Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 28 september 2003, 16:09   #41
Bruno*
Banneling
 
 
Bruno*'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 oktober 2002
Locatie: Koninkrijk België - Royaume de Belgique-Königreich Belgien
Berichten: 8.868
Stuur een bericht via MSN naar Bruno*
Standaard

zo groot zijn de verschillen toch niet? En rekening houdend met de financiele middelen en de middelen waarover het LA beschikte, al compleet verwaarloosbaar.
Bruno* is offline  
Oud 28 september 2003, 16:12   #42
Bruno*
Banneling
 
 
Bruno*'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 oktober 2002
Locatie: Koninkrijk België - Royaume de Belgique-Königreich Belgien
Berichten: 8.868
Stuur een bericht via MSN naar Bruno*
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door John Stufflebeam
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tacitus
Citaat:
Er was een stemadvies van de PvdA voor Maria, net zoals de BUB een stemadvies voor Boutmans (Agalev) gaf.

Maria is echter geen onderdeel van de PvdA. Lijsttrekker Maria Vindevoghel was ACV-militante bij Sabena, en ze krijgt geen euro van de PvdA.
Er was een link van de site van de PVDA naar Resist en naar Maria.
Maria Vindevoghel is extreem-links: http://www.pvda.be/shop/shop_c.htm
Er is een link, maar dat bewijst jouw stelling niet (MARIA zou een onderdeel zijn van de PvdA, en die zouden geld hebben).

Trouwens MARIA is ACV-militante. Vour jou is dat misschien extreem links, maar voor mij is dat centrum-links.
Bij de volgende verkiezingen zullen we er opnieuw staan. Heel veel mensen kennen ons nog niet. Ik wil de PVDA bedanken voor de steun die ze aan onze lijst gaf. De PVDA is niet opgekomen voor de Kamer in Brussel-Halle-Vilvoorde om ons meer kans te geven. Veel PVDA-militanten zijn ons komen helpen. Ik wil ook de kandidaten danken. Zij hebben fantastisch werk geleverd.



Hebben wij dit ook gedaan met Agalev? Of Agalev met ons?
Bruno* is offline  
Oud 28 september 2003, 16:14   #43
El Cid
Gouverneur
 
El Cid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 september 2003
Locatie: België
Berichten: 1.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tacitus
zo groot zijn de verschillen toch niet?
3X, verschil niet groot?

Een half uurtje geleden had ik nog heel wat sympathie voor de BUB, maar nu vrees ik dat ik dat verloren ben.
El Cid is offline  
Oud 28 september 2003, 16:23   #44
John Stufflebeam
Parlementslid
 
John Stufflebeam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Locatie: Reetveerdegem
Berichten: 1.643
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tacitus
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door John Stufflebeam
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tacitus
Citaat:
Er was een stemadvies van de PvdA voor Maria, net zoals de BUB een stemadvies voor Boutmans (Agalev) gaf.

Maria is echter geen onderdeel van de PvdA. Lijsttrekker Maria Vindevoghel was ACV-militante bij Sabena, en ze krijgt geen euro van de PvdA.
Er was een link van de site van de PVDA naar Resist en naar Maria.
Maria Vindevoghel is extreem-links: http://www.pvda.be/shop/shop_c.htm
Er is een link, maar dat bewijst jouw stelling niet (MARIA zou een onderdeel zijn van de PvdA, en die zouden geld hebben).

Trouwens MARIA is ACV-militante. Vour jou is dat misschien extreem links, maar voor mij is dat centrum-links.
Bij de volgende verkiezingen zullen we er opnieuw staan. Heel veel mensen kennen ons nog niet. Ik wil de PVDA bedanken voor de steun die ze aan onze lijst gaf. De PVDA is niet opgekomen voor de Kamer in Brussel-Halle-Vilvoorde om ons meer kans te geven. Veel PVDA-militanten zijn ons komen helpen. Ik wil ook de kandidaten danken. Zij hebben fantastisch werk geleverd.



