Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 januari 2006, 18:37   #1
tony46
Provinciaal Gedeputeerde
 
tony46's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2005
Locatie: antwerpen noord
Berichten: 953
Standaard Bruggen bouwen

Zo begin ik een draatje( Over koetjes en kalfjes...) Welk woord vindt U storend Ik vind Makakken een erg storend woord Zelf als Vber kan ik het zelfs niet verdragen Kennen jullie nog zo een dom achterlijk woord? en zo eindig het het draatje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tony46 Bekijk bericht
(mooiste woord bruggen bouwen)
Waarom krijg ik dan geen reactie? Weet iemand wat dat juist wil zeggen?
tony46 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2006, 18:42   #2
Jampie
Minister
 
Geregistreerd: 25 oktober 2004
Berichten: 3.287
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tony46 Bekijk bericht
Zo begin ik een draatje( Over koetjes en kalfjes...) Welk woord vindt U storend Ik vind Makakken een erg storend woord Zelf als Vber kan ik het zelfs niet verdragen Kennen jullie nog zo een dom achterlijk woord? en zo eindig het het draatje Waarom krijg ik dan geen reactie? Weet iemand wat dat juist wil zeggen?
Ik vind draatje een storend woord. Is dat het verkleinwoord van dra of van draat ? En wat wil het eigenlijk zeggen?
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2006, 18:46   #3
tony46
Provinciaal Gedeputeerde
 
tony46's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2005
Locatie: antwerpen noord
Berichten: 953
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie Bekijk bericht
Ik vind draatje een storend woord. Is dat het verkleinwoord van dra of van draat ? En wat wil het eigenlijk zeggen?
Het draatje doet mij geen pijn wel het echte racisme in Antwerpen. Maar die brug wil jij niet zien hé
tony46 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2006, 18:59   #4
Jezus Christus
Burger
 
Jezus Christus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2005
Berichten: 122
Stuur een bericht via MSN naar Jezus Christus
Standaard

de poging om bruggen te bouwen werd alvast wel gezien ik zal het tegen onze zeggen

Laatst gewijzigd door Jezus Christus : 22 januari 2006 om 19:01.
Jezus Christus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2006, 19:20   #5
tony46
Provinciaal Gedeputeerde
 
tony46's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2005
Locatie: antwerpen noord
Berichten: 953
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jezus Christus Bekijk bericht
de poging om bruggen te bouwen werd alvast wel gezien ik zal het tegen onze zeggen
Zonder die bruggen zal het echt niet gaan of je nu links gezind bent of rechts gezind bent hé! Ergens in het midden moeten we elkaar tegen komen.
tony46 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2006, 19:24   #6
Jampie
Minister
 
Geregistreerd: 25 oktober 2004
Berichten: 3.287
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tony46 Bekijk bericht
Het draatje doet mij geen pijn wel het echte racisme in Antwerpen. Maar die brug wil jij niet zien hé
Als het racisme je zo'n pijn doet, waarom stop je dan niet met racist te zijn ?

Ps : Nog steeds weet ik niet wat een draatje is.
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2006, 19:34   #7
tony46
Provinciaal Gedeputeerde
 
tony46's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2005
Locatie: antwerpen noord
Berichten: 953
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie Bekijk bericht
Als het racisme je zo'n pijn doet, waarom stop je dan niet met racist te zijn ?

Ps : Nog steeds weet ik niet wat een draatje is.
Denk jij nu echt dat elke VBer racist is? Ook die honderden allochtonen die vb gezind zijn? In het midden moeten we elkaar tegen komen,als je dat niet begrijpt dan heb JIJ een probleem. Maar het leven gaat verder en we MOETEN samenleven hé!
tony46 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2006, 20:00   #8
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Een multiculturele samenleving is op termijn niet te vermijden
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2006, 20:04   #9
Jampie
Minister
 
Geregistreerd: 25 oktober 2004
Berichten: 3.287
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tony46 Bekijk bericht
Denk jij nu echt dat elke VBer racist is? Ook die honderden allochtonen die vb gezind zijn? In het midden moeten we elkaar tegen komen,als je dat niet begrijpt dan heb JIJ een probleem. Maar het leven gaat verder en we MOETEN samenleven hé!
Wel wel, wat krijgen we nu ? Tony beseft ineens dat we in een multiculturele samenleving leven.
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2006, 20:12   #10
tony46
Provinciaal Gedeputeerde
 
tony46's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2005
Locatie: antwerpen noord
Berichten: 953
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie Bekijk bericht
Wel wel, wat krijgen we nu ? Tony beseft ineens dat we in een multiculturele samenleving leven.
NEE,NEE,NEE, Tony wist dat al lang maar tony samen met de honderden allochtonen wensen duidelijke afspraken te maken!!! Uw brilleke eens afzetten zou geen kwaad kunnen zenne (vooroordelen)
tony46 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2006, 20:16   #11
Jampie
Minister
 
Geregistreerd: 25 oktober 2004
Berichten: 3.287
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tony46 Bekijk bericht
NEE,NEE,NEE, Tony wist dat al lang maar tony samen met de honderden allochtonen wensen duidelijke afspraken te maken!!! Uw brilleke eens afzetten zou geen kwaad kunnen zenne (vooroordelen)
Die afspraken bestaan al Tony. Dat heet wetten. En ook de anti-racismewet hoort daar bij. Ik begrijp dat VB-ers problemen hebben met wetten. En dan worden ze veroordeeld.
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2006, 20:17   #12
Jampie
Minister
 
