Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 april 2017, 18:47   #2221
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
"Het is logisch dat je maar zoveel RES kan aanvaarden, als je nadien kan gebruiken om terug aan te kopen via RES. Een perfecte RES-balans is een 0-balans. De RES-spelregels laten toe om je RES-balans (inkomsten en uitgaven) perfect onder controle te houden. Onze RES-medewerkers begeleiden je bij het beheren van je RES-inkomsten en uitgaven. Wanneer je te veel RES-klanten zou krijgen, dan kan je op ieder moment het RES-% dat je aanvaardt verlagen. Indien je saldo te hoog zou oplopen en je niet voldoende RES-uitgavenmogelijkheden zou hebben, dan kan je zelfs aanvragen om tijdelijk niet gepubliceerd te staan en geen RES te aanvaarden.
De algemene regel is dat de RES-ontvangsten in je zaak niet meer dan 3 �* 5 % van de totale omzet in je zaak mogen bedragen."
https://www.res.be/nld/kooplieden/faqs

Nu ja, het systeem is nog steeds niet verschillend dan de kleine handelaar of zelfstandige die opzettelijk bijkomende kosten doet om niet in een hogere belastingsschijf te landen.

UW zogezegde 'genialiteit' is niks anders dan een verpakking.
Wel kom even mee op de baan en je weet direkt dat die begeleiding niet gebeurt ,vandaag 3 RES leden bezocht en probleem opgelost.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2017, 18:49   #2222
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Oei . Blijkbaar is er dus toch een betere oplossing dan 5.000 RES te betalen aan louche figuren.
Zo louche ben ik niet ,overal bij alle besprekingen zitten bnoekhouder en advocaat bij en meestal nog een curator uit de streek

Ze zijn allen behoorlijk onder de indruk als ik mijn uitleg begin
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2017, 19:36   #2223
Patrice
Gouverneur
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 1.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
laster en eerroof
ik vraag dan een expert die de boekhouding van RES PREPAID gaat nazien en daar hebben ze geen zin in.
1) Je kan niet zomaar eisen dat ze hun boekhouding openbaar maken.
2) Welke relevantie heeft die boekhouding?
Patrice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2017, 20:01   #2224
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
1) Je kan niet zomaar eisen dat ze hun boekhouding openbaar maken.
2) Welke relevantie heeft die boekhouding?
als ik beschuldigd wordt van laster en eerroof omdat ik overal lig rond te bazuinen dat het een ponzi systeem is ,dan kan ik vragen dat een gerechtelijk expert gaat nazien of ik lieg of niet
ik laat dus opvragen hoe zij de boeking van hun maandelijks verlies doen in de RES PREPAID.
En blijkbaar hebben ze daar schrik van.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2017, 20:04   #2225
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Zo louche ben ik niet ,overal bij alle besprekingen zitten bnoekhouder en advocaat bij en meestal nog een curator uit de streek

Ze zijn allen behoorlijk onder de indruk als ik mijn uitleg begin
Dat geloof ik.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2017, 20:04   #2226
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Behoudens vergissing is zo'n operatie trouwens enkel 'positief' in het kader van witwassen van geld of, heel eventueel, een BTW-carrousel.

Onze Paul is goed bezig...
1690 BW lees en leer
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2017, 20:10   #2227
Patrice
Gouverneur
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 1.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
als ik beschuldigd wordt van laster en eerroof omdat ik overal lig rond te bazuinen dat het een ponzi systeem is ,dan kan ik vragen dat een gerechtelijk expert gaat nazien of ik lieg of niet
ik laat dus opvragen hoe zij de boeking van hun maandelijks verlies doen in de RES PREPAID.
En blijkbaar hebben ze daar schrik van.
Was dat dan de inhoud van de dagvaarding?

De delictsomschrijving van "laster" bevat o.m. het bestanddeel "waarvan het wettelijk bewijs niet wordt geleverd". Dus is aan jou om het bewijs te leveren van wat je beweert en niet omgekeerd. Je kan niet zomaar een eis stellen dat ze hun boekhouding aan je open leggen. Hoogstens zou de rechter het kunnen bevelen, of het Openbaar Ministerie het kunnen vragen in de loop van het onderzoek.

Trouwens heeft je "dreigement" blijkbaar weinig indruk gemaakt, daar je reeds in kort geding bent gedagvaard.
Patrice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2017, 20:42   #2228
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
Was dat dan de inhoud van de dagvaarding?

