Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 maart 2016, 20:39   #41
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.782
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Een groot verschil als je na een vlucht na 10 uur in Istanbul land en je ziet de wijken en fabrieken uit de lucht en een grote moderne luchthaven. Liever onder een regime van Erdogan leven (bij wijze van spreken want Turkije is ook mijn ding niet) als er geen andere keuze is.
Zolang je maar geen koerd dan bent of een krant schrijft die geen persberichten van de regering klakkeloos overneemt.

M'n ex uit Istanboel verhuisd alvast, het fundamentalisme steekt z'n kop op - mensen krijgen slaag als ze op bepaalde plaatsen drinken. In Istanboel dus, het eens zo progressieve gedeelte van Turkije. Dankzij Erdogan. Triestige boel daar.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2016, 19:58   #42
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
mensen krijgen slaag als ze op bepaalde plaatsen drinken. Dankzij Erdogan.
Binnenkort hier ook. dankzij links.
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2016, 21:03   #43
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Zolang je maar geen koerd dan bent of een krant schrijft die geen persberichten van de regering klakkeloos overneemt.

M'n ex uit Istanboel verhuisd alvast, het fundamentalisme steekt z'n kop op - mensen krijgen slaag als ze op bepaalde plaatsen drinken. In Istanboel dus, het eens zo progressieve gedeelte van Turkije. Dankzij Erdogan. Triestige boel daar.
Alles is relatief, ik vind China één van de meeste vrije landen ter wereld iedereen doet zijn ding. Je moet alleen niet met een plakkaat rondlopen dat je méér vrijheid wenst. Is het hier zo vrij? Ik krijg het schijt van de wollige taal van de media en politiekers.

Ze hebben daar ook problemen soms met moslims maar ze borduren niet in fijne kant. Als ze een bende terroristen pakken of een opstand neerslaan doen ze het grondig zonder dat linksen zoals hier in de media staan te janken dat we die brave jongens hun rechten hebben geschonden. Daar hebben die kerels geen rechten en dat vind ik maar goed ook.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2016, 08:53   #44
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.947
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Alles is relatief, ik vind China één van de meeste vrije landen ter wereld iedereen doet zijn ding. Je moet alleen niet met een plakkaat rondlopen dat je méér vrijheid wenst. Is het hier zo vrij? Ik krijg het schijt van de wollige taal van de media en politiekers.

Ze hebben daar ook problemen soms met moslims maar ze borduren niet in fijne kant. Als ze een bende terroristen pakken of een opstand neerslaan doen ze het grondig zonder dat linksen zoals hier in de media staan te janken dat we die brave jongens hun rechten hebben geschonden. Daar hebben die kerels geen rechten en dat vind ik maar goed ook.
100 % akkoord !
Bij de politiekers zijn er toch al in Hongarije, Polen, Slovakije,...die KLARE taal spreken.
Slovakije is vanaf 1 juli voorzitter v.d. EU.
Hopelijk zullen de Visigrad-landen de pamperende politiekers een lesje leren.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be