Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 augustus 2013, 08:24   #41
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 21 december 2012
Berichten: 2.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plakker Bekijk bericht
Of men moet arrogant genoeg zijn om te denken dat dat ander volk zo zwak is dat het zich sowieso zal onderwerpen.
Daar lijkt het sterk op.
Vrolijk op Vrijdag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2013, 15:33   #42
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.468
Standaard

en toch...even tegen de stroom in.
Hoe aangepast en geïntegreerd je ook mag zijn, als islamiet zie ik u liever gaan dan komen. De islam is, in elke vorm, een pest voor de westerse way of life.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2013, 16:29   #43
Ill Duce
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 augustus 2013
Berichten: 1.540
Standaard

Alsook het mondiaal rentesysteem. Wat gaan we daartegen doen?
Ill Duce is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2013, 17:08   #44
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_Belgian_Kurd Bekijk bericht
Hallo iedereen,
Ik wil me even voorstellen en ik vond dit de perfecte plaats aangezien ik wat kwijt wil. Goed even voorstellen dus: Zoals mijn naam al doet raden ben ik een trotse Belg van Koerdische afkomst. Ik en mijn familie zullen België altijd dankbaar zijn , voor wat ze voor ons hebben gedaan en voor de kansen die ze ons gaven. Mijn oom zat bij het Koerdische verzet ( Peshmerga) tegen Saddam Hussein. Aangezien dat het regime toen mijn oom niet konden vinden, hadden ze mijn opa en mijn vader opgepakt. Ze werden gefolteerd , mijn vader kreeg elektrische schokken te verduren terwijl ze mijn opa's snor met een briquet verbrande. Ze konden uiteindelijk vluchten naar België en daar zijn we zoals ik al zei eeuwig voor dankbaar. Ik ben perfect geïntegreerd en ik wou mijn mening geven over 'Immigranten in België'. De meeste passen zich aan, behalve vaak de Islamitische moslims. Ik ben zelf moslim en de reden dat dit vaak niet gebeurt is door druk van de oudere generaties en de invloed van het Wahabisme (Extremistische moslims,die ratten geven ons een slechte naam) . Na de oliecrisis van de jaren '70 kon Saudi-Arabië weer geld verdienen. Het koos dus voor een strategische zet en probeerde invloed uit te oefenen op moslims over de hele wereld, inclusief België. Vele moslims waren vroeger gewoon moslim omdat ze zo geboren waren, maar deden voor de rest er eigenlijk niet veel mee. Tegenwoordig zijn ze veel strenger geworden. Als Europa ooit wilt dat de meeste moslims integreren, moet het de golfstaten aanpakken. Zij steunen de bouw van radicale moskee's overal in Europa.

Groeten,

The_Belgian_Kurd
Van harte welkom Belgian Kurd. Alhoewel ik hier algemeen als rabiate islamofoob gekend ben, en door sommigen zelfs als rabiate racistische islamofoob doorga, kan ik me gerust vinden bij mensen zoals U.

Om te beginnen schrijft U alvast perfect Nederlands, iets wat ik ten zeerste apprecieer bij mensen die verkiezen in dit land te komen wonen. Sommigen slagen daar net zoals U perfect in, velen doen echter amper moeite. Mijn complimenten dus.

Ik ben een tiental jaren op verlof geweest in Turkije, heb daar buiten turken (jaja) ook koerden ontmoet.

Wat me opviel waren de TV beelden toen na de terugtrekking van de VS troepen na de inval in Koeweit zovele Koerden op de vlucht moest slaan wegens in de steek gelaten door Bush, dat Koerden in feite eerder blonde mensen met blauwe ogen zijn. Ook de koerden die ik in turkije ontmoette waren eerder naar de blonde (lichtbruin) kant.
Is dat een specifiek kenmerk voor de Koerden? of was dat in feite toevallig?

En bovendien, dat vind ik dus ontzettend spijtig voor jullie, weet U toch dat er nooit een Koerdistan heeft bestaan? Volgens wiki (kan ook dat de turken die vervalsen) hebben ooit (tijdens middeleeuwen?) de koerden hun geografisch gebied opgegeven om ieder voor een deel op te gaan in de verschillende landen (turkije, iran, irak) omdat ze zo betere bescherming kregen of zoiets.
Kan je me daar meer over vertellen? ik vind de link waar ik die informatie gelezen heb niet meer terug.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Koerdistan



Ik vind zulke situaties nogal veel op de Vlaamse strijd lijken zie je. Een verbondenheid van "ooit- lang geleden" die echter door politieke beslissingen in de loop der jaren werd ontbonden.

