Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 oktober 2003, 20:50   #21
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

En wat Pelgrim betreft over 50 jaar:
"Een mysterieuze profeet die zich de Pelgrim noemde wist met zijn uitermate sterke charisma een nieuwe wereldreligie uit de grond te stampen, die vrede en vrijheid predikte. Hele Pelgrimistische gemeenschappen werden gesticht, op coöperatieve basis. Hun aangang groeide op drie decennia spectaculair, de imperialistische naties zagen zich verplicht militair samen te werken om deze revolutionaire krachten de kop in te drukken. Maar niets kon de opmars stoppen: in Afrika werd de Revolutie reeds uigeroepen en overal ter wereld breken nuvolksopstanden uit, geleid door de Pelgrims, die de bestaande regimes stevig doen wankelen."

__________________
pri via opinio, ne prelegu.
pri alies opinioj, nepre legu!
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2003, 21:54   #22
Bruno*
Banneling
 
 
Bruno*'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 oktober 2002
Locatie: Koninkrijk België - Royaume de Belgique-Königreich Belgien
Berichten: 8.868
Stuur een bericht via MSN naar Bruno*
Standaard

Citaat:
Tacitus

Tacitus sneuvelde op de dag van de Vlaamse onafhankelijkheid. Hij raakte gewond in de borst toen hij als commandant van Waalse stoottroepen het dorpje St. Katharina-Lombeek binnentrok. In Namur staat een monumentje ter zijn nagedachtenis. Elk jaar wordt er een wake gehouden door gevluchte Belgicisten.
hey, hey als ik tussen een Vlaams en en een Waals regiment zit val ik in beide richtingen aan
Bruno* is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2003, 23:46   #23
pwvb
Partijlid
 
Geregistreerd: 27 juli 2003
Locatie: gent
Berichten: 214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
1 Jan van den Berghe 9216520 berichten
2 Knuppel 6993250 berichten
3 Paulus de Boskabouter 6693320 berichten
4 Superstaaf® 6332458 berichten
5 TomB 6174950 berichten
6 Patriot 5444445 berichten
7 thePiano 4960980 berichten
8 Tacitus 4680564 berichten
9 vlaanderen72 4440 berichten
10 alpina 4049398 berichten
Misschien een kleine prognose:

[size=6]2053[/size]

Jan van den Berghe

Jan stapte al vroeg uit het onderwijs om zich te storten op zijn nieuwe passie: het reviseren van vliegtuigmotoren bij EL AL
In deze job heeft hij het geschopt tot afdelingshoofd.
Doof geworden door zijn beroep geniet hij nu van zijn pensioen in een Oostenrijks doveninstituut, waar hij geschiedenisanimator is. Het vreemde aan deze man is dat hij beweert dat België nooit bestaan heeft.

Knuppel

Alhoewel zij een van de voorvechters was van een onafhankelijk Vlaanderen heeft zij dit nooit mogen meemaken.
Eén dag voor de onafhankelijkheid van Vlaanderen en de inval van Wallonië stierf zij, verbitterd, maar toch tevreden dat het BROV ingevoerd werd twee dagen voor haar overlijden.

Paulus de Boskabouter

Paulus slijt zijn dagen in een verpauperde buitenwijk van het Zuid-Franse Nîmes, alwaar hij - volledig gek geworden - verzorgd wordt door zijn vrouw, welke hij ondanks het baren van 5 dochters nooit verlaten heeft.
Zij zijn gevlucht uit Vlaanderen wegens geen vriendjes met het nieuwe bewind.

Superstaaf®

Superstaaf schopte het tot 3 maal toe tot Prins Karnaval Aalst. Zijn carrière eindigde hij als columnist voor het blad 'De democraat'.
'De democraat' werd verboden bij de machtswissel die de onafhankelijkheid met zich meebracht. Hij slijt z'n dagen nu in de omgeving van Breendonck.

