Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 mei 2024, 12:47   #1
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.881
Standaard Regenboog vlag

Ja als ze slecht onthaald zijn om in Antwerpen te gaan stappen met die vlag dan vraag ik me af wat dat zou zijn mochten ze in bepaalde Brusselse gemeenten zouden gaan stappen

Maar dat zal dan ook niet gebeuren....er zou te veel duidelijk worden


https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240517_93978462

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 mei 2024 om 13:04.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2024, 13:46   #2
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.727
Standaard

Ze moeten toch altijd opvallen hé….
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2024, 15:15   #3
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Ze moeten toch altijd opvallen hé….
Ibiza. Doe daar wat kleurrijk.

"Feel the love generation."

Het is hier het grauwe België.

TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2024, 15:28   #4
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Ze moeten toch altijd opvallen hé….
Zo wulps mogelijk…
Ik heb dat altijd een woord gevonden dat treffend de sfeer van seksuele overgave weergeeft.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2024, 15:30   #5
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ja als ze slecht onthaald zijn om in Antwerpen te gaan stappen met die vlag dan vraag ik me af wat dat zou zijn mochten ze in bepaalde Brusselse gemeenten zouden gaan stappen

Maar dat zal dan ook niet gebeuren....er zou te veel duidelijk worden


https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240517_93978462
Wat bedoel je dan? "Duidelijk worden."

50% v d grootsteden zijn migranten die al dan niet uit regelrechte oorlog zones komen, die hebben geen behoefte aan de tandenborstel show. Of de zoveelste klucht.

Ja, de religieuze feestdagen. Dat respecteren ze nog net.

Het opgeklopte gedoe, Ibiza. Er zijn daar van die eilanden voor...
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2024, 17:40   #6
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.956
Standaard

Men is gewoon te ver gegaan met het hele wokegedoe, het afwijzen van de geslachten, de aandachtshoererij van de 'non-binairen' en de honderden genders, de indoctrinatie op sommige scholen, het affirmatieve transbeleid, het cancelen van andersdenkenden of bestraffen van allerlei zaken, het overal pushen van de agenda zoals nu weer een dragqueen die de olympische vlam zal aansteken, ... men is veel te opdringerig geworden. Vroeger had je een pride en dat was het, tegenwoordig is het elke dag wel iets. Eens de beoogde regels en wetten er waren had men zich wat terughoudender mogen opstellen en alles laten bekoelen. Nu krijgt men een terugslag.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2024, 17:59   #7
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.727
Standaard

https://www.ninofmedia.tv/nieuws/reg...stadsgebouwen/
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2024, 08:10   #8
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Men is gewoon te ver gegaan met het hele wokegedoe, het afwijzen van de geslachten, de aandachtshoererij van de 'non-binairen' en de honderden genders, de indoctrinatie op sommige scholen, het affirmatieve transbeleid, het cancelen van andersdenkenden of bestraffen van allerlei zaken, het overal pushen van de agenda zoals nu weer een dragqueen die de olympische vlam zal aansteken, ... men is veel te opdringerig geworden. Vroeger had je een pride en dat was het, tegenwoordig is het elke dag wel iets. Eens de beoogde regels en wetten er waren had men zich wat terughoudender mogen opstellen en alles laten bekoelen. Nu krijgt men een terugslag.
Als je een opgesloten hond dagelijks even loslaat gaat die gewoon rustig mee het blokje om.
Laat je zo'n hond echter jaren opgesloten zitten en laat je hem dan plots los is er natuurlijk geen land meer mee te bezeilen.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2024, 08:18   #9
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.542
Standaard

Deze mail kreeg ik in mijn box.

Hoe stem je LGBTI+ inclusief op 9 juni?

Op 9 juni trekken we naar de stembus voor de nationale, regionale en Europese verkiezingen. Met onze campagne 'Stem voor ons allemaal' roepen we jou daarbij op om LGBTI+ inclusief te stemmen.
Maar hoe pak je dat aan?

1. Surf naar www.cavaria.be/stem

2. Lees er onze handige analyse van alle politieke partijprogramma's en ontdek hoe politieke partijen opkomen voor LGBTI+ mensen

3. Praat erover met je familie, vrienden, collega's...

4. Stem op 9 juni LGBTI+ inclusief. Stem voor ons allemaal.

https://www.cavaria.be/stemvooronsallemaal

Mijn antwoord:

Nog niet misschien, dat woke gedoe mag echt stoppen.



Ik kost er van!

Mvg,
RS



Hun antwoord:

Dag RS,



Bedankt voor je mailtje.



Kan je misschien nog even verduidelijken wat je precies bedoelt?