Ook kreeg ik van sommige turken te horen dat er "met de koerden weinig aan te vangen was" (ik weet het: waarschijnlijke pure agitprop). Zo kregen de koerden vb. geld voor wegen en scholen, maar deden er niks mee (ik beschouw dit als perceptie bij de Turken aan de andere kant van Turkije).
Heb je daar ook commentaar bij?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 19 augustus 2013 om 17:16.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2013, 19:36   #45
The_Belgian_Kurd
Provinciaal Statenlid
 
The_Belgian_Kurd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2013
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Van harte welkom Belgian Kurd. Alhoewel ik hier algemeen als rabiate islamofoob gekend ben, en door sommigen zelfs als rabiate racistische islamofoob doorga, kan ik me gerust vinden bij mensen zoals U.

Om te beginnen schrijft U alvast perfect Nederlands, iets wat ik ten zeerste apprecieer bij mensen die verkiezen in dit land te komen wonen. Sommigen slagen daar net zoals U perfect in, velen doen echter amper moeite. Mijn complimenten dus.

Ik ben een tiental jaren op verlof geweest in Turkije, heb daar buiten turken (jaja) ook koerden ontmoet.

Wat me opviel waren de TV beelden toen na de terugtrekking van de VS troepen na de inval in Koeweit zovele Koerden op de vlucht moest slaan wegens in de steek gelaten door Bush, dat Koerden in feite eerder blonde mensen met blauwe ogen zijn. Ook de koerden die ik in turkije ontmoette waren eerder naar de blonde (lichtbruin) kant.
Is dat een specifiek kenmerk voor de Koerden? of was dat in feite toevallig?

En bovendien, dat vind ik dus ontzettend spijtig voor jullie, weet U toch dat er nooit een Koerdistan heeft bestaan? Volgens wiki (kan ook dat de turken die vervalsen) hebben ooit (tijdens middeleeuwen?) de koerden hun geografisch gebied opgegeven om ieder voor een deel op te gaan in de verschillende landen (turkije, iran, irak) omdat ze zo betere bescherming kregen of zoiets.
Kan je me daar meer over vertellen? ik vind de link waar ik die informatie gelezen heb niet meer terug.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Koerdistan



Ik vind zulke situaties nogal veel op de Vlaamse strijd lijken zie je. Een verbondenheid van "ooit- lang geleden" die echter door politieke beslissingen in de loop der jaren werd ontbonden.

Ook kreeg ik van sommige turken te horen dat er "met de koerden weinig aan te vangen was" (ik weet het: waarschijnlijke pure agitprop). Zo kregen de koerden vb. geld voor wegen en scholen, maar deden er niks mee (ik beschouw dit als perceptie bij de Turken aan de andere kant van Turkije).
Heb je daar ook commentaar bij?

Om te beginnen danku wel en tja ik leef al bijna mijn hele leven in dit land. Ik spreek trouwens alle drie de landstalen. Koerden zijn een Indo-Europees volk, dus dat we meer westers uitzien ligt daar misschien aan. Ook het feit dat wij Koerden het meest verwant zijn aan Joden.
En de Koerden hebben meerdere staten gehad in de geschiedenis om te beginnen met dit stuk

Citaat:
Kurdistan is shared amongst 4 big Kurdish principalities. In the North, the Shaddadids, (951-1174), in the East, the Hasanwayhids (959-1015) and the Banu Annaz (990-1116) and in the West the Marwanids (990-1096) of Diyarbakir. One of these dynasties would have been able, during the decades, to impose its supremacy on the others and build a state incorporating the whole Kurdish country if the course of history hadn't been disrupted by the massive invasions of tribes surging out of the steppes of Central Asia. Having conquered Iran and imposed their yoke on the caliph of Baghdad, the Seljuk Turks annexed the Kurdish principalities one by one. Around 1150, the sultan Sandjar, the last of the great Seljuk monarchs, created a
Er waren nog vele anderen, graag verwijs ik u naar dit stuk:
http://www.institutkurde.org/en/inst..._the_kurds.php

In de moderne tijd waren er twee Koerdische staten, De Republiek van Ararat en de Republiek van Mahabad. Beide kende een korte, maar zeer symbolisch bestaan.

