Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 februari 2016, 15:47   #41
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Andev, als jij schrijft "we" bedoel jij dan de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie of het VB ?
Vrijzinnige, je hebt die vraag al gesteld maar die is zinloos! Ik bedoel de partij die nu doet wat er ook maar kan gedaan worden onder de huidige Europadictaten en dat is voorlopig de NVA! Blij met het antwoord?
En nu jij: ik wacht nog altijd op de naam van de partij die het volgens jou beter zou en zal doen! Dubbelzinnige vragen stellen aan een ander (met de bedoeling...) maar zelf geen antwoord kunnen geven op dezelfde vraag is een beetje gemakkelijk, vind je niet?
Zo zijn er nog wel een paar vraagjes die maar steeds zonder antwoord blijven van bepaalde betweters...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2016, 15:57   #42
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Vrijzinnige, je hebt die vraag al gesteld maar die is zinloos! Ik bedoel de partij die nu doet wat er ook maar kan gedaan worden onder de huidige Europadictaten en dat is voorlopig de NVA! Blij met het antwoord?
En nu jij: ik wacht nog altijd op de naam van de partij die het volgens jou beter zou en zal doen! Dubbelzinnige vragen stellen aan een ander (met de bedoeling...) maar zelf geen antwoord kunnen geven op dezelfde vraag is een beetje gemakkelijk, vind je niet?
Zo zijn er nog wel een paar vraagjes die maar steeds zonder antwoord blijven van bepaalde betweters...
Maar......die andere politieke partijen, het VB uitgezonderd, stonden of staan niet te roepen en te tieren dat de asielkraan dicht moet, zoals de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie in 2012 😂
Overigens doet de burgemeester - voorzitter - premier nog steeds zoals in 2012, nl: veel woorden en kritiek op anderen maar zelf GEEN daden 😊
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be