Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 augustus 2004, 00:56   #41
Weisse Wolf
Minister
 
Weisse Wolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 3.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Dus is Dewinter ook een zuiplap.
Is het dat wat je bedoeld?
Dewinter is een gelegenheidsdrinker, iemand die in goed gezelschap (behalve die ene keer dan) aan de toog graag enkele pintjes meedrinkt.
__________________
Weisse Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2004, 01:21   #42
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Dewinter is een gelegenheidsdrinker, iemand die in goed gezelschap (behalve die ene keer dan) aan de toog graag enkele pintjes meedrinkt.
Etienne Vermeersch is mogelijks ook een gelegenheids drinker, met veel gelegenheden dan.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2004, 02:19   #43
Yossarian
Parlementslid
 
Yossarian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 1.601
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Etienne Vermeersch is een zuiplap, deze tekst heeft hij duidelijk gechreven onder invloed. Een redelijk denkend mens is niet in staat dergelijke onzin uit te kramen.
Beschouwt u zichzelf als een redelijk denkend mens? Dan moet het voor u een koud kunstje zijn om "dergelijke onzin" te weerleggen. Daarmee bedoel ik wel: inhoudelijk. ("Vermeersch is een zuiplap" noemt men een argument ad hominem - 'de man i.p.v. de bal' voor wie geen latijn verstaat - en zulke argumenten zijn logisch ongeldig). En een copy-paste van de VB-website is helaas ook ontoereikend, mocht u nog maar eens zonder inspiratie zitten...
Yossarian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2004, 02:40   #44
19.19
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 8 augustus 2004
Berichten: 69
Standaard

Ik denk dat de tekst vol onzin en absurditeit van Etienne Vermeersch meer dan boekdelen spreekt om ook nog maar de moeite te moeten doen inhoudelijk een argument naar voren te halen. Op een geschreven tekst inhoudelijk reageren die afkomstig is van iemand die duidelijk alcoholische dranken niet onder controle kan houden in z'n leven is ob eam causam -'om deze reden' voor wie geen Latijn verstaat- boven het niveau van ieder zich respecterende Vlaams Blokker.
19.19 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2004, 05:36   #45
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 mei 2004
Locatie: Vlaanderen Boven
Berichten: 10.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 19.19
Ik kan niet voor de anderen spreken uiteraard, maar in real life laat ik vreemdelingen duidelijk merken dat ze in onze maatschappij niet gewenst zijn. Teveel lopen immers hier rond al wanende dat ze in een veroverd expansie van hun land van oorsprong wonen. Dan laat ik hun er terug aan herinneren dat ze verkeerd gedacht hebben. Je hoeft daarbij geen geweld te gebruiken, immers zolang de wetten nog in hun voordeel pleiten zou dat nutteloos zijn en gun je hun het plezier dat juist jij last krijgt met de wet i.p.v. hun. Beter wachten dat de wetten rechtser worden, hetgeen vroeg of laat zal gebeuren wanneer Links volledig inelkaar stort.
Deze vriendelijke herinneringen kun je uiten aan de hand van hun te negeren wanneer ze bv. de weg vragen, een vuurtje vragen, komen bedelen, ... Je kan voorbijkomende vreemdelingen met een bepaalde blik aankijken, hetgeen meestal voor hun boekdelen spreekt, een subtiele vorm van provocatie dus zonder tever te gaan. Op markten kun je bepaalde symbolen aanbrengen op hun marktwagens wanneer de gelegenheid zich voordoet dat er geen aandacht naar jezelf gericht is, ....
Je kan dus je mening uiten, zolang je maar wat subtiel te werk gaat, en wanneer voldoende mensen dit doen, dan heeft het zeker een effect.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 19.19
De realiteit toont echter aan dat "de wetten van ons land" respecteren voor het grote merendeel der vreemdelingen teveel gevraagd is, vandaar ook dat het vreemdelingenprobleem een actueel onderwerp is geworden en niet vanzichzelf zal opgelost geraken wanneer er niet wordt ingegrepen vanuit de overheid.