We horen graag van je!



Groeten

Olivier
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2024, 10:37   #10
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ja als ze slecht onthaald zijn om in Antwerpen te gaan stappen met die vlag dan vraag ik me af wat dat zou zijn mochten ze in bepaalde Brusselse gemeenten zouden gaan stappen

Maar dat zal dan ook niet gebeuren....er zou te veel duidelijk worden


https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240517_93978462
Persoonlijk heb ik weinig last van heel dat gedoe.
Komen ze graag op straat? Prima, ze doen maar.
Wat stoort mij dat?

En worden mijn kinderen door heel dat gedoe gebrainwashed, zoals je wel eens vaker hoort?
De mijne in ieder geval niet. Ik denk dat je daar als ouder boven moet staan. Je hoort wel eens mensen zeggen dat kinderen op school daar uitleg over krijgen en dat ze bang zijn dat hun kinderen dan ook de transgender weg op zullen gaan.

Dan denk ik: "Heb jij als ouder echt niet meer invloed op je kind? Je ziet je kind elke dag, je kan er elke dag mee bezig zijn en toch ben je bang dat wanneer ze op school iets te horen krijgen ze direct hun kar zullen keren?? Geef je dan als ouder niet toe dat de school meer invloed heeft op hun opvoeding dan dat je zelf hebt? En dat je eigenlijk eerst eens naar je eigen opvoedkwaliteiten moet kijken?"

Ma soit; dat is mijn mening. En ik weet; met zo'n mening mag je hier weer een overvloed aan reacties verwachten maar dat maakt me niks. Het is niet omdat mijn mening niet populair is dat ik ze niet mag delen eh?
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2024, 10:52   #11
Onzijdig
Europees Commissaris
 
Onzijdig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 november 2021
Berichten: 6.759
Standaard

Waar is de mannen vlag?

Waar is de vrouwen vlag.

Waar is de man en vrouw vlag.

Waar is de geitenneukers vlag

Waar is de necrofielen vlag.

Waar is de buitendepispotters vlag.

Waar is de kerkelijke pedofielen vlag

Waar is de politics.be vlag.


Ge kunt voor alles en nog wat een vlag maken

De meeste zijn zinloos en belachelijk.

Enig idee hoeveel vodden de provincie Antwerpen heeft?
Onzijdig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2024, 11:05   #12
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 18.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Persoonlijk heb ik weinig last van heel dat gedoe.
Komen ze graag op straat? Prima, ze doen maar.
Wat stoort mij dat?

En worden mijn kinderen door heel dat gedoe gebrainwashed, zoals je wel eens vaker hoort?
De mijne in ieder geval niet. Ik denk dat je daar als ouder boven moet staan. Je hoort wel eens mensen zeggen dat kinderen op school daar uitleg over krijgen en dat ze bang zijn dat hun kinderen dan ook de transgender weg op zullen gaan.

Dan denk ik: "Heb jij als ouder echt niet meer invloed op je kind? Je ziet je kind elke dag, je kan er elke dag mee bezig zijn en toch ben je bang dat wanneer ze op school iets te horen krijgen ze direct hun kar zullen keren?? Geef je dan als ouder niet toe dat de school meer invloed heeft op hun opvoeding dan dat je zelf hebt? En dat je eigenlijk eerst eens naar je eigen opvoedkwaliteiten moet kijken?"

Ma soit; dat is mijn mening. En ik weet; met zo'n mening mag je hier weer een overvloed aan reacties verwachten maar dat maakt me niks. Het is niet omdat mijn mening niet populair is dat ik ze niet mag delen eh?
Ik ben het hier grosso modo mee eens.

Waar ik, als dagelijkse treinreiziger, wel mijn bedenkingen bij heb, is het soort hypocriet deugpronken dat de NMBS dezer dagen vertoont naar aanleiding van de Pride. Het zalvende managertaaltje dat ze op hun Facebookpagina gebruiken tegen mensen die daar kritiek op hebben, is van een zelden geziene leugenachtigheid. Het is de absolute ramp waarmee diezelfde managers ons dagelijks opzadelen, die mensen zo boos maakt: na die jarenlange beloftes en prijsverhogingen zijn ze nog altijd niet in staat om een treinnet deftig te laten werken. Maar zeemzoeterig in de schijnwerpers van het heersende narratief gaan staan, dat kunnen ze dan wel.

