Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Steunt u dit voorstel?
Ja, daar zit wat in 14 82,35%
Nee, laten wij de oorlog met wapens verder zetten 3 17,65%
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 november 2008, 20:07   #21
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Heeft dat ooit één fundamentalist tegengehouden?

O, barbaren, denkt wat ge doet...
Het is barbaars om gebouwen te verwoesten, zonder slachtoffers? Excuseer hoor... Wij zijn niet degenen die Israël dreigen te atoombommeren, wij zijn niet degenen die vrouwen als honden aan een lijntje meetrekken, wij zijn niet degenen die kinderen indoctrineren om Joden, christenen en polytheïsten te haten, wij zijn niet degenen die vliegtuigen gebouwen invliegen omdat we iemand anders zijn manier van leven niet kunnen uitstaan, wij zijn niet degenen die zeggen dat de hele wereld zich maar moet overgeven aan onze religie, wij zijn niet degenen die homoseksuelen ophangen op straffe van 'zichzelf zijn', wij zijn niet degenen die dieren kwellen vooraleer we ze opeten, wij zijn niet degenen die mensen hun leven lang de stuipen op het lijf jagen wanneer ze hun geloof opgeven...

Werkelijk, alstublieft, doe die oogkappen af. Er zijn veel goede moslims, maar dat zijn enkel goede moslims omdat ze alleen maar moslim zijn in de poëtisch-identitaire zin. Iedereen die dat boek opvolgt, komt geheid in de gevangenis terecht.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 20:10   #22
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 november 2007
Berichten: 15.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Het is barbaars om gebouwen te verwoesten, zonder slachtoffers? Excuseer hoor... Wij zijn niet degenen die Israël dreigen te atoombommeren, wij zijn niet degenen die vrouwen als honden aan een lijntje meetrekken, wij zijn niet degenen die kinderen indoctrineren om Joden, christenen en polytheïsten te haten, wij zijn niet degenen die vliegtuigen gebouwen invliegen omdat we iemand anders zijn manier van leven niet kunnen uitstaan, wij zijn niet degenen die zeggen dat de hele wereld zich maar moet overgeven aan onze religie, wij zijn niet degenen die homoseksuelen ophangen op straffe van 'zichzelf zijn', wij zijn niet degenen die dieren kwellen vooraleer we ze opeten, wij zijn niet degenen die mensen hun leven lang de stuipen op het lijf jagen wanneer ze hun geloof opgeven...

Werkelijk, alstublieft, doe die oogkappen af. Er zijn veel goede moslims, maar dat zijn enkel goede moslims omdat ze alleen maar moslim zijn in de poëtisch-identitaire zin. Iedereen die dat boek opvolgt, komt geheid in de gevangenis terecht.
Jij bent wel diegene die pleit voor de politiek van de escalatie, met alle gevolgen van dien.
__________________
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 20:11   #23
Ciccio
Partijlid
 
Geregistreerd: 17 mei 2006
Locatie: Hazegras Polders
Berichten: 298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Dan is dat kleine deel van die 1% een kleine prijs vergeleken bij hoeveel goeds het de rest van de wereld zal doen om van de Islam af te zijn.
En wat als die 1% wel waar is? Wat zul je dan doen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Laten we zeggen dat er 1% kans is (gemakshalve, want in de werkelijkheid is het nog kleiner) dat religie gelijk heeft, 49% kans dat de wetenschap tot nu toe alles gelijk heeft, en 50% kans dat we het nooit zullen weten omdat de menselijke wijsheid veel te klein is om alles te behappen.
Het enige wat ik vanuit deze passage versta is dat je helemaal niet zeker bent van je zogenaamde vrijzinnigheid.
Méér nog, je houdt rekening met de kans dat de islam/God in het algemeen wel eens zou kunnen bestaan.

