Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 oktober 2012, 17:59   #21
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Ik zal dat niet doen owille van twee feiten .

1 U zal mij niet betrappen of het feit racisme of uitroeien .
Eigenlijk heb je het al gedaan, hoor...

Citaat:
2 Van mijn ârt mogen die mensen ook leven maar dan Of in hun omgeving waar ze de onze niet schaden .
Of alsnog in onze maatschappij maar dan moeten ze zich ook gedragen en de haat en doelstelling om te overheersen laten varen en ons respecteren.
Een beetje tegenstrijdig met uw vorige quote, niet:

En dat er een deel zijn die zich niet agressief opstellen en zich gedragen zoals de regels het aan onze inheemse burgers oplegt is niet meer dan normaal . maar dat neemt niet weg dat ze meewerken aan de overheersing .

Btw: niks persoonlijks hoor, maar niemand, behalve mijn baas, is mijn baas, en ik respecteer wie ik wil. Wat ga je nu doen?
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2012, 18:07   #22
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Ik roep niet op tot haat of oorlog tegen de slaam hé .

Ik vraag gewoon aan de moslims , ofwel leef je met respect voor ons maatschappij met en tussenons zonder de struktuur en gedachte op te zetten avn overheersing.

Ofwel trek je U terug in Uw leefomgeving waar je met al jullie haa en beperkingen kan samenleven zonder ons omgeving te infecteren en we zullen U daar niet komen lastig vallen .

Maar blijkbaar is onze media wel van mening dat ze in die mesthoop daar moeten gaan roeren , wat moslims dan weer niet als een hulp zien om het geweld en de mensenrechten en vrijheden af te dwingen maar als provocatie .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2012, 18:11   #23
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Eigenlijk heb je het al gedaan, hoor...



Een beetje tegenstrijdig met uw vorige quote, niet:

En dat er een deel zijn die zich niet agressief opstellen en zich gedragen zoals de regels het aan onze inheemse burgers oplegt is niet meer dan normaal . maar dat neemt niet weg dat ze meewerken aan de overheersing .

Btw: niks persoonlijks hoor, maar niemand, behalve mijn baas, is mijn baas, en ik respecteer wie ik wil. Wat ga je nu doen?
Kijk , daar heb je de zever weer . typisch voor de Islaam , iets in vraag stellen of ijveren om in vrijheid over iets na te denken is al gelijk aan racisme .

U gaat het debat verbieden ?

wel als je in een omgeving wil leven waar elk denken en debat uitgesloten moet worden , Goed , doe het in jullie moslim landen en in jullie moslim area . maat laat ons in vrede en vrijheid leven .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2012, 18:19   #24
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Eigenlijk heb je het al gedaan, hoor...



Een beetje tegenstrijdig met uw vorige quote, niet:

En dat er een deel zijn die zich niet agressief opstellen en zich gedragen zoals de regels het aan onze inheemse burgers oplegt is niet meer dan normaal . maar dat neemt niet weg dat ze meewerken aan de overheersing .

Btw: niks persoonlijks hoor, maar niemand, behalve mijn baas, is mijn baas, en ik respecteer wie ik wil. Wat ga je nu doen?
U mag respecteren wie U wil , U krijgt die vrijheid , zelfs om Uw Profeet te respecteren , maar als Uw profeet carte blance en voltallige steun krijgt om het westen te overheersen , dan zeg ik , sorry waar U ook wil , maar niet bij ons .

En wat er met Uw baas is , weet ik niet , betaald hij zijn sociale bijdragen hier en zijn belasting . goed

Bedoelt U stiekem , met Uw baas , een onzichtbare figuur die U profeet noemt maar hier baas noemd omdat het U beter uitkomt sorry

Als U naar Uw baas zijn pijpen wenst te dansen en die baas hitst U op om onze maatschappij als ondergeschikte te intimideren , dan zal U op verzet aansturen .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2012, 18:25   #25
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Kijk , daar heb je de zever weer . typisch voor de Islaam , iets in vraag stellen of ijveren om in vrijheid over iets na te denken is al gelijk aan racisme .
Eigenlijk gaat het niet om racisme in uw geval, maar om een ander woord dat ik lekker niet ga gebruiken, kwestie van de semantische toer niet op te gaan.

Voor het overige, ik hoop dat wat je schrijft overeenkomt met wat je denkt. Want de conclusies uit uw posts zijn eenvoudig te trekken, hoor.