aanzetten tot racisme is ook tegen de wet. blijkbaar is het teveel gevraagd voor jou om 'de wetten van ons land' te respecteren.
__________________

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2004, 07:01   #46
PAJOT
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Berichten: 6.792
Standaard

Citaat:
Wie niet inziet dat de 'anti-racistische', 'mundialistische' houding; de 'samaritaanse' naastenliefde, de meest grandioze ethische verworvenheid van onze beschaving is, leeft persoonlijk in diepe morele armoede en heeft maatschappelijk gezien dringend een inburgeringskursus nodig.
Professor-emeritus Vermeersch , met zijn pensioen van méér dan 40.000 euro's + schnabbels , heeft in feite geen enkele mundialistische houding , vermits hij HIER en niet DAAR waar de noden groot zijn adviezen geeft ...
Vermeersch heeft met zijn dik pensioen ook helemaal geen Samaritaanse naastenliefde in zich vermits hij NIET hier maar DAAR waar de noden het grootst zijn moest werken en wonen ...Vermeersch leeft dus in een diepe morele armoede en is maatschappelijk gezien aan heropvoeding toe.

Denk eens na Vermeersch, over het gezegde : Luister naar mijn woorden , maar zie niet naar mijn daden ... en zwijg dan voorgoed.

Nog één ding geef ik u mee : Bewonder al die mensen die wél uit naastenliefde zich wereldwijd én onbaatzuchtig ingezet hebben -op gevaar van hun eigen leven , en vergeet niet dat verhoudingsgewijs véél meer Vlamingen deze stap gezet hebben dan eender welk ander volk ter wereld.
Zelf zij die van hieruit tegen het bolsjevisme gingen vechten mét de Duitsers , waren in veel gevallen idealisten.
Uw ideaal is blijkbaar poenscheppen.

Wij hebben van nestbevuilers zoal jij geen enkele les te ontvangen.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2004, 07:10   #47
PAJOT
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Berichten: 6.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 19.19
Ik denk dat de tekst vol onzin en absurditeit van Etienne Vermeersch meer dan boekdelen spreekt om ook nog maar de moeite te moeten doen inhoudelijk een argument naar voren te halen. Op een geschreven tekst inhoudelijk reageren die afkomstig is van iemand die duidelijk alcoholische dranken niet onder controle kan houden in z'n leven is ob eam causam -'om deze reden' voor wie geen Latijn verstaat- boven het niveau van ieder zich respecterende Vlaams Blokker.
Wie Vermeersch kent weet dat hij een Blokhater is en iemand met haatgevoelens laat zijn emoties de vrije loop en bralt de meest klinkbare onzin.

Laatst gewijzigd door PAJOT : 10 augustus 2004 om 07:14.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2004, 09:06   #48
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Een allochtoon is iemand die van elders komt (dixit Van Daele).

Mensen die hier geboren zijn, ook al zien ze er uit als een chinees met kroeshaar en is een stiekeme aanbidder van de aardgodin van Tumbuktoe, is geen vreemdeling noch een allochtoon meer maar een volbloed Belg.

Als we dit nu eens als uitgangspunt nemen, komen we misschien nog ergens in deze discussie.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2004, 11:05   #49
Brabo
Parlementslid
 
