Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Anke Van dermeersch (Vlaams Blok) - 24 tot 30 mei
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Anke Van dermeersch (Vlaams Blok) - 24 tot 30 mei "Vroeger Miss België. Eerste politieke stappen bij de VLD. Daarna een overstap naar het Vlaams Blok, waarvoor ze een mandaat waarneemt als senator. Zij steunt de lijst met 18de effectieve plaats voor het Vlaams Parlement." - Maarten Malaise

 
 
Discussietools
Oud 7 juni 2004, 10:41   #1
Vlaamse Belg
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 7 juni 2004
Locatie: Tongeren
Berichten: 5
Standaard

Wil gewoon even mijn verhaal kwijt.
Traditiegetrouw, steeds als we in juni in Antwerpen zijn, gaan we langs bij deze foor.
Jammer genoeg merk je ieder jaar meer en meer allochtonen op. Ik vind het de laatste jaren zelfs ronduit storend. Het varieert van hoofddoekvrouwen (( voor de rest vrij Westers gekleed) , het contrast wat mij enorm stoort)., tot kleine jongentjes van 16 jaar die zich als macho's en met een air van " je kunt ons niks maken) de foor verzieken.

Een kleine anekdote:
Een kleine 15 jaar geleden verhuisde ik naar een andere stad. Ik verhuurde mijn huis via het ocmw aan een gezin uit Bosnië. Ik dacht zo op deze manier zeker te zijn van de huurinkomsten omdat het ocmw er achter stond. Niks was minder waar. Ik blaim alleen mezelf om deze gedachtengan, dus laat ik daarin duidelijk zijn.
7 jaren heb ik het huis verhuurd aan deze mensen, zonder grote problemen. Tot ik 4 jaar geleden een aangetekende brief in mijn bus kreeg, dat het huis onbewoonbaar was verklaard en dat de huurders mochten vertrekken zondere enige schadevergoeding. Ik dacht dat dit een mop was maar toen ik inderdaad ging kijken ( eerst mocht ik zelfs niet binnen in mijn eigen huis) ALLES was vernield. Ik had vochtschade, een raam lag er volledig uit, de aardgadleiding was doorgeslepen ( dus geen verwarming), de boiler was ook verkracht ( dus geen warm water). Ik had dus nu een krot.......................en er was niks tegen te beginnen.
Ik heb een jaar de tijd gekregen om mijn huis te renoveren en om het terug bewoonbaar te maken, zoniet kreeg ik een fikse boete.
Later hoor ik van een vooraanstaand burger in mijn stad, dat het regelmaat van de klok is, dat buitenlanders hun huurwoning zo erg vernielen en "zelf" onbewoonbaar maken, omdat ze op die manier voorrang op de lijst krijgen van een sociale woning. Vooral het ONBEWOONBAAR VERKLAARD helpt een handje. Mijn ogen zijn nu open gegaan en als ik ze hoor lullen over het sociale woningstekort: Dan is mijn mening erg simple: geef woningen aan eigen volk en zeker niet aan allochtonen die eerst een huis huren van een Belg om het dan achteraf te vernielen uit eigen voordeel en daaruit nog voordeel halen.
Sinds die dag kreeg ik het moeilijk met allochtonen en ben ik steevast een stemmer op het VB geworden.
Vlaamse Belg is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be