Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 oktober 2022, 23:40   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.614
Standaard Het plan van massamigratie = vernietiging

Giorgia Meloni: Er bestaat een plan om onze maatschappij door massamigratie te vernietigen

Giorgia Meloni - Immigrazione

Uit de tekst:

Citaat:
Giorgia Meloni werd beëdigd tot nieuwe minister-president van Italië. Bij de links-groen-roden zorgt dat voor grote woede, maar de verkiezing van de Italianen op 25 september was duidelijk: Italië wordt nu door een rechts bondgenootschap geregeerd, dat volgens de wil van het volk de belangen van het land en zijn burgers in het middelpunt moet zetten. Dat is vooral voor voorstanders van de massamigratie een harde klap – die worden namelijk fel bekritiseerd door Meloni: zo waarschuwde ze in een interview dat migranten doelbewust naar Europa geloodst worden om de maatschappij daar te deconstrueren.
Niet alleen Italië is aangevallen geworden.

De massamigratie mag gerust gezien worden als "het paard van Trojeverhaal"

Is zij de enige die het gevaar ziet dat de massamigratie een héél andere reden heeft dan die men ons wijsmaakt?

Is het een 'verhaal' met een dramatische afloop of zou er uiteindelijk een oplossing voor gevonden worden?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2022, 06:18   #2
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Wie kan er nu voorstander zijn van massamigratie ? Dit klinkt weinig geloofwaardig.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2022, 06:32   #3
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.462
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Wie kan er nu voorstander zijn van massamigratie ? Dit klinkt weinig geloofwaardig.
De politiekers in de EU. Dat is toch overduidelijk?
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2022, 07:54   #4
Pol Dolf
Minister-President
 
Pol Dolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2011
Locatie: Jezus 2
Berichten: 5.027
Standaard

de augiusstallen
__________________
was getekend : profeet Filippus
Pol Dolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2022, 09:21   #5
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Wie kan er nu voorstander zijn van massamigratie ? Dit klinkt weinig geloofwaardig.
2015 vergeten?
Het was waar de nva politieke zelfmoord pleegde en gros van haar stemmers openhandig terug aan VB schonk.
Dat het weinig merkbaar was, is omdat ander minder misnoegden van links naar nva gingen wegens 2015.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2022, 09:27   #6
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.614
Standaard

Als extra...

Medewerkers van Fedasil getuigen: "Wat doe je als er 12 jongens van amper 18 jaar voor je staan en er zijn maar 4 plaatsen? Dat is superzwaar"

Misschien de vraag stellen: "Wat kom je hier doen?"

Misschien zou die vraag voor enige duidelijkheid kunnen zorgen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2022, 09:55   #7
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.462
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Als extra...

Medewerkers van Fedasil getuigen: "Wat doe je als er 12 jongens van amper 18 jaar voor je staan en er zijn maar 4 plaatsen? Dat is superzwaar"

Misschien de vraag stellen: "Wat kom je hier doen?"

Misschien zou die vraag voor enige duidelijkheid kunnen zorgen.
"jongens" van 18.... Die zijn volwassen volgens onze wetgeving. Het vliegtuig op en terug waar ze vandaan komen.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2022, 09:55   #8
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.232
Standaard

die jongens van 12 hebben groot gelijk dat ze hun kans hier wagen

zij zijn niet de schuldigen van deze rommel
__________________
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2022, 16:22   #9
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Giorgia Meloni: Er bestaat een plan om onze maatschappij door massamigratie te vernietigen

Giorgia Meloni - Immigrazione

Uit de tekst:



Niet alleen Italië is aangevallen geworden.

De massamigratie mag gerust gezien worden als "het paard van Trojeverhaal"

Is zij de enige die het gevaar ziet dat de massamigratie een héél andere reden heeft dan die men ons wijsmaakt?

