Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 16 september 2015, 10:35   #21
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Juist wel. Onze leiders zitten in Washington en zij hebben (naast onze Europese politici en media) weer een aantal nuttige idioten gevonden die hun oorlog naar Europa kunnen helpen uitbreiden.

Deze jongen steekt eerst zijn vinger in de lucht, ten teken van de éne mohammedaanse god (waarmee aan de christelijke goddellijke drievuldigheid en bij uitbreiding het Westen de oorlog wordt verklaard).

Het Westen, m.n. de VS, is bankroet. De schulden (staats-, bedrijfs-, particuliere schulden en vooral de schulden van de banken, die vooral in "derivaten" zijn ingebouwd) kunnen onmogelijk nog worden afgelost. Wat zal blijken, is dat u en ik allang alles kwijt zijn. De Griekse problemen zijn een lachertje in vergelijking met wat ons de komende vijf jaar te wachten staat. Nu moeten de machthebbers er alles aan doen om in Europa zware conflicten uit te lokken, zodat degenen die alles van het volk gestolen hebben van de chaos gebruik kunnen maken om hun hachje en vooral hun gestolen vermogens te kunnen redden terwijl de volkswoede naar onaangepaste vluchtelingen wordt gekanaliseerd.

Oekraïne, Syrië, Griekenland-Duitsland, en ja, zelfs de aanslag van de Franse geheime dienst op Charlie Hebdo: er zit systeem in de waanzin. Het doel is de verwoesting van het Midden-Oosten en vooral van Europa.

Waarom hebben ze anders plotseling de noodhulp aan de vluchtelingenkampen in Turkije en Jordanië gestaakt? Om wanhopige mensen op ons af te kunnen sturen die terecht woedend zijn over de politiek van onze "leiders".
Uw postings verheugen me inzicht te treffen, tegelijk baar ik me enkel meer zorgen na het lezen van uw postings. Een vette 2.
Maar persoonlijk ijver ik er liever voor dat deze crisis de wereld dichter bij elkaar brengt, dan dat er meer conflicten uit ontstaan.
We gaan met zijn allen nog met open armen de NWO verwelkomen peins ik.
Welke het wordt is mijn grootste zorg.
Peche is offline  
Oud 16 september 2015, 10:47   #22
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Dat zijn dan de arme kindjes waar de poco's zich ongerust over maken.
Misschien was hij ook beter verzopen?
Skobelev is offline  
Oud 16 september 2015, 13:04   #23
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Misschien was hij ook beter verzopen?
Lok aub geen verkeerde uitspraken uit.

Het CGKR leest misschien mee en dan wordt ik gevierendeeld of naar de IS gestuurd om de moslimbeulen een pleziertje te gunnen.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 16 september 2015 om 13:06.
Lukkas is offline  
Oud 16 september 2015, 13:10   #24
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Misschien was hij ook beter verzopen?
Daar mag geen twijfel over bestaan.
Nietzsche is offline  
Oud 16 september 2015, 13:25   #25
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Daar mag geen twijfel over bestaan.
en toch, vandaar het vraagteken.
Skobelev is offline  
Oud 16 september 2015, 14:40   #26
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Off with the Head
Peche is offline  
Oud 16 september 2015, 15:03   #27
Snerror
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 13 mei 2010
Berichten: 7.445
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Juist wel. Onze leiders zitten in Washington en zij hebben (naast onze Europese politici en media) weer een aantal nuttige idioten gevonden die hun oorlog naar Europa kunnen helpen uitbreiden.

Deze jongen steekt eerst zijn vinger in de lucht, ten teken van de éne mohammedaanse god (waarmee aan de christelijke goddellijke drievuldigheid en bij uitbreiding het Westen de oorlog wordt verklaard).

Het Westen, m.n. de VS, is bankroet. De schulden (staats-, bedrijfs-, particuliere schulden en vooral de schulden van de banken, die vooral in "derivaten" zijn ingebouwd) kunnen onmogelijk nog worden afgelost. Wat zal blijken, is dat u en ik allang alles kwijt zijn. De Griekse problemen zijn een lachertje in vergelijking met wat ons de komende vijf jaar te wachten staat. Nu moeten de machthebbers er alles aan doen om in Europa zware conflicten uit te lokken, zodat degenen die alles van het volk gestolen hebben van de chaos gebruik kunnen maken om hun hachje en vooral hun gestolen vermogens te kunnen redden terwijl de volkswoede naar onaangepaste vluchtelingen wordt gekanaliseerd.