De delictsomschrijving van "laster" bevat o.m. het bestanddeel "waarvan het wettelijk bewijs niet wordt geleverd". Dus is aan jou om het bewijs te leveren van wat je beweert en niet omgekeerd. Je kan niet zomaar een eis stellen dat ze hun boekhouding aan je open leggen. Hoogstens zou de rechter het kunnen bevelen, of het Openbaar Ministerie het kunnen vragen in de loop van het onderzoek.

Trouwens heeft je "dreigement" blijkbaar weinig indruk gemaakt, daar je reeds in kort geding bent gedagvaard.
die dagvaarding in kortgeding heb ik uitgelokt
ik weet waarom en RES zal het weten na de uitspraak of na beroep
ik heb het uitgelokt op spam met een totaal andere verborgen agenda namelijk het ponzi systeem kenbaar te maken aan pers en iedereen
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2017, 21:26   #2229
Patrice
Gouverneur
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 1.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
die dagvaarding in kortgeding heb ik uitgelokt
ik weet waarom en RES zal het weten na de uitspraak of na beroep
ik heb het uitgelokt op spam met een totaal andere verborgen agenda namelijk het ponzi systeem kenbaar te maken aan pers en iedereen
Je wil je activiteiten promoten als creatief RES-boekhouder en tegelijk het systeem in diskrediet brengen? Zit er nog een lijn in je gedachtegang?
Patrice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2017, 21:35   #2230
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
Je wil je activiteiten promoten als creatief RES-boekhouder en tegelijk het systeem in diskrediet brengen? Zit er nog een lijn in je gedachtegang?
Ja een raid op het systeem via een buitenlandse (gerenomeerde) barter maatschappij ,de moeder van het barteren.

de overnemers gaan hun bod doen tegen RES 1 OP 1
Daarna zakken ze als ze 10.000.000 hebben omgezet
Men gaat er nog voor vechten
Het is alsof Congolese munt kan omgeruild worden 1 op 1 tegen Duitse mark (beelspraak)
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 26 april 2017 om 21:49.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2017, 21:56   #2231
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.596
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Ja een raid op het systeem via een buitenlandse (gerenomeerde) barter maatschappij ,de moeder van het barteren.

