Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 augustus 2022, 13:52   #1
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.878
Standaard Steek uw vaccin in Uw reet. Linker- of rechterkant.

Er zijn mensen wiens dagtaak eruit bestaat onderzoek te doen. We noemen dat "onderzoeksjournalisten."
Het zijn geen wetenschappers, en geen vertegenwoordigers van deze of gene commerciële sector.

Sinds 2019 echter, zijn (commerciële) farmabedrijven erin geslaagd een narratief te ontwikkelen, dat mij, als consument, verplicht redenen te verzinnen, waarom ik hun commercieel product, in casu, vaxxin X of booster X tot de N-de, NIET wens te nemen.
Ewel, F that shit. Overtuig mij maar dat ik het wél moet nemen.

De onderzoeksjournalist waarvan een artikel hierbij, getroostte zich de moeite, te onderzoeken. Iets wat men bij de VRT en de VTM al lang niet meer doen.

Enjoy

https://thefreethinker.substack.com/...r-shot-updated
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2022, 14:29   #2
Infowarrior
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 21 maart 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 2.121
Standaard

Voila! Een journalist die zijn werk wél heeft gedaan! Tnx voor de link Gunter!
__________________
Ik ben absoluut géén fan van Alex Jones!
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2022, 14:55   #3
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.646
Standaard

Tegenwoordig is niks meer wat het lijkt, alles wordt verdraaid en omgedraaid maar dat komt uit.
Waarzeggerij wordt verkocht als feiten om te kunnen manipuleren zodat denkbeeldige gevaren geloofd worden en gehoorzaamheid kan afgedwongen worden.
Mensen worden zo angstig gemaakt waardoor ze niet meer zelf kunnen denken en ze zichzelf slaafs en vrijwillig schade berokkenen.
Dit artikel is nu eens nagels met koppen slaan en een oplijsting van geverifieerde FEITEN waar geen speld tussen te krijgen is...echter twijfelachtig of gedupeerde vaxxers de feiten wel willen weten.

De naam "echte journalist" waardig.
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt het uiteindelijk wel:
Citaat:
Unfortunately everything you’ve been told about this virus & the vaccines is lies. Literally everything.

Why would they do that? To smash the economy & render you ill.
The end game is mandatory digital ID.
The end of democracy & human freedom.
I believe that totalitarian tyranny will be used for mass depopulation.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2022, 15:29   #4
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Met alle redenen die de man opsomt tegen dat vaccin ben ik 't volledig eens, dat waren ook mijn bedenkingen om tot mijn beslissing te komen om dat goedje niet in mijn lijf te willen.

De opsomming van negatieve gevolgen van de vaccinatie heb ik wel even doorgenomen, zal vast wel kloppen, maar maak ik me niet druk om, omwille van 't feit dat 't niet in mijn lijf kwam, en er dus ook niet aan blootsta.
En degenen die 't wel in hun lijf hebben, kunnen 't er toch niet meer uithalen, da's dan Karma.

Voor sommigen, de vaxforcers, voel ik dan weer wel Schadenfreude.

Maar om te beweren dat 't gebruikt werd/wordt voor "mass depopulation (ik denk dat ik dat gemist heb in 't stuk), lijkt me dat experiment toch jammerlijk gefaald te zijn.
Er zijn andere, efficiëntere manieren om miljarden uit te roeien dan 'n vaccin dat geen vaccin is & niet doet wat 't hoort te doen.

Ik begrijp nog steeds de massa hysterie niet dat zovelen de benekes vanonder hun kont gelopen hebben om dat goedje zsm in hun lijf te krijgen.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2022, 16:06   #5
StV
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 16 december 2020
Berichten: 863
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Er zijn mensen wiens dagtaak eruit bestaat onderzoek te doen. We noemen dat "onderzoeksjournalisten."
Het zijn geen wetenschappers, en geen vertegenwoordigers van deze of gene commerciële sector.