TomB

Tom werd 'big in America'. Onverwachts schopte hij het tot gouverneur voor de Democraten. Als Tom zich bukt om 100 dollar op te nemen maakt hij verlies. Zijn glamoureuze 30 jaar jongere vrouw zorgt voor de 15 kinderen. Still in business, noodgedwongen eigenlijk, want zij eerste 10 vrouwen zijn met een groot deel van z'n kapitaal gaan lopen

Patriot

Patriot zit in het geheime Belgische Verzet. Al jaren leeft hij ondergedoken in de bossen rond Malmedy. Er staat een prijs op zijn hoofd wegens 'Landverraad' en subversieve activiteiten. Verder is enkel geweten dat hij een relatie had met Koningin Elisabeth.

thePiano

Op het graf van the Piano heeft het nieuwe bewind een betonblok gezet van 200 ton. waarnemers van het nieuwe bewind hadden beweging gemerkt... Rond de verwijning en het overlijden van deze man doen de wildste geruchten de ronde. Het is echter verboden in het openbaar erover te praten.
de naam Hugo wordt niet meer aanvaard bij aangifte van pasgeborenen.

Tacitus

Tacitus sneuvelde op de dag van de Vlaamse onafhankelijkheid. Hij raakte gewond in de borst toen hij als commandant van Waalse stoottroepen het dorpje St. Katharina-Lombeek binnentrok. In Namur staat een monumentje ter zijn nagedachtenis. Elk jaar wordt er een wake gehouden door gevluchte Belgicisten.

vlaanderen72

Vlaanderen72 werkt in het begin mee met het nieuwe bewind. Uit wraak voor haar ban op de site Politics.be zorgde ze ervoor dat de moderatoren ervan in de omgeving van Breendonck terechtkwamen.
Een grote kentering in haar houding tav het regime werd veroorzaakt door de arrestatie en deportatie van haar homofiele zoon. Uit schuldgevoel runt zij nu een opvangtehuis voor bejaarde holebi's in het Waalse stadje Durbuy.

alpina

Alpina werkt nog steeds op de achtergrond voor de onafhankelijkheid van Vlaanderen. Alhoewel dit reeds lang een feit is, heeft deze man dat niet door. Het bewind laat hem rustig zijn gang gaan maar houdt wel scherp in de gaten dat hij niet omslaat naar Belgicisme. Hij verblijft in een instelling met vele van zijn lotgenoten.
Waar gaat de wereld naar toe??
pwvb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2003, 10:42   #24
George
Staatssecretaris
 
George's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2003
Locatie: huis
Berichten: 2.982
Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door George
Geef het maar toe baskabouter, je mist vlaanderen72 nog steeds hè

idd. fijn opgemerkt

BASkabouter?
Sorry, tikfoutje. Toch beter dan Buskabouter hé.
__________________

Lamzakl
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2003, 08:02   #25
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Mag ik niet wisselen met Patriot?
Hij krijgt één van mijn drie prinsentitels (anders ben ik levenslang Keizer Karnaval en dat kost te duur aan snoepsmijten)
In ruil zal ik die relatie met Prinses (koningin) Mathilde overnemen.....

Nogmaals bedankt om mij niet in Breendonk, maar slechts in de omgeving te situeren.
De paling en de mosselen zijn fameus in die streek.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2003, 12:51   #26
Babeth
Gouverneur
 
Babeth's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2002
Locatie: Vilvoorde
Berichten: 1.432
Standaard

De Zenne is een riviertje (of fors uitgevallen beek) die grotendeels ondergronds door Brussel stroomt en sinds lang wordt gebruikt als riool (onder andere voor het slachtafval van het slachthuis van Anderlecht). Daarna stroomt ze bovengronds naar Vilvoorde, alwaar ze weer voor een gedeelte overkoepelt werd wegens geurhinder. Vroeger werd de Zenne omgeleid zodat ze een slotgracht rond Vilvoorde vormde maar daar is ondertussen het grootste deel weer van gedempt en nu blijft ze min of meer parallel aan het Zeekanaal lopen en dient als opvang voor een eventueel teveel aan water in het kanaal.
Deze heerlijk ruikende en biologisch dode stroom bevindt zich op een kleine 100 meter van mijn huis en (weliswaar overkoepelt op die plek) op amper 50 meter van een hospitalencomplex.
__________________
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act." -- George Orwell

