Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 juli 2004, 18:06   #41
Beer
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 1 maart 2004
Locatie: Gent
Berichten: 909
Standaard

Kijk bruut ik zal je eens wat vertellen,en je hebt het rech om dit niet tegeloven hoor ieder kan vertellen wat hij wil.Ik had een vriend en ja een turk ,echt een goede kerel,Maar toen ik zij dat hij een toffe zuster had sprak hij om; mijn kop aftesnijden
__________________
eigen volk eerst men wordt niet als racist geboren maar wel gemaakt
HELL WAS FULL ,SO I CAME BACK

Laatst gewijzigd door Beer : 25 juli 2004 om 18:10.
Beer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2004, 18:08   #42
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

waarom zou ik dat niet willen geloven ?

ken ook zo'n types bij moslims hoor . ligt bij sommige traditionele types nogal moeilijk, eerwraak en dat gedoe...
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2004, 18:09   #43
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN
 
solidarnosc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2002
Berichten: 20.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vicky
Als de jongen met naam en toenaam plus foto in de krant staat bij het artikel, dan ga ik er inderdaad van uit dat het klopt.

Net omdat er GEEN motieven waren, gaat het om een racistische daad!
Denken jullie nu echt dat racisme een éénrichtingsverkeer is? Nee, integendeel! Vlamingen zijn van nature uit een open volk en geen racisten. Enkel wie onze gastvrijheid misbruikt en ons dan nog uitscheldt voor racist, krijgt van het zelfde laken een broek. Dat tolereert niemand, behalve de onderdanige linkse vazallen.
Uiteraard is racisme geen eenrichtingsverkeer. Het zou tamelijk racistisch zijn om dat te denken. Moest u kameraden hebben in meer dan 40 landen dan zou u dat wel weten.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2004, 18:15   #44
Olivier
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Berichten: 453
Standaard

Ik hoop dat ie snel uit het ziekenhuis mag en dat ze dat crapuul pakken.
Olivier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2004, 18:18   #45
Betweter
Parlementslid
 
Betweter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2003
Locatie: Halle-Vilvoorde
Berichten: 1.772
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Black Girlke
Het werd tijd dat men zich niet maar laat doen door al die bblokbleekscheten, overal
graffiti met hakenkruizen, vuile bruine, ge home,... wij vreemdelingen zijn dat beu en gaan in de tegenaanval... neen, tegen racistisch Vlaanderen
Wat u dus zegt is dat u en uw mede-allochtonen een gewelddadige strijd gaat beginnen tegen de inwoners van Vlaanderen, nota bene een land dat het uwe niet is?

We nemen hiervan akte.
__________________
Voorts ben ik van mening dat belgië dient op te houden te bestaan.
Betweter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2004, 18:28   #46
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Na mijn vakantie van twee weken en een paar krantenknipsels te hebben doorbladerd hebben een aantal excellenties in het kader van acties tegen racisme, antisemitisme enz.. één groep vergeten : het eigen volk...
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2004, 18:32   #47
Beer
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 1 maart 2004
Locatie: Gent
Berichten: 909
Standaard

hen niet niet laten doen Blach Girlke.Hier moeten ze zich aanpassen.Nu komen ze in het nieuws om dat ze zwakkere aanvallen.Man tegen man kennen ze niet,een bendde lafaards is het,en wees gerust loontje komt om zijn boontje
__________________
eigen volk eerst men wordt niet als racist geboren maar wel gemaakt
HELL WAS FULL ,SO I CAME BACK
Beer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2004, 18:33   #48
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beer
hen niet niet laten doen Blach Girlke.Hier moeten ze zich aanpassen.Nu komen ze in het nieuws om dat ze zwakkere aanvallen.Man tegen man kennen ze niet,een bendde lafaards is het,en wees gerust loontje komt om zijn boontje
8) t'is boontje, die om zijn loontje komt 8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2004, 18:43   #49
Betweter
Parlementslid
 
Betweter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2003
Locatie: Halle-Vilvoorde
Berichten: 1.772
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
8) t'is boontje, die om zijn loontje komt 8)
Sterk bezig...
__________________
Voorts ben ik van mening dat belgië dient op te houden te bestaan.
Betweter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2004, 18:44   #50
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

sinds 13 juni 2004 zijn alle vlamingen grof wild geworden en mag er zelfs geweld gebruikt worden... een Vlaamse Leeuw is al symbool voor Vlaams Blok ?!

Een groepje vreemdelingen of walen slaan één Vlaming in mekaar en dat is normaal... hij heeft het zelf gezocht !

