Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 29 juni 2005, 09:24   #1
ego
Vreemdeling
 
ego's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2005
Berichten: 34
Standaard Boudewijn Bouckeart??? Vliegt hij uit de VLD?

Na zijn uitspraken in een artikel gaat Boudewijn in tegen de door Somers ingestelde zwijgplicht van de VLD. Hij breekt weer enkele partijstandpunten af, voornamelijk die van het cordon sanitair.
Ik dacht toch dat Somers letterlijk zei: "Jean-marie moet over het cordon zwijgen!" Boudewijn Bouckeart dus ook!
Als hij dus consequent is zet hij nu ook boudewijn aan de deur!!

Ik vind dat een goede zaak, dan kan ik volgende verkiezing stemmen op de nieuwe rechtse liberale partij...

ps: ik heb ooit les gehad van prof. Bouckaert, ik vind het een zeer capabel man, die met recht van spreken zijn mening kan/mag verkondigen! Het zou een (té) groot verlies zijn voor de VLD!
ego is offline  
Oud 29 juni 2005, 09:25   #2
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.787
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ego
Na zijn uitspraken in een artikel gaat Boudewijn in tegen de door Somers ingestelde zwijgplicht van de VLD. Hij breekt weer enkele partijstandpunten af, voornamelijk die van het cordon sanitair.
Ik dacht toch dat Somers letterlijk zei: "Jean-marie moet over het cordon zwijgen!" Boudewijn Bouckeart dus ook!
Als hij dus consequent is zet hij nu ook boudewijn aan de deur!!

Ik vind dat een goede zaak, dan kan ik volgende verkiezing stemmen op de nieuwe rechtse liberale partij...

ps: ik heb ooit les gehad van prof. Bouckaert, ik vind het een zeer capabel man, die met recht van spreken zijn mening kan/mag verkondigen! Het zou een (té) groot verlies zijn voor de VLD!

dubbel.
daiwa is offline  
Oud 29 juni 2005, 09:27   #3
ego
Vreemdeling
 
ego's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2005
Berichten: 34
Standaard

inderdaad, sorry, te laat gezien... iemand mag dit topic wel verwijderen

sorry
ego is offline  
Oud 3 juli 2005, 19:28   #4
Franz Ritter Von Epp
Banneling
 
 
Franz Ritter Von Epp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 317
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ego
Na zijn uitspraken in een artikel gaat Boudewijn in tegen de door Somers ingestelde zwijgplicht van de VLD. Hij breekt weer enkele partijstandpunten af, voornamelijk die van het cordon sanitair.
Ik dacht toch dat Somers letterlijk zei: "Jean-marie moet over het cordon zwijgen!" Boudewijn Bouckeart dus ook!
Als hij dus consequent is zet hij nu ook boudewijn aan de deur!!

Ik vind dat een goede zaak, dan kan ik volgende verkiezing stemmen op de nieuwe rechtse liberale partij...

ps: ik heb ooit les gehad van prof. Bouckaert, ik vind het een zeer capabel man, die met recht van spreken zijn mening kan/mag verkondigen! Het zou een (té) groot verlies zijn voor de VLD!
"Rechtse" liberalen zijn een mythe. Liberalen kunnen nooit "rechts" zijn omwille van hun onnatuurlijk gelijkheidsprincipe.
Franz Ritter Von Epp is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be