Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 september 2004, 17:07   #21
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Waarom heb je die tekst in het Frans? Het is toch de website van de BUB, hij moet dus drietalig zijn.
Vergeet het maar. Een Franse tekst floept op zodra je naar het forum surft.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2004, 17:50   #22
Philips Inc.
Minister-President
 
Philips Inc.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 november 2003
Locatie: Op deze doorgedraaide wereldbol
Berichten: 4.314
Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

Duits kennen ze niet in de Walen ... daar beginnen ze de Oost-kantons ook al te verfransen ...
__________________
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2004, 17:52   #23
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Waarom heb je die tekst in het Frans? Het is toch de website van de BUB, hij moet dus drietalig zijn.
Enkel Frans bij de BUB. Anders kunnen de ex-FDF'ers het niet lezen natuurlijk.
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2004, 17:55   #24
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Vergeet het maar. Een Franse tekst floept op zodra je naar het forum surft.
Interesse in untarisme?
Fijn zo.
Jij wordt nog een goeie Belg.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2004, 17:56   #25
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Interesse in untarisme?
Neen, helemaal niet. Alleen een test in hoeverre de beweringen van de Bubbels juist zijn. Ze weren het recht op vrije meningsuiting hoog in het vaandel te voerne en beweren dat iedereen welkom is op hun forum. Welnu, eens kijken of ik op hun forum welkom zal zijn.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2004, 18:38   #26
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.651
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Interesse in untarisme?
Fijn zo.
Jij wordt nog een goeie Belg.
Zo te zien lijk je de overduidelijke Fransgezindheid van je vrienden-belgicisten alles behalve storend te vinden...
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2004, 21:35   #27
Hans1
Banneling
 
 
Hans1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 maart 2003
Locatie: BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Berichten: 15.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Ja ja, Patriot, en we moeten dat geloven.
En onder welke naam zit u op ons forum ? Er zijn daar twee rattachisten, dus ene ervan zal u wel zijn, want welke Belg is nu zo gek om zich Fransman te voelen? Vele Fransen zijn altijd de eersten om de Belgen te kleineren en uit te buiten.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2004, 21:38   #28
Hans1
Banneling
 
 
Hans1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 maart 2003
Locatie: BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Berichten: 15.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Wel, we gaan eens zien hoe ver dat geloof wel draagt. Deze avond heb ik me geregistreerd. En ook de bevestiging ontvangen (kom dus niet af met het indianenverhaal dat men de registratie niet ontving):
Kan ik me ook inschrijven op het forum van het Vlaams Blok ? Of verdraagt die partij geen tegenspraak?
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2004, 14:44   #29
Patriot!
Secretaris-Generaal VN
 
Patriot!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 oktober 2002
Locatie: België - Belgique - Belgien - Belgium
Berichten: 21.353
Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Waarom heb je die tekst in het Frans? Het is toch de website van de BUB, hij moet dus drietalig zijn.
Omdat Jan om te provoceren het Frans als taal gekozen heeft. Anders zou hij de tekst in het Nederlands gehad hebben, zoals de eerlijkere John Stuffelbeam hierboven bewijst.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2004, 16:34   #30
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Zo te zien lijk je de overduidelijke Fransgezindheid van je vrienden-belgicisten alles behalve storend te vinden...
Inderdaad.
Iets pietluttigs als een taal, vind ik persoonlijk geen reden om mensen op te discrimineren of stigmatiseren.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2004, 16:41   #31
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door John Stufflebeam
Mijn eerste en tweede registratie zijn nog steeds terug te vinden in de lijst van de gebruikers. Van beide registraties heb ik de eerste mail nog, die zegt dat alles ontvangen is, en enkel nog moet goedgekeurd worden:

[size=2][color=black]
[/size]
Die mail heb je ontvangen na de laatste registratie, en de gebruikersnaam heb je vervangen door John Stufflebeam. Jaja, we gaan nog lachen, als we nu al zien wat de flaminganten voor truukjes uit hun Vlaamse kast halen om ons te overtuigen van hun gelijk.
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2004, 18:46   #32
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Omdat Jan om te provoceren het Frans als taal gekozen heeft. Anders zou hij de tekst in het Nederlands gehad hebben, zoals de eerlijkere John Stuffelbeam hierboven bewijst.
Ik heb niets "gekozen". Ik heb gewoon het webadres van het forum ingetikt en, kijk, daar verschijn alles in het Frans. Bijgevolg ga ik me niet suf zoeken op zoek naar de taalinstellingen.

Indien men echt gelijkwaardige tweetaligheid belangrijk zou vinden, zou het forum geopend worden met de boodschap "Maak uw taalkeuze. Wählen Sie Ihre Sprache. Choisissez votre langue." Dat zou pas echt eerlijk zijn.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2004, 20:23   #33
John Stufflebeam
Parlementslid
 
John Stufflebeam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Locatie: Reetveerdegem
Berichten: 1.643
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Die mail heb je ontvangen na de laatste registratie, en de gebruikersnaam heb je vervangen door John Stufflebeam. Jaja, we gaan nog lachen, als we nu al zien wat de flaminganten voor truukjes uit hun Vlaamse kast halen om ons te overtuigen van hun gelijk.
Hier de vier mails die ik van Mahait heb ontvangen:
- de eerste na mijn eerste registratie als John Stufflebeam op 14/05. Daar werd activering beloofd, doch die kwam er niet.
- de tweede mail na mijn nieuwe registratie als John_Stufflebeam op 6/08. Ook toen werd activering beloofd, doch ook dat gebeurde niet.
- de derde mail na mijn registratie als Thierry Bultot. Ik vermeldde toen enkele Belgicistische interessepunten op mijn profiel. Op 3/09, 9u19 kreeg ik zoals voorheen een mail, waar activering beloofd werd.
- de vierde mail was de activeringsmail voor mijn Belgicistisch profiel. Die kwam amper 2u en vier minuten na mijn aanvraag



