Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 10 februari 2018, 17:55   #101
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 21.037
Standaard

Ik vraag mij af of al die mannen die vrouwen uitschelden/ kleineren/ belachelijk maken zelf een vrouw/ vriendin hebben?
Mss hebben ze ook een moeder, een zus? AWEL, dan beklaag ik die vrouwen! Echt hoor.
NieuwNoors is offline  
Oud 10 februari 2018, 17:56   #102
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
Nu, voor zij die vinden dat dit forum te vrouwonvriendelijk is, ik ken anders nog een nieuw forum waar het er effe anders aan toegaat
http://simpeleduif.freeforums.net/




Speciaal gecreëerd voor zij die denken dat een forum aanmaken zeer moeilijk is en veel werk
Eyjafjallajökull is offline  
Oud 10 februari 2018, 17:56   #103
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Inderdaad.

Sommige dames zijn ook een tikkeltje overgevoelig op dit vlak. Ze denken al gauw dat een wat persoonlijker kritiek op hun vrouw-zijn slaat. Dezelfde psychologische reflexen zie je ook wel bij andere maatschappelijke groepen die lang op het tweede plan hebben gestaan.
Waarom zou ik vrouwonvriendelijke opmerkingen persoonlijk nemen? Ik neem ze als belediging voor mijn sekse. Trouwens ik heb hier al veel persoonlijke beledigingen - niet altijd seksueel bedoeld - geslikt. Ik heb me altijd rustig gehouden en het maar laten gaan. Maar nu is er een druppel geweest die de emmer deed overlopen.
Uw opmerking is trouwens een duidelijk bewijs van het feit dat u en mogelijk de meeste mannen hier zelfs niet zien of voelen hoe beledigend sommige posts hier zijn. Ik vind dat heel spijtig. In het begin dat ik op dit forum kwam, dacht ik hier een zeker niveau te vinden, een vorm van interessante gedachtenwisselingen. Helaas is het hoe langer hoe meer ontaard tot scheldpartijen, vieze prentjes en vuile moppen.
Wie dat nu echt niet inziet, daar mankeert wel wat aan ...
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline  
Oud 10 februari 2018, 17:57   #104
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.532
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
toen heb ik ze toch niet meer gehoord hoor

Twas rap gedaan met de strandzanger op te hemelen

Allez, voor even toch
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline  
Oud 10 februari 2018, 17:58   #105
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
De feiten spreken voor zich. Hoeveel vrouwen zijn hier in vergelijking tot mannen? Zeg nu niet, er zijn altijd minder vrouwen geweest. Dat is gewoonlijk zo in dergelijke omgevingen maar hoeveel waren er in het begin en hoeveel zijn er nu? En wat is de reden van die drastische vermindering? Is er hier een man die daar eerlijk op durft antwoorden?
Eerlijk dus, zonder dubbelzinnigheden ...
Heb je cijfers van die "drastische vermindering"?
Den Duisteren Duikboot is offline  
Oud 10 februari 2018, 17:58   #106
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.532
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Wie dat nu echt niet inziet, daar mankeert wel wat aan ...
Jep, die mankeren lange tenen
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline  
Oud 10 februari 2018, 17:58   #107
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
Tjah, is het forum van de flair dan man-onvriendelijk? Want daar zitten amper mannen.

Politiek is immers nog altijd iets dat meer mannen bezig houdt dan vrouwen. Bij de verkiezingen is de helft van de lijst nu verplicht gevuld met vrouwen. En toch zijn niet de helft van de verkozenen vrouwen, ondanks het feit dat de helft van het kiespubliek vrouwen zijn. Ze doen het dus maw voor een groot deel zichzelf aan hé.

Of ga je hier ook voor quota pleiten? Dat er voor elk mannelijk lid een vrouwelijk lid moet zijn? Je ziet in mijn bovenstaand voorbeeld dat verplichte quota voor geen hol werken.
Wilt u nu zeggen dat k&k ook maar iets met politiek te maken heeft?
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline  
Oud 10 februari 2018, 17:59   #108
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.532
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Heb je cijfers van die "drastische vermindering"?
natuurlijk zijn die cijfers er niet. Het forumbestand is al jaren ongeveer constant
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline  
Oud 10 februari 2018, 17:59   #109
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
dat klopt. En is dus niet discriminerend voor vrouwen. Gezien ze allemaal binnen mogen als ze dat willen.
Leg u daar dan ook bij neer. En hou op met vrouwen te beledigen.
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline  
Oud 10 februari 2018, 18:01   #110
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.532
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Wilt u nu zeggen dat k&k ook maar iets met politiek te maken heeft?
dit forum heet politics.be en heeft meer dan 20 subfora. Slechts één gaat daar niet rechtstreeks over politiek. Wie hier zit, zit hier om over politiek gerelateerde zaken te spreken. K&k is bijkomstig.

Antwoord maar eens op de rest van mijn post. Of is dat te moeilijk?
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline  
Oud 10 februari 2018, 18:01   #111
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Oh nee? Lees jij wel hoe Marie, bembem en ikzelf zowat dagelijks uitgescholden worden? Jajaa, de forumbegijnen. Heel tof! Verder worden wij grof beledigd, meestal door 3-4 dezelfde mannelijke forummers. Wij worden zelfs uitgemaakt voor "dom". Er worden afbeeldingen geplaatst om ons belachelijk te maken, enz enz. Dit duurt al vele maanden. Wat vinden die 'heren' dat tof! Trololololooooooooo. Ik neem met deze reactie ook het risico om geband te worden, maar dan is het maar zo. Ik steun Marie voor de volle 100%. Hopelijk gaat moderatie eens iets doen tegen de pesters!
Hoe? Zijn jullie de forumbegijnen, ik dacht potvolkoffie dat jullie hier de madammen waren. Oeps
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline  
Oud 10 februari 2018, 18:02   #112
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Leg u daar dan ook bij neer. En hou op met vrouwen te beledigen.
Waar doet hij dat dan precies ?

