Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 juni 2021, 13:23   #21
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Neen, iedereen mag juist in alle vrijheid denken wat hij/zij wil, en zeggen wat hij/zij wil zolang er niet tot geweld wordt opgeroepen.
Kijk eens naar de christelijke scholen wat voor gedrocht dat geworden is omdat jullie seculieren je wil opdringen en islamitische scholen tegenhouden.

Tijd voor segregatie. Ieder zijn instituten en wetten zonder elkaar in de weg te lopen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 13:24   #22
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Je wil ons een paar honderd jaar terug in het verleden duwen? Fuck uw en anderen hun goden. No gods, no masters.
Ik wil vooral dat ieder zijn eigen kan en mag blijven zonder elkaar na te wijzen met een belerend moreel vingertje hoe het zou moeten.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 4 juni 2021 om 13:25.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 13:29   #23
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Kijk eens naar de christelijke scholen wat voor gedrocht dat geworden is omdat jullie seculieren je wil opdringen en islamitische scholen tegenhouden.

Tijd voor segregatie. Ieder zijn instituten en wetten zonder elkaar in de weg te lopen.
Ik kan enkel toejuichen dat "meneer pastoor" zijn greep op de schoolkinderen kwijt is.
En voor islamitische scholen, waar de koran belangrijker is dan de Stelling van Pythagoras, is hier al helemaal geen plaats.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 13:31   #24
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Ik kan enkel toejuichen dat "meneer pastoor" zijn greep op de schoolkinderen kwijt is.
En voor islamitische scholen, waar de koran belangrijker is dan de Stelling van Pythagoras, is hier al helemaal geen plaats.
Dat is wel door de wil op te dwingen he.
En den tijd dat nonnen of pastoors daar onderwijs geven is lang voorbij.
De christelijke westerse scholen werden zeer hoog geprezen, nog steeds hoger dan gemeentescholen.
Maar zie wat 1 generatie feministen en seculieren ervan maakte.

Lacht maar jongen. Tzal niet de laatste zijn.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 18:58   #25
^_^
Gouverneur
 
Geregistreerd: 4 juni 2014
Berichten: 1.490
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Volgens mij wordt het toch wel eens tijd voor een blasfemiewet.
Sommige mensen beseffen niet goed wat ze doen en hoeveel schade ze zichzelf en anderen kunnen berokkenen.
Er worden op de planeet zowat 3 a 4000 van die Onbestaande Opperwezens aanbeden. Hoeveel wetten zijn er dan nodig voor al die onzin?

Laatst gewijzigd door ^_^ : 4 juni 2021 om 19:15.
^_^ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 19:09   #26
wagner.666
Staatssecretaris
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 2.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Alweer een bewijs dat men de islam en zijn volgelingen manu militari uit de EU moet verdrijven. Liever vandaag dan morgen.
Vervang vandaag door gisteren.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 19:13   #27
denkimi
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Berichten: 3.700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ik wil vooral dat ieder zijn eigen kan en mag blijven zonder elkaar na te wijzen met een belerend moreel vingertje hoe het zou moeten.
Ik was van plan het te proberen uitleggen, maar ik vrees dat het geen zin heeft.

Ik ben alleen blij dat religieuze gekken geen grote invloed meer hebben op deze maatschappij.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 19:18   #28
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ^_^ Bekijk bericht
Er worden op de planeet zowat 3 a 4000 van die Onbestaande Opperwezens aanbeden. Hoeveel wetten zijn er dan nodig voor al die onzin?
Waar het aan het einde op gaat neerkomen: seculieren zijn in de minderheid.... en compleet omsingeld door een meerderheid die ze zelf tot 1 kneedden via polarisatie.
Moet er nog popcorn zijn?
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 19:27   #29
^_^
Gouverneur
 
Geregistreerd: 4 juni 2014
Berichten: 1.490
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Waar het aan het einde op gaat neerkomen: seculieren zijn in de minderheid.... en compleet omsingeld door een meerderheid die ze zelf tot 1 kneedden via polarisatie.
Moet er nog popcorn zijn?
Onbestaande Opperwezens komen en gaan. Een wat langdurige rage, maar meer stelt het eigenlijk niet voor. Onzin = onzin.
^_^ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 19:30   #30
denkimi
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Berichten: 3.700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ^_^ Bekijk bericht
Onbestaande Opperwezens komen en gaan. Een wat langdurige rage, maar meer stelt het eigenlijk niet voor. Onzin = onzin.
Het probleem is dat iemand als cufi denkt dat hij in de toekomst bij het regerende clubje zal horen omdat hij toevallig min of meer dezelfde gekke ideeën heeft.