Geregistreerd: 25 oktober 2004
Berichten: 3.287
Standaard

Ps Tony, hoe zit het met het draatje ? Wanneer volgt de uitleg ?
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2006, 20:33   #13
tony46
Provinciaal Gedeputeerde
 
tony46's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2005
Locatie: antwerpen noord
Berichten: 953
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie Bekijk bericht
Die afspraken bestaan al Tony. Dat heet wetten. En ook de anti-racismewet hoort daar bij. Ik begrijp dat VB-ers problemen hebben met wetten. En dan worden ze veroordeeld.
En veroordeling volgt enkel na een verkiezing(democratie) Niet na enkele domme wetten ineengestoken door een MINDERHEID hé Ik zeg in het midden moeten we elkaar tegenkomen(de meerderheid van de allochtonen wil dat ook). Stop met dat links gezeik hé!
tony46 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2006, 20:49   #14
tony46
Provinciaal Gedeputeerde
 
tony46's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2005
Locatie: antwerpen noord
Berichten: 953
Standaard

Ik denk...... http://members.lycos.nl/september1944/sterren.htm
tony46 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2006, 21:07   #15
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

wat denk je van overbevolking en concentratie van armoede en werkloosheid als oorzaak van interculturele problemen tony ?

vergelijk het met ratten - zet teveel ratten in één kooi en ze beginnen met mekaar te vechten - op leven en dood - tot er niet langer meer teveel in de kooi zitten. Het is een natuurlijke reactie waar we allemaal aan onderhevig zijn doch zonder het zelf goed en wel te beseffen. culturele verschillen zijn daarbij een goed excuus om elkaar te haten hoewel de oorzaken volgens mij gewoon in de omstandigheden liggen.

bedenk ook eens dat het net bedrijfsleiders van grote bedrijven zijn en pandjesmelkers die er belang hebben dat er zowel veel werkloosheid is ( want dan dalen de lonen) en overdbevolking want dan is de vraag naar hun pandjes groter. mensen gaan op de duur letterlijk vechten om voor hun te mogen werken en door hun te mogen worden uitgemolken.

De brug is er volgens mij dan ook in gelegen dat zowel allochtone als autochtone armen en gewone werkmensen moeten gaan stoppen met zich te laten wijsmaken dat de andere partij de oorzaak is van hun problemen ( precies wat de uitbuiters willen ( verdeel en heers ! )). Als we dat inzien dan zullen beide groepen zich keren tegen de echte profiteurs en precies dat is de brug die we moeten slaan. We hebben gezamelijke belangen en dat is dan ook de beste pijler die men maar zixh maar kan inbeelden om een echte interculturele brug op te funderen.

in het vierde wereld syndicaat zitten nu alvast wonderwel zowel vb-armen ( of toch met die neigingen ) als allochtonen - de strijd tegen armoede en uitsluiting is immers een gezamelijke strijd ! EN geef nu toe als het bij ons kan waarom zou het dan elders niet kunnen ?
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 januari 2006 om 21:16.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2006, 16:05   #16
Jampie
Minister
 
Geregistreerd: 25 oktober 2004
Berichten: 3.287
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tony46 Bekijk bericht
En veroordeling volgt enkel na een verkiezing(democratie) Niet na enkele domme wetten ineengestoken door een MINDERHEID hé Ik zeg in het midden moeten we elkaar tegenkomen(de meerderheid van de allochtonen wil dat ook). Stop met dat links gezeik hé!
Wel wel, Tony gaat het strafwetboek herschrijven.
Jij bewijst nog maar eens dat VB-ers het moeilijk hebben met wetgeving. Ze zeggen wel dat ze voor een strenge toepassing van de wet zijn, behalve als het over henzelf gaat natuurlijk.
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2006, 16:20   #17
tony46
Provinciaal Gedeputeerde
 
tony46's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2005
Locatie: antwerpen noord
Berichten: 953
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie Bekijk bericht
Wel wel, Tony gaat het strafwetboek herschrijven.
Jij bewijst nog maar eens dat VB-ers het moeilijk hebben met wetgeving. Ze zeggen wel dat ze voor een strenge toepassing van de wet zijn, behalve als het over henzelf gaat natuurlijk.
Het volk kan ook veroordelen in het stemhokje dan. Maar de huidige politiek wenst dat nu eenmaal zo denk ik. Dus dan maar naar een nieuwe zwarte zondag. En ja nu dat je toch over de wetgeving begint http://users.skynet.be/don.quichot Die wet wordt af een toe ook wel ééns vergeten hé
tony46 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2006, 16:30   #18
Jampie
Minister
 
Geregistreerd: 25 oktober 2004
Berichten: 3.287
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tony46 Bekijk bericht
Het volk kan ook veroordelen in het stemhokje dan. Maar de huidige politiek wenst dat nu eenmaal zo denk ik. Dus dan maar naar een nieuwe zwarte zondag. En ja nu dat je toch over de wetgeving begint http://users.skynet.be/don.quichot Die wet wordt af een toe ook wel ééns vergeten hé
Als jij vindt dat de grondwet geschonden wordt mag je altijd naar de rechtbank gaan.
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2006, 16:33   #19
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie Bekijk bericht
Als jij vindt dat de grondwet geschonden wordt mag je altijd naar de rechtbank gaan.
jij bent veel rechtser en hebt veel meer de neiging om te discrimineren dan tony. Daklozen moeten volgens jouw maar doodvriezen. Armoede het is allemaal je eigen schuld. Dan is de grondwet voor jampie opeens niet van belang

of mss zal ik het zo stellen

tony is sociaal rechts
jij bent asociaal rechts
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 23 januari 2006 om 16:35.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2006, 16:42   #20
Jampie
Minister
 
Geregistreerd: 25 oktober 2004
Berichten: 3.287
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
jij bent asociaal rechts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tony46 Bekijk bericht
Stop met dat links gezeik hé!
Toch grappig hoe je hier op dit forum, in dezelfde thread dan nog, zowel voor links als voor rechts kan worden verweten.
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be