Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 april 2009, 12:54   #281
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Huh?
Artisjok meent hier dat ze met elke post het ene argument na het andere weerlegt
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2009, 12:58   #282
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Euh? En studie van blokkwatch zelf haalt u hier aan als een geloofwaardig argument?

Ik denk dat u eens moet gaan solliciteren voor reportagemaker bij de RTBF!

Wat de 'documentaire' betreft, nog steeds geen quasi neutraal stuk gevonden, trouwens. Nu nog een stuk gezien waarin gesteld wordt de 'Bruine Pest' manneken pis zal 'besmetten', compleet met manneken pis met duitse SS-helm op, opnieuw begeleid door een Duits marsliedje.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2009, 13:03   #283
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Zijn uw kinderen en hun leeftijdsgenoten ondertussen al uit schoktoestand na het aanschouwen van de documentaire?
"geschokt', 'gechoqueerd' en nu 'schoktoestand' zijn jouw woorden, en volledig voor jouw rekening.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Artisjok meent hier dat ze met elke post het ene argument na het andere weerlegt
Als je niet kan antwoorden, denk ik inderdaad dat ik je argumenten weerlegde.
http://forum.politics.be/showthread....94#post4059294
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2009, 13:07   #284
Rizzz
Parlementslid
 
Rizzz's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2007
Locatie: Wollongong, NSW, Australia
Berichten: 1.727
Stuur een bericht via Skype™ naar Rizzz
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik denk dat een (zeer) groot deel van de VB-kiezers de roots van het VB niet kennen. Bijvoorbeeld de jonge kiezers.
Indien de VB-kiezers ze wel kennen en de documentaire zien, zullen ze hun mening toch niet veranderen? Waarom mag de documentaire dan niet getoond worden? Dan kan iedereen zijn mening vormen.
Zoals ik al vele malen heb gezegd, ieder z'n mening over wat "de roots van het vb" zijn, zowel uiterst linkse als uiterst rechtste documentaires zullen wel ergens stukken uit hun context halen om een punt te proberen maken.
Rizzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2009, 13:14   #285
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Euh? En studie van blokkwatch zelf haalt u hier aan als een geloofwaardig argument?

Ik denk dat u eens moet gaan solliciteren voor reportagemaker bij de RTBF!

Wat de 'documentaire' betreft, nog steeds geen quasi neutraal stuk gevonden, trouwens. Nu nog een stuk gezien waarin gesteld wordt de 'Bruine Pest' manneken pis zal 'besmetten', compleet met manneken pis met duitse SS-helm op, opnieuw begeleid door een Duits marsliedje.
Niet alleen blokwatch.
Ook : http://www.chengetheworld.org/nl/ind...ticle&pid=1607
Wat is er niet geloofwaardig aan blokwatch? Al ergens iets zien staan dat niet klopt met de waarheid?

Kon er al iemand aantonen dat het tonen van de documentaire een "inverse invloed" zou hebben?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2009, 13:23   #286
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht


Citaat:
Wat is er niet geloofwaardig aan blokwatch? Al ergens iets zien staan dat niet klopt met de waarheid?


Nee, serieus, wordt gij betaald om deze onzin te verkopen?
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2009, 13:28   #287
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht






Nee, serieus, wordt gij betaald om deze onzin te verkopen?
Wat een argumenten!
Je zal toch met iets sterkers moeten afkomen om te overtuigen.

En je vergeet :
"Kon er al iemand aantonen dat het tonen van de documentaire een "inverse invloed" zou hebben? "
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2009, 13:34   #288
Shadowke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 december 2008
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 19.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
De documentaire werd gemaakt a.d.h.v. archiefbeelden. Je twijfelt toch niet aan de echtheid van die archiefbeelden?
dat niet, maar dat waren toen ook andere tijden.

en ik stem toch voort VB als werkmiddel om Groot-Nederland te realiseren (eerste stap: het stappen van Vlaanderen (samen met Brussel) uit de Belgische structuur)
Shadowke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2009, 13:34   #289
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik denk dat een (zeer) groot deel van de VB-kiezers de roots van het VB niet kennen. Bijvoorbeeld de jonge kiezers.
Kan zijn. Maar zijn die "roots" dan zo belangrijk in een huidig context?

Wat vandaag telt is waar deze partij vandaag voor staat. Haar kritiek op de invasie van vreemdelingen met de overlast die ermee gepaard gaat, is vrij legitiem.