Oekraïne, Syrië, Griekenland-Duitsland, en ja, zelfs de aanslag van de Franse geheime dienst op Charlie Hebdo: er zit systeem in de waanzin. Het doel is de verwoesting van het Midden-Oosten en vooral van Europa.

Waarom hebben ze anders plotseling de noodhulp aan de vluchtelingenkampen in Turkije en Jordanië gestaakt? Om wanhopige mensen op ons af te kunnen sturen die terecht woedend zijn over de politiek van onze "leiders".
Het zou zeker kunnen wat je zegt, maar ik vind de theorie dat politieke correctheid / cultureel marxisme / suicidaal humanisme de nr.1 ideologie is geworden in Europa aannemelijker.

Onze politiekers denken niet zo anders dan de bevolking als je denkt. De politiek is het resultaat van een volksdenken, niet andersom.
Snerror is offline  
Oud 16 september 2015, 15:05   #28
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Uw postings verheugen me inzicht te treffen, tegelijk baar ik me enkel meer zorgen na het lezen van uw postings. Een vette 2.
Maar persoonlijk ijver ik er liever voor dat deze crisis de wereld dichter bij elkaar brengt, dan dat er meer conflicten uit ontstaan.
We gaan met zijn allen nog met open armen de NWO verwelkomen peins ik.
Welke het wordt is mijn grootste zorg.
ik denk eerder dat we op weg zijn naar WOIII

en ik probeer me dan voor te stellen wat de aanleiding en oorzaken zouden zijn. en de allianties. zoals op school.

Laatst gewijzigd door Mindset : 16 september 2015 om 15:07.
Mindset is offline  
Oud 16 september 2015, 15:11   #29
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Het zou zeker kunnen wat je zegt, maar ik vind de theorie dat politieke correctheid / cultureel marxisme / suicidaal humanisme de nr.1 ideologie is geworden in Europa aannemelijker.

Onze politiekers denken niet zo anders dan de bevolking als je denkt. De politiek is het resultaat van een volksdenken, niet andersom.
Zakkenvullerij en machtshonger van doorgaans mediocre figuren is een betere omschrijving van politiek.
Gipsy is offline  
Oud 16 september 2015, 15:18   #30
Snerror
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 13 mei 2010
Berichten: 7.445
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Zakkenvullerij en machtshonger van doorgaans mediocre figuren is een betere omschrijving van politiek.
Ik denk dat de meeste mensen zich op exact dezelfde manier zouden gedragen.
Snerror is offline  
Oud 20 september 2015, 10:36   #31
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
2! Klopt.

Heeft er iemand al eens aan gedacht hoe deze vluchtelingen gaan reageren wanneer zij beseffen dat ze in feite in het hol van de leeuw zitten? Daarmee vergelijken zal ISIS slechts koud pap blijken. Dit noemt men inderdaad de vijand binnenhalen en oorlog importeren.

Citaat:
Ongetwijfeld is men op de ver weg eilandjes het buitenverblijf reeds aan het opsmukken voor de welverdiende rust van onze elite.
En geen vijand inzicht denken die... de woede en de haat zal hen wel vinden...mocht het ooit zover komen.. op hun 2 oren slapen gaat er niet inzitten.. zeker weten,
de vuile muilekoek is offline  
Oud 20 september 2015, 12:29   #32
djoebidoebidoe
Gouverneur
 
Geregistreerd: 30 augustus 2014
Locatie: Binnnen-mongolië
Berichten: 1.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Het zou zeker kunnen wat je zegt, maar ik vind de theorie dat politieke correctheid / cultureel marxisme / suicidaal humanisme de nr.1 ideologie is geworden in Europa aannemelijker.

Onze politiekers denken niet zo anders dan de bevolking als je denkt. De politiek is het resultaat van een volksdenken, niet andersom.
Maar in deze beide gevallen zijn het vooral de vluchtelingen die hier dan het grote slachtoffer zijn.
djoebidoebidoe is offline  
Oud 22 september 2015, 17:19   #33
koppijn
Minister-President
 
koppijn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2008
Locatie: a'pen
Berichten: 4.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
En wat zou hij daarmee willen zeggen?

https://www.youtube.com/watch?v=cLFgdJhGXFw
Dat is nog een kind, dit echter...Muslim "refugee" with a little message to Europeans
__________________
"L'homme n'est ni ange ni bête, et le malheur veut que qui veut faire l'ange fait la bête."Blaise Pascal
koppijn is offline  
Oud 22 september 2015, 17:26   #34
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koppijn Bekijk bericht
In de jaren 1950-80 strafte Duitsland zijn eigen mensen met maandenlange gevangenisstraffen als iemand het in zijn kop haalde om de Hitlergroet te doen
Mindset is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be