Is het een 'verhaal' met een dramatische afloop of zou er uiteindelijk een oplossing voor gevonden worden?
Eens zien hoe lang het duurt tot die gecanceld wordt. De linksen en wokies, evenals de media, houden niet van burgerlijke regeringen die wel eens zouden kunnen doen wat het volk wenst. Die hebben daar zelfs een abjecte afkeer van.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2022, 21:10   #10
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.602
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Ja omvolkings agenda is duidelijk, hele radicale VERZWARTING en afrikanisering van de Nederlandse media is al gerealiseerd ok. HIer is al KLEIN Afrika en Omroep Zwart is een racistische organisatie die openlijk Blankenhaat verkondigt als ideologie en aanzet tot haat tegen blanken.

Maar negers zijn zielig en de linkse blanken voeren een afro knuffel beleid.

Arabieren zijn agressief bezig hun eigen Arab Zuilenblok te bouwen en nu staat DENK dus massief in Blank Arisch Nederland.

Anti blanken politiek is de norm nu in Nederland.
Zo stort hele fundament van Nederland totaal in.

Nu al heb ik het gevoel alsof er GEEN Nederland meer bestaat ok als ik op straat loop, ik ruik, voel, zie en hoor geen Blanke HOllanders meer om mij heen hier in Delft Zuid of minimaal.

Wat is Nederland zonder (Blanke) Nederlanders in 2040- 2083???
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2022, 22:01   #11
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.458
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Als extra...

Medewerkers van Fedasil getuigen: "Wat doe je als er 12 jongens van amper 18 jaar voor je staan en er zijn maar 4 plaatsen? Dat is superzwaar"

Misschien de vraag stellen: "Wat kom je hier doen?"

Misschien zou die vraag voor enige duidelijkheid kunnen zorgen.
grow a pair en stuur ze alle 12 terug de straat op. Ze zijn tot hier geraakt wel dat ze hun plan trekken he. en amper 18 jaar, botscanneke doen en dan zullen we nog eens zien hoe oud ze echt zijn.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2022, 05:11   #12
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.614
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Eens zien hoe lang het duurt tot die gecanceld wordt. De linksen en wokies, evenals de media, houden niet van burgerlijke regeringen die wel eens zouden kunnen doen wat het volk wenst. Die hebben daar zelfs een abjecte afkeer van.
Het zou een spijtige zaak zijn dat men haar op een zijspoor zou zetten want zij ziet gewoon het gevaar.

Meloni van Italië wil migrantenboten stoppen – werd ze daarom zo bestreden?

Uiteindelijk iemand die het lef heeft om de rode kaart te trekken tegen al de migrantenboten/migrantenstroom en een zeeblokkade eist van de EU voor Noord-Afrika.

Zij zal uiteraard uit bepaalde hoeken en kanten tegenstand krijgen van zij die het nog steeds niet begrijpen of niet willen begrijpen dat de EU in gevaar is als het zo verder gaat met die migrantenstromen omdat men die met een doel de zeeweg opstuurden en dat doel is: de EU kapot krijgen.

Veel van 'onze' Politici willen het nog steeds niet begrijpen of zijn van mening dat: "het zal mijn tijd wel duren" wat een ziekelijke gedachte is naar het nageslacht toe.

Hungarian Leaders Congratulate Giorgia Meloni

Meloni garandeert Orbán verdere samenwerking

p.s.

Ik stel mij nog steeds de vraag of de éénmaking van de EU wel een goed plan is of was?

Steeds meer Oostenrijkers willen uit de EU
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 27 oktober 2022 om 05:22.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2022, 09:52   #13
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Het zou een spijtige zaak zijn dat men haar op een zijspoor zou zetten want zij ziet gewoon het gevaar.

Meloni van Italië wil migrantenboten stoppen – werd ze daarom zo bestreden?

Uiteindelijk iemand die het lef heeft om de rode kaart te trekken tegen al de migrantenboten/migrantenstroom en een zeeblokkade eist van de EU voor Noord-Afrika.

Zij zal uiteraard uit bepaalde hoeken en kanten tegenstand krijgen van zij die het nog steeds niet begrijpen of niet willen begrijpen dat de EU in gevaar is als het zo verder gaat met die migrantenstromen omdat men die met een doel de zeeweg opstuurden en dat doel is: de EU kapot krijgen.

Veel van 'onze' Politici willen het nog steeds niet begrijpen of zijn van mening dat: "het zal mijn tijd wel duren" wat een ziekelijke gedachte is naar het nageslacht toe.

