Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Sport
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Sport Van voetbal tot worstelen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 augustus 2017, 10:40   #81
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
uit de reactie van zowat alle andere RD's (zelfs vermeende rechtstreekse concurrenten) blijkt nu dat hij juist wel goed in de groep ligt, wat nu?
Maandag De Bruyne en Courtois gehoord. Die zeggen dat Naingolan een goed speler is die zijn plaats verdient bij de rd (wat juist is en ook niet tegengesproken door Martinez) maar dat de selektie een zaak is van de trainer.

Een regelrecht tsjevenantwoord
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2017, 10:49   #82
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Maandag De Bruyne en Courtois gehoord. Die zeggen dat Naingolan een goed speler is die zijn plaats verdient bij de rd (wat juist is en ook niet tegengesproken door Martinez) maar dat de selektie een zaak is van de trainer.

Een regelrecht tsjevenantwoord
je hoort wat je wil horen.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20170828_03040271

Citaat:
Zowat alle Rode Duivels hopen dat Radja *Nainggolan een snelle comeback maakt bij de nationale ploeg. ‘Hij is een geweldige speler en een groot gemis.’
de kritiek is telkens kristalhelder, de obligate 'maar de trainer beslist' bevestigt m.i. eerder het 'watjesgehalte' (of gewoon angst ve trainer die persoonlijk durft revancheren en soms oordeelt op basis van andere zaken dan de voetbalkwaliteiten) ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2017, 10:57   #83
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
je hoort wat je wil horen.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20170828_03040271



de kritiek is telkens kristalhelder, de obligate 'maar de trainer beslist' bevestigt m.i. eerder het 'watjesgehalte' (of gewoon angst ve trainer die persoonlijk durft revancheren en soms oordeelt op basis van andere zaken dan de voetbalkwaliteiten) ...
Jamaar denk je dat er ééntje gaat zeggen: Naingolan is een zak en ik hoop dat hij nooit meer in de nationale ploeg komt?

Trouwens het voornaamste probleem blijkt te zijn dat hij zich niet aan de tactische afspraken houdt. Laat dat gebrek aan tactiek nu juist datgene zijn wat men aan Wilmots verweet.

Dan was er onlangs nog dat incident: Martinez maakt van zijn oren dat er een aantel spelers te laat zijn. De volgende dag is iedereen op tijd, behalve Naingolan. Dat is provoceren. Moest ik trainer zijn zou ik dat ook niet toelaten want anders ben je je gezag helemaal kwijt.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2017, 10:57   #84
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.074
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
We weten niet of Martinez de deur niet definitief heeft dichtgegooid, we weten niet eens waarop zijn beslissing tot niet-selectie is gebaseerd.
Martinez is blijkbaar een verstandig man, die snel heeft geleerds.

Hij weet of heeft geleerd dat het absoluut noodzakelijk is de franstalige pers als vriend te houden om het als bondstrainer van de rd vol te houden.
Daarom zal hij bv aan de positie van Witsel niet raken en dan eerder Naingolan "opofferen" zoals hij overigens ook met Lombaerts deed tegenover Ciman.
Dat betrokkenen in competities spelen zoals Canada of China heeft hun status niet beïnvloed.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2017, 11:00   #85
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Martinez is blijkbaar een verstandig man, die snel heeft geleerds.

Hij weet of heeft geleerd dat het absoluut noodzakelijk is de franstalige pers als vriend te houden om het als bondstrainer van de rd vol te houden.
Daarom zal hij bv aan de positie van Witsel niet raken en dan eerder Naingolan "opofferen" zoals hij overigens ook met Lombaerts deed tegenover Ciman.
Dat betrokkenen in competities spelen zoals Canada of China heeft hun status niet beïnvloed.
Hopla daar zijn de complottheoriën.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2017, 11:01   #86
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Jamaar denk je dat er ééntje gaat zeggen: Naingolan is een zak en ik hoop dat hij nooit meer in de nationale ploeg komt?

Trouwens het voornaamste probleem blijkt te zijn dat hij zich niet aan de tactische afspraken houdt. Laat dat gebrek aan tactiek nu juist datgene zijn wat men aan Wilmots verweet.

