Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Bekijk resultaten enquête: Zou u nog posten op dit forum, als u geen anonimiteit zou hebben?
Ja. Ik heb er geen problemen mee dat iedereen weet wie ik ben 13 40,63%
Neen. Ik koester mijn anonimiteit en kies zelf wel wie m'n echte naam mag weten. 19 59,38%
Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 6 september 2004, 07:01   #21
Tzuvar Raemborr
Minister
 
Tzuvar Raemborr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2004
Berichten: 3.495
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ongetwijfeld heb je't over mij.
Tsja, wie het schoentje past...
__________________
I'm still standing, better than I ever did,
Looking like a true survivor, feeling like a little kid.
__________________
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline  
Oud 6 september 2004, 07:09   #22
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
volledig mee eens... in die zin heb ik er bijvoorbeeld een serieus probleem mee om de juiste titel die bij mijn beroep hoort uit te leggen zonder dat mijn beroep wordt bekendgemaakt hetgeen uiteraard mijn anonimiteit zou kunnen in gevaar brengen...
Je hoeft niet bang te zijn hoor.
Ook voor koffiejuffrouw e.d. kan een ronkende titel te bedenken zijn.
Junior floor manager occasionele catering, sectie infusies.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 6 september 2004, 08:59   #23
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Je hoeft niet bang te zijn hoor.
Ook voor koffiejuffrouw e.d. kan een ronkende titel te bedenken zijn.
Junior floor manager occasionele catering, sectie infusies.
Fieseler is offline  
Oud 6 september 2004, 10:25   #24
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.708
Standaard

Citaat:
Ik had de moderators verweten hun forum voor de kar van het Vlaams Blok te spannen, Jurgen V een Zwartzak genoemd en tegelijk ook een paar namen genoemd.
Nu weten we meteen waarom sommigen hier voor de opheffing van anonimiteit zijn...

Om iedereen die niet in het Pianese hokje past voor zwartzak te kunnen uitschelden en hem/haar te verwijten dat hij 'de kar van het Vlaams Blok trekt'.
Tot Staven en Super®Knuppels toe.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 6 september 2004, 11:15   #25
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Het is geen toeval dat zij die de onbeperkte vrije meningsuiting nastreven, ook dezelfde zijn die anonimiteit eisen.

Het is ook geen toeval dat we die voorstanders ervan overwegend in rechtsextremistische hoek moeten zoeken. Hun partij werd namelijk recent veroordeeld voor het schenden van de antiracismewet. Criminelen onder je echte identiteit verdedigen is niet zonder risico, want dan moet je ook hun gedachtegoed verdedigen.

Vergelijk het maar met een dief die hier zijn gestolen koopwaar anoniem komt aanprijzen. Dat is wat mij betreft precies hetzelfde.

Bovendien, anoniem het varken uithangen, racisme en discriminatie verkopen, en passant ook nog eens een revival van de Nieuwe Orde bepleiten, getuigt niet echt van (politieke) moed en dat is beslist een understatement.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)

Laatst gewijzigd door thePiano : 6 september 2004 om 11:19.
thePiano is offline  
Oud 6 september 2004, 11:44   #26
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Het is geen toeval dat zij die de onbeperkte vrije meningsuiting nastreven, ook dezelfde zijn die anonimiteit eisen.

Het is ook geen toeval dat we die voorstanders ervan overwegend in rechtsextremistische hoek moeten zoeken.
Een onbewezen 'stelling' of laten we zeggen, een gratuite veralgemening.

Citaat:
Criminelen onder je echte identiteit verdedigen is niet zonder risico, want dan moet je ook hun gedachtegoed verdedigen.
Dus de advokaat van Dutroux pleit eveneens voor het opsluiten, misbruiken en vermoorden van gekidnapte kinderen?


Citaat:
Vergelijk het maar met een dief die hier zijn gestolen koopwaar anoniem komt aanprijzen. Dat is wat mij betreft precies hetzelfde.
Dat is absoluut niet hetzelfde.
Je verwart voor de zoveelste maal het uiten van een mening met een (mis)daad, deze keer heling.