Sinds 2019 echter, zijn (commerciële) farmabedrijven erin geslaagd een narratief te ontwikkelen, dat mij, als consument, verplicht redenen te verzinnen, waarom ik hun commercieel product, in casu, vaxxin X of booster X tot de N-de, NIET wens te nemen.
Ewel, F that shit. Overtuig mij maar dat ik het wél moet nemen.

De onderzoeksjournalist waarvan een artikel hierbij, getroostte zich de moeite, te onderzoeken. Iets wat men bij de VRT en de VTM al lang niet meer doen.

Enjoy

https://thefreethinker.substack.com/...r-shot-updated
Dubbel
https://forum.politics.be/showthread.php?t=264783

Maar ik heb er geen probleem mee dat dit nog eens wordt bovengehaald

Laatst gewijzigd door StV : 10 augustus 2022 om 16:33.
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2022, 17:29   #6
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StV Bekijk bericht
Dubbel
https://forum.politics.be/showthread.php?t=264783

Maar ik heb er geen probleem mee dat dit nog eens wordt bovengehaald
't is een update

van 78 redenen zijn er nu 115 redenen.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2022, 17:34   #7
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.646
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Met alle redenen die de man opsomt tegen dat vaccin ben ik 't volledig eens, dat waren ook mijn bedenkingen om tot mijn beslissing te komen om dat goedje niet in mijn lijf te willen.

De opsomming van negatieve gevolgen van de vaccinatie heb ik wel even doorgenomen, zal vast wel kloppen, maar maak ik me niet druk om, omwille van 't feit dat 't niet in mijn lijf kwam, en er dus ook niet aan blootsta.
En degenen die 't wel in hun lijf hebben, kunnen 't er toch niet meer uithalen, da's dan Karma.

Voor sommigen, de vaxforcers, voel ik dan weer wel Schadenfreude.

Maar om te beweren dat 't gebruikt werd/wordt voor "mass depopulation (ik denk dat ik dat gemist heb in 't stuk), lijkt me dat experiment toch jammerlijk gefaald te zijn.
Er zijn andere, efficiëntere manieren om miljarden uit te roeien dan 'n vaccin dat geen vaccin is & niet doet wat 't hoort te doen.

Ik begrijp nog steeds de massa hysterie niet dat zovelen de benekes vanonder hun kont gelopen hebben om dat goedje zsm in hun lijf te krijgen.
Het is nog veel te vroeg om te kunnen besluiten dat dat experiment van mass depopulation mislukt zou zijn - niet gemerkt hoeveel moeite er gedaan wordt om vaxdoden en vaxslachtoffers te blijven ontkennen en minimaliseren/bagatelliseren? En we zijn er nog lang niet...gevolgen van vaccinatie kunnen ook nog na jaren slachtoffers eisen.
En deze proefperiode loopt volgens pfizer nog tot februari 2024.
(De vaxschade door de HPV vaccinaties wordt nu ook pas langzaam zichtbaar - eerste vaccinatiecampagne in 2009 maar in NL werd ontdekt dat dit al gepland was in 2005)

Wat kan efficiënter zijn dan doodsangst om mensen te kunnen overtuigen om zich vrijwillig te laten vaccineren met een omstreden vaccin ter bescherming van hun gezondheid zonder te beseffen dat ze zo mogelijk hun gezondheid schaden en zelfs zelfmoord plegen?

Begrijp je nu de massa hysterie door doodsangst en onwetendheid - en dat hebben ze aan zichzelf te wijten want ze hadden ook de mogelijkheid om informatie op te zoeken naar aanleiding van de verwarring door tegenstrijdige geluiden zelfs in de leugenmedia en door dezelfde kwakzalvers.

Wat mij mateloos stoort is dat gedupeerde en bedrogen vaxxers zich niet woedend keren tegen de schuldigen, het politiek/experten tuig dat hen erin luisde maar hun frustratie over hun domheid waarmee ze zich lieten vangen botvieren op ongevaccineerden - antivaxxers, wappies - omdat ze jaloers zijn dat die niet zo dom waren om zich te laten vaccineren.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2022, 18:11   #8
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.275
Standaard

Als ge het niet wilt, laat u dan niet inenten hé zeg.

