Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 april 2023, 15:58   #1
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.880
Standaard transgenderwaanzin

In Canada zijn er mensen die de pedalen compleet kwijt zijn.
Lees en huiver;

https://palnws.be/2023/04/sociaaldem...waar-beboeten/

Het is overduidelijk dat dit het louter provoceren van normale mensen betreft. Men drijft de waanzin naar een dergelijk niveau dat natuurlijke mensen als onnatuurlijk worden bezien, en dat opkomen voor de natuurlijke mens strafbaar moet worden gesteld.
Ideologie boven het wetenschappelijk proces.
Er zijn mannen en er zijn vrouwen. Punt.
Toon mij de herhaaldelijke en door meerdere onafhankelijke partijen gemaakte falsificatiestudies dat mannen geen mannen zijn, en vrouwen geen vrouwen, en dat je man kan worden als je uw borsten afsnijdt, en wat vlees aannaait, en andersom, dat als ge plastieke zakjes onder uw borst-vel steekt, en uwe lul afsnijdt dat je dan een vrouw wordt, en ik zal me bekeren.
Maar het is daarmee niet gedaan. mijn mening moet volgens de compleet gekke, idiote maar ZEER gevaarlijke Canadese overheid verboden worden.

De aarde is niet plat, en de zon draait niet rond de aarde.
Ook die mening was lang strafbaar.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2023, 16:01   #2
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.428
Standaard

In Canada zou ik toch geen kinderen willen hebben en indien ik er woonde diep in een bos dan.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2023, 16:15   #3
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.534
Standaard

Ik neig ernaar wat in Canada aan het gebeuren is links totalitarisme te noemen. Niet alleen wil men kinderen laten beslissen tot geslachtsverandering met bijhorende chirurgische ingrepen zonder toestemming van de ouders (idem als in de VS onder het Biden regime). Tevens wil men dat kinderen kunnen beslissen tot euthanasie lees ik vandaag nog.

Bill Advances in Canada To Euthanize Children Without Parental Consent

Dit lijkt op de staat tegen de familie. De staat die de rechten van ouders opslorpt. Het gaat niet om de vrijheid van kinderen want terwijl kinderen 'mogen' beslissen over geslachtsverandering of levensbeëindiging, worden ze wel niet volwassen genoeg geacht om te stemmen, te rijden of alcohol te drinken.

De staat dringt hier door in het belangrijkste bolwerk van antistaatsmacht, de familie. Ze eist in feite de kinderen op door de ouders aan de kant te zetten bij de opvoeding van hun eigen kinderen, op een wijze die zelfs bijna ondenkbaar is op plaatsten die de westerse propaganda graag dictaturen noemt. In heel wat minder 'ontwikkelde' landen is het bijvoorbeeld ook niet zo simpel dat kinderen vaccin spuitjes zouden krijgen zonder dat de ouders ermee instemmen.

Of rechts buiten wat lipservice aan vrijheid veel weerwerk zal bieden is echter af te wachten. Waarschijnlijker lijkt me dat ze hun eigen totalitaire stokpaardjes introduceren.

Laatst gewijzigd door Bach : 6 april 2023 om 16:20.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2023, 16:21   #4
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.428
Standaard

Hier nog zo'n fraai nieuws uit The True North strong and free!

Canadian Father Jailed for Speaking Out Against Biological Daughter’s Gender Transition
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2023, 16:22   #5
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.914
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
In Canada zijn er mensen die de pedalen compleet kwijt zijn.
Lees en huiver;

https://palnws.be/2023/04/sociaaldem...waar-beboeten/
Dat PalNws artikel vertelt slecht de helft van Robert Hoogland zijn juridische lijdensweg:

Citaat:
Twee jaar geleden werd een vader in Brits Colombia gearresteerd omdat hij zijn eigen 14-jarige dochter, die beweerde transgender te zijn en zich identificeerde als een man, “had misgenderd”. Een rechtbank had bevolen dat de vader, Robert Hoogland, de woorden “dochter” en “zij/haar” niet mocht gebruiken, en werd later gearresteerd toen hij weigerde te gehoorzamen.
Zijn 13-jarige dochter had psychische problemen en werd door haar school een ander "gender" aangepraat, achter de rug van de ouders. Een jaar later - in 2019 - mocht haar "dokter" beginnen aan testosteron inspuitingen, met goedkeuring van de rechter:

Canadian Court Rules Parents Can’t Stop 14-Year-Old From Taking Trans Hormones

Citaat:
On Wednesday, the Supreme Court of British Columbia, Canada ordered that a 14-year-old girl receive testosterone injections without parental consent. The court also declared that if either of her parents referred to her using female pronouns or addressed her by her birth name, they would be considered guilty of family violence.

As previously reported, Maxine* was encouraged by her school counselor in BC’s Delta School District to identify as a boy while in seventh grade. When Maxine was 13 years old, Dr. Brenden Hursh and his colleagues at BC Children’s Hospital decided that Maxine should begin taking testosterone injections in order to develop a more masculine appearance.

Although Maxine’s mother was ultimately willing to support hormone injections, her father Clark* was concerned about the permanent ramifications of cross-sex hormones. Suspecting that his daughter’s mental health issues might be more the cause than the effect of her gender dysphoria, he ultimately decided that it would be better for her to wait until she was older before she embarked on any irreversible course of treatment.

At that point, Hursh informed Clark that he would begin testosterone injections on the basis of Maxine’s consent alone, claiming that he had a right to do so under the BC Infants Act. Clark promptly sought an injunction to prevent this. On Wednesday, however, a judge deemed Maxine “exclusively entitled to consent to medical treatment for gender dysphoria,” regardless of the opinions of either of her parents.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het kan ook in scène gezet zijn hé.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2023, 16:22   #6
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.428
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Dat PalNws artikel vertelt slecht de helft van Robert Hoogland zijn juridische lijdensweg:



Zijn 13-jarige dochter had psychische problemen en werd door haar school een ander "gender" aangepraat, achter de rug van de ouders. Een jaar later - in 2019 - mocht haar "dokter" beginnen aan testosteron inspuitingen, met goedkeuring van de rechter:

Canadian Court Rules Parents Can’t Stop 14-Year-Old From Taking Trans Hormones
Een mindsync, zie.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2023, 16:34   #7
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.880
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Ik neig ernaar wat in Canada aan het gebeuren is links totalitarisme te noemen. Niet alleen wil men kinderen laten beslissen tot geslachtsverandering met bijhorende chirurgische ingrepen zonder toestemming van de ouders (idem als in de VS onder het Biden regime). Tevens wil men dat kinderen kunnen beslissen tot euthanasie lees ik vandaag nog.

Bill Advances in Canada To Euthanize Children Without Parental Consent

Dit lijkt op de staat tegen de familie. De staat die de rechten van ouders opslorpt. Het gaat niet om de vrijheid van kinderen want terwijl kinderen 'mogen' beslissen over geslachtsverandering of levensbeëindiging, worden ze wel niet volwassen genoeg geacht om te stemmen, te rijden of alcohol te drinken.

De staat dringt hier door in het belangrijkste bolwerk van antistaatsmacht, de familie. Ze eist in feite de kinderen op door de ouders aan de kant te zetten bij de opvoeding van hun eigen kinderen, op een wijze die zelfs bijna ondenkbaar is op plaatsten die de westerse propaganda graag dictaturen noemt. In heel wat minder 'ontwikkelde' landen is het bijvoorbeeld ook niet zo simpel dat kinderen vaccin spuitjes zouden krijgen zonder dat de ouders ermee instemmen.