Koerden geld voor bruggen en andere dingen van de Turkse overheid? Laat me niet lachen. Ja volgens hun zijn we terroristen en doen we er niks mee. Maar geld voor scholen? Wat moeten we met scholen als we daar onze eigen moedertaal niet mogen leren. Turken zijn vaak facisten en discrimineren Koerden zowel in Turkije als Europa. Het ironische is dat ze Belgen nog rasistisch durven te noemen als er een opmerking wordt gemaakt over hun afkomst.
The_Belgian_Kurd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2013, 19:43   #46
The_Belgian_Kurd
Provinciaal Statenlid
 
The_Belgian_Kurd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2013
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
en toch...even tegen de stroom in.
Hoe aangepast en geïntegreerd je ook mag zijn, als islamiet zie ik u liever gaan dan komen. De islam is, in elke vorm, een pest voor de westerse way of life.
Uw denkwijze is niet te accepteren. Mijn vrouw is geen "Islamiet" zoals u het noemt, maar een mooie Belgische van Britse komaf. Ik voel me in de eerste plaats een trotse Belg met Koerdische roots. Ik praat nooit over religie met mensen, omdat religie voor mij een privé-aangelegenheid is. Misschien dat u nare dingen hebt meegemaakt met sommige, maar dat geeft u het recht niet om iedere "Islamiet" over dezelfde kam te scheren. Ik kies trouwens liever een Westerse leefstijl dan een Islamitische. Ik heb mijn dochter (ze is 12) de basis dingen van de Islam geleerd, maar heb haar verteld als het haar niet bevalt dat ze het ook niet moet doen. Hoofddoek dragen is bv. "Taboe" in mijn gezin. Of hebt u liever iemsnd zoals Salah?
__________________
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement”
The_Belgian_Kurd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2013, 19:48   #47
Salah
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 mei 2013
Berichten: 3.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_Belgian_Kurd Bekijk bericht
Hoofddoek dragen is bv. "Taboe" in mijn gezin. Of hebt u liever iemsnd zoals Salah?
Taboe, dat hoort vrije keus te zijn, extremist.
Salah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2013, 19:50   #48
The_Belgian_Kurd
Provinciaal Statenlid
 
The_Belgian_Kurd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2013
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Taboe, dat hoort vrije keus te zijn, extremist.
Ik heb nooit graag hoofddoeken gezien. Kwestie van persoonlijke smaak, Salah de terroristje
__________________
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement”
The_Belgian_Kurd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2013, 19:54   #49
Salah
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 mei 2013
Berichten: 3.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_Belgian_Kurd Bekijk bericht

Koerden geld
Koerden gaan op dievenjacht voor geld. Als ze het daar al massaal doen, wat moet dat hier niet zijn?

Citaat:
Verdreven Koerden stelen nu in de stad

De tasjesdief is jong, tenger en snel. Hij heeft een seconde geleden een portemonnee uit de zak van de man met de overtollige kilo's gehaald. De jongen rent als een hert. De dikke man schreeuwt dat de dief tegengehouden moet worden. We zitten in de drukste straat van Istanbul. Niemand die gehoor geeft aan de kreten van de beroofde. De tiener rent een steeg in en verdwijnt uit het zicht.

Een winkelier zegt mompelend, terwijl hij de stoep voor zijn winkel veegt: ,,Het is elke dag raak. Ze rennen altijd dezelfde steeg in. Het stikt hier van de Koerden die niets anders doen dan stelen.“
Citaat:
We zijn hier omsingeld door jonge, Koerdische criminelen.“
Citaat:
Dat jonge Koerden steeds meer in de criminaliteit belanden is een feit dat door de autoriteiten wordt bevestigd. De toename van de criminaliteit op straat is te wijten aan deze jongeren, die hun wortels in het zuidoosten, in het Koerdische gebied van Turkije hebben.
http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieuw...-de-stad.dhtml
Salah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2013, 19:57   #50
The_Belgian_Kurd
Provinciaal Statenlid
 
The_Belgian_Kurd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2013
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Koerden gaan op dievenjacht voor geld. Als ze het daar al massaal doen, wat moet dat hier niet zijn?







http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieuw...-de-stad.dhtml
Dit Artikel is afkomstig uit '05 en hoogstwaarschijnljk Turkse propaganda . Gelieve dan dit er ook bij te melden.
Citaat:
In de strijd tegen separatisten heeft het Turkse leger begin jaren negentig 4000 Koerdische dorpen platgebrand. Nu maken verdreven Koerden de Turkse steden onveilig.
__________________
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement”
The_Belgian_Kurd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2013, 20:00   #51
Salah
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 mei 2013
Berichten: 3.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_Belgian_Kurd Bekijk bericht
Dit Artikel is afkomstig uit '05 en hoogstwaarschijnljk Turkse propaganda . Gelieve dan dit er ook bij te melden.
Kruimeldiefstallen zijn misschien minder lucratief tegenwoordig?