Lijst Dedecker, een kwestie van Gezond Verstand.

http://www.elisabethvanson.tk/
Babeth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2003, 15:47   #27
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door George
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door George
Geef het maar toe baskabouter, je mist vlaanderen72 nog steeds hè

idd. fijn opgemerkt

BASkabouter?
Sorry, tikfoutje. Toch beter dan Buskabouter hé.
Of Voskabouter.
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2003, 16:00   #28
dejohan
Minister-President
 
dejohan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Een hol in de grond
Berichten: 5.222
Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Crosskabouter, Soskabouter, Panathinaikoskabouter, Endlöskabouter,
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2003, 16:18   #29
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TomB's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: US
Berichten: 14.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tacitus
Citaat:
Tacitus

Tacitus sneuvelde op de dag van de Vlaamse onafhankelijkheid. Hij raakte gewond in de borst toen hij als commandant van Waalse stoottroepen het dorpje St. Katharina-Lombeek binnentrok. In Namur staat een monumentje ter zijn nagedachtenis. Elk jaar wordt er een wake gehouden door gevluchte Belgicisten.
hey, hey als ik tussen een Vlaams en en een Waals regiment zit val ik in beide richtingen aan
Daarom dat ge sneuvelde.
__________________
In het begin was er niets, wat ontplofte.
TomB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2003, 16:22   #30
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TomB's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: US
Berichten: 14.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter

Tom werd 'big in America'. Onverwachts schopte hij het tot gouverneur voor de Democraten. Als Tom zich bukt om 100 dollar op te nemen maakt hij verlies. Zijn glamoureuze 30 jaar jongere vrouw zorgt voor de 15 kinderen. Still in business, noodgedwongen eigenlijk, want zij eerste 10 vrouwen zijn met een groot deel van z'n kapitaal gaan lopen
Dat valt nog mee, de vraag is natuurlijk of die 15 kinderen van mij zijn of op de postbode lijken.
__________________
In het begin was er niets, wat ontplofte.
TomB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2003, 16:25   #31
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter

Tom werd 'big in America'. Onverwachts schopte hij het tot gouverneur voor de Democraten. Als Tom zich bukt om 100 dollar op te nemen maakt hij verlies. Zijn glamoureuze 30 jaar jongere vrouw zorgt voor de 15 kinderen. Still in business, noodgedwongen eigenlijk, want zij eerste 10 vrouwen zijn met een groot deel van z'n kapitaal gaan lopen
Dat valt nog mee, de vraag is natuurlijk of die 15 kinderen van mij zijn of op de postbode lijken.
Of op Arnold.
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2003, 16:25   #32
numarx
Minister
 
numarx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 maart 2003
Berichten: 3.389
Standaard

Doet me eraan denken dat ik nog een aangetekende brief voor je heb.
__________________
when you're asked to fight a war that's over nothing
it's best to join the side that's gonna win
http://chezpaulus.devnulled.be
numarx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2003, 19:11   #33
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris
 
Paulus de Boskabouter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2003
Berichten: 7.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Mag ik niet wisselen met Patriot?
Hij krijgt één van mijn drie prinsentitels (anders ben ik levenslang Keizer Karnaval en dat kost te duur aan snoepsmijten)
In ruil zal ik die relatie met Prinses (koningin) Mathilde overnemen.....

Nogmaals bedankt om mij niet in Breendonk, maar slechts in de omgeving te situeren.
De paling en de mosselen zijn fameus in die streek.


De toekomst ligt niet vast hé (het verleden ook niet volgens onze Nr.1 poster), ge moogt gij begot ruilen met wie ge wilt.

Ps: 't is niet daar; in breendonk alleszins
Paulus de Boskabouter is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be