En mocht je daardoor vb. je werk verliezen, of je hobby niet meer kunt uitvoeren, dan zoek je ander werk of een andere hobby.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2022, 18:24   #9
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Vanwaar die strijd toch tegen de gevaccineerden. De zoveelste draad.
Mij interesseert het niet of iemand wel of niet is gevaccineerd.
Ik ben vrij om mij wel of niet te laten vaccineren.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2022, 19:11   #10
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als ge het niet wilt, laat u dan niet inenten hé zeg.

En mocht je daardoor vb. je werk verliezen, of je hobby niet meer kunt uitvoeren, dan zoek je ander werk of een andere hobby.
Dat laatste is natuurlijk wel straffe koffie he. "Als ge U niet wilt laten besnijden, besnij U dan niet, en als ge daardoor uw werk verliest, of uw hobby niet meer kunt doen, zoek dan ander werk, en een andere hobby".

Kijk, ik ben het niet volledig eens met het artikel dat in de OP werd gepost. Er staan daar een paar juiste dingen in, maar er staan er ook vele in die "door associatie" propaganda zijn tegen het vaccin waar het niet correct is. (bijvoorbeeld, van die apen, dat was een ander vaccin, en een ander virus).

Niettemin staan daar pertinente zaken in, en de lijn:

1) het is niet veilig (op zich wil dat niks zeggen, maar die vaccins HEBBEN een paar risico's en men HEEFT gokken genomen)

2) het is niet nodig: inderdaad, die vaccins waren enkel maar licht nuttig voor een zekere klasse van de bevolking, zeg maar, boven de 50 jaar, en zelfs daar was het nut beperkt

3) het werkt niet. Wel, het werkte wel, maar NIET zoals aangekondigd, en HELEMAAL NIET voor de reden waarom men het gaan dwingen is

4) en ja, het was vanaf een zeker moment duidelijk dat de TV kwakzalvers bedriegers waren. Zij ondergingen het statement: als een eerlijk mens vaststelt dat hij zich vergist, dan stop hij met zich te vergissen, of dan stopt hij met eerlijk te zijn.

Hoewel het artikel naarwaar gelinkt wordt ook verkeerde argumenten oplijst om die 4 punten kracht bij te zetten, is de ALGEMENE LIJN wel juist voor veel mensen, en is die dwingelandij ("ge moet maar een ander werk zoeken, ge moet maar uw sociaal leven opzij zetten, ge moet maar beperkt worden in uw wandel en handel als ge het niet doet") inderdaad een ENORM SCHANDAAL, want op pure kwakzalverij gebaseerd.

Maar: het vaccin is WEL nuttig geweest voor een zekere groep mensen. De netto winst in slachtoffers binnen die groep is significant (maar men moet dat ook niet overroepen). Er zijn enkele tienduizenden mensen in Belgie die nut gehad hebben aan het nemen van een vaccin. Al de rest, niet ; maar van een fractie van die rest konden we het op voorhand niet weten.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2022, 19:51   #11
StV
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 16 december 2020
Berichten: 863
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
't is een update

van 78 redenen zijn er nu 115 redenen.
Ah dan ga ik eens bijlezen
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2022, 20:11   #12
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.445
Standaard

Ik heb maar 1 reden om te weigeren en die staat compleet los van vaccins: je vrijheid inperken, je chanteren, je dwingen tot medicatie nemen, sujetten die dat doen, daar wil ik NIKS van. Hun vaccin niet en hun bijgemaakt/afgepakt geld niet. Dat laatste, nav een zogenaamde "coronapremie", mijn werk heeft dat zonder dat ik het wist gestort op zo een Sodexo betaalkaart bazar. Ik gebruik geen betaalkaarten en ik laat mij niet zo pushen, en twee, die premie, moest het contant geld geweest zijn, ik ging het in de fik gestoken hebben, een filmke van gepakt, en overal geplaatst met een banner "DAT doe IK met jullie smeergeld".
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2022, 00:35   #13
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Het is nog veel te vroeg om te kunnen besluiten dat dat experiment van mass depopulation mislukt zou zijn - niet gemerkt hoeveel moeite er gedaan wordt om vaxdoden en vaxslachtoffers te blijven ontkennen en minimaliseren/bagatelliseren? En we zijn er nog lang niet...gevolgen van vaccinatie kunnen ook nog na jaren slachtoffers eisen.
En deze proefperiode loopt volgens pfizer nog tot februari 2024.
(De vaxschade door de HPV vaccinaties wordt nu ook pas langzaam zichtbaar - eerste vaccinatiecampagne in 2009 maar in NL werd ontdekt dat dit al gepland was in 2005)