Citaat:
U gaat het debat verbieden ?
Ik ben toch met u in het debat aan het gaan, niet?
Niet echt een hoogstaand debat, maar toch een debat...

Citaat:
wel als je in een omgeving wil leven waar elk denken en debat uitgesloten moet worden , Goed , doe het in jullie moslim landen en in jullie moslim area . maat laat ons in vrede en vrijheid leven .
Mensen zoals jij zijn even erg als fundamentalistische Moslims. Zij willen immers hetzelfde: het einde van onze vrijheden... Erger in uw geval, je doet dit onder het mom onze vrijheden te beschermen.

En om de soep nog heter te maken, in tegenstelling tot de meeste threads betreffende de Islam ben ik het voor het grootste deel met Circe eens. Raar maar waar.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2012, 21:01   #26
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Eigenlijk gaat het niet om racisme in uw geval, maar om een ander woord dat ik lekker niet ga gebruiken, kwestie van de semantische toer niet op te gaan.

Voor het overige, ik hoop dat wat je schrijft overeenkomt met wat je denkt. Want de conclusies uit uw posts zijn eenvoudig te trekken, hoor.



Ik ben toch met u in het debat aan het gaan, niet?
Niet echt een hoogstaand debat, maar toch een debat...



Mensen zoals jij zijn even erg als fundamentalistische Moslims. Zij willen immers hetzelfde: het einde van onze vrijheden... Erger in uw geval, je doet dit onder het mom onze vrijheden te beschermen.

En om de soep nog heter te maken, in tegenstelling tot de meeste threads betreffende de Islam ben ik het voor het grootste deel met Circe eens. Raar maar waar.
Mochten we nu al eens beginnen met niet kwaad te zijn op elkaar , want dat ben ik ook niet . hoe zou ik ik ken U niet .

Mochten we nu al eens trachten te ontleden en te herkennen dat de islaam de niet islamieten gewoon onderwaardeerd en ongelovige honden vind , en hekennen dat de islaam in stilte en in vrede werkt aan een overheersing , met andere woorden alle ongelovigen overtreffen , overheersen en de hele wereld bewerken tot het paradijs van de profeet , en dat paradijs staat volgens de gelovige moslims gelijk met een wereld zonder ongelovigen .

Moeten we dan zelfmoord plegen en jullie laten doen ?

Jullie houden het voorrecht de democraties wetten van een rechtstaat ondergeschikt te houden aan een Godsdienst .
Jullie houden het voorrecht alle niet moslims te mogen bekladden

Jullie houden geen ruimte om samen met anders denkenden in vrede samen te leven .

Binnen in jullie wereld is zoveel onderling geweld en vernieling van persoonlijk bezit als appartementen enz dat de hele planeet er begint onder te lijden en vervalt in één grote puinhoop . gelijktijdig zien jullie als het paradijs enkel maar als je niet gelovige medemens is uitgeroeid , ten koste van elk stukje natuur in de hele wereld . vechten en kapotschieten .

Jullie familie's hebben meer vermogen zitten in wapens dan in een degelijk stuk huismeubilair .

En ik moet daar in mee gaan ?

Ben je dan verbaast dat er Brave mensen zijn die vragen in zijn oorspronkelijk omgeving niet gestoord te worden .
Wij gunnen jullie manier van leven , en strijden , maar AUB beperk dat op een kleine oppervlakte zodat je deze mooie planeet niet in verval brengt .

Wij leven in twee verschillende manieren van denken .

Voor ons is het paradijs , de prachtige natuur en vrede .

Voor de Islaam is het paradijs een stort, een puinhoop als het moet , als er maar geen ongelove medemens meer over blijft .


Mijn eccuses voor de directe taal .

en hou AUB op met ontkennen en het overheersen te minimaliseren .

stel dat jullie die voorlaatste regel respecteren , dan mogen we morgen alle energie die we nu in veschten en wapens steken morgen in confortabele huizen en vrede investeren .

ALSTUBLIEFT , t'is de moeite waard open Uw ogen .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2012, 22:13   #27
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
En de aanslagen in de US en Europa, maken die geen deel uit van een oorlog tegen het westen?
Zeker, die aanslagen waren het werk van radicale Islamitische terreurgroepen, je hoort me zeker niet zeggen dat die niet bestaan.
Radicaal gedachtengoed moet je bestrijden, ook hier, in Belgie.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2012, 22:20   #28
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Zeker, die aanslagen waren het werk van radicale Islamitische terreurgroepen, je hoort me zeker niet zeggen dat die niet bestaan.
Radicaal gedachtengoed moet je bestrijden, ook hier, in Belgie.
En verontrust het jou niet dat er zoveel brave gematigde moslims zijn die desondanks gruwelijk aanslagen , die daden niet veroordelen maar heel oppervakkig blijven de vragen als meesters in dialoog kunnen ontwijken ?