Brabo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 april 2003
Locatie: Erewhon
Berichten: 1.744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Een vreemdeling is iemand uit een vreemd land, ziet er meestal anders uit en gedraagt zich ook zo.
Eigenlijk zijn we het dus allemaal eens over de definitie:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ThePiano
Mensen die hier geboren zijn, ook al zien ze er uit als een chinees met kroeshaar en is een stiekeme aanbidder van de aardgodin van Tumbuktoe, is geen vreemdeling noch een allochtoon meer maar een volbloed Belg.
Juist?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Die vreemdeling moet zich aanpassen aan zijn gastland en moet de wetten van dat land respecteren.
Blijkbaar is het niet genoeg dat men zich aan de plaatselijke regels houdt als men ergens verhuisd, men moet zich blijkbaar nog aanpassen ook. Wat houdt dat (verplicht) aanpassen in hemelsnaam in?
Ik stel de vraag maar omdat, hoewel iedereen het er blijkbaar over eens is dat dat aanpassen bijzonder belangrijk is, bijna niemand precies schijnt te weten wat dat aanpassen precies inhoudt.

PS Kan iemand me toevallig vertellen wat het Vlaams Blok precies onder aanpassen verstaat? Want "Vlaming onder de Vlamingen zijn" & "onze normen en waarden respecteren" lijken me nogal onduidelijke criteria om te bepalen wie er zoal het land buitengeflikkerd dient te worden.

P.P.S. Ik zou het eigenlijk ook tof vinden als iemand het schrijfsel van Vermeersch inhoudelijk zou weerleggen. Erg moeilijk kan het niet zijn om de tekst van een zuipende landverrader tot de grond toe af te breken...

Laatst gewijzigd door Brabo : 10 augustus 2004 om 11:10.
Brabo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2004, 11:48   #50
19.19
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 8 augustus 2004
Berichten: 69
Standaard

Quote Piano :
Mensen die hier geboren zijn, ook al zien ze er uit als een chinees met kroeshaar en is een stiekeme aanbidder van de aardgodin van Tumbuktoe, is geen vreemdeling noch een allochtoon meer maar een volbloed Belg.

Als we dit nu eens als uitgangspunt nemen, komen we misschien nog ergens in deze discussie.


Zulke mensen voldoen nog steeds niet aan een zuivere Vlaming, daar het vreemdelingenbloed nog steeds door hun aderen stroomt. Zijn ze bereid hun gebruiken en cultuur van land van oorsprong op te geven opdat ze geen daad verrichten die multiflauwekul bewerkstelligd binnen onze maatschappij ?
Ook indien deze hier geboren generaties bereidt zijn dit op te geven, bestaat nog steeds het gevaar van genenvermenging met de zuiver Vlaming door een huwelijk met nakomelingen tussen een vreemdeling en een zuivere Vlaming, hetgeen wederom defragmentatie bewerkstelligd.
19.19 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2004, 11:50   #51
nou nou
Europees Commissaris
 
nou nou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Berichten: 7.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 19.19

Zulke mensen voldoen nog steeds niet aan een zuivere Vlaming, daar het vreemdelingenbloed nog steeds door hun aderen stroomt. Zijn ze bereid hun gebruiken en cultuur van land van oorsprong op te geven opdat ze geen daad verrichten die multiflauwekul bewerkstelligd binnen onze maatschappij ?
Ook indien deze hier geboren generaties bereidt zijn dit op te geven, bestaat nog steeds het gevaar van genenvermenging met de zuiver Vlaming door een huwelijk met nakomelingen tussen een vreemdeling en een zuivere Vlaming, hetgeen wederom defragmentatie bewerkstelligd.
De maskers zijn aan het vallen eh manneke. Allee kom, doe er nog eens een schepke bovenop, "19.19"...
__________________
[size=1] "Laat ons kort en bondig lachen: HA!"[/size]


[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2004, 11:52   #52
nou nou
Europees Commissaris
 
nou nou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Berichten: 7.858
Standaard

Geweldig leuk, te zien hoe ze met elke nieuwe nick proberen zich net iets anders voor te doen en dan na een post of 20, 30 weer hervallen in hetzelfde extreme gewauwel. Ze kunnen het gewoon niet laten. Fundamenteel dom vind ik zo'n mensen. Echt.
__________________
[size=1] "Laat ons kort en bondig lachen: HA!"[/size]