de overnemers gaan hun bod doen tegen RES 1 OP 1
Daarna zakken ze als ze 10.000.000 hebben omgezet
Men gaat er nog voor vechten
Het is alsof Congolese munt kan omgeruild worden 1 op 1 tegen Duitse mark (beelspraak)
Ik vind het wraakroepend dat vulgaire aftroggelaars van uw soort blijven schade aanrichten. Uw plaats is het gevang maar helaas laat men tegenwoordig het crapuul lopen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2017, 04:01   #2232
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik vind het wraakroepend dat vulgaire aftroggelaars van uw soort blijven schade aanrichten. Uw plaats is het gevang maar helaas laat men tegenwoordig het crapuul lopen.
ik doe die overname raid niet ,ik ben gecontacteerd lmet de vraag of il mijn 1.400.000 RES wil ruilen 1 op 1
ik ken die mensen zelfs niet maar ik ken wel hun barter systeem van het internet.
Het is het aller eerste systeem met naar het schijnt 600.000 handelaren als lid en het is daar waar WALTHER de stichter van RES zijn idee heeft gehaald.
Het is een echt barter systeem zoals het vroegere RES zonder particuliere PREPAID ,dus zonder ponzi of piramide mogelijkheid.
Zij gaan nu een bijhuis openen in Benelux en vermits ik de grootste RES euro bezitter ben hebben ze mij als eerste gecontacteerd.
Het zijn professionals en bankiers.
Ik denk dat 90 procent van de RES handelaren gaan instappen want je kan dan alles kopen tot en met wagens en verblijven in grote hotel ketens aan 100 percent !!,zeer groot aanbod in wijnen voor de restaurants.
zij gaan een correct bod doen 1 op 1 via een internationaal advocaten kantoor en dat bod komt rechtstreeks naar de RES leden ,niet naar de RES eigenaars.
ik wordt gewoon lid met adopont ,ik zit niet in de direktie noch in het aandeelhoudersschap .
eovernemer doet geen bod op res prepaid ,hij werkt niet met particulieren tenzij die iets in ruil (barter ) aan te bieden hebben. VB 2e hands wagen,collectie wijnen,meubels ingeval van verhuis ,sierraden,klusjes werk,ouderlinge verzorging, etc etc men moet RUILEN niet aankopen !
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 27 april 2017 om 04:12.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2017, 05:46   #2233
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
1690 BW lees en leer
Denk je nu écht dat het volstaat een wetsartikel te citeren om "uw groot gelijk" aan te tonen?
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2017, 05:49   #2234
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
ik doe die overname raid niet ,ik ben gecontacteerd lmet de vraag of il mijn 1.400.000 RES wil ruilen 1 op 1
ik ken die mensen zelfs niet maar ik ken wel hun barter systeem van het internet.
Het is het aller eerste systeem met naar het schijnt 600.000 handelaren als lid en het is daar waar WALTHER de stichter van RES zijn idee heeft gehaald.
Het is een echt barter systeem zoals het vroegere RES zonder particuliere PREPAID ,dus zonder ponzi of piramide mogelijkheid.
Zij gaan nu een bijhuis openen in Benelux en vermits ik de grootste RES euro bezitter ben hebben ze mij als eerste gecontacteerd.
Het zijn professionals en bankiers.
Ik denk dat 90 procent van de RES handelaren gaan instappen want je kan dan alles kopen tot en met wagens en verblijven in grote hotel ketens aan 100 percent !!,zeer groot aanbod in wijnen voor de restaurants.
zij gaan een correct bod doen 1 op 1 via een internationaal advocaten kantoor en dat bod komt rechtstreeks naar de RES leden ,niet naar de RES eigenaars.
ik wordt gewoon lid met adopont ,ik zit niet in de direktie noch in het aandeelhoudersschap .
eovernemer doet geen bod op res prepaid ,hij werkt niet met particulieren tenzij die iets in ruil (barter ) aan te bieden hebben. VB 2e hands wagen,collectie wijnen,meubels ingeval van verhuis ,sierraden,klusjes werk,ouderlinge verzorging, etc etc men moet RUILEN niet aankopen !
Ik denk echt dat het tijd wordt dat je een roman schrijft!
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2017, 05:51   #2235
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Ik denk echt dat het tijd wordt dat je een roman schrijft!
Ok
Als je RES teveel wordt kan je mij contacteren
Heb al voor 1.400.000 RES opgelost
Ik heb alleen negatieve berichten over RES PREPAID niet over RES barter
Het eerste is pure oplichting waarvan de gerechtelijke en de BBI in kennis zijn gesteld
Ik ben al sedert 2003 een trouw RESSER en vind het een fantastisch systeem als handelaar
Waarom Walther die piramide met RES PREAID heeft begonnen is mij een raadsel.
Je moet eens samen met mij de baan opgaan en met die RES handelaren praten
Die zijn razend op dat prepaid systeem
Walther zijn zakken zitten vol(zelfs niet aangegeven) en zij zitten met een onvoorstelbaar bedrag aan RES waar ze geen kanten mee weg kunnen
Iedere handelaar die niet wordt geconfronteerd met RES PREPAID kaarten heeft geen probleem.
Anders is het met restaurants,boetieken,stranden ,cafe, etc zij ontvangen al die RES PREPAID en verzuipen erin
RES PREPAID is pure oplichting en het gaat hen zuur opbreken als ze het mogen gaan uitleggen aan de BBI en gerrechtelijke.
RES PREPAID wordt in KNOKKE al op veel plaatsen niet meer aanvaard ,de handelaarskaarten wel.

Uitdrukkelijk steeds handelend als promotor van adopont in oprichting (cass 8 mei 2015 )



vriendelijke groeten
Paul Van der Es
0475 875 125
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2017, 05:54   #2236
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Denk je nu écht dat het volstaat een wetsartikel te citeren om "uw groot gelijk" aan te tonen?
1 WETSARTIKEL !! ik ken 3000 arresten uit mijn hoofd
JA HET KAN !