Wat de roots betreft : als je het hebt over de fascisten en/of nazi-sympathisanten van weleer, dan kan ik je verzekeren dat degenen die vandaag nog dat soort onheil van het verleden goedpraten en/of verheerlijken, een infieme minderheidje is waar zelfs het Vlaams Belang over beschaamd is, want ze dragen bij tot een minderbegaafd imago.

Je kunt er een paar terugvinden op forum-politics, ze hebben meestal ook van die onnozele Duistklinkende nicks met dito Avatar, een of ander referentie naar de nazi's, al dan niet gedekt, al dan niet gemeend.

Maar opnieuw, het Vlaams Belang staat vandaag voor iets totaal anders dan dat. Zoiets kun je toch niet ontkennen.

Ik had liever gehad dat er een echte nazi-partij zou bestaan om die 0.03% achtergestelden zich te kunnen laten belangrijk voelen. Zodoende zou het VB er vanaf zijn.
__________________
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2009, 15:07   #290
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Zowel de "officiële" versie als de officieuze versie heb ik weerlegd.
Er is dus nog steeds geen antwoord.
Er was wel een antwoord, zelfs twee.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2009, 15:45   #291
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Er was wel een antwoord, zelfs twee.
En hierna
http://forum.politics.be/showthread....99#post4059699
werd je stil.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2009, 15:50   #292
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shadowke Bekijk bericht
dat niet, maar dat waren toen ook andere tijden.

en ik stem toch voort VB als werkmiddel om Groot-Nederland te realiseren (eerste stap: het stappen van Vlaanderen (samen met Brussel) uit de Belgische structuur)
Dat waren andere tijden, maar ze hebben zich nooit gedistancieerd van hun "heldendaden".

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Kan zijn. Maar zijn die "roots" dan zo belangrijk in een huidig context?

Wat vandaag telt is waar deze partij vandaag voor staat. Haar kritiek op de invasie van vreemdelingen met de overlast die ermee gepaard gaat, is vrij legitiem.

Wat de roots betreft : als je het hebt over de fascisten en/of nazi-sympathisanten van weleer, dan kan ik je verzekeren dat degenen die vandaag nog dat soort onheil van het verleden goedpraten en/of verheerlijken, een infieme minderheidje is waar zelfs het Vlaams Belang over beschaamd is, want ze dragen bij tot een minderbegaafd imago.

Je kunt er een paar terugvinden op forum-politics, ze hebben meestal ook van die onnozele Duistklinkende nicks met dito Avatar, een of ander referentie naar de nazi's, al dan niet gedekt, al dan niet gemeend.

Maar opnieuw, het Vlaams Belang staat vandaag voor iets totaal anders dan dat. Zoiets kun je toch niet ontkennen.

Ik had liever gehad dat er een echte nazi-partij zou bestaan om die 0.03% achtergestelden zich te kunnen laten belangrijk voelen. Zodoende zou het VB er vanaf zijn.
Natuurlijk zijn roots belangrijk. Zeker als ze er nog altijd achterstaan.

Als het VB zelf beschaamd is over de minderheid met (neo)nazisympathieën, waarom zetten ze die dan niet uit de partij?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2009, 16:36   #293
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Wat een argumenten!
Je zal toch met iets sterkers moeten afkomen om te overtuigen.
Sorry jong, maar als ge al afkomt met blokkwatch en chengetheworld om uw gelijk proberen te bewijzen, vraag ik me af wat het nu is van met u te discussiëren.

Citaat:
En je vergeet :
"Kon er al iemand aantonen dat het tonen van de documentaire een "inverse invloed" zou hebben? "
Neen, net zomin al u al geloofwaardig kon aantonen dat de 'bedoelde' invloed er wel is. Daar gaat het ook helemaal niet om, waar het om gaat, is dat uw 'documentaire' gewoon irrelevant is. De manier waarop zaken daar opgeklopt worden, waarop er daar een bepaalde sfeer gecreëerd wordt, is gewoon elke vorm van journalistiek onwaardig, en hoort eerder thuis op de omroepen van totalitaire regimes als Noord-Korea of Cuba dan op die van een zogenaamd democratisch land. Dat een labiele ziel beïnvloed kan worden door zulke infantiele propaganda, is natuurlijk niet uit te sluiten.

