Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 april 2020, 11:56   #24701
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ze weten ook wel waarom.
Mensen mogen hun gedacht daarover niet zeggen.
Nu muilkorft in navolging van de andere msm ook HLN haar lezers. De bevolking mag gewoon geen kritiek uiten op het gedrag van een deel van haar 'verrijkers'.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2020, 12:08   #24702
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Hoezo doodgezwegen? Je kan er toch overal over lezen? Welke censuur?
Dat men steeds verzwijgt over welke bevolkingsgroep het gaat.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2020, 12:35   #24703
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Hier moet je geen ernstig debat daarover verwachten. Deze mensen hier willen helemaal geen integratie, maar apartheid. Zij willen niet gekonfronteerd worden met alles dat "anders" is.
Als dat 'anders' staat voor toestanden zoals nu weer in Anderlecht, dan denk ik dat geen zinnig mens daarmee wil worden geconfronteerd. Jij, wel?
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2020, 12:42   #24704
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Misschien omdat ze altijd hetzelfde gezaag van steeds dezelfde mensen moe zijn?
Misschien 'zagen' ze omdat ze altijd maar hetzelfde wangedrag van steeds dezelfde groep mensen moe zijn.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2020, 12:47   #24705
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Geef die snotneuzen toch gewoon een schop tegen hun gat! Is dat nu zo moeilijk? Vorige zomer in mijn eigen straat nog zo'n bende ambetante en luidruchtige snotneuzen op hun plaats gezet. Als je met hun ouders of grootouders gaat praten hebben ze meestal niet meer zo'n grote bek, want dan zwaait er wat voor hen. De volgende keer respekteren ze je dan wel. Ik begrijp echt niet dat sommigen er ganse dagen over zitten te bleiten maar zelf geen enkel initiatief nemen.
Het gaat hier in Anderlecht niet over West-Vlaamse luidruchtige boerenbuitensnotneuzen die in hun broek doen voor hun bomma, maar over 'jongeren' die wapens van de politie stelen en wagens en bushokjes in brand steken.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2020, 12:51   #24706
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Het gaat hier in Anderlecht niet over West-Vlaamse luidruchtige boerenbuitensnotneuzen die in hun broek doen voor hun bomma, maar over 'jongeren' die wapens van de politie stelen en wagens en bushokjes in brand steken.
Ik vind dat Doomy toch eens mag proberen. In Anderlecht of Molenbeek een vandaal een schop onder zijn gat geven. Misschien lukt het wel. Dan is België eindelijk gered. Joepie.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2020, 12:52   #24707
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Och in mijn buurt heb ik ook niet het minste probleem met die kereltjes.
Maar ik ga niet ontkennen dat ze daar in Anderlecht problemen mee hebben.
Ik in mijn buurt evenmin. Die gasten zijn braaf en beleefd. Ze zijn hier in mijn buurt ook met niet veel. In Anderlecht wel en dan beginnen de problemen steevast. Het hangt samen met het percentage van de bevolking die ze uitmaken in een bepaalde wijk. Boven een bepaald percentage: veel kans op troubles.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2020, 12:56   #24708
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Ik vind dat Doomy toch eens mag proberen. In Anderlecht of Molenbeek een vandaal een schop onder zijn gat geven. Misschien lukt het wel. Dan is België eindelijk gered. Joepie.
Ik zou het Doomy ook wel eens willen zien doen. Ik denk dat we dan een forumlid minder tellen. Ik denk dat hij zich serieus miskijkt op de Brusselse situatie (die trouwens meer en meer navolging zal krijgen in andere grote steden).
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2020, 23:06   #24709
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Nu muilkorft in navolging van de andere msm ook HLN haar lezers. De bevolking mag gewoon geen kritiek uiten op het gedrag van een deel van haar 'verrijkers'.
Zelfs kritiek op hun wieler God Museeuw geraakt niet door de censuurmolen heb ik vandaag ondervonden.