Als objectieve benadering, kan ik dit alleen maar toejuichen!
(Want tot nu toe is er niemand in staat om vanuit wetenschappelijk oogpunt - niet exact noch ideologisch - God zijn bestaan te ontkennen.)
Ciccio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 20:17   #24
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ciccio Bekijk bericht
En wat als die 1% wel waar is? Wat zul je dan doen?
Dan geef ik als eerste mijn ongelijk toe. Wel zal ik hem zeggen dat ik me schaam zijn creatie te zijn.
Citaat:
Het enige wat ik vanuit deze passage versta is dat je helemaal niet zeker bent van je zogenaamde vrijzinnigheid.
Inderdaad, er bestaat niet zoiets als absolute zekerheid. Een wereld met absolute zekerheden zou er heel anders uitzien dan deze.
Citaat:
Méér nog, je houdt rekening met de kans dat de islam/God in het algemeen wel eens zou kunnen bestaan.
Ik houd er rekening mee in de zin dat ik niet kan bewijzen dat hij niet bestaat. Net zoals feeën, dwergen en dergelijke. Er zijn wel zaken die in zijn nadeel spreken; toeval bijvoorbeeld. In een wereld met een God die prijst en afstraft na alles wat we doen, zou alles voorspelbaar zijn. Dat is ze hoegenaamd niet!
Citaat:
Als objectieve benadering, kan ik dit alleen maar toejuichen!
(Want tot nu toe is er niemand in staat om vanuit wetenschappelijk oogpunt - niet exact noch ideologisch - God zijn bestaan te ontkennen.)
Dat zou ook onwetenschappelijk zijn.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 20:18   #25
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Jij bent wel diegene die pleit voor de politiek van de escalatie, met alle gevolgen van dien.
U weet best dat ik vind dat religie een natuurlijke dood moet sterven, dat heb ik meermaals gezegd. Het ging me meer om de boodschap.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 20:31   #26
marjan
Burgemeester
 
Geregistreerd: 30 maart 2005
Berichten: 558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Texas Ranger Bekijk bericht
Slaap verder naievelingen, tot de sharia beslag zal leggen op jullie leven en jullie een beslissende keuze zullen moeten maken: u bekeren (en door het leven gaan als een tweederangsburger want enkel etnisch zuivere moslims zijn superieur) of vermoord worden. Lukt het hen niet gewapenderhand dan wel via de sluipweg der politiek... Het bewijs wordt vandaag de dag geleverd in Nigeria: een christelijke partij won daar de verkiezingen, de moslim-partij spreekt van "vervalste" verkiezingen en begint kerken in brand te steken en christenen af te slachten... Dat staat ons te wachten naarmate meer en meer allochtonen zich verkiesbaar zullen stellen. Let op: tegenwoordig moeten er evenveel vrouwen als mannen op een kieslijst staan, binnen enkele jaren zullen ze beslissen dat pakweg 1/4 van de verkiesbaren van allochtone oorsprong moeten zijn.
Jullie zijn ziende blind!
Inderdaad en heb je zaterdag de Canvas-reportage (Vranckx) over het trieste lot van de koptische christenen in Egypte gezien. Christenen worden er zwaar gediscrimineerd op gebied van huisvesting, onderwijs en werk. Er wordt op hen gespuwd door de moslimmeerderheid die zelfs christenen vermoorden en verkrachten....en de overheid laat begaan. Moslims die zich bekeren tot het christendom (verboden bij wet) worden door de geheime diensten opgezocht, vervolgd, getreiterd en zelfs vermoord. Vele christenen vluchtten reeds weg uit het Midden-Oosten (waar het christendom ontstond) en uit Noord-Afrika, op vlucht voor de pesterijen en discriminaties door de moslimmeerderheid.
Veel van deze gebieden waren oorspronkeljk christelijk, maar eens de moslimmeerderheid het er voor het zeggen kreeg, werden alle andere godsdiensten zo goed als uitgeroeid. De islam dult immers geen andere religies.
marjan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 20:33   #27
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Texas Ranger Bekijk bericht
Let op: tegenwoordig moeten er evenveel vrouwen als mannen op een kieslijst staan, binnen enkele jaren zullen ze beslissen dat pakweg 1/4 van de verkiesbaren van allochtone oorsprong moeten zijn.
Jullie zijn ziende blind!
[/quote] En hier scoort u goede punten! Als men even de ogen opend en rondkijkt, even stilstaat bij de toegevingen die men aan deze soort al heeft gedaan en zeker zal blijven doen is uw redenering zeker niet vreemd.
__________________
Gott mit uns.
Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe)

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 20:37   #28
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
]In een wereld met een God die prijst en afstraft na alles wat we doen
Even off-topic, straffen dat is me al meermaals opgevallen dat daar uw probleem met religie en God in het algemeen zich bevindt.