Maar omgekeerd zou het puur racisme zijn... belgië op zijn best ! ZIELIG 8O
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2004, 18:50   #51
Beer
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 1 maart 2004
Locatie: Gent
Berichten: 909
Standaard

Laat Pietje maar hoor ik weet wat voor een pesoontje het is.Sterk op pc maar dit is ook alles.Een sterk persoontje met woordenPietje u kunt me altijd een berichtje sturen.Voor mij geen probleem hoor
__________________
eigen volk eerst men wordt niet als racist geboren maar wel gemaakt
HELL WAS FULL ,SO I CAME BACK
Beer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2004, 18:59   #52
Black Girlke
Banneling
 
 
Black Girlke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 juni 2004
Berichten: 210
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Betweter
Wat u dus zegt is dat u en uw mede-allochtonen een gewelddadige strijd gaat beginnen tegen de inwoners van Vlaanderen, nota bene een land dat het uwe niet is?

We nemen hiervan akte.
Ik wou alleen kwijt dat er in Vlaanderen veel racisme is , en door de score van het VB denken sommigen dat alles kan tegen de vreemdelingen, mensen met een andere aard, gehandicapten, werklozen en andere zwakkeren... en ik roep niet op tot haat of geweld maar wil toch iedereen waarschuwen voor die extreem rechtse lui en wij vreemdelingen moeten ons niet laten doen , zelfs zijn we asielzoekers, we zijn en blijven mensen en we moeten voorkomen dat er nieuwe holocaust op gang komt tegen moslims en andere minderheden, want ze zijn goed bezig.... Vlaanderen is verzuurd, verkankerd van de haat en onver-draagzaamheid en de vreemdeling is vandaag de zondebok.... wanneer er geen zon is , wanneer het binnen regent, wanneer de auto niet start... kleinzielig zijn die mensen...
Black Girlke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2004, 19:06   #53
Betweter
Parlementslid
 
Betweter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2003
Locatie: Halle-Vilvoorde
Berichten: 1.772
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Black Girlke
Ik wou alleen kwijt dat er in Vlaanderen veel racisme is , en door de score van het VB denken sommigen dat alles kan tegen de vreemdelingen, mensen met een andere aard, gehandicapten, werklozen en andere zwakkeren... en ik roep niet op tot haat of geweld maar wil toch iedereen waarschuwen voor die extreem rechtse lui en wij vreemdelingen moeten ons niet laten doen , zelfs zijn we asielzoekers, we zijn en blijven mensen en we moeten voorkomen dat er nieuwe holocaust op gang komt tegen moslims en andere minderheden, want ze zijn goed bezig.... Vlaanderen is verzuurd, verkankerd van de haat en onver-draagzaamheid en de vreemdeling is vandaag de zondebok.... wanneer er geen zon is , wanneer het binnen regent, wanneer de auto niet start... kleinzielig zijn die mensen...
Klaarblijkelijk ben jij in hetzelfde bedje ziek als die criminelen die een onschuldige hebben toegetakeld. Bekijk die criminaliteitscijfers eens? Het zijn jullie die de criminele zijn hoor, wij niet.

Ps: het klinkt misschien cliché, maar er schuilt zoveel waarheid in: aanpassen of opkrassen! Dit is niet uw land, dus pas u aan aan onze wetten en cultuur of ga terug naar uw eigen land!
__________________
Voorts ben ik van mening dat belgië dient op te houden te bestaan.
Betweter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2004, 19:11   #54
Black Girlke
Banneling
 
 
Black Girlke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 juni 2004
Berichten: 210
Standaard

Wanneer jij worden aangevallen , jij recht hebben om je te verdedigen, awel ik ook, begrijp je
Black Girlke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2004, 19:14   #55
fernand
Europees Commissaris
 
fernand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2002
Locatie: ertvelde/evergem
Berichten: 7.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Black Girlke
Ik wou alleen kwijt dat er in Vlaanderen veel racisme is , en door de score van het VB denken sommigen dat alles kan tegen de vreemdelingen, mensen met een andere aard, gehandicapten, werklozen en andere zwakkeren... en ik roep niet op tot haat of geweld maar wil toch iedereen waarschuwen voor die extreem rechtse lui en wij vreemdelingen moeten ons niet laten doen , zelfs zijn we asielzoekers, we zijn en blijven mensen en we moeten voorkomen dat er nieuwe holocaust op gang komt tegen moslims en andere minderheden, want ze zijn goed bezig.... Vlaanderen is verzuurd, verkankerd van de haat en onver-draagzaamheid en de vreemdeling is vandaag de zondebok.... wanneer er geen zon is , wanneer het binnen regent, wanneer de auto niet start... kleinzielig zijn die mensen...
Waarom blijft U hier?
Ga naar Uw land van oorsprong, dan hebt U geen last van rasisme, en van kleinzielige mensen! Vertrek zo vlug mogelijk.
Ik begrijp niet waarom U asiel komt zoeken bij een bende rasisten?
Daarvoor moet ge werkelijk goed zot zijn!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2004, 19:18   #56
Betweter
Parlementslid
 