Citaat:
Bovendien,
Citaat:
anoniem
Citaat:
het varken uithangen, racisme en discriminatie verkopen, en passant ook nog eens een revival van de Nieuwe Orde bepleiten, getuigt niet echt van (politieke) moed en dat is beslist een understatement.
We bewonderen hier allemaal je onpeilbaar grote moed, omdat jij hier niet-anoniem het varken uithangt, (neo-)racisme, en discriminatie verkoopt, en en passant nog eens een herinstelling van de censuur bepleit.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 6 september 2004, 12:02   #27
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Vergelijk het maar met een dief die hier zijn gestolen koopwaar anoniem komt aanprijzen. Dat is wat mij betreft precies hetzelfde.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Dat is absoluut niet hetzelfde.
Je verwart voor de zoveelste maal het uiten van een mening met een (mis)daad, deze keer heling.
Het hangt er vanaf welke meningen je aanprijst. Sommige meningen zijn volgens onze strafwetten inderdaad misdadig. Ik noem bv revisionisme, negationisme, racisme en discriminatie. Of neem bv de wet op de privémilities van 1934, die speciaal werd gestemd om de paramilitaire milities van REX, Verdinaso, VNV e.a. mee te bestrijden. Dezelfde wet ook waarmee de VMO in de jaren zeventig werd verboden en ontbonden. Ik kan me voorstellen dat je die ook wilt afschaffen. De grens tussen verbale agressiviteit en paramilitaire straatterreur wordt dan wel erg dunnetjes. En probeer dan nog maar eens vrij je mening te uiten, tegenover een stelletje bulldogs van de Nieuwe Orde. Ik wens je veel succes toe.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 6 september 2004, 12:18   #28
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Het hangt er vanaf welke meningen je aanprijst. Sommige meningen zijn volgens onze strafwetten inderdaad misdadig. Ik noem bv revisionisme, negationisme, racisme en discriminatie. Of neem bv de wet op de privémilities van 1934, die speciaal werd gestemd om de paramilitaire milities van REX, Verdinaso, VNV e.a. mee te bestrijden. Dezelfde wet ook waarmee de VMO in de jaren zeventig werd verboden en ontbonden. Ik kan me voorstellen dat je die ook wilt afschaffen. De grens tussen verbale agressiviteit en paramilitaire straatterreur wordt dan wel erg dunnetjes. En probeer dan nog maar eens vrij je mening te uiten, tegenover een stelletje bulldogs van de Nieuwe Orde. Ik wens je veel succes toe.
De interpretatiegekte en kunstmatige rekbaarheid van vele van die wetten bewijzen dat ze door Nazi-geile huis- tuin- en keukendiktatortjes zoals jij alleen maar gebruikt worden om uw groot ongelijk te verdoezelen.

Alleen al het massale gebruik van gezond verstand (zoals onder andere dat miljoen VB stemen op 13/06/04) bevestigt dat de mensen niet moeten weten van Neo-Nazi's zoals jij.

Daartegenover staat uiteraard als een paal boven water dat de kolder van een zo zichtbaar gevolg van uw aperte Naziverering ongetwijfeld een belangrijke wervende kracht heeft voor waardepartijen zoals NVA of VB.

Daarom... laat U AUB niet door rede of geweten tegenhouden en doe gewoon door...
Fieseler is offline  
Oud 6 september 2004, 12:21   #29
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
Daarom... laat U AUB niet door rede of geweten tegenhouden en doe gewoon door...
Bedankt, het zal nie mankeren. 8)
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 6 september 2004, 12:24   #30
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Het hangt er vanaf welke meningen je aanprijst. Sommige meningen zijn volgens onze strafwetten inderdaad misdadig. Ik noem bv revisionisme, negationisme, racisme en discriminatie.
Weerom haspel je daden en meningen dooreen.
Discriminatie is een daad waarbij je iemands gelijkheid in rechten aantoonbaar verkracht.