Stel u eens voor dat een rechtse programmamaker een 'reportage' zou maken over het Stalinistische of welk ander -istisch verleden dan ook van de talloze links-marginale bewegingen in ons land. Onvermijdelijk zou hij enkele figuren uit deze bewegingen op de één of andere manier indirect kunnen linken aan illustere figueren als Stalin, Mao, Ché Guevara of Fidel Castro, en dat op een tendentieuze manier opkloppen door er stalinistische marslieden of beelden van de Goelag tussen te stoppen. Geen enkele fatsoenlijke rechtse houdt zich echter bezig met zo'n tijdverlies, maar voert zijn politieke strijd in de eerste plaats door de huidige ideëen en programmapunten van de tegenstander te bekampen. Niet door infantiele, opgeklopte reportages te maken over irrelevante zaken van enkele decennia geleden.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2009, 21:16   #294
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Uiteraard. Het werd een welles-nietes spelletje. Iemand moet er mee stoppen.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2009, 21:28   #295
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Euuuuuuuuuuuh Nee.

toch wel

lees maar na

besubsidieerde manipulatie is ok als het in artisjok haar kraam past
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2009, 21:34   #296
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Sorry jong, maar als ge al afkomt met blokkwatch en chengetheworld om uw gelijk proberen te bewijzen, vraag ik me af wat het nu is van met u te discussiëren.

Neen, net zomin al u al geloofwaardig kon aantonen dat de 'bedoelde' invloed er wel is. Daar gaat het ook helemaal niet om, waar het om gaat, is dat uw 'documentaire' gewoon irrelevant is. De manier waarop zaken daar opgeklopt worden, waarop er daar een bepaalde sfeer gecreëerd wordt, is gewoon elke vorm van journalistiek onwaardig, en hoort eerder thuis op de omroepen van totalitaire regimes als Noord-Korea of Cuba dan op die van een zogenaamd democratisch land. Dat een labiele ziel beïnvloed kan worden door zulke infantiele propaganda, is natuurlijk niet uit te sluiten.

Stel u eens voor dat een rechtse programmamaker een 'reportage' zou maken over het Stalinistische of welk ander -istisch verleden dan ook van de talloze links-marginale bewegingen in ons land. Onvermijdelijk zou hij enkele figuren uit deze bewegingen op de één of andere manier indirect kunnen linken aan illustere figueren als Stalin, Mao, Ché Guevara of Fidel Castro, en dat op een tendentieuze manier opkloppen door er stalinistische marslieden of beelden van de Goelag tussen te stoppen. Geen enkele fatsoenlijke rechtse houdt zich echter bezig met zo'n tijdverlies, maar voert zijn politieke strijd in de eerste plaats door de huidige ideëen en programmapunten van de tegenstander te bekampen. Niet door infantiele, opgeklopte reportages te maken over irrelevante zaken van enkele decennia geleden.
Maar je kan niet vertellen wat er mis is met die sites, noch met de teksten naar waar ik verwees.

Ik toonde wel aan wat de invloed is. Voor jou niet geloofwaardig, maar je kan niet uitleggen waarom niet geloofwaardig.
Jij vindt deze documentaire irrelevant. Irrelevant voor wat?
De rest van je uitleg doet hier niets ter zake.

Laatst gewijzigd door artisjok : 17 april 2009 om 21:35.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2009, 21:51   #297
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

tja, waarom is iets irrelevant
begin er maar eens aan
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2009, 21:53   #298
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
toch wel

lees maar na

besubsidieerde manipulatie is ok als het in artisjok haar kraam past
Euuuuuuuuuuuh Nee.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2009, 21:55   #299
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Euuuuuuuuuuuh Nee.

tenzij je het tegendeel bewijst is het ja
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2009, 01:57   #300
DannyS
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 20 november 2006
Berichten: 2.636
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Kan zijn. Maar zijn die "roots" dan zo belangrijk in een huidig context?
De roots zijn alles. Vraag dat maar aan het blok.
Citaat:
Maar opnieuw, het Vlaams Belang staat vandaag voor iets totaal anders dan dat. Zoiets kun je toch niet ontkennen.
In de huidige ideëen en programmapunten kan ik met de beste wil niets anders in zien. Vang die blokkers echter ajb zoveel mogelijk in hun eigen regio op, of in Nederland. Van onze Westerse democratie hebben ze namelijk noch steeds geen kaas gegeten.
DannyS is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be