Of rechts buiten wat lipservice aan vrijheid veel weerwerk zal bieden is echter af te wachten. Waarschijnlijker lijkt me dat ze hun eigen totalitaire stokpaardjes introduceren.
Er zijn erg beangstigende parallellen te trekken met sovjet-rusland, en communistisch noord-korea.
Niemand heeft die "overwonnen" hé. Door hun waanzin vrat dat systeem zichzelf op, met miljoenen en miljoenen doden tot gevolg.
Er wordt geargumenteerd dat Stalin helemaal niet de dood van die meer dan 50-60 miljoen doden als opzet had, maar dat dat gewoon het gevolg was van de waanzin van zijn doctrine en ideologie, die gevolgd werd.

En ik weet bijgot niet hoe daar structureel tegen te strijden.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2023, 16:44   #8
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.880
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
In Canada zou ik toch geen kinderen willen hebben en indien ik er woonde diep in een bos dan.
En hoe houden we de ideologie van die mafketels hier weg?
De natuurlijke waarheid propageren moeten volgens die mafketels verboden worden hé, en ze gebruiken de wet NU al om de natuurlijke waarheid, en hen die daar voor uitkomen, te bestraffen hé.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2023, 16:54   #9
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.428
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
En hoe houden we de ideologie van die mafketels hier weg?
De natuurlijke waarheid propageren moeten volgens die mafketels verboden worden hé, en ze gebruiken de wet NU al om de natuurlijke waarheid, en hen die daar voor uitkomen, te bestraffen hé.
Goeie vraag. Online kan je het best geen goede strategieën blootgeven bovendien. Ik heb er geen trouwens. Veel lezen over parallelle gebeurtenissen of fictie dat het aan het rechte eind heeft?

1984 had geen goed einde, maar als er hoop was op verandering zou het van de proles komen. Dat hoopte die persoon van de elite, maar bleef lang uit en is nooit gekomen. Dit gaat natuurlijk om curatieve maatregelen i.p.v. preventieve, die natuurlijk wenselijk zijn. Nu is het nog een kiem van een beginnend totalitarisme.

Wie weet zou het duizenden jaren kunnen duren.

Laatst gewijzigd door Weyland : 6 april 2023 om 16:55.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2023, 17:11   #10
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.880
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Goeie vraag. Online kan je het best geen goede strategieën blootgeven bovendien. Ik heb er geen trouwens. Veel lezen over parallelle gebeurtenissen of fictie dat het aan het rechte eind heeft?

1984 had geen goed einde, maar als er hoop was op verandering zou het van de proles komen. Dat hoopte die persoon van de elite, maar bleef lang uit en is nooit gekomen. Dit gaat natuurlijk om curatieve maatregelen i.p.v. preventieve, die natuurlijk wenselijk zijn. Nu is het nog een kiem van een beginnend totalitarisme.

Wie weet zou het duizenden jaren kunnen duren.
Ik heb altijd gedacht, en het gevoel gehad, dat "waarheidszoeken" het hoogte menselijk doel is. De wetenschappelijke methode is wat dat betreft misschien wel de belangrijkste menselijke uitvinding ooit, om waarheidszoeken een richting te geven.

De tegenstander probeert de wetenschappelijke methode te cancellen. We moeten "experten" geloven. We moeten "wetenschappers" geloven. We moeten "het algemeen belang" geloven.

De wetenschappelijke methode gaf ons de wereld zoals ze nu is. Geen enkele wetenschapper bestaat zonder de wetenschappelijke methode, terwijl de wetenschappelijke methode onafhankelijk van welke persoon, of welke tijdsspanne dan ook, bestaat.

Ik kom erop terug, sovjet-communisme werd niet verslagen hé. Niet ZONDER geweld, en niet MET geweld.

