Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 april 2020, 08:07   #421
spherelike
Europees Commissaris
 
spherelike's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2006
Berichten: 6.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Nee. Het is als men aan een expert heeft gevraagd "is DEZE yoghurt zonder salmonella" en hij zegt "ja, gegarandeerd, eet maar", en blijkt dat het een besmet staal is.

Als je het niet weet, dan zeg je niet als expert dat je het weet, en je mis bent. Dan zeg je "ik weet het niet, daarvoor zou er eerst een labo test moeten op gebeuren".

Als ge naar den dokter gaat, en ge vraagt "dokter, heb ik longkanker ?", en die vent zegt, zonder verder onderzoek: "maar nee jong ! Waarom zou gij longkanker hebben ?" en drie maanden later sterft ge eraan, dan was die dokter dus een zeveraar. Een gevaarlijke zeveraar. Meer is daar niet aan.

Men heeft niet aan Van Ranst gevraagd "is skien gezond".
OK gij uw goesting dan
De vraag was dus concreet :zijn deze dorpen in het skigebied nog veilig
De expert zegt, met de gegevens die we NU hebben wel.
Hij had het dus moeten onderzoeken? Op reis gaan, uitgebreide testen ter plaatse gaan doen na de procedure te dooorlopen met de Italiaanse autoriteiten voor toestemming te krijgen, een gefundeerd rapport schrijven, een wetenschapper waardig. En dan was de krokusvakantie voorbij.
__________________
alleen ezels met een geheugen stoten zich geen twee keer aan dezelfde steen

Laatst gewijzigd door spherelike : 23 april 2020 om 08:12.
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2020, 08:14   #422
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.262
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
OK gij uw goesting dan
De vraag was dus concreet :zijn deze dorpen in het skigebied nog veilig
De expert zegt, met de gegevens die we NU hebben wel.
Hij had het dus moeten onderzoeken? Op reis gaan, uitgebreide testen ter plaatse gaan doen na de procedure te dooorlopen met de Italiaanse autoriteiten voor toestemming te krijgen, een gefundeerd rapport schrijven, een wetenschapper waardig. En dan was de krokusvakantie voorbij.
hij had moeten waarschuwen voor het risico op besmetting

niet aanmoedigen en weglachen

bij aankomst in afzondering plaatsen
__________________
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2020, 08:17   #423
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
OK gij uw goesting dan
De vraag was dus concreet :zijn deze dorpen in het skigebied nog veilig
De expert zegt, met de gegevens die we NU hebben wel.
Hij had het dus moeten onderzoeken? Op reis gaan, uitgebreide testen ter plaatse gaan doen na de procedure te dooorlopen met de Italiaanse autoriteiten voor toestemming te krijgen, een gefundeerd rapport schrijven, een wetenschapper waardig. En dan was de krokusvakantie voorbij.
Neen. Hij had eigenlijk gewoon niet moeten zeggen: 'Ik zou niet thuisblijven. Ik zou zeker gaan'.

Want die uitspraak, impliceert dat hij net wel heeft gedaan, wat jij hierboven beschrijft; en aldus aan de hand daarvan als expert zijn advies deelt met de bevolking.
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2020, 08:21   #424
spherelike
Europees Commissaris
 
spherelike's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2006
Berichten: 6.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
En hij was mis. Dat is achteraf gebleken. Zijn expertise was dus verkeerd, punt. Dat hij niet wist / niet kon weten / deed alsof hij niet wist / .... heeft geen belang, zijn "expertise" was desastreus. Maw, hij deed alsof hij zeker was over iets, terwijl dat verkeerd was.

Had hij een echt wetenschappelijke houding genomen, dan had hij NIET gezegd, "ga maar skieen", dan had hij gezegd: "voor zover ik weet, zijn er op dit ogenblik geen infecties in zekere ski oorden, dus in de mate dat die informatie juist zou zijn, loopt men geen gevaar - in de mate dat die informatie onvolledig is, is er dus wel degelijk een risico, maar ik heb daar geen weet van". Hij had er kunnen aan toevoegen: "wij weten zeer weinig over deze nieuwe ziekte, wij stellen vast dat die opduikt waar we ze niet altijd vermoeden, dus kan men nergens garanderen dat ze niet aanwezig is, maar zolang ze niet opduikt, kunnen we dat ook niet met zekerheid zeggen".