[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2004, 11:58   #53
19.19
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 8 augustus 2004
Berichten: 69
Standaard

Ik tracht gewoon mijn persoonlijke visie te geven op een door Piano beschreven uitgangspunt. Je hebt het recht hier niet mee akkoord te zijn en op jouw beurt jouw persoonlijke visie hierop te geven. Het delen van verschillende visies is niet iets dat als "fundamenteel dom" beschouwd moet worden.
19.19 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2004, 12:45   #54
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 19.19
Quote Piano :
Mensen die hier geboren zijn, ook al zien ze er uit als een chinees met kroeshaar en is een stiekeme aanbidder van de aardgodin van Tumbuktoe, is geen vreemdeling noch een allochtoon meer maar een volbloed Belg.

Als we dit nu eens als uitgangspunt nemen, komen we misschien nog ergens in deze discussie.


Zulke mensen voldoen nog steeds niet aan een zuivere Vlaming, daar het vreemdelingenbloed nog steeds door hun aderen stroomt.


Ho, maar hier lopen volbloed Vlamingen rond wiens bloed al duizenden jaren geleden 'besmet' werd. Heb je soms een idee vanaf welke generatie je terugg van zuiver Vlaams bloed kan spreken?

Citaat:
Zijn ze bereid hun gebruiken en cultuur van land van oorsprong op te geven opdat ze geen daad verrichten die multiflauwekul bewerkstelligd binnen onze maatschappij ?


Waarom zouden ze? Is onze cultuur superieur aan de anderen? Tenandere, ik heb niet de indruk dat ze die van ons willen veranderen of vervangen. Als ze hun ding kunnen blijven doen zijn ze al best tevreden. En waarom steeds etnisch uiterlijk verbinden met cultuur? Een zwarte of een gele kan zich veel 'Vlaamser' gedragen en uiten dan vele Vlamingen die ik ken. Heb je een idee wat Vlaamse cultuur is? Het zal me benieuwen.

Citaat:
Ook indien deze hier geboren generaties bereidt zijn dit op te geven, bestaat nog steeds het gevaar van genenvermenging met de zuiver Vlaming door een huwelijk met nakomelingen tussen een vreemdeling en een zuivere Vlaming, hetgeen wederom defragmentatie bewerkstelligd.
Ik ben er 100% zeker van dat jij geen zuivere Vlaming bent. Bewijs jij nu maar het tegendeel
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2004, 12:46   #55
nou nou
Europees Commissaris
 
nou nou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Berichten: 7.858
Standaard

Gelul over het "gevaar" van de genenvermenging met de "zuivere Vlaming" vind ik fundamenteel dom. Op alle vlakken, zowel wetenschappelijk als ethisch als menselijk. Dat is mijn persoonlijke visie dan. Uw beurt.
__________________
[size=1] "Laat ons kort en bondig lachen: HA!"[/size]


[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2004, 12:46   #56
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Geweldig leuk, te zien hoe ze met elke nieuwe nick proberen zich net iets anders voor te doen en dan na een post of 20, 30 weer hervallen in hetzelfde extreme gewauwel. Ze kunnen het gewoon niet laten. Fundamenteel dom vind ik zo'n mensen. Echt.
Al die nicknamen, ik krijg er het vliegend sch*t van. Als het aan mij lag, kon niemand anoniem deelnemen aan de discussies op forums zoals dit.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2004, 13:17   #57
Weisse Wolf
Minister
 
Weisse Wolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 3.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brabo
Eigenlijk zijn we het dus allemaal eens over de definitie:
Citaat:
Mensen die hier geboren zijn, ook al zien ze er uit als een chinees met kroeshaar en is een stiekeme aanbidder van de aardgodin van Tumbuktoe, is geen vreemdeling noch een allochtoon meer maar een volbloed Belg.
Juist?
Nee, iemand die afkomstig is uit een vreemd land zal nooit een raszuivere Vlaming worden, evenmin als zijn nakomelingen.
Citaat:
Blijkbaar is het niet genoeg dat men zich aan de plaatselijke regels houdt als men ergens verhuisd, men moet zich blijkbaar nog aanpassen ook. Wat houdt dat (verplicht) aanpassen in hemelsnaam in?
Ik stel de vraag maar omdat, hoewel iedereen het er blijkbaar over eens is dat dat aanpassen bijzonder belangrijk is, bijna niemand precies schijnt te weten wat dat aanpassen precies inhoudt.