Dat is iets heel anders dan het verkondigen van meningen.
Het is dan ook klinklare onzin om via wet bepaalde meningen te verbieden.
Dat getuigt van en enorme zwakte, en zucht naar dictatuur.
Een soort "Eigen mening eerst"

Geen wonder dat deze wetten door het Vlaamsblok zelfs vanuit de oppositie goedgekeurd werden. Dat zou bij sommigen normaal gezien een belletje moeten doen rinkelen, i.p.v. op die kar te springen en deze blokse censuurwetten als voorlopige machthebbers ten eigen profijt aan te wenden.........

Citaat:
Of neem bv de wet op de privémilities van 1934, die speciaal werd gestemd om de paramilitaire milities van REX, Verdinaso, VNV e.a. mee te bestrijden. Dezelfde wet ook waarmee de VMO in de jaren zeventig werd verboden en ontbonden. Ik kan me voorstellen dat je die ook wilt afschaffen. De grens tussen verbale agressiviteit en paramilitaire straatterreur wordt dan wel erg dunnetjes.
Voor de zoveelste maal: je verwart opnieuw een mening uiten met een daad.
De wet op privé-milities verhindert dat je een toek op je bakkes krijgt vanwege geuniformeerd en gewapend straatcrapuul.

Een geuite mening heeft nog nooit iemand het ziekenhuis ingeslagen.


Citaat:
En probeer dan nog maar eens vrij je mening te uiten, tegenover een stelletje bulldogs van de Nieuwe Orde. Ik wens je veel succes toe.
Dezelfde belachelijke onzin.
Fysiek iemand het zwijgen opleggen of bij wet, komt vrijwel op hetzelfde neer.
Uw zwarte brigade die ge zo graag in uw fantasie op mij afstuurt om mij te muilkorven, jagen me minder schrik aan dan de daadwerkelijke reële censuur die uw partij samen met he VB installeerde.

In feite komt je betoog er op neer: "Laat ons de vrije mening aan banden leggen voor het Vlaams blok het doet."
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 6 september 2004, 12:46   #31
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Weerom haspel je daden en meningen dooreen.
Discriminatie is een daad waarbij je iemands gelijkheid in rechten aantoonbaar verkracht.

Dat is iets heel anders dan het verkondigen van meningen.
Het is dan ook klinklare onzin om via wet bepaalde meningen te verbieden.
Dat getuigt van en enorme zwakte, en zucht naar dictatuur.
Een soort "Eigen mening eerst"

Geen wonder dat deze wetten door het Vlaamsblok zelfs vanuit de oppositie goedgekeurd werden. Dat zou bij sommigen normaal gezien een belletje moeten doen rinkelen, i.p.v. op die kar te springen en deze blokse censuurwetten als voorlopige machthebbers ten eigen profijt aan te wenden.........

Voor de zoveelste maal: je verwart opnieuw een mening uiten met een daad.
De wet op privé-milities verhindert dat je een toek op je bakkes krijgt vanwege geuniformeerd en gewapend straatcrapuul.

Een geuite mening heeft nog nooit iemand het ziekenhuis ingeslagen.


Dezelfde belachelijke onzin.
Fysiek iemand het zwijgen opleggen of bij wet, komt vrijwel op hetzelfde neer.
Uw zwarte brigade die ge zo graag in uw fantasie op mij afstuurt om mij te muilkorven, jagen me minder schrik aan dan de daadwerkelijke reële censuur die uw partij samen met he VB installeerde.

In feite komt je betoog er op neer: "Laat ons de vrije mening aan banden leggen voor het Vlaams blok het doet."
Pfft... dit is een getrouwe kopij aan de dialectiek zoals je die enkel terugvind bij het Vlaams Blok en extreemrechts. Weet jij zelf nog aan welke kant je staat?

Trouwens, het thema gaat hier over anoniem posten. Dat jij je daarbij graag en opvallend fanatiek als wegbereider naar voren schuift voor de reïnstallering van de Nieuwe Orde, dat is een andere discussie.

Jij zegt: Open de poort, haal ze binnen, geef ze taart en koffie. Ik zal met hen wel een babbeltje doen en ze uitleggen waarom ze verkeerd bezig zijn.