Dan was er onlangs nog dat incident: Martinez maakt van zijn oren dat er een aantel spelers te laat zijn. De volgende dag is iedereen op tijd, behalve Naingolan. Dat is provoceren. Moest ik trainer zijn zou ik dat ook niet toelaten want anders ben je je gezag helemaal kwijt.
dat is zever :

https://www.demorgen.be/sport/radja-...sen-bdf82bd15/

Citaat:
Mart�*nez verkiest spelers die tactisch misschien wat gedisciplineerder zijn.

"Na dertien jaar in Italië heb ik op vlak van tactiek veel ervaring, denk ik. Nooit kende ik problemen, zelfs niet met Luciano Spalletti, tactisch een heel sterke coach. Ik heb bij België heel goede wedstrijden voor de verdediging gespeeld, maar ook met twee en drie centraal op het middenveld. Trouwens, tegen Frankrijk stond ik voor de defensie en scoorde ik vanaf 30 meter. Zou ik dat dan niet mogen doen? Wat een zever."
en over te laat :

Citaat:
De dag van de interland tegen Estland kwam je te laat op de tactische bespreking.

"Eén minuut. Maar het klopt, ja, ik was te laat. Ik heb een fout gemaakt en dat wordt nu tegen mij gebruikt. Terwijl ik vind dat dat geen excuus is om me nu niet op te roepen. Het was niet de eerste keer dat er iemand te laat kwam, hoor."

De bondscoach had jullie een dag eerder nog gewaarschuwd.


"Dat is waar. Hij zei dat het niet uitmaakte wie te laat kwam. Of het nu een basisspeler was of iemand anders, hij zou op de bank beginnen als hij er niet op tijd was. Hij wilde een statement maken. Nu, ik ging sowieso op de bank zitten. Maar daar gaat het bij mij niet om. Dit had toch uitgepraat kunnen worden?"
mij lijkt het eerder dat Martinez het moeilijk heeft met zijn eigen woorden telkens ... zo ook dat spelers uit sterke competities moeten komen en moeten spelen ... die eis geldt blijkbaar niet voor iedereen ...

Laatst gewijzigd door Anna List : 30 augustus 2017 om 11:04.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2017, 11:03   #87
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Dus hij gaat nog een beetje provoceren. Die komt er bij Martinez niet meer in. Bij geen andere trainer ook (behalve Wilmots).
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2017, 11:05   #88
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Dus hij gaat nog een beetje provoceren. Die komt er bij Martinez niet meer in. Bij geen andere trainer ook (behalve Wilmots).
provoceren?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2017, 11:07   #89
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
provoceren?
Natuurlijk.

Als jij ambras met je baas hebt ga toch ook in de gazetten uithuilen?

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 30 augustus 2017 om 11:09.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2017, 11:09   #90
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Natuurlijk.
waar provoceert hij dan in dat artikel???

hier mss?

Citaat:
Hoe zit het nu met je toekomst bij de Rode Duivels?

"Ik stop niet. Al moet ik wel toegeven dat ik er serieus over nagedacht heb, het kwam allemaal mijn oren uit. Maar na een gesprek met de directeur van AS Roma (Monchi, NP) heb ik beslist om me beschikbaar te houden.

Laatst gewijzigd door Anna List : 30 augustus 2017 om 11:11.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2017, 11:12   #91
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
waar provoceert hij dan in dat artikel???
Gewoon het artikel zelf al is een provocatie.

Als jij ruzie hebt met je baas ga je dat toch niet in de gazettn uit de doeken gaan doen.

Het is heel simpel: er zijn genoeg goede middenvelders en ééntje die konstant zit te mekkeren en te provoceren vliegt eruit.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2017, 11:17   #92
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Gewoon het artikel zelf al is een provocatie.

Als jij ruzie hebt met je baas ga je dat toch niet in de gazettn uit de doeken gaan doen.