Betweter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2003
Locatie: Halle-Vilvoorde
Berichten: 1.772
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Black Girlke
Wanneer jij worden aangevallen , jij recht hebben om je te verdedigen, awel ik ook, begrijp je
Uw Nederlands is ook niet wat het moet zijn, dit terzijde.

Uiteraard heb jij dat recht, maar dit was geen verdediging, dit was een lafhartige aanval (zoals steeds met die toffe allochtoontjes he) in groep op een onweerbaar persoon. Puur racisme dus. Kijk vooral eerst eens in eigen boezem alvorens je een ander aanvalt. De problemen liggen bij u, niet bij ons! Denk er eens over.
__________________
Voorts ben ik van mening dat belgië dient op te houden te bestaan.
Betweter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2004, 19:19   #57
Betweter
Parlementslid
 
Betweter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2003
Locatie: Halle-Vilvoorde
Berichten: 1.772
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Waarom blijft U hier?
Ga naar Uw land van oorsprong, dan hebt U geen last van rasisme, en van kleinzielige mensen! Vertrek zo vlug mogelijk.
Ik begrijp niet waarom U asiel komt zoeken bij een bende rasisten?
Daarvoor moet ge werkelijk goed zot zijn!
Dat snap ik ook niet zo heel goed, maar ja, dat zal waarschijnlijk aan mijn eigen dommigheid liggen? Als het in uw land van oorsprong zoveel beter is, wat houdt u dan tegen om te vertrekken Black Girlke?
__________________
Voorts ben ik van mening dat belgië dient op te houden te bestaan.
Betweter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2004, 19:21   #58
Najim
Partijlid
 
Najim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vicky
...Het ging dus enkel om het feit dat de jongen een lichte huidskleur had en Vlaming was.
Hoe wisten ze dat? Op zijn wagen kleefde een VL-sticker!
...
Wat je daar post klopt niet. Het ging niet om de huidskleur, maar wel om die sticker die gelijk staat aan "buitenlanders zijn uitschot en moeten buiten gelijk het vuil!". Geen wonder dat ze hem rammel geven.

Als jij een allochtoon ziet met een sticker dat vertelt dat alle autochtonen criminelen zijn en eruit moeten, dan zal hij blij zijn dat hij alleen maar in het ziekenhuis belandt!

Sorry, maar ik heb geen medelijden met die kl**tzak.
__________________
Najim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2004, 19:22   #59
Black Girlke
Banneling
 
 
Black Girlke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 juni 2004
Berichten: 210
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Waarom blijft U hier?
Ga naar Uw land van oorsprong, dan hebt U geen last van rasisme, en van kleinzielige mensen! Vertrek zo vlug mogelijk.
Ik begrijp niet waarom U asiel komt zoeken bij een bende rasisten?
Daarvoor moet ge werkelijk goed zot zijn!
zijn uw zaken niet en juliie zijn nog maar zijn met 1 miljoen krimineel die straks buiten wet staan, andere tien mijoen geen blok zijn, dus ga je nog lang moeten wachten en straks turkije erbij en de moslimlanden meer te zeggen hebben en
wij Amerika achter ons hebben en Belgie niet zo graag gezien zijn , Verhofstat
geen voorzitter dus zwijgen sssssssssssssssssssstttt
Black Girlke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2004, 19:24   #60
Betweter
Parlementslid
 
Betweter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2003
Locatie: Halle-Vilvoorde
Berichten: 1.772
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Najim
Wat je daar post klopt niet. Het ging niet om de huidskleur, maar wel om die sticker die gelijk staat aan "buitenlanders zijn uitschot en moeten buiten gelijk het vuil!". Geen wonder dat ze hem rammel geven.

Als jij een allochtoon ziet met een sticker dat vertelt dat alle autochtonen criminelen zijn en eruit moeten, dan zal hij blij zijn dat hij alleen maar in het ziekenhuis belandt!

Sorry, maar ik heb geen medelijden met die kl**tzak.
Aha, nu wordt het beter. Dus mensen die zich bewust zijn van hun Vlaamse identiteit, zijn klootzakken en racisten?

Ook hiervan akte.
__________________
Voorts ben ik van mening dat belgië dient op te houden te bestaan.
Betweter is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be