Ik zeg: Laat de poort toe, want ik weet dat ze verkeerd bezig zijn, ik hoef daarvan niet meer overtuigd te worden.

Maar ik kan me best voorstellen dat de Blokkers hier, je voor die schaapachtige onnozeliteiten wel op handen dragen, je hebt er zelfs een forumaward voor gekregen.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)

Laatst gewijzigd door thePiano : 6 september 2004 om 12:48.
thePiano is offline  
Oud 6 september 2004, 14:46   #32
Maus
Banneling
 
 
Maus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2003
Locatie: Nijlen / Mechelen
Berichten: 766
Standaard

Natuurlijk is het leuker om "anoniem" te reageren ... Dat "anoniem" is natuurlijk toch niet zo anoniem, omdat mensen zich toch een beeld gaan vormen van je, omdat je zelf dingen vertelt, ...

Moest dus de "anonimiteit" worden afgeschaft: geen enkel probleem mee ... Heb weinig te verbergen ...
Maus is offline  
Oud 6 september 2004, 14:47   #33
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maus
... Heb weinig te verbergen ...
Leuk, laat eens wat zien Maus?
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 6 september 2004, 15:21   #34
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Ik ben het helemaal eens met Knuppel. En dat is iets dat niet gauw gebeurt.
Ik ben daar ook volledig mee akkoord, (maar dat gebeurd iets vaker, )

Bovendien is het zo dat ge op politiek vlak in België uw gedacht niet kunt zeggen zonder risico te lopen op represailles als dat het verkeerde idee is, (volgens de gedapo dan.)

En Raf loopt dan weer het risico door voor zijn "outing" gediscrimineerd te worden door godsdiensfanatici bv, (of dat nu Katholieken, Joden, Moslims of volgelingen van Bagwan zijn... )
Herr Flick is offline  
Oud 6 september 2004, 15:25   #35
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Pfft... dit is een getrouwe kopij aan de dialectiek zoals je die enkel terugvind bij het Vlaams Blok en extreemrechts. Weet jij zelf nog aan welke kant je staat?

Trouwens, het thema gaat hier over anoniem posten. Dat jij je daarbij graag en opvallend fanatiek als wegbereider naar voren schuift voor de reïnstallering van de Nieuwe Orde, dat is een andere discussie.
Fase drie in de discussie met jou is bereikt:
"Als je mijn foute redeneringen blijft ontmaskeren ben je een Vlaamsblokker. Ik mag dus kromme redeneringen volgen, en hoef niet met argumenten voor de draad te komen"

Straks toevallig nog werk te doen of een 'interessanter programma' op de lichtbak? Of eerst nog een rondje schilderen hoe goed het hier op dit gecensureerde forum is dankzijn jouw gewaardeerde hulp?

Citaat:
Jij zegt: Open de poort, haal ze binnen, geef ze taart en koffie. Ik zal met hen wel een babbeltje doen en ze uitleggen waarom ze verkeerd bezig zijn.

Ik zeg: Laat de poort toe, want ik weet dat ze verkeerd bezig zijn, ik hoef daarvan niet meer overtuigd te worden.
Uw literatuur klopt niet.

Ik zal u nogmaals simpel voorstellen wat ik beweer
  • 1/Laat iedereen vrij om zijn gedacht te zeggen
  • 2/Laat iedereen zelf bepalen wat hij aanneemt of verwerpt.

Citaat:
Maar ik kan me best voorstellen dat de Blokkers hier, je voor die schaapachtige onnozeliteiten wel op handen dragen, je hebt er zelfs een forumaward voor gekregen.
Le Renard et les Raisins


Certain Renard Gascon, d'autres disent Normand,
Mourant presque de faim, vit au haut d'une treille
Des Raisins mûrs apparemment,
Et couverts d'une peau vermeille.
Le galand en eût fait volontiers un repas ;
Mais comme il n'y pouvait atteindre :
"Ils sont trop verts, dit-il, et bons pour des goujats. "
Fit-il pas mieux que de se plaindre ?
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 6 september 2004, 15:41   #36
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Ik zal u nogmaals simpel voorstellen wat ik beweer
  • 1/Laat iedereen vrij om zijn gedacht te zeggen
  • 2/Laat iedereen zelf bepalen wat hij aanneemt of verwerpt.
Ik zal je nog even herinneren aan de registratieformule die zo wat op elk forum worden gehanteerd en die in volledige tegenspraak is met wat jij hier zegt. Nochtans heb je dit ook ondertekend toen je je moest registreren.