Hij beseft niet dat hij juist 1 van de eersten zal zijn die onder de grond zal zitten moest de islam hier de plak zwaaien.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 19:43   #31
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ^_^ Bekijk bericht
Onbestaande Opperwezens komen en gaan. Een wat langdurige rage, maar meer stelt het eigenlijk niet voor. Onzin = onzin.
Onze geloofswetten zijn absoluut en zullen dit gedrocht overleven omdat ze superieur zijn.
Deze democratie is piepjong en “morgen” vervangen door een nieuw gedrocht, Marxisme misschien? Wie zal het zeggen...
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 19:44   #32
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
Het probleem is dat iemand als cufi denkt dat hij in de toekomst bij het regerende clubje zal horen omdat hij toevallig min of meer dezelfde gekke ideeën heeft.

Hij beseft niet dat hij juist 1 van de eersten zal zijn die onder de grond zal zitten moest de islam hier de plak zwaaien.
Maar neen. Ik geloof dat Christus daarna van Zijn “wolk” komt en met 1 Woord alles weer nieuw maakt.
Zijn wil geschiede, niet de onze.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 20:06   #33
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Die segregatie is misschien nog iets.
Geen uitkeringen of ziekenzorg meer nodig, God voorziet de gelovigen wel in wat ze nodig hebben.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 20:14   #34
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Maar neen. Ik geloof dat Christus daarna van Zijn “wolk” komt en met 1 Woord alles weer nieuw maakt.
Zijn wil geschiede, niet de onze.
Hij zal toch een covid-paspoort moeten tonen, of hij vliegt terug van waar hij gekomen is.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 20:15   #35
^_^
Gouverneur
 
Geregistreerd: 4 juni 2014
Berichten: 1.490
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Onze geloofswetten zijn absoluut en zullen dit gedrocht overleven omdat ze superieur zijn.
Deze democratie is piepjong en “morgen” vervangen door een nieuw gedrocht, Marxisme misschien? Wie zal het zeggen...
Zijt gij lid van die bende van de Sprekende Slang?

Slangen kunnen niet praten hé. Samson ook niet trouwens.
^_^ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 20:18   #36
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.428
Standaard

Behalve de Bijbelse Samson, die kon wel praten.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2021, 12:28   #37
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.445
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Ik kan, als ik wil, "en plein publique" en in alle veiligheid, de goorste moppen vertellen over Jezus of de paus. Als ik dat over allah of mohammed doe, kan ik volgende week dood zijn.
Soit, wie zich daar niet kan naar schikken in onze Westerse wereld, hoort hier niet thuis. De vrijheid van meningsuiting is "heiliger" dan eender welke imaginaire godheid.
Dat verschil is niet door godsdienst, wel door macht en achterban van godsdienst.
Geloof is een machtsdoctrine - het is bedoeld om mensen die worden benadeeld, die benadeelde situatie gedwee te doen aanvaarden. Geloof is een truuk tegen verzet.
En dat verklaart wèl het huidige verschil jezus / allah.
Er is een tijd geweest dat spotten met Jezus of Paus ook tot bedreigingen / gedood worden leidde. Die tijd was toen deze geloofs doctrine door machthebbers werd bedreven.
Nu niet meer.
Islam is nog steeds een machtdoctrine, en nu spotten met dat geloof kan hun gelovigen doen twijfelen, en aanhang verliezen, einde gedwee gehoorzamen, aanzien machthebbers (terecht) als een directe bedreiging voor hun machtspositie.
En dit is allemaal niet erg moeilijk he.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2021, 12:31   #38
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.445
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Hij zal toch een covid-paspoort moeten tonen, of hij vliegt terug van waar hij gekomen is.
Banee, de hemel zal opensplijten, een afgrond zal ontstaan, en alle nazi's en hun aanhangers zullen erin vallen en enige km dieper verbranden in magma, met de stapel covid paspoorten als een wolk dwarrelende bladeren erboven dansend.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be