Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 12 juni 2004, 12:53   #1
Cynicus
Banneling
 
 
Cynicus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 oktober 2003
Berichten: 3.399
Standaard

Zoals altijd stem ik ook op 13 juni 2004 voor het Vlaams Blok.

In 1991 brak het Vlaams Blok sterk door dankzij de geslaagde bokshandschoenencampagne en stond het vreemdelingenprobleem hoog op de politieke agenda.

Sindsdien bleef het Vlaams Blok bij elke verkiezing gestaag vooruitgaan. De sleurpartijen negeerden echter de nochtans zeer duidelijke signalen van de bevolking. In plaats van een strenger vreemdelingenbeleid, kregen we een alsmaar lakser vreemdelingenbeleid. Uiteindelijk lieten de sleurpartijen via de door de sleurpartijen benoemde rechters het Vlaams Blok zelfs veroordelen, waardoor het Vlaams Blok wel eens gedwongen zou kunnen worden zijn naam en programma te wijzigen. Dat een partij niet mag zeggen wat ze wil, vind ik een enorme verschraling van de politiek. Het Vlaams Blok moet het Vlaams Blok blijven!!!!!!!!!

Ik hoop dat velen mijn voorbeeld volgen, en hun stem op de underdog zullen plaatsen om alzo het meerpartijensysteem dat zo kenmerkend is voor de democratie, te garanderen en mogelijk te houden.
Cynicus is offline  
Oud 13 juni 2004, 10:57   #2
ÞjóðríkR
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 8 juni 2004
Locatie: Antwerpen<Vlaanderen
Berichten: 17
Stuur een bericht via Instant Messenger naar ÞjóðríkR Stuur een bericht via MSN naar ÞjóðríkR Stuur een bericht via Yahoo naar ÞjóðríkR
Standaard

Ik zoû naar alle waarschijnlijkheid nooit op het Blok stemmen. Maar dit neemt niet weg dat ik het goed vind dat deze partij bestaat, net zoals voor mijn part alle partijen die willen mogen opkomen (=gelijkheid).
Daarom ook, WEG MET DE KIESDREMPEL omdat deze het aantal partijen verkleint en zo dezelfde verschraling extra in de hand werkt.
ÞjóðríkR is offline  
Oud 13 juni 2004, 16:12   #3
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Als Cynicus op VB stemt, wil ik dat al helemaal niet meer doen!
Het Skill Effect is offline  
Oud 13 juni 2004, 18:55   #4
ÞjóðríkR
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 8 juni 2004
Locatie: Antwerpen<Vlaanderen
Berichten: 17
Stuur een bericht via Instant Messenger naar ÞjóðríkR Stuur een bericht via MSN naar ÞjóðríkR Stuur een bericht via Yahoo naar ÞjóðríkR
Standaard

Persoonlijke vete?
ÞjóðríkR is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be