Hebben wij dit ook gedaan met Agalev? Of Agalev met ons?
Nog steeds blijkt niet dat MARIA een onderdeel is van de PvdA, nog steeds blijkt niet dat de PvdA geld heeft, waarvan MARIA profiteerde. Je poogt de discussie steeds weg te leiden van je stelling (MARIA zou een onderdeel zijn van de PvdA, en die zouden geld hebben), een stelling die je niet hard kan maken.
John Stufflebeam is offline  
Oud 28 september 2003, 16:27   #45
Bruno*
Banneling
 
 
Bruno*'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 oktober 2002
Locatie: Koninkrijk België - Royaume de Belgique-Königreich Belgien
Berichten: 8.868
Stuur een bericht via MSN naar Bruno*
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E=mc²
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tacitus
zo groot zijn de verschillen toch niet?
3X, verschil niet groot?

Een half uurtje geleden had ik nog heel wat sympathie voor de BUB, maar nu vrees ik dat ik dat verloren ben.
Wanneer je alle factoren in aanmerking neemt, aantal werkende leden, geld, mediabekendheid, voorgeschiedenis vind ik 3x meer- op de schaal van -100.000- niet zo veel.
Bruno* is offline  
Oud 28 september 2003, 16:33   #46
Bruno*
Banneling
 
 
Bruno*'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 oktober 2002
Locatie: Koninkrijk België - Royaume de Belgique-Königreich Belgien
Berichten: 8.868
Stuur een bericht via MSN naar Bruno*
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door John Stufflebeam
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tacitus
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door John Stufflebeam
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tacitus
Citaat:
Er was een stemadvies van de PvdA voor Maria, net zoals de BUB een stemadvies voor Boutmans (Agalev) gaf.

Maria is echter geen onderdeel van de PvdA. Lijsttrekker Maria Vindevoghel was ACV-militante bij Sabena, en ze krijgt geen euro van de PvdA.
Er was een link van de site van de PVDA naar Resist en naar Maria.
Maria Vindevoghel is extreem-links: http://www.pvda.be/shop/shop_c.htm
Er is een link, maar dat bewijst jouw stelling niet (MARIA zou een onderdeel zijn van de PvdA, en die zouden geld hebben).

Trouwens MARIA is ACV-militante. Vour jou is dat misschien extreem links, maar voor mij is dat centrum-links.
Bij de volgende verkiezingen zullen we er opnieuw staan. Heel veel mensen kennen ons nog niet. Ik wil de PVDA bedanken voor de steun die ze aan onze lijst gaf. De PVDA is niet opgekomen voor de Kamer in Brussel-Halle-Vilvoorde om ons meer kans te geven. Veel PVDA-militanten zijn ons komen helpen. Ik wil ook de kandidaten danken. Zij hebben fantastisch werk geleverd.



Hebben wij dit ook gedaan met Agalev? Of Agalev met ons?
Nog steeds blijkt niet dat MARIA een onderdeel is van de PvdA, nog steeds blijkt niet dat de PvdA geld heeft, waarvan MARIA profiteerde. Je poogt de discussie steeds weg te leiden van je stelling (MARIA zou een onderdeel zijn van de PvdA, en die zouden geld hebben), een stelling die je niet hard kan maken.
Allereerst blijkt dat de PVDA haar meer steun dan Agalev ons. Of denk je nu echt dat een onnozel wc-madam haar eigen beweging heeft opgericht? Resist-Pvda-Maria hebben overduidelijk financieel samengewerkt (let eens op haar lettertype op haar site: juist hetzelfde). Los daarvan staat een publicatie van madame p*p* nog naast 'Communisme, toekomst van de mensheid' Heb je al eens gezien wat die zotten allemaal aan brochures hebben uitgegeven? Heb je gezien aan hoeveel betogingen de Trotskystische LSP heeft meegedaan? Toch halen ze beiden minder stemmen dan ons. Het spijt me je in je linkse zieltje geraakt te hebben.
Bruno* is offline  
Oud 28 september 2003, 16:38   #47
El Cid
Gouverneur
 
El Cid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 september 2003
Locatie: België
Berichten: 1.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tacitus
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E=mc²
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tacitus
zo groot zijn de verschillen toch niet?
3X, verschil niet groot?