Om zich toch maar niet te moeten uitspreken tegen de islaam ?
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2012, 22:21   #29
Munglik
Minister-President
 
Munglik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2012
Berichten: 4.305
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
En verontrust het jou niet dat er zoveel brave gematigde moslims zijn die desondanks gruwelijk aanslagen , die daden niet veroordelen maar heel oppervakkig blijven de vragen als meesters in dialoog kunnen ontwijken ?

Om zich toch maar niet te moeten uitspreken tegen de islaam ?
Want jij spreekt met al die moslims?
__________________
The range of choice open to the individual is not the decisive factor in determining the degree of human freedom, but what can be chosen and what is chosen by the individual.

-H. Marcuse
Munglik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2012, 22:23   #30
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Mochten we nu al eens beginnen met niet kwaad te zijn op elkaar , want dat ben ik ook niet . hoe zou ik ik ken U niet .

Mochten we nu al eens trachten te ontleden en te herkennen dat de islaam de niet islamieten gewoon onderwaardeerd en ongelovige honden vind , en hekennen dat de islaam in stilte en in vrede werkt aan een overheersing , met andere woorden alle ongelovigen overtreffen , overheersen en de hele wereld bewerken tot het paradijs van de profeet , en dat paradijs staat volgens de gelovige moslims gelijk met een wereld zonder ongelovigen .

Moeten we dan zelfmoord plegen en jullie laten doen ?

Jullie houden het voorrecht de democraties wetten van een rechtstaat ondergeschikt te houden aan een Godsdienst .
Jullie houden het voorrecht alle niet moslims te mogen bekladden

Jullie houden geen ruimte om samen met anders denkenden in vrede samen te leven .

Binnen in jullie wereld is zoveel onderling geweld en vernieling van persoonlijk bezit als appartementen enz dat de hele planeet er begint onder te lijden en vervalt in één grote puinhoop . gelijktijdig zien jullie als het paradijs enkel maar als je niet gelovige medemens is uitgeroeid , ten koste van elk stukje natuur in de hele wereld . vechten en kapotschieten .

Jullie familie's hebben meer vermogen zitten in wapens dan in een degelijk stuk huismeubilair .

En ik moet daar in mee gaan ?

Ben je dan verbaast dat er Brave mensen zijn die vragen in zijn oorspronkelijk omgeving niet gestoord te worden .
Wij gunnen jullie manier van leven , en strijden , maar AUB beperk dat op een kleine oppervlakte zodat je deze mooie planeet niet in verval brengt .

Wij leven in twee verschillende manieren van denken .

Voor ons is het paradijs , de prachtige natuur en vrede .

Voor de Islaam is het paradijs een stort, een puinhoop als het moet , als er maar geen ongelove medemens meer over blijft .


Mijn eccuses voor de directe taal .

en hou AUB op met ontkennen en het overheersen te minimaliseren .

stel dat jullie die voorlaatste regel respecteren , dan mogen we morgen alle energie die we nu in veschten en wapens steken morgen in confortabele huizen en vrede investeren .

ALSTUBLIEFT , t'is de moeite waard open Uw ogen .
Wat ontleed en herkent u nu eigenlijk zelf enig idee over?
De koran raad moslims aan onder mekaar te blijven, omdat de koran niet moslims als duivels beschouwt die verleiden, dat is waar en het verklaart ook waarom veel moslims naast andere groepen leven.

Dat mag van mij best, maar wanneer dit leidt tot het ontbreken van integratie, het niet nemen van geboden kansen, het beperken van opvoeding, vrouwenonderdrukking, moet je daar werk van maken, roepen dat je de islam gaat bestrijden is niet echt een basis voor de broodnodige verandering in mentaliteit bij moslims.