Hungarian Leaders Congratulate Giorgia Meloni

Meloni garandeert Orbán verdere samenwerking

p.s.

Ik stel mij nog steeds de vraag of de éénmaking van de EU wel een goed plan is of was?

Steeds meer Oostenrijkers willen uit de EU
En dat is precies de reden waarom ik vrees dat ze maar al te snel nog zwarter gaat worden gemaakt (Pun intended? Goede vraag...). Als er iets is, dat linksen en mainstream media niet kunnen uitstaan, is het een burgerlijke regering die realistisch wil handelen, zoals het gewone volk er al decennialang om schreeuwt.

Ik ga nu een krasse vergelijking maken die misschien op meerdere benen hinkt, maar ik zie een parallel opkomen met den Donald in de USA. Hij heeft meer dan genoeg fouten en zottigheden, maar een feit blijft, dat er na zijn verkiezing tot president overal rellen, geweld en brandstichting van de linkerzijde van het politieke spectrum hebben plaatsgevonden, en er nauwelijks tot niet werd ingegrepen. De mainstream media speelden een flinke rol in het verhitten van de linkse gemoederen. Aan de andere kant staat alles en iedereen voor het gerecht, of zit in de bak, die ook maar het allerminste met de feiten van 06 januari 2021 te maken zouden kunnen hebben in een paranoïde fantasiedroom. Wie garandeert dat links en de media niet een gelijkaardig spelletje gaan proberen te spelen in Europa? En de meesten gaan er nog gewoon in trappen ook. Men verwijze maar naar Orbán, die overal als de baarlijke duivel wordt verfoeid.

Aan de andere kant, als er genoeg burgerlijke regeringen komen in Europa, is er misschien nog een kleine mogelijkheid, dat dat spel niet meer gaat pakken. De hoop dus niet verliezen...

Wat de éénmaking in Europa betreft: zeg nu zelf, die heeft toch nooit ook maar in de allerverste verte plaatsgevonden. Niet in de bevolking, en al helemaal niet in de politiek. Da's enkel nog een gedrogeerde droom van een paar gutmenschen aan spul dat u en ik niet eens zouden willen aanraken.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus

Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 27 oktober 2022 om 09:53.
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2022, 09:55   #14
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
grow a pair en stuur ze alle 12 terug de straat op. Ze zijn tot hier geraakt wel dat ze hun plan trekken he. en amper 18 jaar, botscanneke doen en dan zullen we nog eens zien hoe oud ze echt zijn.
U bedoelt wellicht de zee op? In dezelfde roeiboot waarmee ze gekomen zijn?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2022, 09:59   #15
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.462
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
grow a pair en stuur ze alle 12 terug de straat op. Ze zijn tot hier geraakt wel dat ze hun plan trekken he. en amper 18 jaar, botscanneke doen en dan zullen we nog eens zien hoe oud ze echt zijn.
Lopen er nog niet genoeg illegalen op 't straat die zichzelf allemaal via criminele activiteiten van bed, bad en brood moeten voorzien?
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2022, 11:18   #16
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.614
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
En dat is precies de reden waarom ik vrees dat ze maar al te snel nog zwarter gaat worden gemaakt (Pun intended? Goede vraag...). Als er iets is, dat linksen en mainstream media niet kunnen uitstaan, is het een burgerlijke regering die realistisch wil handelen, zoals het gewone volk er al decennialang om schreeuwt.

Ik ga nu een krasse vergelijking maken die misschien op meerdere benen hinkt, maar ik zie een parallel opkomen met den Donald in de USA. Hij heeft meer dan genoeg fouten en zottigheden, maar een feit blijft, dat er na zijn verkiezing tot president overal rellen, geweld en brandstichting van de linkerzijde van het politieke spectrum hebben plaatsgevonden, en er nauwelijks tot niet werd ingegrepen. De mainstream media speelden een flinke rol in het verhitten van de linkse gemoederen. Aan de andere kant staat alles en iedereen voor het gerecht, of zit in de bak, die ook maar het allerminste met de feiten van 06 januari 2021 te maken zouden kunnen hebben in een paranoïde fantasiedroom. Wie garandeert dat links en de media niet een gelijkaardig spelletje gaan proberen te spelen in Europa? En de meesten gaan er nog gewoon in trappen ook. Men verwijze maar naar Orbán, die overal als de baarlijke duivel wordt verfoeid.