Bekijk het zo, het goede zal worden beloond, het kwade zal worden afgestraft.
__________________
Gott mit uns.
Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe)

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 20:44   #29
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Even off-topic, straffen dat is me al meermaals opgevallen dat daar uw probleem met religie en God in het algemeen zich bevindt.
Neen, mijn probleem met religie is dat het slachtoffers maakt terwijl het nergens op gebaseerd is. Goede dingen van religie ben ik nog niet tegen gekomen. Heeft u ooit miraculeus iemands geamputeerde been weer zien aangroeien?
Citaat:
Bekijk het zo, het goede zal worden beloond, het kwade zal worden afgestraft.
Dan moet je het eerst geloven; let wel, het is niet dat ik niet geloof omdat ik niet wil geloven! Ik geloof maar al te graag iets als ik bewijzen op tafel krijg.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 21:36   #30
Sus Iratus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Locatie: Muzelmaniakië
Berichten: 6.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Escalatie!

Brandende steden!

Ja, dat zouden de gevolgen zijn van zo'n beleid, evenals een nooit geziene radicalisering van de islamitische gemeenschap.

Sta me toe daar mijn bedenkingen bij te hebben...
Die radicalisering is zich al aan het voltrekken, alleen zal het dan wat rapper gaan. De uitkomst zal uiteindelijk dezelfde zijn: een strijd tussen 2 ideologiën.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Wat doen moslim-fundamentalisten nu dan, denk je?
Zich (laten) radicaliseren over het algemeen, en dan met name de jongere generaties.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Geen olie meer voor het Westen!

Wereldoorlog III!

Denk toch eens vijf seconden na...
Hoewel ik hier zeker niet van plan ben om te pleiten voor een Derde Wereldoorlog, zie ik wel voordelen bij geen olie meer voor het Westen. Dan wordt het Westen eindelijk gedwongen om eens serieus op zoek te gaan naar alternatieve energiebronnen. Het zal wellicht enige jaren vergen en derhalve een aantal ongemakken opleveren, maar die Arabische olie is toch al aan het opraken. Eens het Westen niet meer afhankelijk van Arabische olie is, kunnen die Arabische landen gerust terug wegzakken in hun eigen donkere middeleeuwen, en hebben ze geen enkel pressiemiddel meer over. Ook het milieu zal er zeer waarschijnlijk wel bij varen, dus uiteindelijk zal zulks voor het Westen een win/win situatie opleveren.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 22:02   #31
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
D'ARTOIS's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 januari 2006
Berichten: 11.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Die radicalisering is zich al aan het voltrekken, alleen zal het dan wat rapper gaan. De uitkomst zal uiteindelijk dezelfde zijn: een strijd tussen 2 ideologiën.


Zich (laten) radicaliseren over het algemeen, en dan met name de jongere generaties.


Hoewel ik hier zeker niet van plan ben om te pleiten voor een Derde Wereldoorlog, zie ik wel voordelen bij geen olie meer voor het Westen. Dan wordt het Westen eindelijk gedwongen om eens serieus op zoek te gaan naar alternatieve energiebronnen. Het zal wellicht enige jaren vergen en derhalve een aantal ongemakken opleveren, maar die Arabische olie is toch al aan het opraken. Eens het Westen niet meer afhankelijk van Arabische olie is, kunnen die Arabische landen gerust terug wegzakken in hun eigen donkere middeleeuwen, en hebben ze geen enkel pressiemiddel meer over. Ook het milieu zal er zeer waarschijnlijk wel bij varen, dus uiteindelijk zal zulks voor het Westen een win/win situatie opleveren.
Dan zitten wel miljoenen met een ongewenst en vijandig geloof in je achtertuin. met andere woorden het is al te laat. Enig overblijvend alternatief is politieke schadebeperking. Maar dat zullen de linkse anarchisten niet toestaan.
__________________
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert.
Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe.
D'ARTOIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 22:50   #32
Mahalingam
Minister
 
Mahalingam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2007
Berichten: 3.402
Standaard

Een scenario dat niet onmogelijk is (sortement science-fiction)
is het verhaal van El Inglés:
The Danish Civil War
http://gatesofvienna.blogspot.com/20...civil-war.html
Een jaar later heeft deze schijver de zaak nog eens bekeken.

