Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 10 juni 2004, 14:10   #1
big bad wolf
Parlementslid
 
big bad wolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 juni 2004
Locatie: Brugge
Berichten: 1.910
Standaard

18 onderwerpen van de laatste 25 gaan in meer of mindere mate over het Vlaams Blok, mag ik dit nu interpreteren dat de andere Vlaamse partijen (als je ze zo nog mag noemen) en hun leden/sympathisanten gewoon veel minder actief zijn, of dat ze juist meer bezig zijn met verhaaltjes te verkopen over (lees: tegen) het Blok, in plaats van zich met hun eigen campagne te bemoeien?
__________________
God save the king, 'cause no one else will
-- Blackadder
big bad wolf is offline  
Oud 10 juni 2004, 14:34   #2
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door big bad wolf
18 onderwerpen van de laatste 25 gaan in meer of mindere mate over het Vlaams Blok, mag ik dit nu interpreteren dat de andere Vlaamse partijen (als je ze zo nog mag noemen) en hun leden/sympathisanten gewoon veel minder actief zijn, of dat ze juist meer bezig zijn met verhaaltjes te verkopen over (lees: tegen) het Blok, in plaats van zich met hun eigen campagne te bemoeien?
Met bijna de helft van de deelnemers hier die op het Vlaams Blok stemmen (zie poll's) en in hoeveelheid interventies (ik noem het spammen) meer dan 2/3 van dit forum vullen, is het nogal moeilijk om daar bovenuit te komen.

We zouden het Blok ook gewoon kunnen doodzwijgen, maar ja, dan moet ik weer de medewerking vragen van diezelfde meute racisten op dit forum, en dat zal iets moeilijker gaan vrees ik
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 10 juni 2004, 15:54   #3
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door big bad wolf
18 onderwerpen van de laatste 25 gaan in meer of mindere mate over het Vlaams Blok, mag ik dit nu interpreteren dat de andere Vlaamse partijen (als je ze zo nog mag noemen) en hun leden/sympathisanten gewoon veel minder actief zijn, of dat ze juist meer bezig zijn met verhaaltjes te verkopen over (lees: tegen) het Blok, in plaats van zich met hun eigen campagne te bemoeien?
18 op 25 , dus 72%.

Een zeer omvangrijk deel hiervan kun je al op rekening nemen van de overijverige anti-blokkers die gewoon de ene anti-Blok thread na de andere starten.

En tweede niet te verwaarlozen reden is dat er meer actieve forumgangers van het Blok zijn dan andere.
__________________
Antoon is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be