Citaat:
De voorbije jaren werden al herhaaldelijk Koerdische criminele organisaties opgerold die zich bezighielden met mensensmokkel.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-Brussel.dhtml

Laatst gewijzigd door Salah : 19 augustus 2013 om 20:00.
Salah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2013, 20:14   #52
Scherven A. Mok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 april 2008
Berichten: 12.832
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_Belgian_Kurd Bekijk bericht
Hallo iedereen,
Ik wil me even voorstellen en ik vond dit de perfecte plaats aangezien ik wat kwijt wil. Goed even voorstellen dus: Zoals mijn naam al doet raden ben ik een trotse Belg van Koerdische afkomst. Ik en mijn familie zullen België altijd dankbaar zijn , voor wat ze voor ons hebben gedaan en voor de kansen die ze ons gaven. Mijn oom zat bij het Koerdische verzet ( Peshmerga) tegen Saddam Hussein. Aangezien dat het regime toen mijn oom niet konden vinden, hadden ze mijn opa en mijn vader opgepakt. Ze werden gefolteerd , mijn vader kreeg elektrische schokken te verduren terwijl ze mijn opa's snor met een briquet verbrande. Ze konden uiteindelijk vluchten naar België en daar zijn we zoals ik al zei eeuwig voor dankbaar. Ik ben perfect geïntegreerd en ik wou mijn mening geven over 'Immigranten in België'. De meeste passen zich aan, behalve vaak de Islamitische moslims. Ik ben zelf moslim en de reden dat dit vaak niet gebeurt is door druk van de oudere generaties en de invloed van het Wahabisme (Extremistische moslims,die ratten geven ons een slechte naam) . Na de oliecrisis van de jaren '70 kon Saudi-Arabië weer geld verdienen. Het koos dus voor een strategische zet en probeerde invloed uit te oefenen op moslims over de hele wereld, inclusief België. Vele moslims waren vroeger gewoon moslim omdat ze zo geboren waren, maar deden voor de rest er eigenlijk niet veel mee. Tegenwoordig zijn ze veel strenger geworden. Als Europa ooit wilt dat de meeste moslims integreren, moet het de golfstaten aanpakken. Zij steunen de bouw van radicale moskee's overal in Europa.

Groeten,

The_Belgian_Kurd

Als je je leven en goed humeur lief hebt maak dan dat je zo snel als mogelijk uit deze poel des verderfs weg komt. Op dit forum vertoeven enkel geesteszieken.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2013, 20:49   #53
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Kruimeldiefstallen zijn misschien minder lucratief tegenwoordig?



http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-Brussel.dhtml
Gezien het aantal diefstallen hier, zou je dat niet zeggen maar blijkbaar maakt u zich daar alweer niet druk over.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2013, 21:22   #54
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.468
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_Belgian_Kurd Bekijk bericht
Uw denkwijze is niet te accepteren. Mijn vrouw is geen "Islamiet" zoals u het noemt, maar een mooie Belgische van Britse komaf. Ik voel me in de eerste plaats een trotse Belg met Koerdische roots. Ik praat nooit over religie met mensen, omdat religie voor mij een privé-aangelegenheid is. Misschien dat u nare dingen hebt meegemaakt met sommige, maar dat geeft u het recht niet om iedere "Islamiet" over dezelfde kam te scheren. Ik kies trouwens liever een Westerse leefstijl dan een Islamitische. Ik heb mijn dochter (ze is 12) de basis dingen van de Islam geleerd, maar heb haar verteld als het haar niet bevalt dat ze het ook niet moet doen. Hoofddoek dragen is bv. "Taboe" in mijn gezin. Of hebt u liever iemsnd zoals Salah?
dubbel