Wat kan efficiënter zijn dan doodsangst om mensen te kunnen overtuigen om zich vrijwillig te laten vaccineren met een omstreden vaccin ter bescherming van hun gezondheid zonder te beseffen dat ze zo mogelijk hun gezondheid schaden en zelfs zelfmoord plegen?

Begrijp je nu de massa hysterie door doodsangst en onwetendheid - en dat hebben ze aan zichzelf te wijten want ze hadden ook de mogelijkheid om informatie op te zoeken naar aanleiding van de verwarring door tegenstrijdige geluiden zelfs in de leugenmedia en door dezelfde kwakzalvers.

Wat mij mateloos stoort is dat gedupeerde en bedrogen vaxxers zich niet woedend keren tegen de schuldigen, het politiek/experten tuig dat hen erin luisde maar hun frustratie over hun domheid waarmee ze zich lieten vangen botvieren op ongevaccineerden - antivaxxers, wappies - omdat ze jaloers zijn dat die niet zo dom waren om zich te laten vaccineren.
Ach, dat is allemaal best mogelijk & de tijd zal 't uitwijzen.

Maar persoonlijk - als dat goedje niet in je lijf zit omdat je niet ingegaan bent op de tig-tal 'uitnodigingen', tot zelfs telefoontjes toe - maak ik me daar geen zorgen over.

En nee, nog steeds begrijp ik de massa hysterie niet.
Maar je hebt nu eenmaal - en blijkbaar erg veel, zo bleek - goedgelovige zielen.

Wat voor zin heeft 't om daar massaal tegen in opstand te komen, 't goedje zit toch reeds in hun lijf, dat kan er nooit meer uitgehaald worden, & tweedens; ondanks de enorme druk, werd 't nooit verplicht, zo leep waren ze wel, om 't 'n vrijwillige keuze te noemen.
Waarvan ik gebruik gemaakt heb.
Om 't niet te doen.

En ondanks dat CRT & heel dat gedoe van LPF's heb ik evenzeer 'n aantal keer heen & terug Spanje<->België gedaan, zonder enige vorm van controle mèt m'n kat mee in de auto.
Ook ben ik regelmatig uit eten geweest, nergens toonde ik m'n telefoon (want ik had geen CST).
Ik liep gewoon naar binnen alsof m'n neus bloedde.
Ook deed ik telkens 't tegenovergestelde van hetgeen op TV nieuws verkondigd werd.

Zomer; ga niet naar zee, veel te druk, gevaar voor besmettingen en al dies meer.
Volgende dag reed ik naar zee.
Winter; veel sneeuw in de Hautes Fagnes, niet heengaan, politie stuurt je terug.
Volgende dag; reed ik naar de Hautes Fagnes. Politiecombi's naast de weg, geen enkele die me tegenhield of terugstuurde.

Lang voordat de mondmaskerplicht opgeheven werd droeg ik er al geen meer, als ik er op aangesproken werd zei ik gewoon dat 't toch al afgeschaft was, of ze dat dan niet gezien of gehoord hadden op TV. Natuurlijk wist op dat moment niemand meer welke maatregelen er wel of niet (meer) van toepassing waren, elke dag kwamen immers "experten" op TV mekaar tegenspreken.