Ik zei nochtans wat Museeuw zélf zei, ja,ik pakte doping.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2020, 05:11   #24710
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Pstt, Profiteur.... Ik ben 2de generatie.... 'k Moet toegeven, ben er niet happig op om naar mijn familie in verreweggiestan te moeten gaan. Maar als de overheid in België zo'n debiele regeling door wil voeren, dan is het vrij simpel. Dan maak ik met veel plezier gebruik van de gunsten die een hele stel debielen me geven. Zo van die dingen die men rechten noemt.
Maar wel vanuit mijn iets veiliger toevluchtsoord.
2e generatie = spijtig maar dan ben je voor mij niet meer dan ... (ik ga het beleefd houden maar iedereen zal wel weten wat ik bedoel). En allochtoon en rechten zijn voor mij evenveel waard als een hondendrol. Niets dus!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Daar is de goedkope kaffeepraat weer van degenen die het eens allemaal gaan oplossen... vanaf hunne toog met een dikke pint in de hand en een bierpens die op den toog ligt. En dan verwonderd zijn dat men niet ernstig wordt genomen.
Tussen haakjes: hebben al jouw voorouders tot de 3e generatie zonder één uitzondering Vlaamse familienamen?
Bierpens? Je mag altijd eens mee 20 kilometer komen joggen of 80 kilometer fietsen. Maar ik eet dan ook geen Halal prullaria en doe niet aan geiten neukerij. Maar om op je debiele vraag te antwoorden ja mijn ouders, grootouders, overgroot ouders zijn rasechte Vlamingen. Ik heb ooit eens een stamboom proberen te maken en even terug opgezocht en ik kwam tot de 7e generatie. En zonder uitzondering allemaal rasechte Vlamingen en geen geïmporteerd vuil.
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2020, 05:18   #24711
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.829
Standaard

Wat mij in België het meest stoort is :

- Rellen in Anderlecht. Vandalisme, wagens worden in brand gestoken, zelfs een vuurwapen uit een combi genomen en mee in de lucht geschoten : de politie en politiek zijn verontwaardigd en ze nemen enkel van die bruin rakkers in administratieve aanhouding. En hopla terug los gelaten en de bruine rakkers hebben macho verhalen en voelen zich oppermachtig.

- Twee profs zeggen in sommigen hun ogen enkele verkeerde woorden, de politie reageert gepikeerd, de profs worden door een linkse rector geschorste en het parket start een onderzoek. Terwijl de profs de waarheid zeiden en niets verkeerd deden.

Twee maten, twee gewichten waaruit voor de duizendste maal blijkt : autochtonen worden de mond gesnoerd, allochtonen worden zelfs aangemoedigd om de autochtonen nog meer te kloten en de boel af te breken.

EN DAN VRAGEN SOMMIGEN ZICH AF WAAROM HET VB ZOVEEL STEMMEN HEEFT EN WAAROM STEEDS MEER MENSEN IETS TEGEN ALLOCHTONEN KRIJGEN
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2020, 06:37   #24712
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Geef die snotneuzen toch gewoon een schop tegen hun gat! Is dat nu zo moeilijk? Vorige zomer in mijn eigen straat nog zo'n bende ambetante en luidruchtige snotneuzen op hun plaats gezet. Als je met hun ouders of grootouders gaat praten hebben ze meestal niet meer zo'n grote bek, want dan zwaait er wat voor hen. De volgende keer respekteren ze je dan wel. Ik begrijp echt niet dat sommigen er ganse dagen over zitten te bleiten maar zelf geen enkel initiatief nemen.
Ga je nu eens stoppen met uw linkse verbloemingen van de problemen in Anderlecht? Het gaat hier zoals reeds gezegd niet over snotneuzen uit het derde leerjaar die belleke trek gaan doen en met waterpistooltjes schieten. Het gaat hier om (bijna) volwassen bruin geteisem dat denkt dat er voor hen niks in het verschiet ligt in de toekomst en dat daardoor dus zo goed als niks te verliezen heeft. Zij vernielen op klaarlichte dag een politiecombi en stelen daarbij een wapen en schieten er als een volleerde outlaw mee in de lucht...

U gaat zo'n crimineel aan zijn oren trekken en dreigen zijn mama en zijn papa op de hoogte te brengen? Die lacht u vierkant uit en schiet gewoon een paar kogels in uw richting...


En deze baldadigheden hebben nog een neveneffect: als brave autochtone mensen dit zien en zij hebben zich altijd zoveel mogelijk aan de corona maatregelen gehouden dan schieten ze uit hun kram: dat gespuis doet wat het wil en ze gaan en staan waar ze willen... Dan hebben veel mensen zoiets van als zij dat mogen dan mogen wij dat ook.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2020, 06:40   #24713
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
2e generatie = spijtig maar dan ben je voor mij niet meer dan ... (ik ga het beleefd houden maar iedereen zal wel weten wat ik bedoel). En allochtoon en rechten zijn voor mij evenveel waard als een hondendrol. Niets dus!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
EN DAN VRAGEN SOMMIGEN ZICH AF WAAROM HET VB ZOVEEL STEMMEN HEEFT EN WAAROM STEEDS MEER MENSEN IETS TEGEN ALLOCHTONEN KRIJGEN
Ik stem ook op het Vlaams Belang, maar wat jij hier neerschrijft heeft niets meer met politiek te maken. Lees toch het programma nog maar eens; je zal dra merken dat wat jij neerschrijft evenveel verband houdt met het programma van Vlaams Belang, dan het verband tussen Kristof Calvo en nuttige kennis inzake kernenergie.
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2020, 12:06   #24714
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