Maw, "ik weet het niet" wat inderdaad de juiste toestand van zijn kennis ter zake was.
Is yoghurt gezond?

voedingsdeskundige: Dat kan gemaakt worden van verontreinigde melk, er kunnen tijdens het productieproces bacteriën, deeltjes van de machines ingekomen zijn, misschien was het potje niet proper, misschien is het verkeerd bewaard geworden, mogelijks heeft er een gek gif in gespoten in de rekken, misschien stelt men LATER vast dat het verpakkingsmateriaal toch niet zo gezond is, …..
Dus ik weet het niet
__________________
alleen ezels met een geheugen stoten zich geen twee keer aan dezelfde steen
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2020, 08:29   #425
spherelike
Europees Commissaris
 
spherelike's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2006
Berichten: 6.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
hij had moeten waarschuwen voor het risico op besmetting

niet aanmoedigen en weglachen

bij aankomst in afzondering plaatsen
Dat heeft hij gedaan, u zou het interview eens moeten bekijken eerst.
__________________
alleen ezels met een geheugen stoten zich geen twee keer aan dezelfde steen

Laatst gewijzigd door spherelike : 23 april 2020 om 08:34.
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2020, 08:33   #426
spherelike
Europees Commissaris
 
spherelike's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2006
Berichten: 6.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Neen. Hij had eigenlijk gewoon niet moeten zeggen: 'Ik zou niet thuisblijven. Ik zou zeker gaan'.

Want die uitspraak, impliceert dat hij net wel heeft gedaan, wat jij hierboven beschrijft; en aldus aan de hand daarvan als expert zijn advies deelt met de bevolking.
heeft hij NIET gezegd.
Waarom altijd aandikken?
__________________
alleen ezels met een geheugen stoten zich geen twee keer aan dezelfde steen
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2020, 08:40   #427
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
heeft hij NIET gezegd.
Waarom altijd aandikken?
Je hebt gelijk. Exacte uitspraak was:

Wie van plan is om in de krokusvakantie naar Italië te trekken, mag dat gerust doen, zegt Van Ranst. "Ik zou niet thuisblijven", zegt hij resoluut. "

bron: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/02...-een-pandemie/

Maar goed, welk verschil maakt het?


Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
OK gij uw goesting dan
De vraag was dus concreet :zijn deze dorpen in het skigebied nog veilig
De expert zegt, met de gegevens die we NU hebben wel.
Hij had het dus moeten onderzoeken? Op reis gaan, uitgebreide testen ter plaatse gaan doen na de procedure te dooorlopen met de Italiaanse autoriteiten voor toestemming te krijgen, een gefundeerd rapport schrijven, een wetenschapper waardig. En dan was de krokusvakantie voorbij.
Neen. Hij had eigenlijk gewoon niet moeten zeggen: 'Wie van plan is om in de krokusvakantie naar Italië te trekken, mag dat gerust doen. Ik zou niet thuisblijven'.

(zo, nu heb je de correcte quote ...)

Want die uitspraak, blijft hoe dan ook impliceren dat hij net wel heeft gedaan, wat jij hierboven beschrijft (zie cursief); en aldus aan de hand daarvan als expert zijn advies deelt met de bevolking.
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2020, 08:41   #428
spherelike
Europees Commissaris
 
spherelike's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2006
Berichten: 6.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
In diezelfde uitzending zegt hij :

Pandemie : Een pandemie is een epidemie op wereldwijde schaal. Het woord is afkomstig uit het Grieks: ??? (pan) betekent geheel, ????? (dêmos) betekent volk.

Die pandemie kon de afstand van Milaan naar de ski-oorden dus niet overbruggen.
Ik heb die uitzending live op de TV gezien, en toen dacht ik al van "maar wat zegt die hier nu toch allemaal".
Het was dus geen éénmalig accident. Hij blijft gewoon wit en zwart tegelijk zeggen. Dat zou dan een richtlijn moeten zijn.
Geen wonder dat de regering ook blundert, als ze van die gast de raadgevingen krijgen.
OP dat moment dacht men dat reizigers het overbrachten, vandaar dat toen de remedie quarantaine was zowel in China als in de besmette Italiaanse dorpen. Dat het zo snel ging rondgaan wist op dat moment niemand (behalve misschien de chinezen maar die hielden het dan achter)
__________________
alleen ezels met een geheugen stoten zich geen twee keer aan dezelfde steen
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2020, 08:47   #429
spherelike
Europees Commissaris
 
spherelike's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2006
Berichten: 6.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht


Want die uitspraak, blijft hoe dan ook impliceren dat hij net wel heeft gedaan, wat jij hierboven beschrijft (zie cursief); en aldus aan de hand daarvan als expert zijn advies deelt met de bevolking.
Een voedingsexpert moet dus alle potjes yoghurt onderzoeken voor hij mag beweren dat yoghurt gezond is
__________________
alleen ezels met een geheugen stoten zich geen twee keer aan dezelfde steen
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2020, 08:59   #430
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Een voedingsexpert moet dus alle potjes yoghurt onderzoeken voor hij mag beweren dat yoghurt gezond is

Ik zal u wat helpen met uw vergelijking.