Een half uurtje geleden had ik nog heel wat sympathie voor de BUB, maar nu vrees ik dat ik dat verloren ben.
Wanneer je alle factoren in aanmerking neemt, aantal werkende leden, geld, mediabekendheid, voorgeschiedenis vind ik 3x meer- op de schaal van -100.000- niet zo veel.
Dat is uw mening, maar ik denk dat de BUB voor eeuwig in mijn ogen als kommaneukers en foefelaars lijken. Dat is jammer voor uw standpunt van een eenheidsstaat, maar daar geef ik mijn stem niet aan.
__________________
[size=7][/size]
[size=7]België is en blijft[/size]
El Cid is offline  
Oud 28 september 2003, 16:45   #48
Hans1
Banneling
 
 
Hans1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 maart 2003
Locatie: BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Berichten: 15.869
Standaard

We hebben uw stem ook niet gevraagd. U mag gerust stemmen voor de traditionele particraten. Mij niet gelaten.
Hans1 is offline  
Oud 28 september 2003, 17:06   #49
El Cid
Gouverneur
 
El Cid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 september 2003
Locatie: België
Berichten: 1.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
We hebben uw stem ook niet gevraagd. U mag gerust stemmen voor de traditionele particraten. Mij niet gelaten.
Dan zal ik dat ook doen. Alsof u geen particraat bent.
__________________
[size=7][/size]
[size=7]België is en blijft[/size]
El Cid is offline  
Oud 28 september 2003, 17:15   #50
Bruno*
Banneling
 
 
Bruno*'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 oktober 2002
Locatie: Koninkrijk België - Royaume de Belgique-Königreich Belgien
Berichten: 8.868
Stuur een bericht via MSN naar Bruno*
Standaard

U gaat stemmen voor traditionele anti-Belgische partijen ?
Bruno* is offline  
Oud 28 september 2003, 17:20   #51
El Cid
Gouverneur
 
El Cid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 september 2003
Locatie: België
Berichten: 1.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tacitus
U gaat stemmen voor traditionele anti-Belgische partijen ?
Bij gebrek aan beter... Die partijen zijn niet zo anti-Belgisch. Vlaams Blok, N-VA, alles wat links is, en al de rest is paniekpraat.

Als de BUB zou stoppen met zich zo zielig op te stellen, een deftig programma uit bouwt en heel wat minder gefrustreerd zou overkomen, dan stem ik BUB.

Dat jullie verklaren mijn stem niet nodig te hebben is tekenend. Een partij is er nog altijd voor de mensen, niet omgekeerd.
__________________
[size=7][/size]
[size=7]België is en blijft[/size]
El Cid is offline  
Oud 28 september 2003, 17:28   #52
Bruno*
Banneling
 
 
Bruno*'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 oktober 2002
Locatie: Koninkrijk België - Royaume de Belgique-Königreich Belgien
Berichten: 8.868
Stuur een bericht via MSN naar Bruno*
Standaard

Citaat:
Bij gebrek aan beter... Die partijen zijn niet zo anti-Belgisch.


Ze hebben wel milieu, sport, buitenlandse handel, toerisme, ruimtelijke ordening, landbouw, onderwijs, jeugdsanctierecht, ruimtelijke ordening, delen van mobiliteit, provincies en gemeenten... aan de deelstaten gegeven...
Bruno* is offline  
Oud 28 september 2003, 18:24   #53
El Cid
Gouverneur
 
El Cid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 september 2003
Locatie: België
Berichten: 1.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tacitus
Citaat:
Bij gebrek aan beter... Die partijen zijn niet zo anti-Belgisch.


Ze hebben wel milieu, sport, buitenlandse handel, toerisme, ruimtelijke ordening, landbouw, onderwijs, jeugdsanctierecht, ruimtelijke ordening, delen van mobiliteit, provincies en gemeenten... aan de deelstaten gegeven...
Zij hebben tenminste een mening over die onderwerpen, die toch wel heel belangrijk zijn voor alle Belgen.
__________________
[size=7][/size]
[size=7]België is en blijft[/size]
El Cid is offline  
Oud 28 september 2003, 19:00   #54
Bruno*
Banneling
 
 
Bruno*'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 oktober 2002
Locatie: Koninkrijk België - Royaume de Belgique-Königreich Belgien
Berichten: 8.868
Stuur een bericht via MSN naar Bruno*
Standaard