Surrender, Genocide… or What?

http://gatesofvienna.blogspot.com/20...e-or-what.html
Citaat:
Given my obvious and adamant opposition to European countries allowing themselves to have their political, cultural, or legal destinies influenced by their rapidly-growing Islamic populations, and my belief that, in all likelihood, violence edging towards the genocidal would be an inevitable part of removing this threat, readers would be perfectly justified in wondering if I am advocating genocide. The answer is no.
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 23:05   #33
Sjaax
Europees Commissaris
 
Sjaax's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2006
Locatie: tussen het stemvee
Berichten: 7.237
Standaard

Ik voel uit diverse posts heel veel haat. Dank daarvoor. Dat vind ik interessant. Ik kan me dankzij deze posts goed inleven in het verleden, met name in de dertiger jaren van de vorige eeuw. De moslims en de Joden hebben het gedaan. Maakt niet uit wie. Iemand met een baard moet de schuld krijgen. Als iemand zich niet wil gladscheren en de vrouwen hun kut niet, dan willen ze zich niet aanpassen aan onze maatschappij. Dan perken we ten eerste de vrijheden die wij koesteren voor hen in: 1. Verbod op vrijheid van godsdienst; 2 verbod op vrijheid van meningsuiting; 3 verbod op vrijheid van vergadering en vereniging. Hebben ze dan nog steeds een baard en hun vrouwen geen babykut, dan gaan we bombarderen. Eerst bombarderen we Mekka. Dan kunnen ze lekker niet meer naar de Hadj. Vervolgens bombarderen we de olievelden. Dan kunnen ze die olie niet meer verkopen en worden ze zo arm als de ratten. Willen ze dan nog steeds ziende blind zijn en horende doof, dan bombarderen we alles, dan killen we zo één miljard moslims!
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 23:16   #34
Infowarrior
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 21 maart 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 2.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Ik voel uit diverse posts heel veel haat. Dank daarvoor. Dat vind ik interessant. Ik kan me dankzij deze posts goed inleven in het verleden, met name in de dertiger jaren van de vorige eeuw. De moslims en de Joden hebben het gedaan. Maakt niet uit wie. Iemand met een baard moet de schuld krijgen. Als iemand zich niet wil gladscheren en de vrouwen hun kut niet, dan willen ze zich niet aanpassen aan onze maatschappij. Dan perken we ten eerste de vrijheden die wij koesteren voor hen in: 1. Verbod op vrijheid van godsdienst; 2 verbod op vrijheid van meningsuiting; 3 verbod op vrijheid van vergadering en vereniging. Hebben ze dan nog steeds een baard en hun vrouwen geen babykut, dan gaan we bombarderen. Eerst bombarderen we Mekka. Dan kunnen ze lekker niet meer naar de Hadj. Vervolgens bombarderen we de olievelden. Dan kunnen ze die olie niet meer verkopen en worden ze zo arm als de ratten. Willen ze dan nog steeds ziende blind zijn en horende doof, dan bombarderen we alles, dan killen we zo één miljard moslims!
__________________
Ik ben absoluut géén fan van Alex Jones!
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 23:17   #35
Infowarrior