De gedachtenpolitie waar jij zo over blijft doorzeuren, is een algemeen aanvaard feit. Dus verwijt mij niks wat ik zou doen, als het reeds overal de regel is.

  • Je geeft verder aan dat je geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, sexueel-georienteerde berichten plaatst. Verder dien je je te houden aan de van toepassing zijnde wetten en regels. Als je je niet houdt aan deze voorwaarden of aanwijzingen van het beheer niet volgt kan je meteen en permanent gebanned worden en zal eventueel je service provider op de hoogte worden gesteld van je gedrag.

    Het beheer van de site heeft het recht alle berichten te verwijderen, bewerken, verplaatsen en hebben het recht onderwerpen en forums te sluiten op het moment dat zij dit passend vinden.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)

Laatst gewijzigd door thePiano : 6 september 2004 om 15:45.
thePiano is offline  
Oud 6 september 2004, 15:44   #37
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ongetwijfeld heb je't over mij. Laat ik toch wel even dit toevoegen: in november 2003 werd tegen mij een klacht neergelegd van de moderator van PI-forum wegens laster en eerroof op het internet. Ik had de moderators verweten hun forum voor de kar van het Vlaams Blok te spannen, Jurgen V een Zwartzak genoemd en tegelijk ook een paar namen genoemd. Ik ben daarvoor in januari 2004 verhoord in het plaatselijk politiekantoor aan het Stadspark in Antwerpen, waar een PV werd opgemaakt.

De bedoeling van die klacht -annex PV- vanuit rechtsextremistische hoek was duidelijk: thePiano moet zijn kop houden. Censuur, door hen gepleegd die het hardste roepen dat ze voor de vrije meningsuiting zijn en beweren dat ze zelf gecensureerd zouden worden.

Ik ben niet anoniem en heb tot op heden tegen niemand een officiële klacht neergelegd. Ik vind dat de allerlaatste stap. Bij extreemrechts nemen ze het daar niet zo nauw met de vrije meningsuiting, dat was bij deze weer snel bewezen.

Dus stop met zeiken over thePiano als censuurmeesterke en richt je tot het publiek dat daadwerkelijk censuur pleegt.

En om op de vraag van Blokster Knuppel te antwoorden:

Knuppel: Of welke gek bazuint zijn privégegevens rond zodat elke wildvreemde die kan ge-of misbruiken?

Je weet nu waar je ze moet zoeken,: in je eigen rechtsextremistische hoek.
ik vind persoonlijk ook dat ge dat niet moet gaan doen : voor de minste onozelheid naar 't gerecht stappen om den een van 't een of 't ander te beschuldigen, lost da als volwassen mensen zelf op. (ik vond dat overigens ook maar zielig dat ze dat doen met u gedaan hebben . )

Verder vind ik wel, en ik heb u daar ook voor gewaarschuwd, (en niet als bedreiging, maar echt als forumers onder elkaar) dat je best wat op je anonimiteit kon letten, dat geld trouwens voor iedereen van gelijke welke kleur of strekking, het net zit vol gefrustreerde psycho's die vissen naar de identiteit van anderen, is het niet om ze te pesten dan is' t wel om hun bankrekening lichter te maken of iets anders te forceren.

Met de meest belachelijke kleine middelen kunnen ze uw leven goe overhoop gooien als men dat wil, daarom anonimiteit is zoveel mogelijk geboden.
Herr Flick is offline  
Oud 6 september 2004, 15:57   #38
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Tav Superstaaf part two:


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ik zal je nog even herinneren aan de registratieformule die zo wat op elk forum worden gehanteerd en die in volledige tegenspraak is met wat jij hier zegt. Nochtans heb je dit ook ondertekend toen je je moest registreren.