Het is heel simpel: er zijn genoeg goede middenvelders en ééntje die konstant zit te mekkeren en te provoceren vliegt eruit.
BS hij is de beste voor die positie die ze hebben, na de wedstrijd tegen Griekenland is hij er gewoon weer bij, wedden ?!

wat mij bezig houdt is wel hoe t kan dat ook de T2 hier niet heeft ingegrepen voor deze flater van de T1 ... hier had heel wat gezichtsverlies vermeden kunnen worden.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2017, 11:17   #93
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.074
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Hopla daar zijn de complottheoriën.
Bel maar even met Vandereycken of beter nog Walter Meeuws !
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2017, 11:20   #94
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.074
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Dus hij gaat nog een beetje provoceren. Die komt er bij Martinez niet meer in. Bij geen andere trainer ook (behalve Wilmots).
Hij had beter als excuus gebruikt dat hij een hamburger was gaan eten.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2017, 11:29   #95
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

het lijkt wel of Martinez komt er nu pas achter dat hij met verwende kleuters werkt...én het lijkt er op dat Martinez niet weet hoe je met verwende kleuters omgaat en hen toch jouw zin laat doen...

dit is helemaal geen blaam voor de kleuters in kwestie, maar wel voor Martinez.


het lijkt meer en meer hierop :


Martinez kan het niet aan!!!

Laatst gewijzigd door Anna List : 30 augustus 2017 om 11:30.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2017, 11:31   #96
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Voetbal is big business met een economische realiteit. Grote bedrijven betalen miljarden en aangezien het geen weldoeners zijn zal het hen onvermijdelijk opbrengen. Ik heb geen problemen met mensen die tientallen of zelfs honderden miljoenen verdienen. Maar als zo een arrogant baasje zijn trainer gaat provoceren, die zich blijkbaar niet laat doen, moet hij niet neutend weglopen dat hij er 29 is en niet meer een kind. Wat hij de facto wel bewijst.

Zoals in een bedrijf moet er een hiërarchie zijn en wie zich niet bij de regels neerlegt moet eruit.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2017, 11:34   #97
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Voetbal is big business met een economische realiteit. Grote bedrijven betalen miljarden en aangezien het geen weldoeners zijn zal het hen onvermijdelijk opbrengen. Ik heb geen problemen met mensen die tientallen of zelfs honderden miljoenen verdienen. Maar als zo een arrogant baasje zijn trainer gaat provoceren, die zich blijkbaar niet laat doen, moet hij niet neutend weglopen dat hij er 29 is en niet meer een kind. Wat hij de facto wel bewijst.

Zoals in een bedrijf moet er een hiërarchie zijn en wie zich niet bij de regels neerlegt moet eruit.
tenzij het die sales gast is die je in de namiddag nog amper nuchter kan treffen maar wel zijn cijfers haalt of die IT'er die t vertikt anders rond te lopen dan in short en op sandalen natuurlijk.

tot zover de nuttige vergelijking met het rationele pedagogische bedrijfsleven.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2017, 12:16   #98
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Het resultaat zal bepalen wie hier de goeie of de slechte is. Al de rest is louter subjectief.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2017, 13:03   #99
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.259
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Jamaar denk je dat er ééntje gaat zeggen: Naingolan is een zak en ik hoop dat hij nooit meer in de nationale ploeg komt?

Trouwens het voornaamste probleem blijkt te zijn dat hij zich niet aan de tactische afspraken houdt. Laat dat gebrek aan tactiek nu juist datgene zijn wat men aan Wilmots verweet.

Dan was er onlangs nog dat incident: Martinez maakt van zijn oren dat er een aantel spelers te laat zijn. De volgende dag is iedereen op tijd, behalve Naingolan. Dat is provoceren. Moest ik trainer zijn zou ik dat ook niet toelaten want anders ben je je gezag helemaal kwijt.
Is dit de juiste aanpak voor een bondscoach? Welke ervaring heeft Martinez als bondscoach?
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2017, 13:36   #100
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Het resultaat zal bepalen wie hier de goeie of de slechte is. Al de rest is louter subjectief.
Moest er ook maar één echte performante tegenstander in die poule zitten, zou het eindresultaat (kwalificatie WK 2018) van die kwalificatie-ronde idd een rol spelen, ja.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be