Ohja, naar de Jeneverfeesten in Hasselt ben ik ook nog geweest zonder CST, als er mij naar gevraagd werd zei ik dat ik dat niet nodig had, dat ik 'n gele ster had, maar die nog op m'n jas moest naaien.
Met open mond werd ik aangestaard, niet begrijpend wat ik bedoelde.

Ja, ik ben 'n dwarsligger en ben opgevoed om voor mezelf te leren nadenken, overal kritisch over te zijn & alles in vraag te stellen.

Wat anderen in hun lijf hebben laten spuiten is niet mijn zaak, noch mijn probleem.

Dood ga je toch, ooit.
Met of zonder dat goedje in je lijf.

Eigenlijk ware 't beter geweest als ze met dat "mass depopulation" gedoe zo'n jaar of 50 geleden mee begonnen waren, er was toen al volk zat op de wereld, en nu barst 't helemaal uit z'n voegen.

En al dat volk wil met alle geweld in zowat 't kleinste èn meest racistische continent: Europa zijn.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2022, 00:43   #14
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Ik heb maar 1 reden om te weigeren en die staat compleet los van vaccins: je vrijheid inperken, je chanteren, je dwingen tot medicatie nemen, sujetten die dat doen, daar wil ik NIKS van. Hun vaccin niet en hun bijgemaakt/afgepakt geld niet. Dat laatste, nav een zogenaamde "coronapremie", mijn werk heeft dat zonder dat ik het wist gestort op zo een Sodexo betaalkaart bazar. Ik gebruik geen betaalkaarten en ik laat mij niet zo pushen, en twee, die premie, moest het contant geld geweest zijn, ik ging het in de fik gestoken hebben, een filmke van gepakt, en overal geplaatst met een banner "DAT doe IK met jullie smeergeld".
Ik had ook maar 1 reden nodig, zoals ik in die andere draad reeds aangaf.
"My body, my choice"!

Welke linksigaard kan daar wat tegen hebben.
Ze gebruiken die slogan zelf te pas & onpas bij 't (laten) vermoorden van babies in de baarmoeder.

Niet dat ik al die andere redenen ook niet valabel vind!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2022, 00:47   #15
StV
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 16 december 2020
Berichten: 863
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ach, dat is allemaal best mogelijk & de tijd zal 't uitwijzen.

Maar persoonlijk - als dat goedje niet in je lijf zit omdat je niet ingegaan bent op de tig-tal 'uitnodigingen', tot zelfs telefoontjes toe - maak ik me daar geen zorgen over.

En nee, nog steeds begrijp ik de massa hysterie niet.
Maar je hebt nu eenmaal - en blijkbaar erg veel, zo bleek - goedgelovige zielen.

Wat voor zin heeft 't om daar massaal tegen in opstand te komen, 't goedje zit toch reeds in hun lijf, dat kan er nooit meer uitgehaald worden, & tweedens; ondanks de enorme druk, werd 't nooit verplicht, zo leep waren ze wel, om 't 'n vrijwillige keuze te noemen.
Waarvan ik gebruik gemaakt heb.
Om 't niet te doen.

En ondanks dat CRT & heel dat gedoe van LPF's heb ik evenzeer 'n aantal keer heen & terug Spanje<->België gedaan, zonder enige vorm van controle mèt m'n kat mee in de auto.
Ook ben ik regelmatig uit eten geweest, nergens toonde ik m'n telefoon (want ik had geen CST).
Ik liep gewoon naar binnen alsof m'n neus bloedde.
Ook deed ik telkens 't tegenovergestelde van hetgeen op TV nieuws verkondigd werd.

Zomer; ga niet naar zee, veel te druk, gevaar voor besmettingen en al dies meer.
Volgende dag reed ik naar zee.
Winter; veel sneeuw in de Hautes Fagnes, niet heengaan, politie stuurt je terug.
Volgende dag; reed ik naar de Hautes Fagnes. Politiecombi's naast de weg, geen enkele die me tegenhield of terugstuurde.