In enkele supermarkten is men tot de vaststelling gekomen, dat enkele loten van yoghurt (omwille van een productiefout) elementen bevatten die niet goed zijn voor de gezondheid.
Men is nog niet zeker welke loten wel; en welke loten niet impact hebben van deze productiefout.

De experte in de studio geeft aan, dat zij zeker niet zou twijfelen om nog yoghurt te kopen. Drie weken later stelt men vast dat n mensen zijn gestorven, als gevolg van het consumeren van geïmpacteerde yoghurt. Intussen weet men ook welke loten er geïmpacteerd waren en in welke supermarkten die te koop waren aangeboden.

De experte duldt geen kritiek, en geeft aan dat op het moment van haar duiding, het nog niet geweten was, over welke loten het precies ging en waar die te verkrijgen waren.

Jos en Marie, toen die de experte hoorden, dachten meteen: 'Maar mens, wat zeg jij nu. Wat een gevaarlijke uitspraak." Terecht stellen zij de deskundigheid van de experte in twijfel, o.a. via forum.politics.be

Er komen reacties op die kritiek. Jos en Marie hebben makkelijk praten, Jos en Marie staan aan de zijlijn, ...
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson

Laatst gewijzigd door Travis Bickle : 23 april 2020 om 09:03.
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2020, 09:17   #431
spherelike
Europees Commissaris
 
spherelike's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2006
Berichten: 6.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Ik zal u wat helpen met uw vergelijking.

In enkele supermarkten is men tot de vaststelling gekomen, dat enkele loten van yoghurt (omwille van een productiefout) elementen bevatten die niet goed zijn voor de gezondheid.
Men is nog niet zeker welke loten wel; en welke loten niet impact hebben van deze productiefout.

De experte in de studio geeft aan, dat zij zeker niet zou twijfelen om nog yoghurt te kopen. Drie weken later stelt men vast dat n mensen zijn gestorven, als gevolg van het consumeren van geïmpacteerde yoghurt. Intussen weet men ook welke loten er geïmpacteerd waren en in welke supermarkten die te koop waren aangeboden.

De experte duldt geen kritiek, en geeft aan dat op het moment van haar duiding, het nog niet geweten was, over welke loten het precies ging en waar die te verkrijgen waren.

Jos en Marie, toen die de experte hoorden, dachten meteen: 'Maar mens, wat zeg jij nu. Wat een gevaarlijke uitspraak." Terecht stellen zij de deskundigheid van de experte in twijfel, o.a. via forum.politics.be

Er komen reacties op die kritiek. Jos en Marie hebben makkelijk praten, Jos en Marie staan aan de zijlijn, ...
Daar klopt het niet hé
OP DAT MOMENT wist men WEL waar de verontreinigde potjes waren, en ze waren uit de rekken genomen (quarantaine)
LATER blijkt dat het probleem terug opduikt in een andere winkel.
Volgens u had alle yoghurt bij de eerste vaststelling moeten verboden worden, want er zouden in de toekomst wel meer verontreinigde loten kunnen opduiken in andere winkels.
__________________
alleen ezels met een geheugen stoten zich geen twee keer aan dezelfde steen

Laatst gewijzigd door spherelike : 23 april 2020 om 09:19.
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2020, 09:28   #432
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Daar klopt het niet hé
OP DAT MOMENT wist men WEL waar de verontreinigde potjes waren, en ze waren uit de rekken genomen (quarantaine)
LATER blijkt dat het probleem terug opduikt in een andere winkel.
Volgens u had alle yoghurt bij de eerste vaststelling moeten verboden worden, want er zouden in de toekomst wel meer verontreinigde loten kunnen opduiken in andere winkels.
Het spreket voor zich, dat in de supermarkt waar men tot de vaststelling is gekomen, men maatregelen heeft genomen.

U weet goed genoeg, dat grootleveranciers leveren aan verschillende supermarkten; en dat de onzekerheid net dáár ligt. Welke supermarkten hebben geïmpacteerde loten in hun magazijn/winkel?