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 21 maart 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 2.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Ik voel uit diverse posts heel veel haat. Dank daarvoor. Dat vind ik interessant. Ik kan me dankzij deze posts goed inleven in het verleden, met name in de dertiger jaren van de vorige eeuw. De moslims en de Joden hebben het gedaan. Maakt niet uit wie. Iemand met een baard moet de schuld krijgen. Als iemand zich niet wil gladscheren en de vrouwen hun kut niet, dan willen ze zich niet aanpassen aan onze maatschappij. Dan perken we ten eerste de vrijheden die wij koesteren voor hen in: 1. Verbod op vrijheid van godsdienst; 2 verbod op vrijheid van meningsuiting; 3 verbod op vrijheid van vergadering en vereniging. Hebben ze dan nog steeds een baard en hun vrouwen geen babykut, dan gaan we bombarderen. Eerst bombarderen we Mekka. Dan kunnen ze lekker niet meer naar de Hadj. Vervolgens bombarderen we de olievelden. Dan kunnen ze die olie niet meer verkopen en worden ze zo arm als de ratten. Willen ze dan nog steeds ziende blind zijn en horende doof, dan bombarderen we alles, dan killen we zo één miljard moslims!
U behoort tot het stemvee van de sp.a?
__________________
Ik ben absoluut géén fan van Alex Jones!
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 23:23   #36
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Ik voel uit diverse posts heel veel haat. Dank daarvoor. Dat vind ik interessant. Ik kan me dankzij deze posts goed inleven in het verleden, met name in de dertiger jaren van de vorige eeuw. De moslims en de Joden hebben het gedaan. Maakt niet uit wie. Iemand met een baard moet de schuld krijgen. Als iemand zich niet wil gladscheren en de vrouwen hun kut niet, dan willen ze zich niet aanpassen aan onze maatschappij. Dan perken we ten eerste de vrijheden die wij koesteren voor hen in: 1. Verbod op vrijheid van godsdienst; 2 verbod op vrijheid van meningsuiting; 3 verbod op vrijheid van vergadering en vereniging. Hebben ze dan nog steeds een baard en hun vrouwen geen babykut, dan gaan we bombarderen. Eerst bombarderen we Mekka. Dan kunnen ze lekker niet meer naar de Hadj. Vervolgens bombarderen we de olievelden. Dan kunnen ze die olie niet meer verkopen en worden ze zo arm als de ratten. Willen ze dan nog steeds ziende blind zijn en horende doof, dan bombarderen we alles, dan killen we zo één miljard moslims!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Ich bin ein Berliner.
Maw ik word op deze manier nog solidair met de moslims. Hoe kan je in godsnaam onschuldige mensen treffen in een essentiële vrijheid: de vrijheid van godsdienst, alleen omdat een groepje idioten, terroristen dus, aanslagen plegen?
We zijn allen joden of moslims of Berlijners
Met de redeneringen in deze topic werden al minimum 1.7000.000 Iraakse burgers geslachtofferd.
Waren het Armeniers geweest zou het een genocide zijn. nu is 't "collateral dammage" bij War on terror...zogezgd.
Allan Greenspan over Irak:
http://www.youtube.com/watch?v=BRAlF2K49S8
Madeleine Albright over de dood van een half miljoen Iraakse kinderen:
http://www.youtube.com/watch?v=FbIX1...eature=related
( ter vergelijking: bij de gruwel van Nine Eleven stierven juist iets minder minder dan 3000 mensen en er is géén enkel bewijs dat Irak erin betrokken was)