PS Kan iemand me toevallig vertellen wat het Vlaams Blok precies onder aanpassen verstaat? Want "Vlaming onder de Vlamingen zijn" & "onze normen en waarden respecteren" lijken me nogal onduidelijke criteria om te bepalen wie er zoal het land buitengeflikkerd dient te worden.
Een vreemdeling die in ons land willen verblijven moet assimileren: onze manier van leven het zijne maken, en bereid zijn zijn lot te delen met dat van onze gemeenschap. Dit wil zeggen dat hij zich loyaal opsteld en gedraagt tegenover onze gemeenschap en ook dat de vreemdeling bereid is zijn oorspronkelijke cultuur- en goodsdiestbeleving in te perken. Hij moet de fundamentele waarden en normen van onze Europese beschaving tot het zijne maken (scheiding kerk en staat, gelijkwaardigheid van man en vrouw, respect voor andermans fysieke integriteit).

Vreemdelingen die permanent in ons land willen verblijven moeten verplicht onderworpen worden aan een burgerschapsproef en moeten een loyauteitsverklaring afleggen (de vreemdeling moet beloven de fundamenten van onze samenleving te respecteren en de wetten na te leven). De burgerschapproef omvat proeven Nederlands, burgerschap en Europese waarden. De Vlaamse overheid moet opleidingen organiseren die door de betrokken vreemdeling kunnnen gevolgd worden. De kosten van deze opleiding moet door de vreemdeling zelf betaald worden. De vreemdeling die niet slaagt in deze proef of de verklaring weigert af te leggen verliest zijn verblijfsvergunning.

In de context van de verplichte aanpassing moet ook de erkenning van de islamitische godsdienst ingetrokken worden en moskeeën die haat tegen de westerse samenleving prediken moeten gesloten worden. De erkenning van en de recente mogelijkheid tot subsidiëring van islamitische gebedshuizen zal de expansie van de islam alleen maar in de hand werken, wat de aanpassing tegenwerkt.
__________________
Weisse Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2004, 13:24   #58
Weisse Wolf
Minister
 
Weisse Wolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 3.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Gelul over het "gevaar" van de genenvermenging met de "zuivere Vlaming" vind ik fundamenteel dom. Op alle vlakken, zowel wetenschappelijk als ethisch als menselijk. Dat is mijn persoonlijke visie dan. Uw beurt.
Benieuwd of de hier aanwezige moslims daar ook zo over denken?
__________________
Weisse Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2004, 13:25   #59
nou nou
Europees Commissaris
 
nou nou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Berichten: 7.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Benieuwd of de hier aanwezige moslims daar ook zo over denken?
Verandert dat iets aan de zaak?? Moslims die zo denken vind ik ook fundamenteel dom. Wat is me dat nu voor een opmerking??
__________________
[size=1] "Laat ons kort en bondig lachen: HA!"[/size]


[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]

Laatst gewijzigd door nou nou : 10 augustus 2004 om 13:25.
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2004, 13:31   #60
Weisse Wolf
Minister
 
Weisse Wolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 3.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Verandert dat iets aan de zaak?? Moslims die zo denken vind ik ook fundamenteel dom. Wat is me dat nu voor een opmerking??
Dan zijn negentig procent van de hier aanwezige moslims fundamenteel dom.
__________________
Weisse Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be