Men weet het niet; ... en aldus is het raadzaam (voor de zekerheid) die producten niet te kopen.

Maar goed, ik heb zeer de indruk (want we zijn hier verdomme al over yoghurt bezig, in de plaats van het tot de essentie te houden) dat u het niet wil zien; en bij voorbaat elke kritiek op de man in functie van wetenschapper/viroloog (hoe terecht die ook is) wegzet als kritiek op de man, omdat hij een welbepaalde politieke ideologie genegen is.

Het lijkt er me op, dat u die zaken niet los van elkaar kan/wil zien; en dat is bijzonder jammer.
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson

Laatst gewijzigd door Travis Bickle : 23 april 2020 om 09:29.
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2020, 09:43   #433
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
OP dat moment dacht men dat reizigers het overbrachten, vandaar dat toen de remedie quarantaine was zowel in China als in de besmette Italiaanse dorpen. Dat het zo snel ging rondgaan wist op dat moment niemand (behalve misschien de chinezen maar die hielden het dan achter)
Voil?* dus. De krokus-skiërs uit België waren reizigers. Net als zovele andere vakantiegangers uit andere gebieden waarvan niemand kon weten hoe de toestand daar was.
En die Belgische reizigers die terugkwamen na uitvoerig en close contact met andere reizigers uit heel Europa, en mogelijk ook andere continenten inclusief Azië. hebben het virus daarna hier verspreid. Dat zag iedereen aankomen behalve de virusexpert.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2020, 09:47   #434
spherelike
Europees Commissaris
 
spherelike's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2006
Berichten: 6.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Het spreket voor zich, dat in de supermarkt waar men tot de vaststelling is gekomen, men maatregelen heeft genomen.

U weet goed genoeg, dat grootleveranciers leveren aan verschillende supermarkten; en dat de onzekerheid net dáár ligt. Welke supermarkten hebben geïmpacteerde loten in hun magazijn/winkel?

Men weet het niet; ... en aldus is het raadzaam (voor de zekerheid) die producten niet te kopen.
Inderdaad, ik wou het simpel houden, maar wat voor één winkel kan ook voor één lot in verschillende winkels. Men weet het dus WEL. In praktijk geeft men dan de lotnummers op indien er reeds producten verkocht zijn. Nog nooit werd het product afgeraden/verboden
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Maar goed, ik heb zeer de indruk (want we zijn hier verdomme al over yoghurt bezig, in de plaats van het tot de essentie te houden) dat u het niet wil zien; en bij voorbaat elke kritiek op de man in functie van wetenschapper/viroloog (hoe terecht die ook is) wegzet als kritiek op de man, omdat hij een welbepaalde politieke ideologie genegen is.

Het lijkt er me op, dat u die zaken niet los van elkaar kan/wil zien; en dat is bijzonder jammer.
Bijlange niet, ik kan gerust leven met kritiek op die man als die terecht is, niet met samengeraapte quotes, aangevuld met eigen veronderstellingen, compleet uit het tijdskader gerukt, en nog zoveel meer trucs om te proberen aantonen wat er niet is.
Voor uw wetenschap, ik heb nog nooit op een linkse/groene partij gestemd.
Ik wordt hier weggezet als een linkse rakker waarom? Waar is daar het bewijs van? Wat is het doel? Mij bij voorbaat verdacht maken?
Als ik kijk naar de estafettelopers in deze topic, en hun menig in andere topics lijken die (behoudens vergissing van mij) WEL in een bepaalde hoek te zitten.
Zou het de pot kunnen zijn die de ketel verwijt?
__________________
alleen ezels met een geheugen stoten zich geen twee keer aan dezelfde steen
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2020, 09:53   #435
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.582
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Inderdaad, ik wou het simpel houden, maar wat voor één winkel kan ook voor één lot in verschillende winkels. Men weet het dus WEL. In praktijk geeft men dan de lotnummers op indien er reeds producten verkocht zijn. Nog nooit werd het product afgeraden/verboden


Bijlange niet, ik kan gerust leven met kritiek op die man als die terecht is, niet met samengeraapte quotes, aangevuld met eigen veronderstellingen, compleet uit het tijdskader gerukt, en nog zoveel meer trucs om te proberen aantonen wat er niet is.
Voor uw wetenschap, ik heb nog nooit op een linkse/groene partij gestemd.
Ik wordt hier weggezet als een linkse rakker waarom? Waar is daar het bewijs van? Wat is het doel? Mij bij voorbaat verdacht maken?
Als ik kijk naar de estafettelopers in deze topic, en hun menig in andere topics lijken die (behoudens vergissing van mij) WEL in een bepaalde hoek te zitten.
Zou het de pot kunnen zijn die de ketel verwijt?
Interne forum enquêtes tonen aan dat meer dan 80 procent van de leden Vlaams belang of NVA stemt. En er heerst daarbij onder een aanzienlijk deel van de 'incrowd' de mentaliteit 'als je niet voor ons bent ben je tegen ons'. Primitieve binaire links rechts partij logica maar helaas een realiteit.

