Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 oktober 2008, 23:07   #1
Objectief
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 8 maart 2008
Berichten: 392
Standaard 2 getuigenissen over Links in Gent

"lijkt me interessant voor zowel voor en tegenstanders van deze organisatie. volgems mij zegt veel over het "verdraagzame" karakter van deze organisatie:"(citaat)

Verhaal 1)

Gisteren gesproken met de zoon van mijn buurvrouw waarmee mijn vader een buiten-echtelijke realtie heeft zonder dat mijn moeder het weet. Laat ons de zoon 'R' noemen.

'R' was dinsdag met de trein van Brussel op weg naar Oostende. De trein hield halt in Gent-Sint-Pieters. Waren daar nu toch wel net per toeval werken aan dat spoor bezig waardoor de trein in Gent-Sint-Pieters 1u20min diende te wachten. Aangezien ik honger had, stapte ik van de trein af en ging ik op het plein voor het station een hamburger eten. Plots zie ik daar enkele mensen met veel lawaai passeren. Nieuwsgierig als ik ben, ga ik mee. Ik had dat beter niet gedaan. Ik heb immers een sticker op mijn rugzak van de Vlaamse Touring Club. Daar staat dus een 'V' van Vlaams in de naam. Met mijn hamburger in mijn hand werd ik plots aangeroepen als vuile 'Vlaming'. Aja die sticker. Voor ik het wist lag ik op de grond. Ik kreeg nog een stamp op mijn gezicht en mijn sticker werd verplakt met een sticker van het AFF.

Ik durf uit schrik voor weerwraak wel geen klacht inidienen.

Verhaal 2)

Dinsdag ging mijn oma zoals iedere avond met haar hond wandelen. Aangezien mijn oma een kotbazin is en verschillende koten in de buurt van de Blandijn heeft, gaat ze daar steeds eens langs. Spijtig dat ze een Duitse herder heeft en dat haar hond - die ze via adoptie heeft en die naam reeds had - Gerolf heet. Want toen ze riep 'Gerolfje jongen, kom eens hier, baasje heeft een lekker koekje voor jou', werd ze prompt omringd door 50 anarchisten. Ze hebben al haar goude tanden - kotbazin verdiend goed - uitgemept en gepikt. Ze is naar spoed gegaan, er zijn foto's van de daders, de politie geeft haar gelijk ... alleen zijn er geen bewijzen. Wie kan haar helpen?

(humor)

Laatst gewijzigd door Objectief : 12 oktober 2008 om 23:10.
Objectief is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2008, 09:49   #2
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.783
Standaard

hihi ende haha !
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2008, 10:49   #3
bentje
Parlementsvoorzitter
 
bentje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 november 2006
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 2.061
Standaard


Even geloofwaardig als die andere getuigenissen
Niet, dat we zeggen
__________________

Laatst gewijzigd door bentje : 13 oktober 2008 om 10:50.
bentje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2008, 00:02   #4
Objectief
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 8 maart 2008
Berichten: 392
Standaard

Objectief is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:03.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be