Lang voordat de mondmaskerplicht opgeheven werd droeg ik er al geen meer, als ik er op aangesproken werd zei ik gewoon dat 't toch al afgeschaft was, of ze dat dan niet gezien of gehoord hadden op TV. Natuurlijk wist op dat moment niemand meer welke maatregelen er wel of niet (meer) van toepassing waren, elke dag kwamen immers "experten" op TV mekaar tegenspreken.

Ohja, naar de Jeneverfeesten in Hasselt ben ik ook nog geweest zonder CST, als er mij naar gevraagd werd zei ik dat ik dat niet nodig had, dat ik 'n gele ster had, maar die nog op m'n jas moest naaien.
Met open mond werd ik aangestaard, niet begrijpend wat ik bedoelde.

Ja, ik ben 'n dwarsligger en ben opgevoed om voor mezelf te leren nadenken, overal kritisch over te zijn & alles in vraag te stellen.

Wat anderen in hun lijf hebben laten spuiten is niet mijn zaak, noch mijn probleem.

Dood ga je toch, ooit.
Met of zonder dat goedje in je lijf.

Eigenlijk ware 't beter geweest als ze met dat "mass depopulation" gedoe zo'n jaar of 50 geleden mee begonnen waren, er was toen al volk zat op de wereld, en nu barst 't helemaal uit z'n voegen.

En al dat volk wil met alle geweld in zowat 't kleinste èn meest racistische continent: Europa zijn.
aah voila se, ziehier, we hebben hem !!
Aan alle panda's in de wereld: we hebben de reden gevonden waarom het CST niet werkte !!
Er zat er verdomme ene bij die zich niet aan de regels hield
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2022, 00:47   #16
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als ge het niet wilt, laat u dan niet inenten hé zeg.

En mocht je daardoor vb. je werk verliezen, of je hobby niet meer kunt uitvoeren, dan zoek je ander werk of een andere hobby.
Gij zijt nergens voor beschaamd èh.
Zo van die dictatoriale trekjes vertoont die gouwleider van je ook regelmatig.

Wie dat vaccin niet wil laten zetten, zet er toch gewoon geen, zonder dat daar consequenties, voorwaarden & dreigementen aan vasthangen.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2022, 00:56   #17
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StV Bekijk bericht
aah voila se, ziehier, we hebben hem !!
Aan alle panda's in de wereld: we hebben de reden gevonden waarom het CST niet werkte !!
Er zat er verdomme ene bij die zich niet aan de regels hield
Hey, ik was toch niet zot zeker!
Ik was 't stadium al effe voorbij dat ik de leugenpers en kwakzalvers klakkeloos geloofde.
Ik zag toch wel hoe ze zèlf naar feestjes en al dies meer gingen, en zichzelf aan geen enkele, door henzelf verzonnen maatregel hielden, behalve als de camera draaide.

En zichzelf dagelijks opnieuw op TV kwamen tegenspreken.
Wie trapt daar dan nog in!


En BTW, om nog dwarser te liggen en de Woke-toer op te gaan.

Mijn 'pronoun' (om sjiek te doen) is niet hij of hem.

Misschien daarom dat ik met wat meer weg kon geraken met mijn attitude, dan 'n 'hem'.

Laatst gewijzigd door SDX : 11 augustus 2022 om 00:59.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2022, 10:33   #18
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.646
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ach, dat is allemaal best mogelijk & de tijd zal 't uitwijzen.

Maar persoonlijk - als dat goedje niet in je lijf zit omdat je niet ingegaan bent op de tig-tal 'uitnodigingen', tot zelfs telefoontjes toe - maak ik me daar geen zorgen over.

En nee, nog steeds begrijp ik de massa hysterie niet.
Maar je hebt nu eenmaal - en blijkbaar erg veel, zo bleek - goedgelovige zielen.

Wat voor zin heeft 't om daar massaal tegen in opstand te komen, 't goedje zit toch reeds in hun lijf, dat kan er nooit meer uitgehaald worden, & tweedens; ondanks de enorme druk, werd 't nooit verplicht, zo leep waren ze wel, om 't 'n vrijwillige keuze te noemen.
Waarvan ik gebruik gemaakt heb.
Om 't niet te doen.