Je kan je dat best niet aantrekken.

Laatst gewijzigd door Bach : 23 april 2020 om 09:55.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2020, 09:55   #436
spherelike
Europees Commissaris
 
spherelike's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2006
Berichten: 6.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Voil?* dus. De krokus-skiërs uit België waren reizigers. Net als zovele andere vakantiegangers uit andere gebieden waarvan niemand kon weten hoe de toestand daar was.
En die Belgische reizigers die terugkwamen na uitvoerig en close contact met andere reizigers uit heel Europa, en mogelijk ook andere continenten inclusief Azië. hebben het virus daarna hier verspreid. Dat zag iedereen aankomen behalve de virusexpert.
En alle andere virusexperten ter wereld, en alle politici, en alle journalisten, en alle.....
OP DAT MOMENT hebben die allemaal samengezworen om de ernst te verdoezelen.
Een wereldwijd complot dus.
Gelukkig weten ze op dit forum beter
__________________
alleen ezels met een geheugen stoten zich geen twee keer aan dezelfde steen
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2020, 10:00   #437
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.388
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
En alle andere virusexperten ter wereld, en alle politici, en alle journalisten, en alle.....
OP DAT MOMENT hebben die allemaal samengezworen om de ernst te verdoezelen.
Een wereldwijd complot dus.
Gelukkig weten ze op dit forum beter
Indien iemand eind februari gepleit had voor een reisverbod had men hem stapelgek verklaard.
__________________
“Toen ze (Sihame El Khaouakibi) over haar werk vertelde, wist ik meteen: dit hebben we ook in Brussel nodig,” zei Jambon daarover.
https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2020, 10:05   #438
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.347
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
OK gij uw goesting dan
De vraag was dus concreet :zijn deze dorpen in het skigebied nog veilig
De expert zegt, met de gegevens die we NU hebben wel.
Hij had het dus moeten onderzoeken? Op reis gaan, uitgebreide testen ter plaatse gaan doen na de procedure te dooorlopen met de Italiaanse autoriteiten voor toestemming te krijgen, een gefundeerd rapport schrijven, een wetenschapper waardig. En dan was de krokusvakantie voorbij.
Hoe koddig is dit zeg. Met zoveel vuur en passie de expert Marc Van Ranst zitten verdedigen omdat hij mensen aanmoedigde om te gaan skien in Italie. Ik vraag me af hoe passioneel je Bart De Wever of Theo Francken zou zitten veroordelen moesten die aanmoedigingen van hen gekomen zijn.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2020, 10:14   #439
spherelike
Europees Commissaris
 
spherelike's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2006
Berichten: 6.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Hoe koddig is dit zeg. Met zoveel vuur en passie de expert Marc Van Ranst zitten verdedigen omdat hij mensen aanmoedigde om te gaan skien in Italie. Ik vraag me af hoe passioneel je Bart De Wever of Theo Francken zou zitten veroordelen moesten die aanmoedigingen van hen gekomen zijn.
"aanmoedigen" lijkt zo wat op reclame maken. Het ging over mensen die al plannen hadden.
Wat de twee NVA politici betreft, kan ik enkel vaststellen dat die WEL nog op handen gedragen worden door hun achterban, alhoewel ze al een paar keer betrapt zijn op hele overdrijvingen en ECHTE leugens.
__________________
alleen ezels met een geheugen stoten zich geen twee keer aan dezelfde steen
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2020, 12:42   #440
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
En alle andere virusexperten ter wereld, en alle politici, en alle journalisten, en alle.....
OP DAT MOMENT hebben die allemaal samengezworen om de ernst te verdoezelen.
Een wereldwijd complot dus.
Gelukkig weten ze op dit forum beter
Waarom stelt Imbo de vraag dan ?
Dan had ze toch beter niet kunnen vragen of we moesten thuisblijven ?
Ze vraagt het aan de expert.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be