Er moet gewoon véél harder opgetreden worden. Reeds vanaf de prille jeugdjaren. Brommerke stelen? Neen, beste vriend, je krijgt niet een 2e , 3e, 4e ........ 12e kans. Je gaat nu voor 12 maanden den bak in. En niet voorwaardelijk hé.
En diene pipo die het wapen van de klikken 'gebruikt', we gaan nog lachen wat die als straf krijgt. Voor mij part 5jaar bak in. Op water en brood.
En spuwen in het gezicht? Welnu, dat is in de huidige situatie aanzetten tot moord, met voorbedachten rade. 20 jaar den bak in.
Dat is de enige taal dat zo'n pretentieuze kwiebels begrijpen.
En van de huidige pocos gaat daar niks van in huis komen, dat weten we ondertusssen wel.

Laatst gewijzigd door kwantum : 14 april 2020 om 12:07.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2020, 12:16   #24715
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Er moet gewoon véél harder opgetreden worden. Reeds vanaf de prille jeugdjaren. Brommerke stelen? Neen, beste vriend, je krijgt niet een 2e , 3e, 4e ........ 12e kans. Je gaat nu voor 12 maanden den bak in. En niet voorwaardelijk hé.
En diene pipo die het wapen van de klikken 'gebruikt', we gaan nog lachen wat die als straf krijgt. Voor mij part 5jaar bak in. Op water en brood.
En spuwen in het gezicht? Welnu, dat is in de huidige situatie aanzetten tot moord, met voorbedachten rade. 20 jaar den bak in.
Dat is de enige taal dat zo'n pretentieuze kwiebels begrijpen.
En van de huidige pocos gaat daar niks van in huis komen, dat weten we ondertusssen wel.
Effectieve straffen. Absoluut.

En wel als volgt:

Indien effectieve straf n maand/jaar is, dan gaat iemand n jaar zitten. Vervroegde (of kans op) vrijlating is niet aan de orde.

Aan het einde van die n maand/jaar, wordt bepaald of die persoon opnieuw kan functioneren binnen de samenleving. Indien de uitkomst daarvan negatief is, wordt strafmaat verlengd met (bijvoorbeeld) een vierde van de oorspronelijke straf.

Vandaag zegt een rechter dat iemand n jaar de cel in moet; en kan zo iemand vervroegd vrijgelaten worden. De motivatie daarachter is dan, dat in zo een geval die persoon kan opgevolgd worden. Indien hij zijn straf uitzit, kan dat niet ...
Dat vind ik zo een lacune in de wetgeving. Want stel dat iemand duidelijk signalen toont, dat hij in geen geval aan de 'betere' hand is. Wat dan? Ja, dan moet hij vervroegd vrij, om te kunnen opvolgen ... Of, ze laten hem zijn straf uitzitten en hebben er geen controle meer over.

Het systeem is aan herziening toe. En wel heel dringend.
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2020, 02:18   #24716
Doomy
Minister-President
 
Doomy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Locatie: Westhouk, West-Vloandern
Berichten: 5.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Maar om op je debiele vraag te antwoorden ja mijn ouders, grootouders, overgroot ouders zijn rasechte Vlamingen. Ik heb ooit eens een stamboom proberen te maken en even terug opgezocht en ik kwam tot de 7e generatie. En zonder uitzondering allemaal rasechte Vlamingen en geen geïmporteerd vuil.
Dan ben je echt wel een heel kleine minderheid. De overgrote meerderheid van de Vlamingen/Belgen heeft minstens 1 buitenlandse voorouder binnen de 3 tot 4 generaties. Zelfs de overgrote meerderheid van de Vlaamsbelangers. Hoe ga jij die in je eentje allemaal buitensmijten?
__________________
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2020, 02:45   #24717
Doomy
Minister-President
 
Doomy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Locatie: Westhouk, West-Vloandern
Berichten: 5.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Het gaat hier in Anderlecht niet over West-Vlaamse luidruchtige boerenbuitensnotneuzen die in hun broek doen voor hun bomma, maar over 'jongeren' die wapens van de politie stelen en wagens en bushokjes in brand steken.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Het gaat hier zoals reeds gezegd niet over snotneuzen uit het derde leerjaar die belleke trek gaan doen en met waterpistooltjes schieten.
Verkeerd gegokt. Het ging wel degelijk om "bruine" snotneuzen van migranten en vluchtelingen. Die hebben ook al de weg naar mijn buurt in de Westhoek gevonden.