En ondanks dat CRT & heel dat gedoe van LPF's heb ik evenzeer 'n aantal keer heen & terug Spanje<->België gedaan, zonder enige vorm van controle mèt m'n kat mee in de auto.
Ook ben ik regelmatig uit eten geweest, nergens toonde ik m'n telefoon (want ik had geen CST).
Ik liep gewoon naar binnen alsof m'n neus bloedde.
Ook deed ik telkens 't tegenovergestelde van hetgeen op TV nieuws verkondigd werd.

Zomer; ga niet naar zee, veel te druk, gevaar voor besmettingen en al dies meer.
Volgende dag reed ik naar zee.
Winter; veel sneeuw in de Hautes Fagnes, niet heengaan, politie stuurt je terug.
Volgende dag; reed ik naar de Hautes Fagnes. Politiecombi's naast de weg, geen enkele die me tegenhield of terugstuurde.

Lang voordat de mondmaskerplicht opgeheven werd droeg ik er al geen meer, als ik er op aangesproken werd zei ik gewoon dat 't toch al afgeschaft was, of ze dat dan niet gezien of gehoord hadden op TV. Natuurlijk wist op dat moment niemand meer welke maatregelen er wel of niet (meer) van toepassing waren, elke dag kwamen immers "experten" op TV mekaar tegenspreken.

Ohja, naar de Jeneverfeesten in Hasselt ben ik ook nog geweest zonder CST, als er mij naar gevraagd werd zei ik dat ik dat niet nodig had, dat ik 'n gele ster had, maar die nog op m'n jas moest naaien.
Met open mond werd ik aangestaard, niet begrijpend wat ik bedoelde.

Ja, ik ben 'n dwarsligger en ben opgevoed om voor mezelf te leren nadenken, overal kritisch over te zijn & alles in vraag te stellen.

Wat anderen in hun lijf hebben laten spuiten is niet mijn zaak, noch mijn probleem.

Dood ga je toch, ooit.
Met of zonder dat goedje in je lijf.

Eigenlijk ware 't beter geweest als ze met dat "mass depopulation" gedoe zo'n jaar of 50 geleden mee begonnen waren, er was toen al volk zat op de wereld, en nu barst 't helemaal uit z'n voegen.

En al dat volk wil met alle geweld in zowat 't kleinste èn meest racistische continent: Europa zijn.
Ik ben het volkomen met jou eens.
Als er geen goedgelovige zielen, hysterische angsthazen, waren geweest dan was er ook geen corona pandemie en verwoestende nepmaatregelen geweest, dan was de corona hoax mislukt van in het begin.

Maar de domheid van die goedgelovige zielen kent werkelijk geen grenzen, ze blijven nu zelfs nog de indirecte dwangmaatregelen ontkennen die ze zelf hebben meegemaakt en die onwettig konden genomen worden door hun kritiekloze en slaafse goedgelovigheid.
Ze eisen bewijzen van vaxschade om dan die onweerlegbare feiten de 'strijd tegen de gevaccineerden' te noemen.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2022, 11:01   #19
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.837
Standaard

Ondertussen wordt de dodentocht met 35 kilometer ingekort ...

Gevaccineerden krijgen al eens gemakkelijker een hartaanval, eens benieuwd hoeveel dat er zullen omver vallen. Dan kunnen ze het nog op de hitte steken.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2022, 11:32   #20
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.646
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Ondertussen wordt de dodentocht met 35 kilometer ingekort ...

Gevaccineerden krijgen al eens gemakkelijker een hartaanval, eens benieuwd hoeveel dat er zullen omver vallen. Dan kunnen ze het nog op de hitte steken.
De Dodentocht werd niet ingekort door de organisatie of de lopers, maar door de overheid.
Dus door angstige politiekers, uit schrik dat gevaccineerden zouden kunnen doodvallen door hun prikjes...euh...door de hitte.
Het zou dan weleens in de volksmond de naam "Vax-dodentocht" kunnen krijgen.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be