Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Vindt u het een goede zaak dat België verdere promotie van het "Genéve akkoord" geldelijk
Jazeker. Europa moet optreden en ook als dat uitblijft nemen België en Frankrijk zonder pardon dit soort initiatieven. 4 100,00%
Nee. België en Frankrijk zouden dit eerst moeten voorleggen aan de andere lidstaten van de Europese Unie. 0 0%
Aantal stemmers: 4. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 oktober 2003, 19:08   #1
John Wervenbos
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 14 juli 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 47
Standaard

In Israël gaat het bericht rond dat Frankrijk en België zeven miljoen dollar willen neergetellen om het project van Yossie Beilin verder gestalte te geven.
Wie weet hier meer van en wat is uw mening over deze kwestie en mogelijke handelswijze van België en Frankrijk?

Zie:
John Wervenbos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2003, 19:22   #2
Descartes Jr
Banneling
 
 
Descartes Jr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2002
Locatie: Vielsalm
Berichten: 9.794
Standaard

U vraagt mijn mening ?

Sharon staat - terecht - geboekstaafd als een bloedbeluste havik. Waarom moet die joodse kolonisatie op Palestijns grondgebied er komen ? Ik zie maar één argument : aggressieve uitdaging !

Ik begrijp dus de defensieve reactie van de Palestijnen. Stel u eens in hun plaats !
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2003, 16:36   #3
Pascal L.
Gouverneur
 
Geregistreerd: 18 maart 2003
Berichten: 1.033
Standaard

Het Geneva Accoord, als ik het goed begrijp, is gesloten door relevante publieke figuren, de meeste onder hen politiekers, die helemaal NIET in de regering zitten ...
Meer is dat dus niet ... Belgie en Frankrijk zouden beter wat meer geld in de heropbouw van Irak steken ...
Pascal L. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2003, 18:43   #4
Vlaamse Leeuw
Europees Commissaris
 
Vlaamse Leeuw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 mei 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 6.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal L.
Het Geneva Accoord, als ik het goed begrijp, is gesloten door relevante publieke figuren, de meeste onder hen politiekers, die helemaal NIET in de regering zitten ...
Meer is dat dus niet ... Belgie en Frankrijk zouden beter wat meer geld in de heropbouw van Irak steken ...
Ik stel voor dat we meer geld steken in ontwikkelingswerk tout court! Dus waarom meer geld in de heropbouw van Irak?
__________________


N-VA voor 6.000.000 Vlamingen!!!
Vlaamse Leeuw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2003, 23:55   #5
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal L.
Het Geneva Accoord, als ik het goed begrijp, is gesloten door relevante publieke figuren, de meeste onder hen politiekers, die helemaal NIET in de regering zitten ...
Meer is dat dus niet ... Belgie en Frankrijk zouden beter wat meer geld in de heropbouw van Irak steken ...
Ik stel voor dat we meer geld steken in ontwikkelingswerk tout court! Dus waarom meer geld in de heropbouw van Irak?
En waarom dan niet?
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be