Laatst gewijzigd door Skobelev : 19 augustus 2013 om 21:25.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2013, 21:25   #55
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.468
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_Belgian_Kurd Bekijk bericht
Uw denkwijze is niet te accepteren. Mijn vrouw is geen "Islamiet" zoals u het noemt, maar een mooie Belgische van Britse komaf. Ik voel me in de eerste plaats een trotse Belg met Koerdische roots. Ik praat nooit over religie met mensen, omdat religie voor mij een privé-aangelegenheid is. Misschien dat u nare dingen hebt meegemaakt met sommige, maar dat geeft u het recht niet om iedere "Islamiet" over dezelfde kam te scheren. Ik kies trouwens liever een Westerse leefstijl dan een Islamitische. Ik heb mijn dochter (ze is 12) de basis dingen van de Islam geleerd, maar heb haar verteld als het haar niet bevalt dat ze het ook niet moet doen. Hoofddoek dragen is bv. "Taboe" in mijn gezin. Of hebt u liever iemsnd zoals Salah?
De islam, in al zijn vormen is voor mij niet te accepteren. Al draagt de aap een gouden ring, het is en blijft een walgelijk ding. Ik scheer dan ook elke islamiet, van welke strekking of intensiteit van beleving dan ook, over dezelfde luizenkam en geen kat dat mij dat zal verbieden. Geef me inderdaad maar een salah, dat kan de polarisatie enkel ten goede komen.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2013, 21:48   #56
The_Belgian_Kurd
Provinciaal Statenlid
 
The_Belgian_Kurd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2013
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
De islam, in al zijn vormen is voor mij niet te accepteren. Al draagt de aap een gouden ring, het is en blijft een walgelijk ding. Ik scheer dan ook elke islamiet, van welke strekking of intensiteit van beleving dan ook, over dezelfde luizenkam en geen kat dat mij dat zal verbieden. Geef me inderdaad maar een salah, dat kan de polarisatie enkel ten goede komen.
Niemand kan het u verbieden idd, maar zeer spijtig dat u zo denkt. Blijkbaar gelooft u ook in de superioriteit van uw ras. Idd zonder ring of met, de aap blijft hetzelfde. Maar ik lijk niet op een aap, in tegenstelling tot Salah. Ik wil mijn leven hier leven zonder problemen. Geen enkele van mijn buren zijn moslim en nog nooit heb ik problemen met hun gehad. Ik wens u veel succes met uw denkwijze, maar of u er ooit iets mee bereikt is een ander zaan.
__________________
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement”
The_Belgian_Kurd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2013, 01:13   #57
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_Belgian_Kurd Bekijk bericht
Niemand kan het u verbieden idd, maar zeer spijtig dat u zo denkt. Blijkbaar gelooft u ook in de superioriteit van uw ras. Idd zonder ring of met, de aap blijft hetzelfde. Maar ik lijk niet op een aap, in tegenstelling tot Salah. Ik wil mijn leven hier leven zonder problemen. Geen enkele van mijn buren zijn moslim en nog nooit heb ik problemen met hun gehad. Ik wens u veel succes met uw denkwijze, maar of u er ooit iets mee bereikt is een ander zaan.
Houden zo, laat je niet zot maken door het forum, iedereen is hier een stuk extremer dan in het gewone leven. Het westen heeft ook een lange traditie in het aanvechten van religies of die nu extremistisch zijn of niet, dat krijg je met een cultuur van wetenschap natuurlijk. Pak het dus niet persoonlijk op want elke vorm van religie krijgt hier altijd op z'n kop, hoe mild ook.

Hoe je het ook bekijkt is de islam belachelijk, moest Mohammed nu geleefd hebben dan zat hij in het gesticht bij al die andere die beweren Gabriel in een grot gezien te hebben. Dat bedoelde Skobelev en voor ons blijft dat zo, zelfs al ben je erg gematigd. Wij hebben natuurlijk die familiedruk niet of nauwelijks, dat maakt het wel makkelijk om kritiek te hebben.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2013, 01:17   #58
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Wel super positief dat er eens een moslim wat weerwerk bied tegen de salafisten en andere extremisten zoals Salah, dank daarvoor.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2013, 01:25   #59
Salah
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 mei 2013
Berichten: 3.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Wel super positief dat er eens een moslim wat weerwerk bied tegen de salafisten en andere extremisten zoals Salah, dank daarvoor.
Onze munafiq is veel extremistischer als ik. Hij verbied zelfs dingen die tot de vrije keus behoren.
Salah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2013, 01:30   #60
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Onze munafiq is veel extremistischer als ik. Hij verbied zelfs dingen die tot de vrije keus behoren.
Lol, een sluier kan maar vrije keus zijn zonder druk van de familie of omgeving, nooit dus. Je liegt jezelf weer wat voor, zoals gewoonlijk.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be