Iets concreet ?
Eyjafjallajökull is offline  
Oud 10 februari 2018, 18:02   #113
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.532
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
En hou op met vrouwen te beledigen.
Ik beledig helemaal geen vrouwen. Je begint steeds meer te klinken als de meiden van halal die klagen over Hans Teeuwen. Ken je dat fragment uit hun talkshow niet? Je kan het op youtube vinden.
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline  
Oud 10 februari 2018, 18:03   #114
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Dank voor uw correct antwoord, H. Alleen met de laatste zin ben ik het niet eens. Moet de moderatie niet volledig onpartijdig zijn? Waarom zijn er eigenlijk geen vrouwelijke moderators hier? Die zouden de bijzonder vrouwonvriendelijke posts van velen hier direct herkennen als een serieus probleem.
Misschien omdat de vrouwelijke moderators die er in de tijd waren hun hobby met iets teveel overgave uitvoerden nml. mannelijke rechtse mannelijke deelnemers strafpunten bezorgen.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 10 februari 2018 om 18:17.
Hoomer is offline  
Oud 10 februari 2018, 18:04   #115
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
Je loopt gewoon recht in mijn val hé. Ik benoem juist niets. Feit dat jij zo snel op je paard zit geeft gewoon aan dat je zelf denkt dat vrouwen het zwakkere geslacht zijn tov van mannen. Ik denk dat, heel gemeend, hoegenaamd niet.
Kom mij dus geen zaken aansmeren die jij zelf zit te beweren. Dat is zeer klein, maar wel niet onverwacht
Dit is toch echt dikke zever. Het gaat om taal, vrouwen worden als het zwakke geslacht bestempeld en mannen als het sterke geslacht. Wilt u in uw eentje de betekenissen van bepaalde uitdrukkingen veranderen?
Als u het anders wilt benoemen, gebruik dan geen vaststaande eeuwenoude uitdrukkingen.
Gebruik dan een uitdrukking als "de vrouw" of "de vrouwelijke sekse" maar niet het zwakke geslacht, dat gewoon hetzelfde betekent maar achteraf omdat u mijn antwoord niet verwacht had gauw, gauw een andere betekenis kan gegeven worden.
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline  
Oud 10 februari 2018, 18:05   #116
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.927
Standaard

Een groepje die het moeilijk heeft gehad om echtscheidingen te verwerken, of andere vrouwenissues, maakt er wel degelijk een sport van het forum vol te spammen met berichten die door die persoonlijke frustratie zijn gekleurd.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline  
Oud 10 februari 2018, 18:06   #117
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Dat doen we toch ?

Hij komt hier immers te pas en te onpas.


Anderzijds, hij blijft al een tijdje weg en heeft zijn afscheid niet aangekondigd, noch is hij op een symbolisch cijfer qua posts gestopt. Er is misschien hoop dus
Alleen al uw manier van zeggen "Hij komt hier immers te pas en te onpas." duidt er op dat u hem liever niet ziet komen, net zoals uw laatste zinnetje.
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline  
Oud 10 februari 2018, 18:07   #118
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.532
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Dit is toch echt dikke zever. Het gaat om taal, vrouwen worden als het zwakke geslacht bestempeld en mannen als het sterke geslacht. Wilt u in uw eentje de betekenissen van bepaalde uitdrukkingen veranderen?
Als u het anders wilt benoemen, gebruik dan geen vaststaande eeuwenoude uitdrukkingen.
Gebruik dan een uitdrukking als "de vrouw" of "de vrouwelijke sekse" maar niet het zwakke geslacht, dat gewoon hetzelfde betekent maar achteraf omdat u mijn antwoord niet verwacht had gauw, gauw een andere betekenis kan gegeven worden.
Au contraire: ik had uw antwoord helemaal verwacht


Maar ik blijf erbij: jij zegt dus dat het al lang vaststaat dat vrouwen het zwakke geslacht zijn? En dan zijn wij anti-vrouw en seksistisch?

Wat gaan we hier nog allemaal meemaken
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline  
Oud 10 februari 2018, 18:07   #119
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
Inderdaad. En dat er nog altijd mensen rondlopen die dat soort sujetten zitten te verdedigen.... En wij mogen daar dan niet mee lachen
A propos, het gaat hier wel degelijk om de manier waarop vrouwen op dit forum worden behandeld, niet over personen die u als "een soort sujetten" wenst te bestempelen. Bent u zeker dat u nooit erop uit bent anderen te beledigen?
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline  
Oud 10 februari 2018, 18:08   #120
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.532
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Alleen al uw manier van zeggen "Hij komt hier immers te pas en te onpas." duidt er op dat u hem liever niet ziet komen, net zoals uw laatste zinnetje.
Marietje, intentieprocessen zoals gij er hier een aan het maken zijt, worden enkel gebruikt door slechte politici.

Leg Eya toch niets in de mond of hoofd dat hij niet gezegd/bedoeld/gedacht heeft.
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be