Lang niet iedere moslim hangt een radicaal gedachtengoed aan, dat er verband is tussen hun zelfverkozen achterstelling en religieuze overtuiging geloof ik ook, maar kijk ook naar moslims die wel erin slaagden de balans te vinden tussen deze samenleving en eigen overtuiging, want zoals u het nogal hystherisch afschildert zijn ze allemaal uit op onze dood of bekering.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2012, 22:26   #31
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Kust ons kloten nekeer!
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2012, 22:28   #32
Munglik
Minister-President
 
Munglik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2012
Berichten: 4.305
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Kust ons kloten nekeer!
Dat zal niet echt veel oplossen.
__________________
The range of choice open to the individual is not the decisive factor in determining the degree of human freedom, but what can be chosen and what is chosen by the individual.

-H. Marcuse
Munglik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2012, 22:30   #33
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Waarom zeg je niet gewoon: "een goede Moslim is een dooie Moslim"?
Zou tijd en energie besparen, niet?
²
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2012, 22:32   #34
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munglik Bekijk bericht
Dat zal niet echt veel oplossen.
Fantaseren zal wel veel helpen. Weet ge wat zou helpen? Het raadplegen van een psychiater, mijn beste broeder.
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2012, 22:32   #35
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munglik Bekijk bericht
Want jij spreekt met al die moslims?
Wel , dat niet .

Maar , de Moslims die ik ken en een paar van hen zijn hier geboren en hebben hier naar school geweest en een diploma gehaald en werken , en ze krijgen geen woord over de lippen om dat te veroordelen ,

Globaal gezien moet ik bijna zeggen , zowaar ze de koran zonder in vraag te stellen blindelings aannemen , zijn ze er ook van overtuigd dat de Amerikenen echt slecht zijn en dat de westerse beschaving dat verdient .

Als de gematigde Moslim tegen dit geweld is , had ik graag evenveel mensen op straat gezien in betogingen MET gebalde vuisten , TEGEN geweld. maar ik zie ze niet .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2012, 22:35   #36
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wat ontleed en herkent u nu eigenlijk zelf enig idee over?
De koran raad moslims aan onder mekaar te blijven, omdat de koran niet moslims als duivels beschouwt die verleiden, dat is waar en het verklaart ook waarom veel moslims naast andere groepen leven.

Dat mag van mij best, maar wanneer dit leidt tot het ontbreken van integratie, het niet nemen van geboden kansen, het beperken van opvoeding, vrouwenonderdrukking, moet je daar werk van maken, roepen dat je de islam gaat bestrijden is niet echt een basis voor de broodnodige verandering in mentaliteit bij moslims.

Lang niet iedere moslim hangt een radicaal gedachtengoed aan, dat er verband is tussen hun zelfverkozen achterstelling en religieuze overtuiging geloof ik ook, maar kijk ook naar moslims die wel erin slaagden de balans te vinden tussen deze samenleving en eigen overtuiging, want zoals u het nogal hystherisch afschildert zijn ze allemaal uit op onze dood of bekering.
Allemaal heb ik niet gezegd , maar er een persentage op plakken durf ik ook niet .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2012, 22:35   #37
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Kust ons kloten nekeer!
Oei , een beetje depresief ?
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2012, 22:52   #38
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Kust ons kloten nekeer!
Oei , lees ik daar een beetje agresiviteit in ?

Is dat de manier waarop de Moslims het antwoord gaan geven op onze vraag naar vrede ?


Hebben wij westerlingen het recht op een beetje behoud van onze cultuur , van onze vrijheden ,
van onze manier van leven ,
van onze socilae rechten waarvoor we gewerkt hebben .

Of moeten we dat allen afgeven , zonder verzet ?
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2012, 22:57   #39
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.460
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Kust ons kloten nekeer!
Nee.

Er eens goed tegen stampen, misschien, als het niet te veel moeite is.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2012, 22:58   #40
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Oei , een beetje depresief ?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Oei , lees ik daar een beetje agresiviteit in ?

Is dat de manier waarop de Moslims het antwoord gaan geven op onze vraag naar vrede ?


Hebben wij westerlingen het recht op een beetje behoud van onze cultuur , van onze vrijheden ,
van onze manier van leven ,
van onze socilae rechten waarvoor we gewerkt hebben .

Of moeten we dat allen afgeven , zonder verzet ?
Vraag dat eens aan de tekenaars van de EU, van de consumptiemaatschappij, van de TV-programma's en van de entertainment-samenleving. Je mag het ook eens aan de banken en beurzen vragen. Wat jij doet, is gewoon een vijand zoeken om een burgeroorlog te kunnen beginnen. Net wat Europa zo hard nodig heeft.
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be