Pas op, als ze me een week normaal treinreizen verzekeren, trek ik die kritiek in. Het is me niet over de Week tegen Homofobie etc. te doen, wel over het feit dat de NMBS zich bezighoudt met dingen die niet in hun takenpakket zitten terwijl ze de zaken die er wel in zitten drastisch blijven verknoeien.
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 18 mei 2024 om 11:06.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2024, 12:58   #13
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.653
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Als je een opgesloten hond dagelijks even loslaat gaat die gewoon rustig mee het blokje om.
Laat je zo'n hond echter jaren opgesloten zitten en laat je hem dan plots los is er natuurlijk geen land meer mee te bezeilen.

haha haha joh, alle homoseksuelen willen onzichtbaar zijn openbaar ok, heel bang dus jouw visie van de opgesloten HOMOHond is toch waar hahha hha ja na de pride dus die HOMOhondjes weer netjes aan de ketting en muilkorven, pootjes geven, lief zijn, likken, als zij bijten dan euthanaseren of verkopen aan chinezen want die houden van vetgemeste Hollandse HOMOHONDjes in de POT.

========================== wat vind jij heirvan:


https://www.at5.nl/artikelen/226648/...naar-een-maand
------------------------------------

Franklin Reingoud
wanneer komt er een "verlengde" hetro PRIDE ? of gaat men ook een autisme "pride" en mongolen "pride" opdringerig overmatig op in zetten? of is ook dit wederom doel bewust TEGEN de ECHTE MAN en wat een MAN hoort te zijn waar de corupte en criminele "agenda's" van deze corrupte "overheden" BANG zijn voor ECHTE mannen en zet HOOG in mannen te BAGATALISEREN EN BELACHELIJK MAKEN EN DUS PROBEREN MANNEN TE ONTKRACHTEN, echter steeds meer ECHTE MANNEN staan op en worden wakker en beseffen de sabotage en discriminerende STRIJD TEGEN DE ECHTE MANNEN en proberen alles en een ieder te "verwijven" om zo de bevolking over gelaten aan "verwijfde" figuren die zich makkelijker zonder bescherming van ECHTE mannen laten misbruiken en manipuleren dmv indoctrinatie, manipulatie .... gebasseerd op ANGST voor de ECHTE MANNEN...... die "zij" ( liever) niet willen hebben .....WAKE UP DIT IS EEN AANVAL OP HET MAN ZIJN EN DUS NIET menig LEUGEN alsof het ergens "positief" bedoelt zou zijn (voor) mannen........ wanneer is er een LESBIES "pride" waarbij wij mannen naar allerlei schaars gekleede vrouwen in menig "parade" van zouden mogen genieten en bezichtigen en waar verschillende vrouwen elkaar aflebberen en schuren etc ........tja daar zie je "zij" GEEN inzet op zetten, echter weldegelijk in het "verwijven" van mannen ? is evident discriminerend enkel en alleen TEGEN ECHTE mannen op ingezet en niet dat men dit EQUAL ook voor of uit menig vrouwen zou "wensen"......VREEMD niet????
48 min Beantwoorden (zaterdag 18 mei 2024 om 12:47 uur middag )


Waldo Wieroe Phagalwa
Franklin Reingoud of een Dog's PRide?? hahha Cat's pride?? Chicken PRide?? hahha jij hebt wel gelijk ok, zo kinderachtig he Gay Rotterdam Pride hahha hahha de waarheid van homozijn is heel zielig, minderwaardig en suicidaal en ik heb alles zelf ondervonden. Natural Selection is een keihard darwinistisch proces en meiden willen alleen de winnende LULLEN van supermannen erin voelen ok. HEtero mannen moeten knokken onderling om al die meiden plat te krijgen en krachtig, diep te bevruchten he, liggend met benen wijd of gebukt, doggies he. hahha hah zo werkt Onze Evolutie Verklaard
5 min Beantwoorden (zaterdag 18 mei 2024 om 13:30 uur middag )

Waldo Wieroe Phagalwa
Franklin Reingoud verzoekje: mag ik deze reactie van jou opnemen in mijn boek deel 2 van de gekke koelielander stellingen?? INzake hfst over theorie Cat's Pride, met name De Arische Katten Natie als superstaat met een totalitaire Katten Economie.
1 min Beantwoorden (zaterdag 18 mei 2024 om 13:40 uur middag )

-----------------

Pride vanaf 2025 verder uitgebreid: van twee weken naar een maand

15 mei 2024, 16.00 uur · Door Quirien Euwe

Met ingang van 2025 duurt Pride in de stad een maand. Dat staat in het langverwachte nieuwe Pride-beleid waarvan de gemeente vandaag de hoofdlijnen heeft gepresenteerd. De komende editie duurt net als vorig jaar ruim twee weken, van 1996 tot en met 2022 was dat ruim een week.

https://www.at5.nl/artikelen/226648/...naar-een-maand



=============================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2024, 13:50   #14
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.727
Standaard

Ze gaan zich nog eens decadent te kijk zetten vandaag

https://www.hln.be/brussel/brussels-...chap~ae3b6e30/

Zodat Jan en Mieke Modaal er nog wat afkeer van krijgen
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2024, 13:55   #15
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.542
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Ze gaan zich nog eens decadent te kijk zetten vandaag

https://www.hln.be/brussel/brussels-...chap~ae3b6e30/

Zodat Jan en Mieke Modaal er nog wat afkeer van krijgen
Ik heb geen problemen met de geaardheid van om het even wie.
Ik heb wel een probleem met het etaleren er van.