En de lange mars door de instituten, die is niet net begonnen...

zucht....
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2023, 17:15   #11
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
En hoe houden we de ideologie van die mafketels hier weg?
De natuurlijke waarheid propageren moeten volgens die mafketels verboden worden hé, en ze gebruiken de wet NU al om de natuurlijke waarheid, en hen die daar voor uitkomen, te bestraffen hé.
Anderzijds.
In het artikel lees ik iets over "veilige zones". Geen protesten binnen de 100 meter.
Het moet toch zijn dat de dragqueens en co worden belaagd.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2023, 17:17   #12
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.880
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Anderzijds.
In het artikel lees ik iets over "veilige zones". Geen protesten binnen de 100 meter.
Het moet toch zijn dat de dragqueens en co worden belaagd.
"het moet toch zijn"

Ah, ja, waarom "moet het zijn" dat ze belaagd worden?
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 6 april 2023 om 17:28.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2023, 17:35   #13
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Anderzijds.
In het artikel lees ik iets over "veilige zones". Geen protesten binnen de 100 meter.
Het moet toch zijn dat de dragqueens en co worden belaagd.
Drag is al zo oud als de mensheid, maar als we de 20/21ste eeuw nemen was het aanvaard amusement. Voor volwassenen weliswaar, met sexueel inuendo en humor. Niks mis mee.
Nu is het aan het evolueren naar drag voor iedereen en overal. Tot in de scholen voor jonge kinderen, maar nog altijd met dezelfde "volwassen" sexualisering. Dar komt wat pushback tegen ja. Maar die tegenstand wordt nogal snel gesmoord, vooral dan door vilifiëring op sociale media.

Safe spaces voor gays and vrouwen gaan er daarentegn juist aan omdat drags en lgbtqiaa+ het recht opeisen -en krijgen- om daar binnen te dringen. Een vent met baard die lippenstift aanbrengt en zegt vrouw te zijn kan men niet meer verhinderen in vrouwentoiletten en kleedkamers binnen te gaan. Vrouwen moeten die baarden en penissen maar accepteren.

Het is een cultus geworden die alle rede, wetenschap en de rechten van de originele LGBT's totaal de grond in geboord heeft.

Herinner u de schandalen die de afgelopen jaren opgedoken zijn over kinderen mishandeld in kloosters, weeshuizen of mentaal gestoorden waar medische experimenten op gebeurden, midden 20ste eeuw? Wat nu gebeurt met de transitie "mode "die losgelaten wordt op onvolwassenen door het zogenaamde progressie woke-alphabet ( maar in werkelijkheid juist een heel regressieve anti-vrouw anti-gay beweging is) zal over enkele decennia ook mensen versteld doen staan. Hoe die waanzin mogelijk was.
__________________
I wish nothing but the best for you too.

Laatst gewijzigd door Zucht : 6 april 2023 om 17:37.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2023, 17:36   #14
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
"het moet toch zijn"

Ah, ja, waarom "moet het zijn" dat ze belaagd worden?
Ik kan mij moeilijk voorstellen dat dergelijke wet wordt gestemd als er niets aan de hand is (geweest).
In het artikel lees ik dat er een toename is van haat en geweld.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2023, 17:49   #15
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Wat van die berichtgeving is fake, dat vraag ik me af.

Wat ik me niet afvraag, is of er mensen zijn die daar graag intrappen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2023, 17:59   #16
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.278
Standaard

... iets mis met de link die ik plaatste
__________________
I wish nothing but the best for you too.

Laatst gewijzigd door Zucht : 6 april 2023 om 18:00.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2023, 18:09   #17
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.914
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Ik kan mij moeilijk voorstellen dat dergelijke wet wordt gestemd als er niets aan de hand is (geweest).
In het artikel lees ik dat er een toename is van haat en geweld.
Dan heb je geen idee hoe het regime rolt in Canada. Hier enkele voorbeeldjes:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
2020, Black Lives Matter betoging in Montréal:



2020, Black Lives Matter betoging in Hamilton:



2020, Justin Trudeau op een Black Lives Matter betoging in Ottawa:



2022, betogers in Ottawa vragen einde dwangmaatregelen:



2022, betogers in Ottawa geven het standbeeld van nationale held Terry Fox een vlag en een bord:



2022, Reactie van Justin Trudeau op betogers in Ottawa:

_______________________

I know you're wondering about what you saw in our capital city this weekend. As my friend Irwin Cotler said on Saturday: "Freedom of expression, assembly and association are cornerstones of democracy but nazi symbolism, racist imagery and desecration of war memorials are not. It is an insult to memory and truth". Hate can never be the answer. Over the past few days Canadians were shocked and frankly disgusted by the behavior displayed by some people protesting in our nation's capital.