Elk van mijn registraties is op het BUB-forum terug te vinden:
- De eerste, van 14 mei. Merk op dat de persoon die zich na mij registreerde drie berichten plaatste. Zijn account is dus wel geactiveerd


Laatst gewijzigd door John Stufflebeam : 4 september 2004 om 20:28.
John Stufflebeam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2004, 20:34   #34
John Stufflebeam
Parlementslid
 
John Stufflebeam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Locatie: Reetveerdegem
Berichten: 1.643
Standaard

- De tweede registratie:


- De derde registratie, ditmaal geactiveerd, omdat het om een Belgicistisch profiel ging. Ik heb meteen na mijn registratie het profiel veranderd, en heb een bericht geplaatst:

John Stufflebeam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2004, 23:39   #35
Karel Hendrik
Gouverneur
 
Geregistreerd: 29 november 2003
Berichten: 1.022
Standaard Bedroevend

De werkwijze van het BUB is bedroevend maar begrijpelijk.
Eeen vereniging die niet in staat is om over haar eigen doelstellingen een zinnig standpunt in te nemen, heeft immers geen andere keuze dan de pottenkijkers buiten te houden.
Als men aan een van de vertegenwoordigers van het BUB op dit forum vraagt welk België zij nu eigenlijk willen, zwijgen zij in alle talen.
Het unitaire België is het België zoals het voor de grondwetsherziening van 1970 bestond.
Willen zij dat België terug? Van mijn kant geen enkel bezwaar: dan kan de meerderheid opnieuw zijn rechten uitoefenen.
Maar op die vraag krijg ik eenvoudig geen antwoord.
__________________
Leterme: het splitsen van BHV kost vijf minuten politieke moed. Wat zit achter die uitspraak? Antwoord op 21 juli 2008.
Karel Hendrik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2004, 10:45   #36
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door John Stufflebeam
- De tweede registratie:


- De derde registratie, ditmaal geactiveerd, omdat het om een Belgicistisch profiel ging. Ik heb meteen na mijn registratie het profiel veranderd, en heb een bericht geplaatst:

Met Photoshop kan je toch veel doen he.

Feit blijft wel dat je op internetfora in het algemeen geen graag geziene gast bent. Oa met je truukjes om de "censuur" op de Standaard site te omzeilen. Of met je tips om je surfsporen op je pc te wissen, zodat de werkgever niet kan zien wat je allemaal uitspookt op zijn kosten.

Bovendien (als het waar zou zijn, ik weet er hoegenaamd niets over) mag een partij toch kiezen wie wel en wie niet op het forum toegestaan wordt. Mijn bijdragen op de site van oa www.vlaamsekring.net werden ook steeds gewist, nadat ik hen er beleefd op attent maakte dat verraadster Irma Laplasse niet gedood werd omdat ze een zondebok zochten. Daar schrijft men oa de valse leugen dat de aanleiding van dit drama een gevecht was tussen twee rivaliserende verzetsgroeperingen, en dat Irma met dit alles niets te maken had.

Ik had eerst een bericht op het gb geplaatst. Dat werd gewist. Tweede maal, weer gewist. Ik stuurde een email naar de voorzitter, en die zei me dat ik de discussie op het forum moest voeren. Dat deed ik dan ook. Nu blijkt dat het forum gesloten werd, zogezegd wegens een te drukke professionele bezigheid. (patatten moeten binnenkort gerooid worden)
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'

Laatst gewijzigd door Yann : 5 september 2004 om 10:55.
Yann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2004, 17:35   #37
Patriot!
Secretaris-Generaal VN
 
Patriot!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 oktober 2002
Locatie: België - Belgique - Belgien - Belgium
Berichten: 21.353
Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Hendrik
De werkwijze van het BUB is bedroevend maar begrijpelijk.
Eeen vereniging die niet in staat is om over haar eigen doelstellingen een zinnig standpunt in te nemen, heeft immers geen andere keuze dan de pottenkijkers buiten te houden.
Als men aan een van de vertegenwoordigers van het BUB op dit forum vraagt welk België zij nu eigenlijk willen, zwijgen zij in alle talen.
Het unitaire België is het België zoals het voor de grondwetsherziening van 1970 bestond.
Willen zij dat België terug? Van mijn kant geen enkel bezwaar: dan kan de meerderheid opnieuw zijn rechten uitoefenen.
Maar op die vraag krijg ik eenvoudig geen antwoord.
Het antwoord is ja, en dat wéét u, want ik heb het u al zo'n 1302 keer geantwoord.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2004, 18:01   #38
Koenraad Maesschalck
Banneling
 
 
Koenraad Maesschalck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Berichten: 2.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Ik vind de BUB zelfs niet interessant genoeg om te proberen mij te laten registeren...
Idem!
Koenraad Maesschalck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2004, 18:44   #39
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Idem!
Maar u vindt de B.U.B. duidelijk wel interessant genoeg om een topic over ons forum te lezen.

Wanneer komt er een VB-forum?
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2004, 18:49   #40
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Maar u vindt de B.U.B. duidelijk wel interessant genoeg om een topic over ons forum te lezen.
Interessant niet, wel bron van vermaak.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be