Laatst gewijzigd door filosoof : 30 november 2008 om 23:43.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 23:54   #37
Texas Ranger
Partijlid
 
Texas Ranger's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2008
Berichten: 294
Standaard

Ik erger mij blauw aan degenen die "het lot" van joden en de moslims over dezelfde kam scheren. Het klopt, de joden werden onterecht vervolgd en gediscrimineerd door de nazi's zonder dat zij dat hebben uitgelokt De moslims daarentegen smeken met hun gedrag om oorlog en vervolging. Hoe onwillig de (tamme Europese) regeringen ook zijn om weerwerk te bieden tegen deze horden Attila's, vroeg of laat zal het volk uit eigen beweging het vuur aan het lont steken. Eens het volk het beu is staan de soldaten (bevolen door welk parlement dan ook) machteloos... Kijk naar de voormalige oostblokregimes, Oost-Duitsland, Roemenie met haar beul Ceauscescu, allemaal aan de kant geschoven door het volk En waarom die soldaten niet ingrepen? Omdat hun vrienden en verwanten ook deel uitmaken van de betogers/revolutionairen. Momenteel snoeren onze regeringen ons de mond met draken als het Centrum Gelijke Kansen enzomeer en strenge straffen voor rascisme (dat tegenwoordeig vaak word verward met verzet) maar als het hek eenmaal van de dam is dan vliegt dat Centrum als eerste de lucht in...
Texas Ranger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 23:58   #38
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Ik heb in diverse moslimlanden gereisd, alleen of in koppel, nooit in groep, steeds in goedkopere accomodaties en met goedkoop transport, dus wat de mensen zélf daar gebruiken. Ik sprak er met veel mensen buiten de tourismesector (ik ben wat huiverig vaan opinies van bedienden van reisagentschappen) Ik kwam er nooit de haat tegen het westen tegen die hier op dit forum bij moslims verondersteld wordt en die 't excuus zou zijn voor hun moslimhaat.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2008, 00:17   #39
Infowarrior
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 21 maart 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 2.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
We zijn allen joden of moslims of Berlijners
Met de redeneringen in deze topic werden al minimum 1.7000.000 Iraakse burgers geslachtofferd.
Waren het Armeniers geweest zou het een genocide zijn. nu is 't "collateral dammage" bij War on terror...zogezgd.
Allan Greenspan over Irak:
http://www.youtube.com/watch?v=BRAlF2K49S8
Madeleine Albright over de dood van een half miljoen Iraakse kinderen:
http://www.youtube.com/watch?v=FbIX1...eature=related
( ter vergelijking: bij de gruwel van Nine Eleven stierven juist iets minder minder dan 3000 mensen en er is géén enkel bewijs dat Irak erin betrokken was)
Eerste zinvolle post sinds lang! Iedereen die een mening denkt te mogen uiten over het Midden Oosten zou Robert Fisk' "De grote beschavingsoorlog" moeten lezen. Maar ja, dan moet je wel 1300 pagina's geduld kunnen hebben om een beter zicht te hebben op de slangenkuil die Irak is.
__________________
Ik ben absoluut géén fan van Alex Jones!
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2008, 00:21   #40
Texas Ranger
Partijlid
 
Texas Ranger's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2008
Berichten: 294
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ik heb in diverse moslimlanden gereisd, alleen of in koppel, nooit in groep, steeds in goedkopere accomodaties en met goedkoop transport, dus wat de mensen zélf daar gebruiken. Ik sprak er met veel mensen buiten de tourismesector (ik ben wat huiverig vaan opinies van bedienden van reisagentschappen) Ik kwam er nooit de haat tegen het westen tegen die hier op dit forum bij moslims verondersteld wordt en die 't excuus zou zijn voor hun moslimhaat.
Dat kan kloppen omdat:

1) U zegt het zelf: u kwam er als reiziger. U komt er een tijdje maar wordt ook verondersteld om weer weg te gaan
Zij bevinden zich daar in hun natuurlijke habitat, u was daar, zoals u schreef, steeds alleen of in koppel. U moest wel gek zijn om dan in een ruzie met 1 van hen verwikkeld te raken, u heeft zich dus -onbewust- steeds nederig en met de glimlach op het gelaat gebeiteld, opgesteld.

2) Door hun landen te bezoeken gaan ze er vanzelfsprekend van uit dat u hen en hun godsdienst (die nu eenmaal onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn: hebt u tijdens uw reizen een maghrebijn ontmoet die luidop verklaarde geen moslim te zijn?) gunstig gezind bent. U bent misschien wel een aspirant-moslim?

3) Er kon ook, in die hoedanigheid die u schetste, moeilijk spanning aanwezig zijn, u vond het fijn goedkoop te kunnen reizen en eten en drinken (ik citeer u: goedkopere accomodaties en goedkoper transport) U kwam dus steeds blijgezind voor de dag en dat wekt natuurlijk hun sympathie op, terwijl zij (hoe weinig u ook moest betalen) toch iets aan u konden verdienen.

4) U bent daar niet naartoe gegaan, denk ik, om te gaan verkondigen dat u aast op hun jobs, vrouwen, auto's,geld en juwelen (carjacking, woninginbraak en zakkenrollen) of een verkiesbare plaats op een politieke lijst. Om nog te zwijgen dat u misschien ook geen architect was met bouwplannen voor een plaatselijke kerk.
Texas Ranger is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be