De gedachtenpolitie waar jij zo over blijft doorzeuren, is een algemeen aanvaard feit. Dus verwijt mij niks wat ik zou doen, als het reeds overal de regel is.

  • Je geeft verder aan dat je geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, sexueel-georienteerde berichten plaatst. Verder dien je je te houden aan de van toepassing zijnde wetten en regels. Als je je niet houdt aan deze voorwaarden of aanwijzingen van het beheer niet volgt kan je meteen en permanent gebanned worden en zal eventueel je service provider op de hoogte worden gesteld van je gedrag.

    Het beheer van de site heeft het recht alle berichten te verwijderen, bewerken, verplaatsen en hebben het recht onderwerpen en forums te sluiten op het moment dat zij dit passend vinden.
Ter illustratie, en om te onderstrepen van wat ik exact bedoel is dit:

Brutus reageert in de topic Foto in mijn onderschrift tav Raf omtrent zijn homoseksuele geaardheid: "Walgelijke klootzak!!!".

Volgens jouw principe omtrent de onbeperkte vrije meningsuiting moet dit kunnen, want mensen moeten alles kunnen zeggen wat ze denken.

Van mij mag dat ook, maar wel op voorwaarde dat ze verantwoordelijk kunnen gesteld worden voor wat ze zeggen -verhaal moet mogelijk blijven- en dat een en ander tot minder aangename konsekwenties kan leiden.

Op mijn aandringen (en ook van Raf zelf en enkele anderen) werd die belediging terecht weggeknipt (lees: gecensureerd) door de moderator. We boffen hier wel even, want op andere forums (PI en V.A.) is dit de gewoonste peptalk van alle dag.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)

Laatst gewijzigd door thePiano : 6 september 2004 om 15:59.
thePiano is offline  
Oud 6 september 2004, 15:58   #39
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter
 
Stratcat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2002
Berichten: 9.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Je geeft verder aan dat je geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, sexueel-georienteerde berichten plaatst.
Seksueel-georiënteerd.... in dit verband een vraagje aan de mods:
wat met de babe-keten?
wat met Rafs avatar?

Ik vraag me af hoe het begrip sexueel-georienteerd door de moderatie wordt ingevuld/aangevoeld.

Hetzelfde geldt overigens in mindere of meerdere mate voor de andere termen. Wat ik als kwetsend ervaar, is dat niet noodzakelijk voor degene die het bericht heeft geplaatst en vice versa, obsceniteit is voor JVDB iets anders dan voor Black Girlke enzovoort.

Voor alle duidelijkheid: dit is GEEN pleidooi om de babe-topic of Rafs avatar te laten verwijderen, integendeel, ik deel in deze volledig de mening van Superstaaf.
__________________
One World, One Dream, One Everything

Laatst gewijzigd door Stratcat : 6 september 2004 om 16:01.
Stratcat is offline  
Oud 6 september 2004, 16:04   #40
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier
Seksueel-georiënteerd.... in dit verband een vraagje aan de mods:
wat met de babe-keten?
wat met Rafs avatar?

Ik vraag me af hoe het begrip sexueel-georienteerd door de moderatie wordt ingevuld/aangevoeld.

Hetzelfde geldt overigens in mindere of meerdere mate voor de andere termen. Wat ik als kwetsend ervaar, is dat niet noodzakelijk voor degene die het bericht heeft geplaatst en vice versa, obsceniteit is voor JVDB iets anders dan voor Black Girlke enzovoort, kortom die begrippen zijn zelf voorwerp van discussie.

Voor alle duidelijkheid: dit is GEEN pleidooi om de babe-topic of Rafs avatar te laten verwijderen, integendeel, ik deel in deze volledig de mening van Superstaaf.
Je moet het niet verder gaan zoeken dan het is. Met seksueel-georienteerde berichten wordt (mijns inziens) meestal bedoeld dat je geen andere gebruikers ongevraagd seksuele voorstellen gaat doen, geen seks-talk houdt op dit forum en geen pornografisch materiaal plaatst.

Twee mannen die elkaar zoenen is noch het een noch het ander.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be