Ja, dat ze ze naar de deelstaten transfereren

Ik geef grif toe dat ons programma voor 2003 monothematisch was. Nieuwe partij. Dat zal in juni helemaal anders zijn.
Bruno* is offline  
Oud 28 september 2003, 19:03   #55
El Cid
Gouverneur
 
El Cid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 september 2003
Locatie: België
Berichten: 1.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tacitus
Ja, dat ze ze naar de deelstaten transfereren

Ik geef grif toe dat ons programma voor 2003 monothematisch was. Nieuwe partij. Dat zal in juni helemaal anders zijn.
Met alle respect, maar waarom zou ik er op vertrouwen dat jullie het beter doen? Jullie hebben niet eens een deftig programma. België unitair, ja! Maar niet ten koste van België. De beste scheepslui staan aan wal, eens te meer.
__________________
[size=7][/size]
[size=7]België is en blijft[/size]
El Cid is offline  
Oud 28 september 2003, 19:09   #56
Bruno*
Banneling
 
 
Bruno*'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 oktober 2002
Locatie: Koninkrijk België - Royaume de Belgique-Königreich Belgien
Berichten: 8.868
Stuur een bericht via MSN naar Bruno*
Standaard

Sta me toe mezelf te herhalen

Citaat:
Ik geef grif toe dat ons programma voor 2003 monothematisch was. Nieuwe partij. Dat zal in juni helemaal anders zijn.
Bruno* is offline  
Oud 28 september 2003, 20:23   #57
El Cid
Gouverneur
 
El Cid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 september 2003
Locatie: België
Berichten: 1.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tacitus
Sta me toe mezelf te herhalen

Citaat:
Ik geef grif toe dat ons programma voor 2003 monothematisch was. Nieuwe partij. Dat zal in juni helemaal anders zijn.
Sta me toe de BUB voorlopig het voordeel van de twijfel te gunnen
__________________
[size=7][/size]
[size=7]België is en blijft[/size]
El Cid is offline  
Oud 28 september 2003, 21:12   #58
John Stufflebeam
Parlementslid
 
John Stufflebeam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Locatie: Reetveerdegem
Berichten: 1.643
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tacitus
Allereerst blijkt dat de PVDA haar meer steun dan Agalev ons. Of denk je nu echt dat een onnozel wc-madam haar eigen beweging heeft opgericht?
Een would-be historicus en een advocaatje richten een partijtje op. Ze halen een handvol stemmen, en dat heet een partij die de verkiezingen wint met vlag en wimpel.

Maria Vindevoghel werkt zich krom in de kuisploeg van Sabena, zodat de passagiers met hun luie kont in een propere zetel kunnen zitten. Maria gaat bij 't ACV, om de rechten van haar makkers te verdedigen.

Verhofstadt gaat wat onderhandelen met Swissair, en laat zich daar bij den bok zetten. Iedereen staat op straat. Maria zegt nee, dat neem ik niet, Ze richt haar eigen lijst op. Ze haalt 6.440 stemmen.

En voor jou is zo iemand een "onnozel wc-madam". Meneer voelt zich dus stukken beter dan Maria, want meneer heeft een diploma licenciaat geschiedenis.

Je mag voor mijn part tien diploma's halen bovenop je licenciaatsppapiertje, dan nog kom je zelfs niet tot haar enkels.


John Stufflebeam is offline  
Oud 28 september 2003, 21:24   #59
Hans1
Banneling
 
 
Hans1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 maart 2003
Locatie: BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Berichten: 15.869
Standaard

Wat, Stufflebeam, ben jij lid van M.A.R.I.A.?
Hans1 is offline  
Oud 28 september 2003, 21:24   #60
El Cid
Gouverneur
 
El Cid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 september 2003
Locatie: België
Berichten: 1.380
Standaard

Ik denk niet dat Tacitus het zo bedoeld heeft. De BUB heeft het niet schitterend gedaan. Zeker ook niet slecht voor een nieuwe partij. Misschien wil de propaganda dat die half en half resultaten opgeklopt worden, een beetje zoals de goednieuwsshow van Verhofstadt.

Dat van die WC-madam was inderdaad ongepast, maar ik denk dat hij gewoon wou zeggen dat de resultaten van de BUB gerespecteerd moeten worden.
__________________
[size=7][/size]
[size=7]België is en blijft[/size]
El Cid is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:20.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be