En als ne man een pruik opzet, z'n ballen laat afsnijden en hormonen neemt om borsten te krijgen, is dat zijn probleem, voor mij blijft dat ne man en ik weiger om daar mevrouw tegen te zeggen.

Vroeger zetten ze zo iemand vast, hier maken ze zo iemand minister.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

Laatst gewijzigd door reservespeler : 18 mei 2024 om 13:56.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2024, 14:51   #16
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Deze mail kreeg ik in mijn box.

Hoe stem je LGBTI+ inclusief op 9 juni?

Op 9 juni trekken we naar de stembus voor de nationale, regionale en Europese verkiezingen. Met onze campagne 'Stem voor ons allemaal' roepen we jou daarbij op om LGBTI+ inclusief te stemmen.
Maar hoe pak je dat aan?

1. Surf naar www.cavaria.be/stem

2. Lees er onze handige analyse van alle politieke partijprogramma's en ontdek hoe politieke partijen opkomen voor LGBTI+ mensen

3. Praat erover met je familie, vrienden, collega's...

4. Stem op 9 juni LGBTI+ inclusief. Stem voor ons allemaal.

https://www.cavaria.be/stemvooronsallemaal

Mijn antwoord:

Nog niet misschien, dat woke gedoe mag echt stoppen.



Ik kost er van!

Mvg,
RS



Hun antwoord:

Dag RS,



Bedankt voor je mailtje.



Kan je misschien nog even verduidelijken wat je precies bedoelt?

We horen graag van je!



Groeten

Olivier
Vrijdag ging het erover op Radio 1 , Die LGBTQers hebben nog altijd niet door , daar ze door voor hun woke gedoe reclame te maken, hoe langer hoe meer mensen tegen hun aan het keren zijn

en dan niet voor ze af te lappen op straat of zo, niee wij zijn beschaafde mensen, maar gewoon nen algemenen degout van hun achterlijke gedoe.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2024, 14:53   #17
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.542
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Vrijdag ging het erover op Radio 1 , Die LGBTQers hebben nog altijd niet door , daar ze door voor hun woke gedoe reclame te maken, hoe langer hoe meer mensen tegen hun aan het keren zijn

en dan niet voor ze af te lappen op straat of zo, niee wij zijn beschaafde mensen, maar gewoon nen algemenen degout van hun achterlijke gedoe.
Inderdaad.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2024, 14:54   #18
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Ze gaan zich nog eens decadent te kijk zetten vandaag

https://www.hln.be/brussel/brussels-...chap~ae3b6e30/

Zodat Jan en Mieke Modaal er nog wat afkeer van krijgen
Relnichten aller landen verenigt u !

Tis er het weer niet voor om nen bussel pluimen in uw hol te steken, maar ik ben er zeker van dat het er toch een paar gaan proberen.

Ge zult als leernicht maar de verkeerde afslag nemen en in Molenbeek of Anderlecht terecht komen, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2024, 15:12   #19
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.727
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik heb geen problemen met de geaardheid van om het even wie.
Ik heb wel een probleem met het etaleren er van.

En als ne man een pruik opzet, z'n ballen laat afsnijden en hormonen neemt om borsten te krijgen, is dat zijn probleem, voor mij blijft dat ne man en ik weiger om daar mevrouw tegen te zeggen.

Vroeger zetten ze zo iemand vast, hier maken ze zo iemand minister.
Is dat het standpunt van NVA?
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2024, 16:18   #20
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.412
Standaard

Vandaag op de Brusselse grote markt een kerel gezien in een leren riemen pakje met Aan zijn hand een leiband en op de grond was er een andere man met een hondenmasker die over de grond kroop. Kan iemand van de LGBTQ gemeenschap mij eens uitleggen wat dit met Pride te maken heeft?

Dat je zo een rollenspelletjes speelt, mij niet gelaten he. Maar is de grote markt van Brussel daar de geschikte locatie voor tussen de gorden toeristen en gezinnen?
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 18 mei 2024 om 16:20.
fox is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be