Aan de andere kant, als er genoeg burgerlijke regeringen komen in Europa, is er misschien nog een kleine mogelijkheid, dat dat spel niet meer gaat pakken. De hoop dus niet verliezen...

Wat de éénmaking in Europa betreft: zeg nu zelf, die heeft toch nooit ook maar in de allerverste verte plaatsgevonden. Niet in de bevolking, en al helemaal niet in de politiek. Da's enkel nog een gedrogeerde droom van een paar gutmenschen aan spul dat u en ik niet eens zouden willen aanraken.
Zo zie ik dat ook wel.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2022, 11:29   #17
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.614
Standaard

De bestorming van Europa

Uit de pijnlijke tekst:

Citaat:
Europa wordt momenteel geconfronteerd met een nieuwe acute migratiecrisis. Vooral de Bondsrepubliek Duitsland is de plaats van bestemming en verlangen van talloze gelukszoekers en economische migranten: Alleen al van februari tot augustus verhuisden meer dan 1,8 miljoen mensen naar Duitsland. De Organisatie voor Economische Samenwerking en Ontwikkeling (OESO) verwacht dat het recordaantal van 2,1 miljoen immigranten uit 2015 tegen het einde van het jaar zal worden overschreden. De toestroom uit landen als Syrië, Afghanistan of Irak gaat door en neemt toe.
En toch blijkt men het nog steeds niet te begrijpen dat deze 'vlieger' niet meer op kan.

Of zouden de Politici en zij die er met bezigf zijn er veel met verdienen?

Zalige tijden op komst voor onze kinderen en kleinkinderen? (<- door Sarcasmus)
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2022, 23:48   #18
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.614
Standaard

Salvini vecht ter zee en te land tegen illegale migratiestroom

Salvini is van mening dat:

Citaat:
“We zullen er voor zorgen dat onze landsgrenzen weer veilig zijn. Het kan niet zo zijn dat schepen uit de hele wereld in de hele wereld ronddartelen en dan allemaal bij ons aankomen.”
Gelijk heeft hij en hopelijk volgen er veel landen zijn voorbeeld want op huidig ogenblik loopt het de spuigaten uit.

Het heeft zelfs niets meer te maken met migratie maar wel met overspoelen/proberen in te palmen.

Te land, ter zee en in de lucht?

Zullen zij het halen of zullen zij tegen aardig wat tegenstand botsen.

Het zou best knap zijn dat zij het winnen en bepaalde anderen te kijk zetten.

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2022, 17:56   #19
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
die jongens van 12 hebben groot gelijk dat ze hun kans hier wagen

zij zijn niet de schuldigen van deze rommel
Spijtig dat er nog honderden duizenden op komst zijn naar onze landen...
Ook te danken aan de vele mensensmokkelaars die lieden die geen geld hebben voor de reis een lening bezorgen, die ze achteraf moeten terugbetalen natuurlijk.
Neen, ze zijn niet de schuldigen, ze zijn zelf slachtoffers!
En wij ook...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2022, 11:58   #20
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Spijtig dat er nog honderden duizenden op komst zijn naar onze landen...
Ook te danken aan de vele mensensmokkelaars die lieden die geen geld hebben voor de reis een lening bezorgen, die ze achteraf moeten terugbetalen natuurlijk.
Neen, ze zijn niet de schuldigen, ze zijn zelf slachtoffers!
En wij ook...
Nochtans bijzonder eenvoudig op te lossen. Laat enkel legale migratie toe via vaste kanalen en zorg ervoor dat al wie clandestien de EU binnenkomt sowieso nooit kans maakt op een verblijfsvergunning. Vingerafdrukken zijn daarbij cruciaal om de identiteit vast te stellen.

Push backs zijn ook noodzakelijk, doch met dit systeem zal het systeem van de overzetboten wel grotendeels opdrogen.
__________________
Ignorance is bliss
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:26.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be