I want to be very clear: we are not intimidated by those who hurl insults and abuse at small business workers and steal food from the homeless. We won't give in to those who fly racist flags, we won't cave to those who engage in vandalism or dishonor the memory of our veterans.

That statue of Terry Fox and the Tomb of the Unknown Soldier are not only symbols of the past, they are important symbols from our history that represent Canadian heroes and the values for which they fought. The sacrifices that these heroes made allowed us to build a better Canada. All Canadians have the right to express their opinion or their disagreement with the government but they don't have the right to threaten or harass their fellow citizens or to spread hateful messages. I want to thank the many Canadians who've made donations to the Shepherds of Good Hope and to the Terry Fox Foundation in response to what they saw this weekend.

There is no place in our country for threats violence or hatred. So to those responsible for this behavior: it needs to stop. To anyone who joined the convoy but is rightly uncomfortable with the symbols of hatred and division on display: join with your fellow Canadians, be courageous and speak out. Do not stand for or with intolerance and hate.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het kan ook in scène gezet zijn hé.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2023, 18:15   #18
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
En hoe houden we de ideologie van die mafketels hier weg?
De natuurlijke waarheid propageren moeten volgens die mafketels verboden worden hé, en ze gebruiken de wet NU al om de natuurlijke waarheid, en hen die daar voor uitkomen, te bestraffen hé.
Het probleem zijn die mensen niet maar dat heteroseksuelen het door de strot van onze kinderen rammen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2023, 18:20   #19
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.428
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Herinner u de schandalen die de afgelopen jaren opgedoken zijn over kinderen mishandeld in kloosters, weeshuizen of mentaal gestoorden waar medische experimenten op gebeurden, midden 20ste eeuw? Wat nu gebeurt met de transitie "mode "die losgelaten wordt op onvolwassenen door het zogenaamde progressie woke-alphabet ( maar in werkelijkheid juist een heel regressieve anti-vrouw anti-gay beweging is) zal over enkele decennia ook mensen versteld doen staan. Hoe die waanzin mogelijk was.
Mensen wisten toen al af van die mistoestanden, maar er heerste een omertacultuur bij katholieken. Het werd zo staalhard ontkend dat mensen er een mythe en complottheorie in zijn beginnen te zien, zo verblind door de toenemende welvaart en hun rotsvaste geloof in de onfeilbaarheid van hun systeem. Te absurd om waar te kunnen zijn.

Een koorknaap die misbruikt werd door zijn priester en het durfde melden, kreeg slaag van de riem van zijn eigen diepgelovige vader, als straf voor kwaad te spreken over de pastoor. Hoge noten gegarandeerd.

En toch wist men het toen al. Enkel de meest naieve mensen dachten dat het om verzonnen complotdenken ging, maar je hebt geen meerderheid nodig om het te laten aanslepen voor generaties.

Dat is het enge eraan. De meerderheid vindt het verschrikkelijk, maar toch kan radicale onzin gewoon doorgeduwd worden door een kleine minderheid. Idem met dat woke-gedoe.

Laatst gewijzigd door Weyland : 6 april 2023 om 18:29.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2023, 18:26   #20
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
In Canada zijn er mensen die de pedalen compleet kwijt zijn.
Lees en huiver;

https://palnws.be/2023/04/sociaaldem...waar-beboeten/

...
Vermits extreemrechts bounty hunters wil inzetten tegenover drag shows is het ten zeerste toe te juichen dat Ontario trans people wil beschermen tegen bounty hunters.
Bravo Ontario!

https://theintercept.com/2023/03/24/...ter-drag-bill/
Texas Republicans Just Proposed a Bounty on Drag Shows
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be