Tevens kan je de volgende zaken ook doen met RES

Bedrijfsadvies,van oprichting tot en met ontbinding van alle rechtspersonen in de meest ruime zin
• Oprichting (maatwerk)
• Begeleiding bij groeipijnen
• Begeleiding financiering en herfinanciering
• S.W.O.T. analyse
• Bedrijfsdoorlichting.
• Administratie en neerlegging bij de kruispuntbank
• Opstellen businessplan voor aanvragen kredieten en bedrijfsfinancieringen.
• Ontwerpen boordtabellen
• Aantrekken en zoeken van investeringskapitaal.
• Factoring en debiteuren beheer
• Fusie en splitsing
• Management buy out
• Inplanting Iso 9001 kwaliteitslabel
• Inplanting Balanced Score Cards en of meetcultuur
• Opstellen en inplanten Missie,Visie en Waarden.
• Familiale opvolging en erfrecht aandelen.
• Overname en overgave van de onderneming
• Liquiditeitsproblemen
• Onderhandeling schuldeisers,RSZ,BTW
• Oplossen vennootschapsconflikten
• Oplossen van bewarende en uitvoerende gelegde beslagen
• Faillissementspreventie
• Begeleiding WCO
• Doorstart in alle wettelijke vormen.
• Begeleiding faling en falingsvoorbereiding.
• Beheersen bestuurs aansprakelijkheids vorderingen.
• Ontbinding en vereffening van de vennootschap.

Er kan betaald worden met RES via 1690 BW 100 percent + BTW kontant

vriendelijke groeten
Paul Van der Es
0475 875 125
Promotor adopont (uitdrukkelijk en exclusief)
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2017, 05:56   #2237
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik vind het wraakroepend dat vulgaire aftroggelaars van uw soort blijven schade aanrichten. Uw plaats is het gevang maar helaas laat men tegenwoordig het crapuul lopen.
BESTE,
Het oorspronkelijke barter systeem is ok dwz de handelaars moeten diensten of producten omruilen onder elkaar
Er is dus steeds een ruilwaarde in het systeem

Anders is het met prepaid systeem ,hier is geen ruil van diensten of producten (barter)
Res ontvant het geld in euro en de leden ontvangen het dubbele in Res
Dat wil zeggen dat zij die aan het eind van de keten zitten ,meestal restaurants enorm veel RES slikken maar geen mogelijkheid hebben om het uit te geven ,zij vinden geen leveranciers !
Degene die mij contacteren zijn restaurants met soms 100.000 EURO res ,waar ze echt geen blijf mee weten.
In knokke zijn er al veel zaken die de RES prepaid niet meer aannemen ,maar wel de gewone handelaars RES
Res prepaid is geen ruil maar een verkoop van RES aan – 50 procent.
De hoeveelheid RES die in de keten zit uit prepaid kaarten is schrikbarend en stapelt zich overal op.
Eerst verminderen de restaurants hun percentage ,maar dan nog zitten ze met overvloed.
Als er nu een wijn groothandelaar bestond zou veel zijn opgelost voor de restaurants ,maar wat moet dan die wijngroothandel doen ?
Het ergste is dat de restaurants belastingen en BTW moeten betalen op die opgehoopte RES euro s want ze kunnen ze niet uitgeven in kosten of in investeringen.

Daarom dat ik dacht dat RES mij met open armen zou omhelzen (RIK was razend enthousiast toen ik dit aankondigde )
Ik zou binnen de korste keren met 5.000.000 Euro aan RES zitten.
En hoe moet ik die nu gaan uitgeven ??
Ik kan veel en leef dan zeer royaal (alle dagen restaurants en dure wijnen ) maar dit krijg ik ook niet op
In het oude barter systeem moet ik een dienst of product leveren
Onder prepaid moet ik enkel geld geven en dat kan niet geruild worden ,immers RES gaat geen overtollige RES euro omzetten in echte euro
Daarom is het een piramide systeem , binnen 2 a 3 jaar springt het en zitten al die handelaren met tienduizenden euro’s waardeloze munt
Je kan nu al RES kopen bij handelaren aan 30 procent ,dwz als partikulier contacteer je een RES handelaar met teveel aan RES ,deze RES handelaar koopt cadeaubons in RES en verkoopt ze aan 30 procent.(wordt nu aangeboden op de markt )


vriendelijke groeten
Paul Van der Es
0475 875 125
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2017, 07:16   #2238
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
1 WETSARTIKEL !! ik ken 3000 arresten uit mijn hoofd
ik geloof u niet
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2017, 07:31   #2239
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
ik geloof u niet
Ik denk dat ongeveer niemand op dit forum hem gelooft.

Trouwens, elke keer hij iets komt vertellen vliegt hij met zijn gezicht tegen de muur.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2017, 07:47   #2240
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Ik denk dat ongeveer niemand op dit forum hem gelooft.

Trouwens, elke keer hij iets komt vertellen vliegt hij met zijn gezicht tegen de muur.
Dit is dan ook de draad met het hoogste entertainment gehalte.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be