veel gemeentes met zwerfvuilhandhavers. Die mogen gasboetes uitschrijven van de lokale besturen. Maar blijkbaar helpt het niet genoeg want de afvalberg wordt groter. Lokaal organiseren heeft dus niet het gewenste effect. Nog andere voorstellen die wel zouden kunnen werken?
Maar zoals ik zei: het is een lokaal probleem, in de gemeente waar ik woon zie ik praktisch geen zwerfvuil.
Het zou interessant zijn om de resultaten per gemeente te zien. Ovam heeft die blijkbaar maar houdt ze geheim.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2022, 10:40   #17
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.256
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Maar zoals ik zei: het is een lokaal probleem, in de gemeente waar ik woon zie ik praktisch geen zwerfvuil.
Het zou interessant zijn om de resultaten per gemeente te zien. Ovam heeft die blijkbaar maar houdt ze geheim.
Het probleem zal er wel degelijk zijn. Ik zie dat in mijn gemeente ook niet, maar mijn dochter is zo eens gaan wandelen met haar school om zwerfvuil op te rapen en het is hallucinant wat die daar allemaal gevonden hebben. Het valt maar op als je eens in je eigen gemeente gaat wandelen en echt let op de bermen. Je zal verstelt staan. Maar ik zou inderdaad graag ook wel eens de resultaten per gemeente zien om te weten of er echt grote verschillen zijn. Misschien dat het in grote steden een groter probleem is, maar ik betwijfel of het per inwoner veel zal verschillen...

Soit, ik zie dat er een ander topic is in een beter geschikt deel van dit forum.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 8 september 2022 om 10:40.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2022, 10:42   #18
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik begrijp niet waarom statiegeld nodig zou zijn. We zijn nu al de inzamelkampioen dus ik begrijp niet goed waarom dat aangepast moet worden. Hoeveel winst kan er nog gemaakt worden op dat vlak door statiegeld in te voeren?
Geeuw.

"We zijn nu al inzamelkampioen".
"Waarom moet dit aangepast worden".

Tot bijna de helft van alle zwerfvuil bestaat uit blikjes en drankverpakkingen. 50% van de blikjes geraakt vermist en wordt niet ingezameld. Wat zijn we toch echte inzamelkampioenen hé.

Probleem is dat er een hoop idiote Belgen zich baseren op cijfers van Fostplus en zich daarbij vervolgens op de borst kloppen als zijnde recyclage kampioenen. Feit is dat die cijfers langs alle kanten rammelen door systeemfouten en men zelfs met cijfers van boven de 100% komt opdraven.

Je kan in feite evengoed de stroper boswachter maken of je wijsheid uit sprookjesboeken halen ...
__________________
Ignorance is bliss
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2022, 11:17   #19
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.256
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Geeuw.

"We zijn nu al inzamelkampioen".
"Waarom moet dit aangepast worden".

Tot bijna de helft van alle zwerfvuil bestaat uit blikjes en drankverpakkingen. 50% van de blikjes geraakt vermist en wordt niet ingezameld. Wat zijn we toch echte inzamelkampioenen hé.

Probleem is dat er een hoop idiote Belgen zich baseren op cijfers van Fostplus en zich daarbij vervolgens op de borst kloppen als zijnde recyclage kampioenen. Feit is dat die cijfers langs alle kanten rammelen door systeemfouten en men zelfs met cijfers van boven de 100% komt opdraven.

Je kan in feite evengoed de stroper boswachter maken of je wijsheid uit sprookjesboeken halen ...
U begrijpt toch ook dat uw gescheld weinig indruk maakt zolang u dat niet staaft met cijfers
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2022, 11:30   #20
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Zoals ik al zei denk ik dat het een lokaal probleem is. Festivals en toeristische plaatsen. Laat de gemeenten die er last van hebben ism Fost dat lokaal organiseren maar val er de rest niet mee lastig.
Is dat zo?

Ik ben een koele minnaar van statiegeld, laat me duidelijk zijn.
Kijk gewoon eens naar de uitritten van een snelweg, plaats daar enkele weken camera's, en je hebt er veel bij hun kloten.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be