En ja, in die kulturen van mediterrane oorsprong heeft men wel degelijk ontzag voor zijn/haar moeder omdat hun moeder hen het leven heeft geschonken. Idem voor de bomma omdat die het leven aan de vader of moeder heeft geschonken. En dit ondanks (of misschien net door?) die machokultuur. Het heeft zelfs niets met islam te maken. Als je de moeder van een katolieke Italiaan of ortodokse Griek beledigt is de kans groot dat je bril ook niet meer op je neus zal staan. In die mediterrane kulturen is het not done om iemand moeder te beledigen en is een vent die zijn moeder niet verdedigt geen echte vent.

Wat de situatie in Brussel betreft: ooit eens ergens een interview gelezen met Brusselse politieagenten. Die zeiden zelf dat die uit de hand lopende kriminaliteit voor een stuk ook onze eigen schuld was. Als die politieagenten met de ouders van een ambetante snotneus gingen praten namen de ouders hun verantwoordelijkheid, wat erop neer kwam dat de snotneus in kwestie ferm kletsen kreeg van de ouders. Probleem opgelost, zou je denken? Maar toen werden die ouders vervolgd wegens mishandeling van hun eigen kroost. Resultaat: toen de politie nog een volgende keer bij de ouders kwam omdat hun snotneus weer iets had mispeuterd zeiden die ouders aan de politieagenten dat ze het maar zelf moesten oplossen als ze hun ouderlijk gezag niet mochten laten gelden. Het was misschien beter geweest om de ouders het op hun manier te laten oplossen, ook al is dit niet de onze?
__________________
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2020, 03:13   #24718
Doomy
Minister-President
 
Doomy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Locatie: Westhouk, West-Vloandern
Berichten: 5.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Ik vind dat Doomy toch eens mag proberen. In Anderlecht of Molenbeek een vandaal een schop onder zijn gat geven. Misschien lukt het wel. Dan is België eindelijk gered. Joepie.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Ik zou het Doomy ook wel eens willen zien doen. Ik denk dat we dan een forumlid minder tellen. Ik denk dat hij zich serieus miskijkt op de Brusselse situatie (die trouwens meer en meer navolging zal krijgen in andere grote steden).
Wel, ooit ben ik eens bijna doodgeslagen geweest door verstierde junkies. Waarschijnlijk coke gesnoven en er ekstreem agressief door geworden. Ze sloegen een kennis van mij die hen niks had misdaan in elkaar. Ik ben geen held en ze gedroegen zich als beesten, maar ben er toch tussengekomen. Liever zelf klets krijgen dan toekijken en mij achteraf schuldig voelen omdat ik niets ondernam. Ze keerden zich dan maar tegen mij, en ik dacht dat mijn laatste uur was geslagen. Maar plots hielden ze ermee op toen anderen er rond kwamen staan en ze plots beseften dat ze over de schreef waren gegaan.

Ik heb toen geluk gehad. Maar sindsdien ben ik niet meer vlug bang. Ik geloof dat sociale kontrole wel degelijk effekt kan hebben, al hangt veel af van de omstandigheden op het moment zelf. En ja, nadien ook een paar keer door aggresieve etters bedreigd geweest -zowel "autochtoon" als "allochtoon"- als ik hen zei dat ze met hun asociaal gedrag moesten ophouden. Het is natuurlijk altijd riskant, maar door afzijdig te blijven geef je asociale etters ook macht.

Overigens ben ik genoeg uitgeweest in de Franse grootstad Rijsel die in mijn achterbuurt ligt. Ook nog vaak door zo'n louche buurten gewandeld. Vergeleken met Rijsel gaat het er in Brussel nog tamelijk gemoedelijk aan toe.
__________________
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2020, 03:17   #24719
Doomy
Minister-President
 
Doomy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Locatie: Westhouk, West-Vloandern
Berichten: 5.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Ga je nu eens stoppen met uw linkse verbloemingen van de problemen in Anderlecht?
Ik verbloem net niks. Ik zeg gewoon zoals het is, maar dan wel in al zijn nuances. Ik denk dat ik al vaker de donkere kanten van het leven heb gezien dan velen die ganse dagen op de sociale media zitten te klagen en te zagen. En dit heb ik alvast geleerd: met kaffeepraat los je geen samenlevingsproblemen op.
__________________
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 15 april 2020 om 03:21.
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2020, 03:24   #24720
Doomy
Minister-President
 
Doomy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Locatie: Westhouk, West-Vloandern
Berichten: 5.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Bierpens? Je mag altijd eens mee 20 kilometer komen joggen of 80 kilometer fietsen. Maar ik eet dan ook geen Halal prullaria en doe niet aan geiten neukerij.
Goed, je bent dus sportief. Maar je doet ook niets om samenlevingsproblemen te helpen oplossen. Je verkoopt er alleen maar goedkope kaffeepraat over. Het blijft bij gekanker op sociale media. Hoe wil je dan ernstig worden genomen?
__________________
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 15 april 2020 om 03:34.
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be