Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 3 november 2019, 09:58   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.614
Standaard Voormalige seksslavin van ISIS ...

Voormalige seksslavin van ISIS: “Geef de jihadisten een proces zoals de nazi’s”

Citaat:
Nobelprijswinnares en voormalig ISIS-seksslavin Nadia Murad (25) stelt voor om gevangengenomen jihadistische strijders een proces te geven zoals de nazikopstukken na de Tweede Wereldoorlog in Neurenberg.
Het bewuste proces van Neurenberg.

Dat zal men snel onder de noemer 'stof tot nadenken' vegen denk ik wat de Nobelprijswinnares probeert gedaan te krijgen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 3 november 2019 om 09:59.
Universalia is offline  
Oud 3 november 2019, 10:50   #2
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Voormalige seksslavin van ISIS: “Geef de jihadisten een proces zoals de nazi’s”



Het bewuste proces van Neurenberg.

Dat zal men snel onder de noemer 'stof tot nadenken' vegen denk ik wat de Nobelprijswinnares probeert gedaan te krijgen.
Oh, dat zal worden afgedaan als te duur en niet te betalen... Ten andere ik denk dat geen enkel islamland akkoord zal gaan daarmee... Ongelovige (honden) die over gelovigen, welke toch wel de recetten van de koran volgden, gaan oordelen.... Not done.
marie daenen is offline  
Oud 3 november 2019, 11:35   #3
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Oh, dat zal worden afgedaan als te duur en niet te betalen... Ten andere ik denk dat geen enkel islamland akkoord zal gaan daarmee... Ongelovige (honden) die over gelovigen, welke toch wel de recetten van de koran volgden, gaan oordelen.... Not done.
2
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline  
Oud 3 november 2019, 21:27   #4
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Voormalige seksslavin van ISIS: “Geef de jihadisten een proces zoals de nazi’s”



Het bewuste proces van Neurenberg.

Dat zal men snel onder de noemer 'stof tot nadenken' vegen denk ik wat de Nobelprijswinnares probeert gedaan te krijgen.
Frappant om het nodig te vinden een link naar het proces van Nuremberg te zetten. Dat is dus al in de vergeethoek van de geschiedenis geraakt.

Wat betreft Nobelprijzen daar heb ik geen gram interesse meer voor. Dat is totaal gedevalueerd. Verkracht worden door IS terroristen vind ik erg maar nog geen reden om een Nobelprijs te krijgen.
Gipsy is offline  
Oud 3 november 2019, 21:29   #5
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.012
Standaard

In Den Haag is er toch een tribunaal daarvoor?
Dadeemelee is offline  
Oud 4 november 2019, 08:36   #6
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.614
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Frappant om het nodig te vinden een link naar het proces van Nuremberg te zetten. Dat is dus al in de vergeethoek van de geschiedenis geraakt.

Wat betreft Nobelprijzen daar heb ik geen gram interesse meer voor. Dat is totaal gedevalueerd. Verkracht worden door IS terroristen vind ik erg maar nog geen reden om een Nobelprijs te krijgen.
Citaat:
Nadia Murad, we moeten ISIS-terroristen verantwoordelijk houden voor hun daden, net zoals de wereld de nazi’s openbaar verantwoordelijk hield in de Neurenberg-processen.
Het is de dame zelf die de link naar Neurenberg in de kijker gezet heeft.

De link naar die ik aanhaalde was alleen maar "ter info".

Dat men iemand daarvoor een Nobelprijs zou kunnen krijgen, dat leek mij ook ver gezocht, voor wat ze allemaal wist te vertellen.

Maar, men wilde Greta Thunberg er zelfs bijna ééntje geven, dus is die Nobelprijs heden ten dage niet veel meer waard.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 4 november 2019 om 08:38.
Universalia is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be